Als je niet bij het kliekje hoort, word je al snel genegeerd. Ik merk dat zelf ook maar het kan mij niet schelen want ik post er ook gewoon wanneer ik dat wil. Maar merk toch dat ik daar steeds minder zin in heb, overdag vooral. Misschien komt het ook omdat ik de streams niet veel meer aan vind.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:16 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Nee kijk eens goed naar Kz's avatar.
![]()
maar goed ik snap niet waar die mensen zo over zeiken.![]()
Commentaar op de streams heet het daar toch voor (tenminste, dat valt nog te bezien, check sc)
Ik lees ook altijd met plezier jou stukjes en er zijn nog een paar mensen die ipv 1 zinnetje even een kort verslagje maken. Dat vind ik prettig.
Belachelijk dat je werd weggejaagd.
Ik post er toch en merk wel dat ik door sommige genegeerd wordt, maar dat is there loss. Geen humor en snel op hun kutjes getrapt.![]()
Dat genegeerd worden door die schapen boeit mij idd nauwelijks, als je wilt heb je ze binnen 2 minuten collectief op de kast.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:50 schreef Sug4r het volgende:
Als je niet bij het kliekje hoort, word je al snel genegeerd. Ik merk dat zelf ook maar het kan mij niet schelen want ik post er ook gewoon wanneer ik dat wil. Maar merk toch dat ik daar steeds minder zin in heb, overdag vooral. Misschien komt het ook omdat ik de streams niet veel meer aan vind.
Ik mis de humor van veel oud users en vind dat nog wel in de SC gelukkig![]()
Yep. Daar ben jij een expert in!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Dat genegeerd worden door die schapen boeit mij idd nauwelijks, als je wilt heb je ze binnen 2 minuten collectief op de kast.![]()
Het programma is ruk, de COS is ruk.
Stekker er uit.![]()
mag ik daar ook komen ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:47 schreef itsme het volgende:
Ik wil over 2 jaar een feestje. Dan bestaat Fok 10 jaar.![]()
Vriendelijk vragen, zoals bv Gert of Day dat doen, vind ik veel constructiever dan lomp commanderen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:02 schreef paddy het volgende:
[COS #2337] Dennix de player
Doorneuzelen over iets zorgt alleen maar voor dezelfde reacties als waar jij zo'n hekel aan hebt (die zwaaismiley's als ik het goed heb? Was compleet onzinnig om er op door te blijven hameren, APK.
Liess had wel een punt eigenlijk en het was gewoon iets wat haar terecht irriteerde dat moet mogen.. Als die opmerking er nog staat is het punt gemaakt. De rest van die discussie had wat mij betreft ook mogen blijven staan want ze waren duidelijk klaar met het uiten van de irritatie over en weer, het was geen dramatische scheldpartij of zo, en ik vind dat verschil van mening juist gezond is om te hebben in die COS.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:18 schreef Disana het volgende:
Ik heb gelezen wat er nog te lezen viel van Liess haar posts, en kom dan de bijnamen voor de miljonairs tegen.
Daar heb ik zelf nooit aan meegedaan omdat ik het een incrowd- en meeloperverschijnsel vind. Toen ik voor het eerst in de COS kwam had ik moeite erachter te komen wie er werd bedoeld, en zelfs nu moet ik nog wel eens twee keer lezen om te weten wie 'Manada' is.
Wat Liess nog meer heeft geschreven kan ik niet meer zien, maar ik vind het zoals wel vaker een vervelend gevoel dat de status quo in de COS zo muurvast zit. Op welke andere manier dan een discussie of zelfs ruzie kun je proberen bepaalde vervelende vastgeroeste gedragingen te doorbreken.
Het probleem is gewoon dat de mores in de COS vaststaat, en dat je het er niet over kunt hebben: in de COS horen alleen commentaren op de streams (al zit driekwart gewoon te verslaan).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Liess had wel een punt eigenlijk en het was gewoon iets wat haar terecht irriteerde dat moet mogen.. Als die opmerking er nog staat is het punt gemaakt. De rest van die discussie had wat mij betreft ook mogen blijven staan want ze waren duidelijk klaar met het uiten van de irritatie over en weer, het was geen dramatische scheldpartij of zo, en ik vind dat verschil van mening juist gezond is om te hebben in die COS.
KZ is even wegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:26 schreef paddy het volgende:
KZ? Wanneer iemand er niet is...en men begint zo te reageren? En ik ben het met de mod eens? Dan vind ik het heel normaal dat ik even inspring. Dat is tenminste heel normaal met moderators op de FP en NWS op het forum.
Wie is Gertquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:48 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
KZ is even weg![]()
Dat avonne er niet is, was dus de reden, thanks![]()
Dat wist KZ niet, dus vandaar die tip om jou te berschermen. KZ is zo lief, die doet dat graag![]()
Hoe het elders op FOK! gaat weet ik niet, ik ben net nieuw![]()
Iemand die met zijn hoofd een stuk beton heeft proberen te koppen... Het beton heeft gewonnen en hij moet het eventjes rustig aan doen.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:26 schreef paddy het volgende:
En APK? Wat denk je te bereiken met een globale klacht? Wanneer jij denkt dat Avonne niet neutraal mod? Dan zou ik zeggen..doe je best met linkjes. Ik zie het niet namelijk.![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:09 schreef APK het volgende:
Vriendelijk vragen, zoals bv Gert of Day dat doen, vind ik veel constructiever dan lomp commanderen.
bavionne vindt het volgens mij wel prima in de mutsenfelicitatieclub zonder al die lastige mensen die een andere mening hebben en kotsen op de bijnamen die 8 maanden geleden al niet relevant of leuk waren.
Die bijnaam was om aan te geven hoe verschrikkelijk dom en totaal niet relevant die stupide bijnamen van het COS-clubje zijn.quote:En zo kan zij zich ook verdedigen -knips-
maar ik denk dat wanneer je mij een bijnaam gaf waar antipathie uitstraalt (kan het mis hebben, maar denk het niet) zou geven, dat ik niet echt veel moeite deed om mijn vrije tijd daar voor op te offeren. Ja, ik ben nu eenmaal geen mee kletser![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Iemand die met zijn hoofd een stuk beton heeft proberen te koppen... Het beton heeft gewonnen en hij moet het eventjes rustig aan doen.
Zoiets dus:![]()
Dank je voor je hulp, het is ook zo lastig om alles te volgen als je nieuw bentquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Iemand die met zijn hoofd een stuk beton heeft proberen te koppen... Het beton heeft gewonnen en hij moet het eventjes rustig aan doen.
Zoiets dus:![]()
Mja, je hebt gelijk. De groep waar het om gaat post hier blijkbaar niet mee. Alhoewel ik niet helemaal weet uit wie de users bestaan. Het ging mij er alleen maar om dat APK een opmerking maakte over het lompe modden van Avonne en dan in plaats van Avonne...Bavonne schreef. Dan geef ik daar een antwoord op. Vervolgens werd me lief (ja meen ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:41 schreef Disana het volgende:
Ik begin confuus te raken. Waar het zou gaan over waarom mensen de COS verlaten of niet meer leuk vinden, waaiert het nu uit naar van alles en nog wat. Ik dacht echt dat de bedoeling van dit topic was de onvrede in kaart te brengen.
Het ging bij mijn weten nooit over 'aanpakken', niet over posts die over de schreef gaan in wiens ogen dan ook. Het ging dacht ik over de dwingende sfeer in de COS, die niet aan te pakken ís zolang men binnen de regels blijft.
Ook vind ik het vervelend dat de groep die ontevreden is zelf steeds meer in de spotlight komt te staan - was dat de bedoeling. Nu wordt APK gevraagd wat hij denkt te bereiken met zijn klacht - terwijl zijn klacht in het kader van de COS onvrede valt.
Ik voel er niets voor me te moeten verantwoorden voor wat ik hier meld nota bene op verzoek. Zeker niet terwijl degenen die verantwoordelijk zijn voor de status quo in de COSsen hun gezicht niet laten zien en stug doorgaan.
Day is er al heel lang niet meer, en Gert vindt het geloof ik niet zo leuk meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:55 schreef APK het volgende:
en gaan Gert en Day de boel weer een beetje rechttrekken, hoewel ik betwijfel of zij de COS nog wel leuk vinden om te volgen.
Ja, er mag inderdaad helemaal niets meer in de COS. Niets mag het wezenloze registeren van de streams verstoren. Met als gevolg dat degenen die de toon zetten nog meer ruimte hebben gekregen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:07 schreef Py het volgende:
Melden dat dingen offtopic zijn moet niet meer in de COS zelf maar uitsluitend in FB mogen.
Want daar wordt weer op gereageerd, en daar wordt dan weer op gereageerd waarop weer gereageerd wordt
zie de eerste post van drsH in deze cos en de vorige
COS#2338 Dennis misschien wel uit de kast, maar niet erop
Wou eerst reageren wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft. Maar dacht er beter aan te doen de Cos niet nog verder te vervuilen maar er hier maar iets over te zeggen![]()
Hey hallo ik heb niet gezegt dat het niet magquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe is het godverdomme uitlokken als ik die COSposters die hier chronisch niet reageren op een topic wijs wat over hun COS gaat!?
Ik heb het idee dat de helft van de COSsers zich niet buiten de COS wagen en dus misschien niet op de hoogte zijn van deze discussie.
Misschien dat iemand een waardevolle bijdrage heeft ofzo.
Alhoewel ik dat ten zeerste betwijfel gezien de ronduit mongolide manier van reageren op het posten van 1 fucking linkje?
Er worden 3 COSsen compleet naar de [******] geholpen met felicitatie gezeik en ik mag niet 1 link posten?
Print de COS uit, vreet 'm op en stik erin.
Dat was dan ook absoluut niet tegen jou bedoelt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:23 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Hey hallo ik heb niet gezegt dat het niet mag![]()
Ik zeg alleen BQ en DRSH je weet wat hun reactie is en dan nog een link erin gooien is gewoon uitlokken dat moet je toch met me eens zijn?
Niks tegen iemand ofzo hoor ik vind jullie allemaal even lief, maar ik ben er ondertussen wel achter wie wel en niet willen discuseren in dit topic hun willen het niet...dus ga het ook niet opzoeken dan![]()
T was verder geen verwijt ofzo
enne nee ik hou niet zo van papier![]()
Relevant is je post zeker en offtopic is het niet helemaal het gaat tenslotte over de cosquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was dan ook absoluut niet tegen jou bedoelt.
Daarom heb ik jouw quote er niet boven gezet.
En ik wist tot 10 minuten geleden NIET dat die 2 als een stel propjosti's reageren op een in mijn ogen misschien offtopic maar wel relevante post.
ik heb het twee post hierboven uitgelegt wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:27 schreef itsme het volgende:
Pasjesjen. Ten eerste had ik het niet perse over jou. Wist niet eens dat jij degene was die had gereageerd.
Misschien was het dan inderdaad beter geweest om de tekst te laten staan want nu gaan mensen zoals ik raden.
Maar je opmerking dat ian nick aan het uitlokken is slaat echt nergens op.
Lees waar dit topic over gaat.
Maar zij vinden het blijkbaar wel lekker zo. Dat ze heel veel mensen wegjagen kan hun niet deren.![]()
Ja die mensen die daar zo schijnheilig continu zelf off topic gaan maar dan daarna tegen een ander zeggen en nu on topic, daart schijt ik trouwens ook op Py.
Ben vandaag in een wat recalcitrante bui na deracties op de post van Ian. Huub en zijn aanhang kunnen het krijgen vanavondquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:27 schreef itsme het volgende:
Pasjesjen. Ten eerste had ik het niet perse over jou. Wist niet eens dat jij degene was die had gereageerd.
Misschien was het dan inderdaad beter geweest om de tekst te laten staan want nu gaan mensen zoals ik raden.
Maar je opmerking dat ian nick aan het uitlokken is slaat echt nergens op.
Lees waar dit topic over gaat.
Maar zij vinden het blijkbaar wel lekker zo. Dat ze heel veel mensen wegjagen kan hun niet deren.![]()
Ja die mensen die daar zo schijnheilig continu zelf off topic gaan maar dan daarna tegen een ander zeggen en nu on topic, daart schijt ik trouwens ook op Py.
Ja, en weet je wat het probleem is? Als er omgekeerd iets wat gezegd wordt van het vele OT posten, dan mag dat ook niet. De regels gelden nu voor de verkeerde mensen en ze jagen anderen weg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ik heb het twee post hierboven uitgelegt wat ik bedoelde
ik heb het misschien verkeerd verwoord met uitlokking
maar ik bedoelde dus dat je het kunnen weten wat voor reacties je kreeg![]()
nee ik snap je.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ik heb het twee post hierboven uitgelegt wat ik bedoelde
ik heb het misschien verkeerd verwoord met uitlokking
maar ik bedoelde dus dat je het kunnen weten wat voor reacties je kreeg![]()
Daar heb je ook helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en weet je wat het probleem is? Als er omgekeerd iets wat gezegd wordt van het vele OT posten, dan mag dat ook niet. De regels gelden nu voor de verkeerde mensen en ze jagen anderen weg.
Lijkt me geen goed idee, degene die je dan probeert te weren komen dan juist bashen in dat topic denk ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:35 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien toch als proef een tijdelijke dubbele COS-reeks?
De huidige situatie is goed in kaart gebracht, maar onoplosbaar als er geen medewerking komt van hunnie.
Dat moet dan wel anders heten, bijvoorbeeld beginnen met:
(YYY # 1) En vast.
En dan gewoon eens een weekje kijken hoe zich dat ontwikkelt?
Bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:36 schreef Mike1964 het volgende:
Waarom draait iedereen zo om de hete brij heen en worden er niet gewoon namen genoemd? Als je de mensen persoonlijk noemt dan komen ze echt wel hierheen hoor! Ik heb een beetje het idee dat het hier steeds gaat om twee of drie users die de boel zitten op te fokken en nu zitten te genieten van hun "gelijk". Noem gewoon man én paard bij naam dan kan de discussie tenminste écht op gang komen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
Ik heb een tyfushekel aan de manier waarop DrsH post.![]()
Nietszeggend gelul over zijn zogenaamde beroep heeft volgens mij geen reet te maken met de streams.
En BeeQueen schijnt het nodig te vinden om 10 COSsen per dag vol te meppen met onzin.
En dat schijnt ze dan te rechtvaardigen door er "Oeps, offtopic" onder te zetten.
Ik heb een hekel aan riri, vanwege de hoge hoeveelheid eenzijdige posten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Kijk, zo komen we tenminste ergens.....
En om even te bewijzen dat Itsme niet uit haar nek kletst:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:48 schreef itsme het volgende:
Ik heb een hekel aan DrH met zijn domme geblaat en aan zijn hysterische vriendin Erica.
Hun manier van posten.
Dat neerbuigende toontje naar mensen toe die niet in hun kliek zitten staat me totaal niet aan.
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Lekkertje stuur mij maar een pm en leg het allemaal maar even aan mama uit......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |