Het bestemmingsplan biedt geen plaats meer aan deze horecagelegenheid met erotische bediening door schaars geklede dames.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:40 schreef Jappie het volgende:
Zeg nog even over die kroeg he....wordt daar nog wel gewoon steeds topless geserveerd?![]()
Demins heeft gesprokenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:07 schreef demins het volgende:
In de slowchat is NIETS off-topic! Mag ik dat hier zeggen?
Ik ook van jouquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef PC eend het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar eigenlijk vind ik Soury best lief![]()
![]()
![]()
Ik hoor het al, 1x een grote orgiemeet en alles loopt weer perfectquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef PC eend het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar eigenlijk vind ik Soury best lief![]()
![]()
![]()
Mag, maar toch denk ik dat dat het grootste probleem is (dus niet het enige), men gaat zich vervelen. Offtopic gedoe is dan al snel een feit, buiten het gezeik op elkaar. De spraakmakende mensen zijn verdwenen en tsja waar moet je het dan nog over hebben? Slapen, neukende, kleffende, tv kijkende bewoners? Wat valt daar voor humorvolle posts van te brouwen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:50 schreef PC eend het volgende:
Ik ben het met je oneens dat het alleen maar door de streams zou komen.
Ik ben niet verkast hoor, ik kom hier bijna dagelijks, het zijn gewoon verschillende fora met een verschillend publiek. Ik kom daar graag en hier ook, juist omdat ik hou van diverse meningen en mensen.quote:Maar ja jij was al verkast naar een nog muffere stal![]()
![]()
Daar heb ik dan even een vraagje over, is daar ook zoveel onderling gezeik? (de gebruikelijke trollen even buiten beschouwing gelaten).
Ik heb namelijk het idee van niet, wat je argument danig zou verzwakken![]()
userlikkerquote:
Niets liever!quote:
"Alles hangt met alles samen ".quote:
discussiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:56 schreef Leandra het volgende:
Ik mis nog steeds de bijdragen van een aantal users die de COS overmatig en off-topic bevolken, maar kennelijk is zelfs een "ik zie niet wat het probleem is" post in dit topic teveel gevraagd... maar de kans dat dat dan even verteld wordt is waarschijnlijk te groot om dat risico te nemen.
Beetje jammer dat ze zich ook weer buiten deze discussie houden en doen alsof hun neus bloedt.
Het is kennelijk makkelijker om in de COS af en toe een opmerking over een bewoner te posten, met daarbij de vergelijking naar users die zich ergeren aan overmatig emoticon gebruik, dan een fatsoenlijke discussie aangaan.
Ze zijn te druk met feliciteren / mod negeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:56 schreef Leandra het volgende:
Ik mis nog steeds de bijdragen van een aantal users die de COS overmatig en off-topic bevolken, maar kennelijk is zelfs een "ik zie niet wat het probleem is" post in dit topic teveel gevraagd...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zijn te druk met feliciteren / mod negeren.
Er had ook een linkje geplaatst kunnen worden naar een mededeling in de SC dat je jarig bent. Maar het is fijn dat mensen zich zo thuis voelen in ons aller COS.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zijn te druk met feliciteren / mod negeren.
Het is toch haar COS?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
Er had ook een linkje geplaatst kunnen worden naar een mededeling in de SC dat je jarig bent. Maar het is fijn dat mensen zich zo thuis voelen in ons aller COS.
linkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Er had ook een linkje geplaatst kunnen worden naar een mededeling in de SC dat je jarig bent. Maar het is fijn dat mensen zich zo thuis voelen in ons aller COS.
Ja en nee. Iemand die dag in dag uit de hele dag aanwezig is, is sfeerbepalend. Wat je overhoudt zijn mensen die zich daarnaar voegen. Om erbij te horen (in de gratie te vallen) zul je zo'n duidelijk signaal als een verkapte uitnodiging tot felicitaties dus niet kunnen negeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
link![]()
SC![]()
Maar ff he
De ( bijna alle) feliciteerders zijn nog erger![]()
Skattie, dit is toch een prachtig antwoord op de vraag van Leandra + de reden van dit topicquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en nee. Iemand die dag in dag uit de hele dag aanwezig is, is sfeerbepalend. Wat je overhoudt zijn mensen die zich daarnaar voegen. Om erbij te horen (in de gratie te vallen) zul je zo'n duidelijk signaal als een verkapte uitnodiging tot felicitaties dus niet kunnen negeren.
Dat is dus waarom je mij niet meer in de COS vindt. Het risico op tenen te gaan staan is niet denkbeeldig.
Misschien moet een ander groepje binnenkort niet op tenen gaan staan maar poten onder de knie afhakken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
Dat is dus waarom je mij niet meer in de COS vindt. Het risico op tenen te gaan staan is niet denkbeeldig.
Mag ik hier met eenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moet een ander groepje binnenkort niet op tenen gaan staan maar poten onder de knie afhakken.
Bovenstaand topic is absurd. 23 van de eerste 100 posts zijn van 1 persoon, iets posten wat betrekking heeft op de streams gebeurt alleen als excuus om dat enge mens (dat nota bene op haar verjaardag wederom COS na COS vol zit te blaffen) te feliciteren
Wat een farce.
Ik vind het niet gek dat dit gebeurt. Al rond kwart over vijf vraagt de moderator weer on-topic te gaan, maar feliciteert tegelijktertijd ook en spreekt haar begrip uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moet een ander groepje binnenkort niet op tenen gaan staan maar poten onder de knie afhakken.
Bovenstaand topic is absurd. 23 van de eerste 100 posts zijn van 1 persoon, iets posten dat betrekking heeft op de streams gebeurt alleen als excuus om dat enge mens (dat nota bene op haar verjaardag wederom COS na COS vol zit te blaffen) te feliciteren.
Wat een farce.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |