Ik lees het net pas. Tsja....quote:
Hmm, Sneijder zei wel dat hij 100% bij ajax zou blijven. Maar een technisch directeur moet een schaduw team op papier hebben voor het geval iemand weggaat.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef Madine het volgende:
[..]
Ik lees het net pas. Tsja....
Ik neem van Geel niet kwalijk dat hij Sneijder heeft laten gaan, en we hebben een mooi bedrag ontvangen. Maar wat er bij mij gewoon niet in wil is waarom er geen vervanger is. Kom op, de kans dat Sneijder zou vertrekken was nog altijd aanzienlijk, dat zagen wij hier allemaal zelfs al, dan moet je er als technisch directeur toch zeker rekening mee houden.
Op dat lijstje zullen wel allemaal namen als Defour, Boussoufa, Aissati, Bruins hebben gestaan vermoed ik. Die waren in mei nog haalbaar waarschijnlijk, maar nu dus niet meerquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:11 schreef Madine het volgende:
Op 20 juli kondigde Sneijder aan dat hij niet zou vertrekken, voor die tijd stonden de kranten bol van de geruchten en leek het een uitgemaakte zaak. Wat hebben ze voor die tijd gedaan? Er moet toen toch ook al aan een vervanger voor hem zijn gedacht? Waren die lijstjes (en contacten?) allemaal al zo outdated en nutteloos op het moment dat Sneijder toch vertrok?
Buijs en Colin/Lindenbergh is me om het even.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Hij heeft dus nog geen misstappen gemaakt. Waar Bosz bijvoorbeeld Buijs, Charisteas en al die andere middelmatige voetballers haalt. Enige fouten vind ik zijn instemmen met Collin en het laten gaan van Perez.
Ten cate kende hem geloof ik ook al uit zijn roemenie tijdperk. Ajax heeft daar sowieso wel een, niet erg succesvolle, connectie lopen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:47 schreef Chivu het volgende:
De enige die ik kan noemen die echt een scout lijkt is Ogararu, en dat is niet zo'n heel bijzondere voetballer gebleken.
Chivu?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:19 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ten cate kende hem geloof ik ook al uit zijn roemenie tijdperk. Ajax heeft daar sowieso wel een, niet erg succesvolle, connectie lopen.
Had je beter Ten Cate eruit kunnen gooien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Het laten gaan van Perez.. is toch geen misstap van van Geel.. de andere optie was HtC eruit gooien..
TC heeft nooit in Roemenie gewerkt en kende Ogararu dan ook niet. Ogararu is puur een aankoop van Van Geel. Het grootste probleem is natuurlijk dat Van Geel/Ten Cate blijkbaar alleen maar spelers uit hun beperkte netwerk willen kopen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:19 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ten cate kende hem geloof ik ook al uit zijn roemenie tijdperk. Ajax heeft daar sowieso wel een, niet erg succesvolle, connectie lopen.
Nee man, we knoeien gewoon door in dezelfde opstelling als woensdag. Dat komt omdat TC een gewapend betonnen plaat voor zijn prum heeft en dacht dat het best goed ging woensdagquote:Op zondag 19 augustus 2007 07:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
TC heeft nooit in Roemenie gewerkt en kende Ogararu dan ook niet. Ogararu is puur een aankoop van Van Geel. Het grootste probleem is natuurlijk dat Van Geel/Ten Cate blijkbaar alleen maar spelers uit hun beperkte netwerk willen kopen.
Ik zou vandaag overigens zo spelen:
Stekelenburg
Van Der Wiel-Stam-Vermaelen-Emmanuelson
Gabri - Kennedy - Vertonghen
Rommedahl- Huntelaar- Suarez
Sinds wanneer worden trainers na de eerste wedstrijd ontslagenquote:Op zondag 19 augustus 2007 09:55 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Als we vandaag niet van de superboeren winnen, dan is het misschien wel einde TC.
Is ook onzin, mensen reageren hier een beetje vreemd soms. Ten Cate was ook echt niet blij dat Sneijder wegging.quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden trainers na de eerste wedstrijd ontslagen.
na 1 wedstrijd al?quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:55 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Als we vandaag niet van de superboeren winnen, dan is het misschien wel einde TC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |