hoi! etenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:33 schreef Aarti het volgende:
hoi
omdat het feest isquote:
Volgens 3FM is het er prachtig weer, denk het niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd Nixxx.
Zouden de lowland gangers al verzopen zijn?
We horen morgen wel hoe het is afgelopenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens 3FM is het er prachtig weer, denk het niet.
Maar misschien dat die voorspelde buien vanavond daar nog even verandering in kunnen brengen.
Inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:17 schreef Frezer het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd waarmee we hem gefeliciteerd hebben,.
Zijn opblaaspop is volquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:17 schreef Frezer het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd waarmee we hem gefeliciteerd hebben,.
Dat doe ik wel over een maandquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:33 schreef Kuukske het volgende:
Zeau. Even tvp'en. Vanuit het Verre Oosten.
Ik wil inderdaad ook niet weten dat Pheno zulke gedachten heeft.quote:
Stom spelleke.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:19 schreef Kuukske het volgende:
Voetbal brengt mij hier.
Immerquote:
En de er aan voorafgaande vakantie ook zeker? Wordt tijd om weer te gaan werken,quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:25 schreef Q. het volgende:
Vermoeiend doch tof.
Wel verbrand. Net wat anders.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd Nixxx.
Zouden de lowland gangers al verzopen zijn?
Ik vertel het je morgen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:02 schreef dawg het volgende:
Hoi twistmeisje.![]()
Goed vol kunnen houden enzo?
Wat dacht je: na LL gaat het vast beter met de foksoftware?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef Q. het volgende:
Traag kloteforum.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:21 schreef Pheno het volgende:
Alleen CL niet, die batst met een andere LL ganger
Dat krijg je als je met een chronisch zieke gaat festivallen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:11 schreef JDude het volgende:
Nu allemaal al terug?
Hoe was NIN?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:22 schreef TwistedDarling het volgende:
CL moest nog wel het laatste stukje met de trein en ik hoop dat ze nog leeft.![]()
Voor een dode post je nog aardigquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:56 schreef Q. het volgende:
Ik ben best wel dood. Eigenlijk.
ja, maar ik trok het niet om op maandagochtend nog dat hele takke-eind met die tas te sjouwen, ik was donderdag al dood. M'n rug voelt aan alsof hij van gelei isquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat krijg je als je met een chronisch zieke gaat festivallen.
Nouja, ze wilden zelf mee terug met de auto. Anders waren alleen Q en ik alweer terug geweest.
Geen ideequote:
Je leeft ook nogquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, maar ik trok het niet om op maandagochtend nog dat hele takke-eind met die tas te sjouwen, ik was donderdag al dood. M'n rug voelt aan alsof hij van gelei is.
Nog bedankt voor de lift.
het is echt zo heerlijk om je tas gewoon in en uit de trein te kunnen flikkerenquote:
Of in je huis. Nog toffer. Sterker nog, mijn tas ligt nog gewoon in de auto, had geen zin meer om hem nog naar boven te slepen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is echt zo heerlijk om je tas gewoon in en uit de trein te kunnen flikkeren![]()
![]()
.
ik heb eerst de was eruit gehaald en binnestebuiten netjes in de wasmand geflikkerd, alles opgeruimd, tas opgeborgen en ben toen gaan douchenquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Of in je huis. Nog toffer. Sterker nog, mijn tas ligt nog gewoon in de auto, had geen zin meer om hem nog naar boven te slepen.
quote:
Daar heb ik echt de kracht niet meer voor, het kost me al mn energie om op deze stoel te blijven zitten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb eerst de was eruit gehaald en binnestebuiten netjes in de wasmand geflikkerd, alles opgeruimd, tas opgeborgen en ben toen gaan douchen. ik ben te netjes opgevoed. moet alleen het slaapmatje en de slaapzak even opnieuw oprollen en het zand eruit kloppen.
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Nu alles uitpakken en weer m'n tassen inpakken voorDen Haag
.
![]()
Dat is ook een obsessie van mijn moeder.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:33 schreef CherryLips het volgende:
binnestebuiten netjes in de wasmand geflikkerd,
Aangezien CL kan vloeken als een bootwerker verwacht je dat inderdaad niet van haar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat had je niet verwacht he?![]()
Daaromquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Aangezien CL kan vloeken als een bootwerker verwacht je dat inderdaad niet van haar.![]()
Den Haag.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Nu alles uitpakken en weer m'n tassen inpakken voor Den Haag.
![]()
Middagquote:
ik heb op de camping ook weer een mooi staaltje vocabulaire gebruikt toen ik m'n slaapmatje niet in de hoes kreeg en het 40 graden in de tent wasquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Aangezien CL kan vloeken als een bootwerker verwacht je dat inderdaad niet van haar.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb op de camping ook weer een mooi staaltje vocabulaire gebruikt toen ik m'n slaapmatje niet in de hoes kreeg en het 40 graden in de tent was.
zag ergens een post van haarquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:32 schreef CherryLips het volgende:
leeft M-M nog?
Ze zal wel aan het werk zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:32 schreef CherryLips het volgende:
leeft M-M nog?
Herkenbaar. Net als mijn tent, slaapzak, en andere benodigdheden overigens. Mijn benen zijn defect.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Of in je huis. Nog toffer. Sterker nog, mijn tas ligt nog gewoon in de auto, had geen zin meer om hem nog naar boven te slepen.
toen was ik net wegquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb op de camping ook weer een mooi staaltje vocabulaire gebruikt toen ik m'n slaapmatje niet in de hoes kreeg en het 40 graden in de tent was.
Waar waren jullie om 17u gisterquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:02 schreef webspider het volgende:
Is er hier nog bier?
op zich viel dat wel mee nog hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, jij zat buiten en zei nog iets van 'nou nou zeg wat een gevloek'.
We zagen jullie staan/zitten, gingen bier halen voor iedereen en bij terugkomst waren jullie weg!quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:14 schreef webspider het volgende:
[..]
We zagen jullie staan, gingen bier halen voor iedereen en bij terugkomst waren jullie weg!.
die PI verraad jequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:14 schreef webspider het volgende:
[..]
We zagen jullie staan/zitten, gingen bier halen voor iedereen en bij terugkomst waren jullie weg!.
Volgend jaar maar zo doen, jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Had eerst hoi gezegd, ga dán bier halen en kom terug
De situatie was lichtelijk lachwekkendquote:
en bier halen kun je toch best met 1 persoon doen en dat de ander ff hoi komt zeggen? wij wilden NiN zienquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:18 schreef webspider het volgende:
[..]
De situatie was lichtelijk lachwekkend
shitquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:14 schreef webspider het volgende:
[..]
We zagen jullie staan, gingen bier halen voor iedereen en bij terugkomst waren jullie weg!.
beter nog, ik stond al zowat bij de Grolsch tent, ging even eten halen en dan naar NiN voor een mooi plekje, kon ik weer terug naar de ingang en vervolgens weer terug naar de Grolsch tent om ergens achteraan te staanquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en bier halen kun je toch best met 1 persoon doen en dat de ander ff hoi komt zeggen? wij wilden NiN zien
Helaas, niet gelukt. Volgend jaar beter. Ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en bier halen kun je toch best met 1 persoon doen en dat de ander ff hoi komt zeggen? wij wilden NiN zien
achja alle fokmeets falen op LL dus we hebben de traditie in stand gehoudenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Helaas, niet gelukt. Volgend jaar beter. Ofzo.
Dat viel inderdaad wel opquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ergens achteraan viel wel mee bij NiN we stonden tegen het voorvak aan bijna, en t werd steeds leger
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
De volgende keer loop je maar naar huis.
dan zijn er akltijd nog de pendelbussen en de trein en zorg ik gewoon dat ik dinsdag ook niet hoef te werkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
De volgende keer loop je maar naar huis.
Of je zorgt dat je om 11u bij de oplaadtent bent, dan is het nog niet druk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:43 schreef CherryLips het volgende:
volgende keer neem ik 2 telefoons mee..
dat stelde ik voor maar jij wilde geen treinkaartje betalenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan zijn er akltijd nog de pendelbussen en de trein en zorg ik gewoon dat ik dinsdag ook niet hoef te werken
omdat ik dinsdag wel moet werkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat stelde ik voor maar jij wilde geen treinkaartje betalen.
ik wilde er gistermiddag wel staan maar dat leek me niet zo'n strak plan in de zonquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Of je zorgt dat je om 11u bij de oplaadtent bent, dan is het nog niet druk..
zondag reden er ook pendelbussen, dat bedoelde ik. dat had niks met werk te maken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat ik dinsdag wel moet werken
oh tja maar dan was het sowieso de vraag voor jou of je je trein vanuit utrecht had gehaaldquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zondag reden er ook pendelbussen, dat bedoelde ik. dat had niks met werk te maken.
Dat deden we, maar M-M's telefoon pastte niet in de opladerquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Of je zorgt dat je om 11u bij de oplaadtent bent, dan is het nog niet druk..
neequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat deden we, maar M-M's telefoon pastte niet in de oplader
Dan had je net zo'n gezond kleurtje gehad als ik nu heb, bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik wilde er gistermiddag wel staan maar dat leek me niet zo'n strak plan in de zon.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat deden we, maar M-M's telefoon pastte niet in de oplader
m'n nek is paarsquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan had je net zo'n gezond kleurtje gehad als ik nu heb, bedoel je?.
Af en toe de sim verwisselen met mijn telefoonquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig had ik nog een telefoon meeopgeladen en wel
Een must-have dus?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb crocs gekocht. Ik ben er zelf van geschrokken.
wtf. wat doe je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef _Arual_ het volgende:
Doet het pijn?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef _Arual_ het volgende:
In je mail.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:59 schreef Q. het volgende:
Twist! Ik heb nieuw Spinvis materiaal!
Ze hebben er vast prima bier.quote:
Het is je op lowlands ook niet gelukt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat er iemand is die al dat bier op heeft gedronken.
Mijn maag werkte niet mee. Ik heb meer tijd op de plee gezeten daar dan bier gedronken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is je op lowlands ook niet gelukt..
Quanta kosta?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef _Arual_ het volgende:
volgens mij heb ik zelfs meer bier op dan jij.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn maag werkte niet mee. Ik heb meer tijd op de plee gezeten daar dan bier gedronken..
Ik voel me oud.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
volgens mij heb ik zelfs meer bier op dan jij.
met dank aan m'n neef.
nixxxquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:07 schreef nixxx het volgende:
hoihoi ik ga eens naar huis!
en zo'n heel groot feest was het niet hoor.. maar wel lekkere taart.. ook al heb ik er niets van op... maar toch.. ik krijg er nog 1 .. dus.. ik praat geen sense he.. maar maakt niet uit want twisty is ook in den haag en gezelligheid en zulks!
Doeiiiii
Op de plee kun je ook prima bier drinken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn maag werkte niet mee. Ik heb meer tijd op de plee gezeten daar dan bier gedronken..
Pisbier?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Op de plee kun je ook prima bier drinken..
Ik wel, heerlijk geslapen vannacht, vanavond nog een beetje brak naar de TV staren en morgen weer aan de bak!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:28 schreef TwistedDarling het volgende:
Weer een beetje bijgekomen trouwens Webster?
Ja, die ben ik tegengekomen. Hele concert-tenten vol.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:32 schreef dawg het volgende:
They're pushy. And hairy. Stinky.
And man, are they uuuuuuuuuuuglyyy!
Ik vanmiddag nog, in de trein en in de tram ging er eentje naast me zitten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, die ben ik tegengekomen. Hele concert-tenten vol.
Oeh, thnx!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:41 schreef CherryLips het volgende:
twist! bij bol.com hebben ze de eerste drie harry potter-pockets voor ¤9 of zo.
ik heb nog een kortingscode van 5 euro die het als het goed is nog doet, zal ik 'm PM-en?quote:
nee, alleen bezorgen. je kunt het ook in den haag laten bzorgen toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja, ik zit alleen te bedenken dat het niet zo handig is dat ik dan niet thuisben, gezien 3 boeken in 1 pakket nooit in de brievenbus past. Met een huisgenote die nooit open doet en buren die ik absoluut niet vertrouw.
Kun je bij bol eigenlijk ook bij zo'n kiala of dhl ophaalpunt laten bezorgen?
Iedereen is blij voor je.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb aftersun en zonspray van ambre solaire gekocht voor 1.40tja dat krijg je als je artikelen koopt waar 2 acties opzitten
(24euro korting
)
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, alleen bezorgen. je kunt het ook in den haag laten bzorgen toch?
Ja nu wel. Nu ik toevallig de sleutel van het postvak ook heb ontvangen van de andere kattenoppas.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, alleen bezorgen. je kunt het ook in den haag laten bzorgen toch?
ben je dronken?quote:
nee ... hihihihihiquote:
Van de liefde natuurlijk!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik weet ook niet helemaal waar ie de laatste tijd last ven heeft.
Gatver!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Van de liefde natuurlijk!
quote:
Nooit aan beginnen Q.quote:
je hebt gelijk Twistyquote:
R's niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:09 schreef Anthraxx het volgende:
A's heersen.
Nee, Loki op de laptop met d'r reet. De hoer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:02 schreef nixxx het volgende:
maar een A is ook mooi hoor As
slapie twist?
aaaaah je bent er al! wat leuk!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee, Loki op de laptop met d'r reet. De hoer.
Op je bier?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
aaaaah je bent er al! wat leuk!
ik ben in delft nog... morgen eens notaris bellen of de bankgarantie al binnen is.. dan ben ik per september mogelijk al officieel huiseigenaar! en kan je bij mij op komen passen
als jij komt zorg ik wel dat het op isquote:
shit... te laatquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Td er ligt nog een hamer van jou hier
Als ze nu niets wil vertellen voeren we Twist binnenkort aangeschoten, dan gaat ze wel praten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:34 schreef nixxx het volgende:
is nu iedereen nog kapotmoe van LL?
vertel er eens overvooral de genante dingen?
Q. nog aangeschoten bij CL de tent in gekropen? CL nog Trent Reznor ondergekwijld? Vertel!
nee, de romances zijn leuker!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben eerder benieuwd naar de ruzies en RL flames.
We've got ways to make you talkquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ze nu niets wil vertellen voeren we Twist binnenkort aangeschoten, dan gaat ze wel praten.![]()
Leffe.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
We've got ways to make you talk![]()
[maffiasmiley]
like .. Leffe!
en met een shot Jdude?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb mezelf vandaag maar getroost met de nieuwe NIN cd.
Q,. was die er ook?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:34 schreef nixxx het volgende:
is nu iedereen nog kapotmoe van LL?
vertel er eens overvooral de genante dingen?
Q. nog aangeschoten bij CL de tent in gekropen? CL nog Trent Reznor ondergekwijld? Vertel!
Dat krijg ik straks. Berenanus is nog op bezoek.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:41 schreef nixxx het volgende:
en met een shot Jdude?
Wil je een Leffe Tripel MM?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Q,. was die er ook?nee CL, sjowhan en ik hebben erg weinig Q en TD gezien dus dat eerste is niet gebeurd, cl en ik stonden te ver van trent vandaan om m onder te kunnen kwijlen, cl had wel best vaak sjans
,aar hield de boot steeds af
eeuuhm... geil... denk ik...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat krijg ik straks. Berenanus is nog op bezoek.
Zullen we het ook nog even over de laatste nixxx-roddels hebben dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:34 schreef nixxx het volgende:
Is goed. Dan vertel ik nu expres niets.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ze nu niets wil vertellen voeren we Twist binnenkort aangeschoten, dan gaat ze wel praten.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Zullen we het ook nog even over de laatste nixxx-roddels hebben dan?.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Is goed. Dan vertel ik nu expres niets.
Goed.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Is goed. Dan vertel ik nu expres niets.
http://fotoboek.fok.nl/Berenanusquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:47 schreef nixxx het volgende:
eeuuhm... geil... denk ik...
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
zeelucht is veel gezonder dan utrechtlucht
Ik en de plee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:50 schreef Kuukske het volgende:
Maar LL heeft romances opgeleverd?
Er staan enkele enigszins 'aparte' foto's in.quote:
echt wel, vertel het hem plato!!!quote:
Dat is één en dezelfde.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:46 schreef nixxx het volgende:
Q./johnny depp/orlando bloom/gearge clooney/plato1980*
Lachen tochquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:51 schreef Plato1980 het volgende:
Er staan enkele enigszins 'aparte' foto's in.![]()
What happened? Verkeerde broodjes beenham op?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:50 schreef Q. het volgende:
Ik en de plee.
Den Haag is veel leuker dan Utrecht.quote:
whehehhehehe en niet slechts een paar!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er staan enkele enigszins 'aparte' foto's in.![]()
Waren er maar broodjes beenham. Mn maag demonsteerde tegen de combinatie van vakantie + 40 graden + eten + terug naar nederlands weer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
What happened? Verkeerde broodjes beenham op?
Leugensch!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Den Haag is veel leuker dan Utrecht.![]()
Q. =/ plato1980 om het maar eens wiskundig te zeggenquote:
Stuur een klachtenbrief naar LL!! Dan zijn wij er ook volgend jaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:53 schreef Q. het volgende:
Waren er maar broodjes beenham. Mn maag demonsteerde tegen de combinatie van vakantie + 40 graden + eten + terug naar nederlands weer.
Ik ben een kloon van Q., dat je dat nu pas door hebt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
Q. =/ plato1980 om het maar eens wiskundig te zeggen
Ja, ik ben nu helemaal verliefd op het fenomeen LL.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:50 schreef Kuukske het volgende:
Maar LL heeft romances opgeleverd?
En de sparerib beenhammetjes everzwijnhammetjes dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef Sjowhan het volgende:
*proest*
Oh, en de baquette (en niet ciabatta) beenham was erg lekker. Geloof ook dat het zondagochtend op was
Ik heb weemoedig meegekeken op 3voor12.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja, ik ben nu helemaal verliefd op het fenomeen LL.
nou... dat gaat wel ver... hij vind TD wel leuk, dus dat getuigt van wat smaakquote:
en dat ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb weemoedig meegekeken op 3voor12.
je kan beter verliefd worden op den haag... dat is er 365 dagen per jaar!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou... dat gaat wel ver... hij vind TD wel leuk, dus dat getuigt van wat smaak
Als iets er altijd is, is het minder speciaal.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
je kan beter verliefd worden op den haag... dat is er 365 dagen per jaar!
nee.. afhankelijk van het iets/iemand maakt dat het juist heel speciaalquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als iets er altijd is, is het minder speciaal.
Dat softy gedoe is echt nix.quote:
Niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:06 schreef nixxx het volgende:
wel!
Die heb ik niet gegetenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En de sparerib beenhammetjes everzwijnhammetjes dan?. Van Noll's.
Ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
op tvgids zie ik nu ineens rltl8? dat was tien
Check.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
op tvgids zie ik nu ineens rltl8? dat was tien
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat softy gedoe is echt nix.
ja ...stomme Litpho!quote:
Hij was Fok gewoon zat en besloot niet meer te posten.quote:
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hij was Fok gewoon zat en besloot niet meer te posten.
Dan is hij niet de enige, volgens mij zijn er al vaker users mee gekapt, om later weer terug te komen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hij was Fok gewoon zat en besloot niet meer te posten.
Dat laatste valt wel te verwachten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan is hij niet de enige, volgens mij zijn er al vaker users mee gekapt, om later weer terug te komen.
Tof is het hè?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Litpho lijkt me niet zo veranderlijk als het weer, maar we zullen zien.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan is hij niet de enige, volgens mij zijn er al vaker users mee gekapt, om later weer terug te komen.
Hij pm't nog welquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:26 schreef Plato1980 het volgende:
Hij was twee uur geleden nog op FOK!![]()
Bier?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef nixxx het volgende:
kom terug litpho .. het niveau is te laag hier.... nofi other people
Ik nam gewoon maar aan dat je het voornamelijk over jezelf had.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef nixxx het volgende:
En bedankt he.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef nixxx het volgende:
Ha, bier!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:11 schreef Q. het volgende:
Bier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |