Ik zeg niksquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:15 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Op z'n FransFlesje wijn en wat stokbrood erbij
![]()
Nou, dat vind ik nog wel gaan hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Alles beter als Aziatisch. Saké![]()
Huh ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:28 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Het feit dat ik niet ingelogd was![]()
Ik snap er niks van; hoe kan je nou weer posten als je niet ingelogd bentquote:
Vrouwen en techniekquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:28 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Het feit dat ik niet ingelogd was![]()
Owquote:
Ja je schijnt dus in te kunnen loggen om 1 bericht te plaatsen. Dus ik doe al quoten, zie dan dat ik moet inloggen, dat doe ik en direct wordt het bericht geplaatst, zondar dat ik commentaar kon geven. En daarna bleek ik dus alsnog niet ingelogd te zijn en moest ik dus nogmaals inloggenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snap er niks van; hoe kan je nou weer posten als je niet ingelogd bentJe quote heel Nienke's bericht, dat vatte ik niet
Ik ben snel hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:44 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja je schijnt dus in te kunnen loggen om 1 bericht te plaatsen. Dus ik doe al quoten, zie dan dat ik moet inloggen, dat doe ik en direct wordt het bericht geplaatst, zondar dat ik commentaar kon geven. En daarna bleek ik dus alsnog niet ingelogd te zijn en moest ik dus nogmaals inloggen![]()
En dat jij dan weer zo snel moet reageren![]()
Ja ik moet echt weg, ik ga naar Rotterdam om mijn contract te tekenen![]()
![]()
koesje![]()
Volgens mij is het gewoon heel simpel, zonder bandje kom je niet binnen, al ben je Johan Cruijffquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:19 schreef Nachtdier het volgende:
Even een vraagje;
Gezien er nogal streng deurbeleid is (geen Owee-polsbandje = geen toegang bij de grotere verenigingen)
Zijn leden van zusterverenigingen wel welkom tijdens de Owee bij de verenigingen?
Ik zou het niet weten, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:26 schreef Nachtdier het volgende:
Dit jaar dus ook
Behalve bij De Bolk, Koornbeurs en...en...
In Rotterdam waren ze volgens mij niet zo streng? Althans, kan het me niet meer herinneren?
HOe zit het dan met leden? Moeten die in zo'n mooi polo'tje lopen om binnne te komen?
Vergeet het. Koornbeurs kom je sowieso in, Jansbrug doen ze als het rustig is af en toe niet moeilijk maar die kans is nihil...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:19 schreef Nachtdier het volgende:
Even een vraagje;
Gezien er nogal streng deurbeleid is (geen Owee-polsbandje = geen toegang bij de grotere verenigingen)
Zijn leden van zusterverenigingen wel welkom tijdens de Owee bij de verenigingen?
Lastig. Was overigens bij Jansbrug, niet bij de DSB...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:40 schreef Nachtdier het volgende:
Mwa, das dus mooi kut dus...
Dachten gisteren nog even naar DSB(?) ofzo te gaan (Helium karaoke), maar daar kwamen we dus niet binnen, tenzij we ons direct inschreven, aldus de portier.
En ik maar denken dat die weken voor elke student waren, maar niet dus. Alleen voor eerstejaarsstudenten die nog geen lid zijn.
Vraag me dan af hoe je als tweedejaars dan lid kan worden, als je bewust eerste jaar og niet ergens lid ben geworden?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:26 schreef Ienepien het volgende:
[..]
hihi![]()
He nou Nienkie, nie zo onsportief![]()
Maak je geen zorgen, vriendinnetje komt met een beetje mazzel komende week weerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:25 schreef warrel het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet zo leuk om door AR versierd te worden..
Pfjuwquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:26 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, vriendinnetje komt met een beetje mazzel komende week weer
Da's nooit aangeweestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:33 schreef warrel het volgende:
[..]
Pfjuw![]()
Jammer voor het Speakersmeisje dat je het met haar weer uit moet maken..
OMG WTF BBQ enzo ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:32 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ben te vaak wakker geworden met uitspraken als OMFG. Naja, je kent de verhalen wel![]()
Ja ok, maar dat komt op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Meestal is "owwwwwww kut" ook wel voldoende![]()
Leuk ja, als je daar om half 9 net voor je tentamen langs fietst. Lekker wakker worden...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:39 schreef Ienepien het volgende:
En de bierlucht rond Virgiel wordt elke dag een beetje schraler![]()
Øwndquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:46 schreef m-kay het volgende:
[..]
Leuk ja, als je daar om half 9 net voor je tentamen langs fietst. Lekker wakker worden....
Ja ik fiets daar elke dag langs rond 9 uur en de diameter van de stankcirkel wordt steeds groterquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:46 schreef m-kay het volgende:
[..]
Leuk ja, als je daar om half 9 net voor je tentamen langs fietst. Lekker wakker worden....
Idd, ook bij het koor was het echt een teringzooi, twee keer op m'n bek gegaan door de spekgladde vloer (ik was nog nuchter), twas echt een puinhoop.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:49 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja ik fiets daar elke dag langs rond 9 uur en de diameter van de stankcirkel wordt steeds groter![]()
Ja, tuurlijk lagen we toen al te tukkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Idd, ook bij het koor was het echt een teringzooi, twee keer op m'n bek gegaan door de spekgladde vloer (ik was nog nuchter), twas echt een puinhoop.
Lagen jullie al te tukken Bart? Wij gingen half vijf oid weg, maar toen was het verdacht rustig![]()
Normaal gesproken ben je tot een uur of 4 nog wel wakker...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk lagen we toen al te tukken
Nee man, half 4quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:00 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben je tot een uur of 4 nog wel wakker...
Jazeker, inclusief uwen eerste microscoop in het Kluyverlab aan den Julianalaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:33 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Delft. Een stad naar mijn hart.
Staat het huis van mijne ouders er nog? Naast de Leeuwenpoort?
Ach, dat oude rotte ding? Er zijn tegenwoordig zooveel betere!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jazeker, inclusief uwen eerste microscoop in het Kluyverlab aan den Julianalaan![]()
Geile shit Toni, storrt maar een florijn of 150 naar mn bankrekeningquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:47 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ach, dat oude rotte ding? Er zijn tegenwoordig zooveel betere!
Koop toch een nieuwe. Mocht U daar niet de financieele middelen voor hebben, help ik U volgaarne.
Toniquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geile shit Toni, storrt maar een florijn of 150 naar mn bankrekening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |