Ik vind het met name opvallend omdat ik hem in de serieuze oefenpotten nog geen minuut heeft mogen maken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Speelt Schilder ja? Opvallend.
Kom op. Colin is gewoon van het niveau Collen/Buijs/Mtilitga. Die hoef ik gewoon niet bij Ajax (of een andere topclub) te zienquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Als jullie die Collin nou eerst een paar maandjes de kans geven... Zo komt ie er sowieso nooit natuurlijk.
Gaan jullie hem straks uitfluiten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:08 schreef Fides het volgende:
[..]
Kom op. Colin is gewoon van het niveau Collen/Buijs/Mtilitga. Die hoef ik gewoon niet bij Ajax (of een andere topclub) te zien
Colin is goed voor de breedte hoor, maar niet voor de basis. En waarom er godverdomme nou nog steeds niet bij de technische staf duidelijk is dat er een linksback moet komen is me een raadsel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Als jullie die Collin nou eerst een paar maandjes de kans geven... Zo komt ie er sowieso nooit natuurlijk.
Hey als je geen normale discussie kan voeren ga dan lekker ergens anders trollen mannetje..quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gaan jullie hem straks uitfluiten?
Ik geef hem nog wel de tijd. Verdedigend is er weinig op hem aan te merken alleen voetballend heeft hij nog een lange weg te gaan. Maar goed het is ook wel een flinke overstap van Norwich naar Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik zal iemand die zijn best doet nooit uitfluiten. Maar ik hoef Colin ook niet bij Ajax te zien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gaan jullie hem straks uitfluiten?
Ok kan ik me iets bij voorstellen ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:10 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik zal iemand die zijn best doet nooit uitfluiten. Maar ik hoef Colin ook niet bij Ajax te zien.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:11 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Er moet gewoon een middenvelder bij zodat Urby als linksback, zijn beste positie, kan blijven spelen.
Wat? Hij is het beste als hij van achteruit kan komen of een aktie kan beginnen. Daarnaast is zijn positionering als linkshalf nog slechter dan als linksback.quote:
Precies, komt ie beter tot ze rechtquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, ik ben juist blij dat Urby op het middenveld staat.
Bovendien ontbreekt het nu bij ons bij creativiteit op het middenveld, Emanuelson op het middenveld kan dat nog een beetje compenseren. Maar zo te zien zal het weer een moeilijke wedstrijd worden wat betreft de aanvoer naar Huntelaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
Precies, komt ie beter tot ze recht
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:20 schreef Damzkieee het volgende:
Opstelling bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |