Oh sorry, heette 1 van je exen zo ?quote:
Toni past naadloos in 't rijtje Annie, Anita, enzquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:02 schreef Bravebart het volgende:
Oh sorry, heette 1 van je exen zo ?
Noem ik jou voortaan wel Sjonniequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Toni past naadloos in 't rijtje Annie, Anita, enz![]()
Je ging vanavond niet mee toch?
Jaja will doquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Noem ik jou voortaan wel Sjonnie
Nee, ik ga niet mee
Och, het clubschaap is wel van de partij!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jaja will do![]()
Spijtig, maar goed, prioriteiten![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:43 schreef Autoreply het volgende:
Naja, Leiden werd 'm dus niet, de NS had weer 's besloten dat het ov in Nederland inderdaad kut is. Anyway, Jansbrug was ook buitengewoon tof![]()
Ach, Bart, Warrel, Hugo en ik moesten met de bus terug vanuit Rotterdam. En de bus stond vervolgens in een file, omdat ze zo'n portaal boven de snelweg moesten plaatsen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:43 schreef Autoreply het volgende:
Naja, Leiden werd 'm dus niet, de NS had weer 's besloten dat het ov in Nederland inderdaad kut is. Anyway, Jansbrug was ook buitengewoon tof![]()
Idd, chill bouncen met al die swa'squote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:24 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ach, Bart, Warrel, Hugo en ik moesten met de bus terug vanuit Rotterdam. En de bus stond vervolgens in een file, omdat ze zo'n portaal boven de snelweg moesten plaatsen.
Tof joh, op de snelweg staan chillen met homeboys..
Ja je hebt alleen de chicks met witte shirtjes die in de gracht gingen zwemmen gemist!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:43 schreef Autoreply het volgende:
Mijn TVP op het sms-scherm nog gezien?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
daar was ik ook de hele avond! eerst lekker werken met m'n camera en daarna doorgefeest
ja je wou zelf niet meequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:47 schreef Bravebart het volgende:
Huh, wet t-shirts ?
Mis ik weer hoor
Nee duh.quote:
KMT volgens mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:30 schreef Ienepien het volgende:
Heej waarom rennen er allemaal beschilderde feutjes over de OD richting Het Noorden?
Vanavond anyone? Ik moet m'n kater nog ff wegdrinkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:50 schreef mcDavid het volgende:
Godver nou wordt ik alwéér gebeld of ik kom bierdrinken!
op be beestenmarkt dit keer
Jaquote:
Uuh, 1quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wil ik weten na hoeveel jaar?![]()
Beestenmarkt oid?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:07 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
K wil jullie best ns ontmoetne, mss kom ik ff langs, hoe laat zitten jullie er en hoe herken ik jullie?
Hé, waar blijft die fiets nâhquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:30 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Beestenmarkt oid?
Ik PM je m'n nummer wel ff, dan doe ik vanavond wel ff een belletje @ McD
ooo keurig tochquote:
Wat is er mis met mijn berichten ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ooo keurig toch![]()
ik had van jou verwacht (zo van je berichten enzo) dat je het na 3 jaar wel een keertje zou halen![]()
godver daar kom ik net vandaan!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:00 schreef Autoreply het volgende:
Vanavond, half acht oid, Beestenmarkt. Ik bel aytah straks nog ff op
Ik ken hemquote:
Die zaten achter mij aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat deden al die juten nou voor je deur gisternacht?
Oh, ik had mn muziek weer eens te hard staanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat deden al die juten nou voor je deur gisternacht?
Idd, inclusief nummers/msn van 2 meisjesquote:
Geil!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, inclusief nummers/msn van 2 meisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |