Ik lees het net pas. Tsja....quote:
Hmm, Sneijder zei wel dat hij 100% bij ajax zou blijven. Maar een technisch directeur moet een schaduw team op papier hebben voor het geval iemand weggaat.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef Madine het volgende:
[..]
Ik lees het net pas. Tsja....
Ik neem van Geel niet kwalijk dat hij Sneijder heeft laten gaan, en we hebben een mooi bedrag ontvangen. Maar wat er bij mij gewoon niet in wil is waarom er geen vervanger is. Kom op, de kans dat Sneijder zou vertrekken was nog altijd aanzienlijk, dat zagen wij hier allemaal zelfs al, dan moet je er als technisch directeur toch zeker rekening mee houden.
Op dat lijstje zullen wel allemaal namen als Defour, Boussoufa, Aissati, Bruins hebben gestaan vermoed ik. Die waren in mei nog haalbaar waarschijnlijk, maar nu dus niet meerquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:11 schreef Madine het volgende:
Op 20 juli kondigde Sneijder aan dat hij niet zou vertrekken, voor die tijd stonden de kranten bol van de geruchten en leek het een uitgemaakte zaak. Wat hebben ze voor die tijd gedaan? Er moet toen toch ook al aan een vervanger voor hem zijn gedacht? Waren die lijstjes (en contacten?) allemaal al zo outdated en nutteloos op het moment dat Sneijder toch vertrok?
Buijs en Colin/Lindenbergh is me om het even.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Hij heeft dus nog geen misstappen gemaakt. Waar Bosz bijvoorbeeld Buijs, Charisteas en al die andere middelmatige voetballers haalt. Enige fouten vind ik zijn instemmen met Collin en het laten gaan van Perez.
Ten cate kende hem geloof ik ook al uit zijn roemenie tijdperk. Ajax heeft daar sowieso wel een, niet erg succesvolle, connectie lopen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:47 schreef Chivu het volgende:
De enige die ik kan noemen die echt een scout lijkt is Ogararu, en dat is niet zo'n heel bijzondere voetballer gebleken.
Chivu?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:19 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ten cate kende hem geloof ik ook al uit zijn roemenie tijdperk. Ajax heeft daar sowieso wel een, niet erg succesvolle, connectie lopen.
Had je beter Ten Cate eruit kunnen gooien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Het laten gaan van Perez.. is toch geen misstap van van Geel.. de andere optie was HtC eruit gooien..
TC heeft nooit in Roemenie gewerkt en kende Ogararu dan ook niet. Ogararu is puur een aankoop van Van Geel. Het grootste probleem is natuurlijk dat Van Geel/Ten Cate blijkbaar alleen maar spelers uit hun beperkte netwerk willen kopen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:19 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ten cate kende hem geloof ik ook al uit zijn roemenie tijdperk. Ajax heeft daar sowieso wel een, niet erg succesvolle, connectie lopen.
Nee man, we knoeien gewoon door in dezelfde opstelling als woensdag. Dat komt omdat TC een gewapend betonnen plaat voor zijn prum heeft en dacht dat het best goed ging woensdagquote:Op zondag 19 augustus 2007 07:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
TC heeft nooit in Roemenie gewerkt en kende Ogararu dan ook niet. Ogararu is puur een aankoop van Van Geel. Het grootste probleem is natuurlijk dat Van Geel/Ten Cate blijkbaar alleen maar spelers uit hun beperkte netwerk willen kopen.
Ik zou vandaag overigens zo spelen:
Stekelenburg
Van Der Wiel-Stam-Vermaelen-Emmanuelson
Gabri - Kennedy - Vertonghen
Rommedahl- Huntelaar- Suarez
Sinds wanneer worden trainers na de eerste wedstrijd ontslagenquote:Op zondag 19 augustus 2007 09:55 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Als we vandaag niet van de superboeren winnen, dan is het misschien wel einde TC.
Is ook onzin, mensen reageren hier een beetje vreemd soms. Ten Cate was ook echt niet blij dat Sneijder wegging.quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden trainers na de eerste wedstrijd ontslagen.
na 1 wedstrijd al?quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:55 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Als we vandaag niet van de superboeren winnen, dan is het misschien wel einde TC.
Het zal wel weer als vanouds worden. Ajax staat weer te slapen...komt op een gegeven moment op een achterstand en gaan vanaf dat moment pas voetballen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Toch maar even kijken straks hoe jullie het doen
Volgens ajax.nl werd het 1-8.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:54 schreef Fides het volgende:
Ik herinner me wel een 0-8 met een penalty van vdSar.
Als Ajax zicht plaatst voor de CL dan gaan ze pas iemand halen.............eerder nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:11 schreef Madine het volgende:
Op 20 juli kondigde Sneijder aan dat hij niet zou vertrekken, voor die tijd stonden de kranten bol van de geruchten en leek het een uitgemaakte zaak. Wat hebben ze voor die tijd gedaan? Er moet toen toch ook al aan een vervanger voor hem zijn gedacht? Waren die lijstjes (en contacten?) allemaal al zo outdated en nutteloos op het moment dat Sneijder toch vertrok?
Ik denk eerder aan een saaie wedstrijd waarin Ajax in de 2e helft er wel 2 inlegt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het zal wel weer als vanouds worden. Ajax staat weer te slapen...komt op een gegeven moment op een achterstand en gaan vanaf dat moment pas voetballen.
Dan halen ze dus niemand, want in 2 dagen kun je alleen een paniekaankoop doen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:58 schreef Ninedarts het volgende:
Als Ajax zicht plaatst voor de CL dan gaan ze pas iemand halen.............eerder niet
Speelt Schilder ja? Opvallend.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:58 schreef dantes_inferno86 het volgende:
stekelenburg
colin-stam-vermaelen-schilder
gabri-heitinga-emanuelson
kennedy-huntelaar-suarez
Jammer van Colin.
'Ik vertrek bij Ajax en ik neem mee..."quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:55 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Wel verstandig opzich.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:04 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk dat Ten Cate het zat is Urby als linksback op te stellen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Ik vertrek bij Ajax en ik neem mee..."
- 5 pakken Ajax-koffie.
- Jurgen Colin
Ik vind het met name opvallend omdat ik hem in de serieuze oefenpotten nog geen minuut heeft mogen maken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Speelt Schilder ja? Opvallend.
Kom op. Colin is gewoon van het niveau Collen/Buijs/Mtilitga. Die hoef ik gewoon niet bij Ajax (of een andere topclub) te zienquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Als jullie die Collin nou eerst een paar maandjes de kans geven... Zo komt ie er sowieso nooit natuurlijk.
Gaan jullie hem straks uitfluiten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:08 schreef Fides het volgende:
[..]
Kom op. Colin is gewoon van het niveau Collen/Buijs/Mtilitga. Die hoef ik gewoon niet bij Ajax (of een andere topclub) te zien
Colin is goed voor de breedte hoor, maar niet voor de basis. En waarom er godverdomme nou nog steeds niet bij de technische staf duidelijk is dat er een linksback moet komen is me een raadsel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Als jullie die Collin nou eerst een paar maandjes de kans geven... Zo komt ie er sowieso nooit natuurlijk.
Hey als je geen normale discussie kan voeren ga dan lekker ergens anders trollen mannetje..quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gaan jullie hem straks uitfluiten?
Ik geef hem nog wel de tijd. Verdedigend is er weinig op hem aan te merken alleen voetballend heeft hij nog een lange weg te gaan. Maar goed het is ook wel een flinke overstap van Norwich naar Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik zal iemand die zijn best doet nooit uitfluiten. Maar ik hoef Colin ook niet bij Ajax te zien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gaan jullie hem straks uitfluiten?
Ok kan ik me iets bij voorstellen ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:10 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik zal iemand die zijn best doet nooit uitfluiten. Maar ik hoef Colin ook niet bij Ajax te zien.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:11 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Er moet gewoon een middenvelder bij zodat Urby als linksback, zijn beste positie, kan blijven spelen.
Wat? Hij is het beste als hij van achteruit kan komen of een aktie kan beginnen. Daarnaast is zijn positionering als linkshalf nog slechter dan als linksback.quote:
Precies, komt ie beter tot ze rechtquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, ik ben juist blij dat Urby op het middenveld staat.
Bovendien ontbreekt het nu bij ons bij creativiteit op het middenveld, Emanuelson op het middenveld kan dat nog een beetje compenseren. Maar zo te zien zal het weer een moeilijke wedstrijd worden wat betreft de aanvoer naar Huntelaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
Precies, komt ie beter tot ze recht
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:20 schreef Damzkieee het volgende:
Opstelling bekend?
Change je sig man.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het begint..
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:34 schreef stefmans het volgende:
Ik mag toch hopen dat we godverdomme winnen vandaag.
Dat dacht ik woensdag ook, dus ik houd een slag om de arm.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:34 schreef stefmans het volgende:
Ik mag toch hopen dat we godverdomme winnen vandaag.
Van woensdag heb ik niets gezien, was namelijk op Pukkelpop.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat dacht ik woensdag ook, dus ik houd een slag om de arm.
Wees blijquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Van woensdag heb ik niets gezien, was namelijk op Pukkelpop.![]()
wat doet ie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:41 schreef Jasza het volgende:
COLIN OPDONDEREN AUB ZEG.
Die man kan geen normale pass geven, veel te onzeker aan de bal, dat kan gewoonweg niet bij Ajax, woensdag vond ik het nog wel meevallen maar nu pffquote:
Amen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die man kan geen normale pass geven, veel te onzeker aan de bal, dat kan gewoonweg niet bij Ajax, woensdag vond ik het nog wel meevallen maar nu pff![]()
Plus assist.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Suarez heeft z'n eerste goaltje alweer.
Dit gaat um worden komend seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |