das waar, maar jij lijkt me niet echt een vent die met mij en mijn sores om kan gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:38 schreef WEST het volgende:
voetbal
er zijn ook nog andere dingen in het leven dan voetbal
wat zijn jou sores dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
das waar, maar jij lijkt me niet echt een vent die met mij en mijn sores om kan gaan
zaken die ik niet op fok ga rondbazuinenquote:
op msn mag ook hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
zaken die ik niet op fok ga rondbazuinen
't Rusje??? Leg dat eens uit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef Ynske het volgende:
hoi bengeltje, tja ze wilden t rusje bij mij uit huis hebben, dan maar foto;s zoeken
kom je tegen bij trefwoord pret in google
hoe issie meis, maandag had je je gesprek eh
Ja, zo komen we er welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:01 schreef Ynske het volgende:
(duits kan ik wel, maa rdoe ik niet uit principe)
geloof me als jij in winkels gewerkt hebt, vlak bij de duitse grens en als stront behandeld word door duitsers die weigeren je te vragen of je duits of engels spreekt en je alleen afblaffen in het duits. dan heb je het snel gezien. vooral ook omdat als jij naar duitsland gaat 80% je alleen als je duits spreekt behandeld.quote:
Fransen zijn uitschot trouwens, daar hoef je sowieso überhaupt niet op te letten. Tenzij je pet goed staat, maar dan hebben ze mazzel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo? Dat doen Duitsers toch ook, of Fransen die vertikken dat ook vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |