Idd.quote:Op zondag 23 december 2007 13:54 schreef RayMania het volgende:
Het lijkt wel alsof ik naar een diashow zit te kijken bij Planet.
Ze kunnen aan het gas met die internetstreams.Ik heb het 2 keer gehad.Weg 9 euro.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb net via iDeal 4,50 betaald, en daarna een foutmelding gekregen. Nu dus geen code. Iemand al eens eerder gehad?
Ik hang nu al een tijdje aan de lijn met Planet, wat een gedoe... Ik wi het zien, of mijn geld terug inclusief de kosten voor het telefoongebruik...quote:Op donderdag 27 december 2007 17:59 schreef foetre het volgende:
[..]
Ze kunnen aan het gas met die internetstreams.Ik heb het 2 keer gehad.Weg 9 euro.
Ik kijk nu via casema
Daarom, en ik zal dezelfde foutmeldingen wel weer krijgen...quote:Op donderdag 27 december 2007 19:13 schreef RayMania het volgende:
Lekker balen zeg, een nieuwe poging durf je niet aan? Al is dat zot natuurlijk, je hebt ál betaald.
Pnwdquote:Op donderdag 27 december 2007 19:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Kon het niet laten. Via sms nog een keer geprobeerd, zelfde rare foutmelding...
Is Sop nog een beetje te doen de laatste tijd?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Pnwd![]()
http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football
Oelewapper dat je bentquote:Op donderdag 27 december 2007 19:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Kon het niet laten. Via sms nog een keer geprobeerd, zelfde rare foutmelding...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |