abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52490831
Hij heeft dus nog geen misstappen gemaakt. Waar Bosz bijvoorbeeld Buijs, Charisteas en al die andere middelmatige voetballers haalt. Enige fouten vind ik zijn instemmen met Collin en het laten gaan van Perez.
lollig
pi_52490843
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:58 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik lees het net pas. Tsja....

Ik neem van Geel niet kwalijk dat hij Sneijder heeft laten gaan, en we hebben een mooi bedrag ontvangen. Maar wat er bij mij gewoon niet in wil is waarom er geen vervanger is. Kom op, de kans dat Sneijder zou vertrekken was nog altijd aanzienlijk, dat zagen wij hier allemaal zelfs al, dan moet je er als technisch directeur toch zeker rekening mee houden.
pi_52490883
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef Madine het volgende:

[..]

Ik lees het net pas. Tsja....

Ik neem van Geel niet kwalijk dat hij Sneijder heeft laten gaan, en we hebben een mooi bedrag ontvangen. Maar wat er bij mij gewoon niet in wil is waarom er geen vervanger is. Kom op, de kans dat Sneijder zou vertrekken was nog altijd aanzienlijk, dat zagen wij hier allemaal zelfs al, dan moet je er als technisch directeur toch zeker rekening mee houden.
Hmm, Sneijder zei wel dat hij 100% bij ajax zou blijven. Maar een technisch directeur moet een schaduw team op papier hebben voor het geval iemand weggaat.
lollig
pi_52491058
Op 20 juli kondigde Sneijder aan dat hij niet zou vertrekken, voor die tijd stonden de kranten bol van de geruchten en leek het een uitgemaakte zaak. Wat hebben ze voor die tijd gedaan? Er moet toen toch ook al aan een vervanger voor hem zijn gedacht? Waren die lijstjes (en contacten?) allemaal al zo outdated en nutteloos op het moment dat Sneijder toch vertrok?
pi_52491983
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 01:11 schreef Madine het volgende:
Op 20 juli kondigde Sneijder aan dat hij niet zou vertrekken, voor die tijd stonden de kranten bol van de geruchten en leek het een uitgemaakte zaak. Wat hebben ze voor die tijd gedaan? Er moet toen toch ook al aan een vervanger voor hem zijn gedacht? Waren die lijstjes (en contacten?) allemaal al zo outdated en nutteloos op het moment dat Sneijder toch vertrok?
Op dat lijstje zullen wel allemaal namen als Defour, Boussoufa, Aissati, Bruins hebben gestaan vermoed ik. Die waren in mei nog haalbaar waarschijnlijk, maar nu dus niet meer
pi_52492140
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Hij heeft dus nog geen misstappen gemaakt. Waar Bosz bijvoorbeeld Buijs, Charisteas en al die andere middelmatige voetballers haalt. Enige fouten vind ik zijn instemmen met Collin en het laten gaan van Perez.
Buijs en Colin/Lindenbergh is me om het even.
Zelfde geldt voor Charisteas en Roger/Delorge.
pi_52493200
Het laten gaan van Perez.. is toch geen misstap van van Geel.. de andere optie was HtC eruit gooien..
pi_52493257
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:47 schreef Chivu het volgende:

De enige die ik kan noemen die echt een scout lijkt is Ogararu, en dat is niet zo'n heel bijzondere voetballer gebleken.
Ten cate kende hem geloof ik ook al uit zijn roemenie tijdperk. Ajax heeft daar sowieso wel een, niet erg succesvolle, connectie lopen.
pi_52493313
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 03:19 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

Ten cate kende hem geloof ik ook al uit zijn roemenie tijdperk. Ajax heeft daar sowieso wel een, niet erg succesvolle, connectie lopen.
Chivu?
  zondag 19 augustus 2007 @ 03:39:12 #110
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52493475
Ben benieuwd dalijk...
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_52493525
Als we niet winnen gaat de hel los, maar we winnen wel
pi_52493537
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 03:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Het laten gaan van Perez.. is toch geen misstap van van Geel.. de andere optie was HtC eruit gooien..
Had je beter Ten Cate eruit kunnen gooien.
Niemand neemt hem nog serieus met zijn uitspraken

Ajax zou toch geen vervanger halen want ze willen het toch doen met de jeugd
pi_52493652
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Even die boertjes slachten vandaag
Succes
  zondag 19 augustus 2007 @ 05:14:26 #114
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_52494034
Heb er nog niet zoveel vertrouwen in
  zondag 19 augustus 2007 @ 07:49:31 #115
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52494394
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 03:19 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

TC heeft nooit in Roemenie gewerkt en kende Ogararu dan ook niet. Ogararu is puur een aankoop van Van Geel. Het grootste probleem is natuurlijk dat Van Geel/Ten Cate blijkbaar alleen maar spelers uit hun beperkte netwerk willen kopen.

Ik zou vandaag overigens zo spelen:
Stekelenburg
Van Der Wiel-Stam-Vermaelen-Emmanuelson
Gabri - Kennedy - Vertonghen
Rommedahl- Huntelaar- Suarez
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52494408
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 07:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

TC heeft nooit in Roemenie gewerkt en kende Ogararu dan ook niet. Ogararu is puur een aankoop van Van Geel. Het grootste probleem is natuurlijk dat Van Geel/Ten Cate blijkbaar alleen maar spelers uit hun beperkte netwerk willen kopen.

Ik zou vandaag overigens zo spelen:
Stekelenburg
Van Der Wiel-Stam-Vermaelen-Emmanuelson
Gabri - Kennedy - Vertonghen
Rommedahl- Huntelaar- Suarez
Nee man, we knoeien gewoon door in dezelfde opstelling als woensdag. Dat komt omdat TC een gewapend betonnen plaat voor zijn prum heeft en dacht dat het best goed ging woensdag
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_52494859
Als we vandaag niet van de superboeren winnen, dan is het misschien wel einde TC.
Sportieve inbreng
  zondag 19 augustus 2007 @ 09:56:53 #118
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_52494869
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 09:55 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Als we vandaag niet van de superboeren winnen, dan is het misschien wel einde TC.
Sinds wanneer worden trainers na de eerste wedstrijd ontslagen .
-
pi_52495122
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 09:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Sinds wanneer worden trainers na de eerste wedstrijd ontslagen .
Is ook onzin, mensen reageren hier een beetje vreemd soms. Ten Cate was ook echt niet blij dat Sneijder wegging.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:03:55 #120
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52495510
Wij worden gewoon kampioen jongens, achter de spelers blijven staan zodat ze hun zelfvertrouwen niet verliezen, en je weet wat zelfvertrouwen met spelers kunt doen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:16:54 #121
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_52495664
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 09:55 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
na 1 wedstrijd al?

Overigens kan je de eerste wedstrijd best van De Graafschap verliezen om vervolgens wel kampioen te worden hebben we een tijdje geleden al eens gezien
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_52495774
Van der Vaart: "Mijn familie kan niet eens meer naar buiten, want de fans zijn woest. Maar dit hoort er kennelijk bij. Ik wil gewoon weg."

Hij wil gewoon weg.
Stel he... dat Valencia afhaakt en Ajax gewoon een bod van 20 miljoen op Van der Vaart uitbrengt.... *droomt*
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52495795
Tsja, ik denk dat Van der Vaart liever heeft dat het rond komt met Valencia, en desnoods nog 1 jaar blijft en voor 'niks' naar Spanje gaat.
pi_52495887
Van der Vaart gun hem toch een transfer gvd
AFC AJAX
pi_52495963
Eerste competitiewedstrijd...ik ben benieuwd. Hopelijk start Van der Wiel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')