hoi! etenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:33 schreef Aarti het volgende:
hoi
omdat het feest isquote:
Volgens 3FM is het er prachtig weer, denk het niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd Nixxx.
Zouden de lowland gangers al verzopen zijn?
We horen morgen wel hoe het is afgelopenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens 3FM is het er prachtig weer, denk het niet.
Maar misschien dat die voorspelde buien vanavond daar nog even verandering in kunnen brengen.
Inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:17 schreef Frezer het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd waarmee we hem gefeliciteerd hebben,.
Zijn opblaaspop is volquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:17 schreef Frezer het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd waarmee we hem gefeliciteerd hebben,.
Dat doe ik wel over een maandquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:33 schreef Kuukske het volgende:
Zeau. Even tvp'en. Vanuit het Verre Oosten.
Ik wil inderdaad ook niet weten dat Pheno zulke gedachten heeft.quote:
Stom spelleke.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:19 schreef Kuukske het volgende:
Voetbal brengt mij hier.
Immerquote:
En de er aan voorafgaande vakantie ook zeker? Wordt tijd om weer te gaan werken,quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:25 schreef Q. het volgende:
Vermoeiend doch tof.
Wel verbrand. Net wat anders.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd Nixxx.
Zouden de lowland gangers al verzopen zijn?
Ik vertel het je morgen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:02 schreef dawg het volgende:
Hoi twistmeisje.![]()
Goed vol kunnen houden enzo?
Wat dacht je: na LL gaat het vast beter met de foksoftware?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef Q. het volgende:
Traag kloteforum.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:21 schreef Pheno het volgende:
Alleen CL niet, die batst met een andere LL ganger
Dat krijg je als je met een chronisch zieke gaat festivallen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:11 schreef JDude het volgende:
Nu allemaal al terug?
Hoe was NIN?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:22 schreef TwistedDarling het volgende:
CL moest nog wel het laatste stukje met de trein en ik hoop dat ze nog leeft.![]()
Voor een dode post je nog aardigquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:56 schreef Q. het volgende:
Ik ben best wel dood. Eigenlijk.
ja, maar ik trok het niet om op maandagochtend nog dat hele takke-eind met die tas te sjouwen, ik was donderdag al dood. M'n rug voelt aan alsof hij van gelei isquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat krijg je als je met een chronisch zieke gaat festivallen.
Nouja, ze wilden zelf mee terug met de auto. Anders waren alleen Q en ik alweer terug geweest.
Geen ideequote:
Je leeft ook nogquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, maar ik trok het niet om op maandagochtend nog dat hele takke-eind met die tas te sjouwen, ik was donderdag al dood. M'n rug voelt aan alsof hij van gelei is.
Nog bedankt voor de lift.
het is echt zo heerlijk om je tas gewoon in en uit de trein te kunnen flikkerenquote:
Of in je huis. Nog toffer. Sterker nog, mijn tas ligt nog gewoon in de auto, had geen zin meer om hem nog naar boven te slepen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is echt zo heerlijk om je tas gewoon in en uit de trein te kunnen flikkeren![]()
![]()
.
ik heb eerst de was eruit gehaald en binnestebuiten netjes in de wasmand geflikkerd, alles opgeruimd, tas opgeborgen en ben toen gaan douchenquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Of in je huis. Nog toffer. Sterker nog, mijn tas ligt nog gewoon in de auto, had geen zin meer om hem nog naar boven te slepen.
quote:
Daar heb ik echt de kracht niet meer voor, het kost me al mn energie om op deze stoel te blijven zitten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb eerst de was eruit gehaald en binnestebuiten netjes in de wasmand geflikkerd, alles opgeruimd, tas opgeborgen en ben toen gaan douchen. ik ben te netjes opgevoed. moet alleen het slaapmatje en de slaapzak even opnieuw oprollen en het zand eruit kloppen.
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Nu alles uitpakken en weer m'n tassen inpakken voorDen Haag
.
![]()
Dat is ook een obsessie van mijn moeder.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:33 schreef CherryLips het volgende:
binnestebuiten netjes in de wasmand geflikkerd,
Aangezien CL kan vloeken als een bootwerker verwacht je dat inderdaad niet van haar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat had je niet verwacht he?![]()
Daaromquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Aangezien CL kan vloeken als een bootwerker verwacht je dat inderdaad niet van haar.![]()
Den Haag.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Nu alles uitpakken en weer m'n tassen inpakken voor Den Haag.
![]()
Middagquote:
ik heb op de camping ook weer een mooi staaltje vocabulaire gebruikt toen ik m'n slaapmatje niet in de hoes kreeg en het 40 graden in de tent wasquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Aangezien CL kan vloeken als een bootwerker verwacht je dat inderdaad niet van haar.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb op de camping ook weer een mooi staaltje vocabulaire gebruikt toen ik m'n slaapmatje niet in de hoes kreeg en het 40 graden in de tent was.
zag ergens een post van haarquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:32 schreef CherryLips het volgende:
leeft M-M nog?
Ze zal wel aan het werk zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:32 schreef CherryLips het volgende:
leeft M-M nog?
Herkenbaar. Net als mijn tent, slaapzak, en andere benodigdheden overigens. Mijn benen zijn defect.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Of in je huis. Nog toffer. Sterker nog, mijn tas ligt nog gewoon in de auto, had geen zin meer om hem nog naar boven te slepen.
toen was ik net wegquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb op de camping ook weer een mooi staaltje vocabulaire gebruikt toen ik m'n slaapmatje niet in de hoes kreeg en het 40 graden in de tent was.
Waar waren jullie om 17u gisterquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:02 schreef webspider het volgende:
Is er hier nog bier?
op zich viel dat wel mee nog hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, jij zat buiten en zei nog iets van 'nou nou zeg wat een gevloek'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |