Ben geen loserquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:08 schreef Vliegvrager het volgende:
...alleen de losers in dit topic zitten.
Net als in de vorige btw
Mijn Elle is ziekquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Ben geen losermijn modellen voor dit weekend zijn ziek
![]()
Awwww! Ik heb morgen mijn 3e shoot van deze weekquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Ben geen losermijn modellen voor dit weekend zijn ziek
![]()
ik weet het ipadres krijg idd de webinterface maar daar kan ik niet inkomen door een popup die vraagt om inloggegevens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:04 schreef Yoni het volgende:
Kun je uberhaupt op het modem komen Ynske? Weet je wel het IP?
(meestal 192.168.1.1)
iig intikken in IE, dan kom je in de webinterface. Meestal kun je daar gewoon direct de wireless settings zien. Indien er een password op zit wat je niet weet, resetten naar factory defaults. Dan moet je dus wel opnieuw beginnen met alles instellen, maar kun je iig een nieuwe WEP-key verzinnen.
Veel plezier alvast beidenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:12 schreef freud het volgende:
[..]
Awwww! Ik heb morgen mijn 3e shoot van deze week. Nieuwe flitsertje testen
.
ikke ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:46 schreef prupke het volgende:
Ik had voor de verandering een keer vrij op zaterdag
Er zijn nu heel veel mensen ziek of onderwegen... ik denk dat het weer er mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ikke ook
heb bijna de hele dag in bed rondgebracht
voel me al een paar dagen heel raar
heel even naar buiten geweest voor de boodschappen.
zit gewoon niet goed in mijn vel, en probeer daarmee met mezelf door een deur te komen. iets wat niet luktquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:50 schreef prupke het volgende:
[..]
Er zijn nu heel veel mensen ziek of onderwegen... ik denk dat het weer er mee te maken heeft.
Maar wel mooi balen als je vrij bent dat je dan ziek bent...
beterschap en hopen dat je je morgen iets beter voelt![]()
wat ze willenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:49 schreef freud het volgende:
misschien moet er een imam opstaan die oppert om allah voortaan maar god te noemen. Wordt toch dezelfde mee bedoeld.
Mooi! Ik had besloten maar eens een avond zonder fotografie te doenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:06 schreef Xilantof het volgende:
net terug uit Delft! Genoten van steengoede jazz muziek en gave foto's gemaakt!
Mag uiteraard ook wel eens.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:12 schreef freud het volgende:
[..]
Mooi! Ik had besloten maar eens een avond zonder fotografie te doen.
keigoeie Jazz dusquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:06 schreef Xilantof het volgende:
Klinkt goed...hier in dordt is er maar weinig van dat spul op het momentquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mag uiteraard ook wel eens.
Maar hemeltje, wat heb ik genoten zeg
lolquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Klinkt goed...hier in dordt is er maar weinig van dat spul op het moment![]()
ben benieuwd naar de plaatjes.
Zelf weer een poging met de katten gewaagd...krengen zijn druk vanavond, al zou je het aan de foto's niet lkunnen zien!
Ik stouw ze eerst helemaal vol en bewaar het lekkerste voor op de plek van de fotoquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:55 schreef prupke het volgende:
[..]
lol
jij kan ze tenminste nog op de plaat krijgen
hier dus niet... en als ze wel stil zitten kijken ze me echt aan van : kom je nu al weer met die kutcamera aanzettten?!!!
tyft op!!
Was erg tof!quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Klinkt goed...hier in dordt is er maar weinig van dat spul op het moment![]()
ben benieuwd naar de plaatjes.
Zelf weer een poging met de katten gewaagd...krengen zijn druk vanavond, al zou je het aan de foto's niet lkunnen zien!
Zie wedstrijdtopicquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Was erg tof!![]()
Had jij denk ik ook wel kunnen waarderen allemaal
plaatjes volgen uiteraard...
van jouw kattenfoto's ook?
Ik ben net terug uit Den Haag...niet zo cool als New Cool Collective, maar het waren wel drie lekkere optredentjes daaroquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:06 schreef Xilantof het volgende:
tip : koop een laserlampjequote:Op zondag 19 augustus 2007 00:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik stouw ze eerst helemaal vol en bewaar het lekkerste voor op de plek van de foto![]()
Waarschuwing: ik kan maar eens in de zoveel tijd foto's maken, anders worden ze te vet![]()
Nee, is wel erg hoog ingezet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:20 schreef Ynske het volgende:
misschien dat iemand hier er interesse in heeft
[TK] Canon EOS 20D met lens en tas
om te beginnen daarmee kan je denk ik het beste een keer naar een evenement gaan waar ook straat theater is bv.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:30 schreef Ymke het volgende:
Ok , ik heb een vraagje voor de mensen hier. ik zou dolgraag straatfotografie doen , heb alleen het lef er niet voor.
Hoe pakken jullie dat aan ? Gewoon vragen of je iemand mag fotograferen of doen jullie het stiekum , en went het??
volgens mij is bieden altijd mogeljik. dacht gewoon zeg t ff, toen ik die zagquote:
Dat heb ik pas gedaan , zie mijn showcasequote:Op zondag 19 augustus 2007 16:42 schreef prupke het volgende:
[..]
om te beginnen daarmee kan je denk ik het beste een keer naar een evenement gaan waar ook straat theater is bv.
Die mensen kan je gewoon fotograferen , en de mensen die er omheenstaan worden dan ook wel eens gefotografeerd![]()
kan je veel meer relax foto's maken.
Nopequote:Op zondag 19 augustus 2007 16:42 schreef Ymke het volgende:
Heb je iets van een reflectiescherm?
Hoe bedoel je straatfotografie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:30 schreef Ymke het volgende:
Ok , ik heb een vraagje voor de mensen hier. ik zou dolgraag straatfotografie doen , heb alleen het lef er niet voor.
Hoe pakken jullie dat aan ? Gewoon vragen of je iemand mag fotograferen of doen jullie het stiekum , en went het??
alleen gaan, oren dicht en je alleen richten op de plaatjes die je wilt nemen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:46 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat heb ik pas gedaan , zie mijn showcase
Daar had ik dus ook de eerste tig fotos bewogen door trillende handjes . Maar de mensen daar wisten dat ze gefotografeerd konden worden , maar hoe doe je nu zoiets in de stad?
houd je wel rekening met de kant waarvan het licht afkomt?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nopemaar dan nog vraag ik me af of dat wel helpt want ik heb geen losse flitser, t is en blijft een vrij simpel toestel vergeleken met die dingen van jullie
Ehm , mensen op straat , misschien zelfs portretten op straat , ik loop vaak met de hond en camera rond en zie dan veel interessante mensen die ik best op de foto wil hebbenquote:
Heb je het veel gedaan , en krijg je wel eens negatieve reacties?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
alleen gaan, oren dicht en je alleen richten op de plaatjes die je wilt nemen.
ik merkte aan mezelf dat als ik niet alleen was ik veel meer het gevoel van presteren heb, en dus ook niet durfde.
soms even vragen of je een foto mag nemen, maar verder gewoon schieten, niets vanaantrekken
maar dan krijg je toch hetzelfde effect als wanneer het model tegen de zon inkijkt? dan gaat ie knijpenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
houd je wel rekening met de kant waarvan het licht afkomt?
met zo'n scherm kun je de lichtinval van de zon gebruiken om die te weerkaatsen op het gezicht.
ik heb t toch nu wel al een aantal keer gedaan, niet tevreden over het resultaat, maar goed dat is een ander punt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Heb je het veel gedaan , en krijg je wel eens negatieve reacties?
Misschien wat later op de dag gaan , als de zon wat lager staat?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
maar dan krijg je toch hetzelfde effect als wanneer het model tegen de zon inkijkt? dan gaat ie knijpenGremen kon zijn ogen echt nauwelijks open houden met dat felle licht en weet zelf ook hoe nasty dat is. Beginnen je ogen gewoon te tranen
nee dat is niet zo. je weerkaatst het licht, waardoor het toch al wat afzwakt. tuurlijk lang in t felle licht kijken is niet tof.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
maar dan krijg je toch hetzelfde effect als wanneer het model tegen de zon inkijkt? dan gaat ie knijpenGremen kon zijn ogen echt nauwelijks open houden met dat felle licht en weet zelf ook hoe nasty dat is. Beginnen je ogen gewoon te tranen
Ik ga het van de week toch eens proberen , ik wil het zo graagquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb t toch nu wel al een aantal keer gedaan, niet tevreden over het resultaat, maar goed dat is een ander punt.
1 keer een negatieve reactie gehad, en om die mensen een plezier te doen de foto's gewist
verder wel gehad dat mensen naar de foto's vroegen en dat ik ze een meeladres heb gevraagd.
vaak hebben mensen het niet eens in de gaten, vooral bij zaken als de cultuurzondagen in Utrecht
PKfotografie is wel eens gaan fotograferen bij een ijsbaan die ze hier hadden aangelegd met kerst.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Heb je het veel gedaan , en krijg je wel eens negatieve reacties?
Mja weet niet of dat de oplossing is. Er was ook geregeld wat bewolking, maar het licht is gewoon heel fel dat het zelfs dan nog aan de ogen prikt. Reflectiescherm is miss de beste oplossing (zie me al in de knoop zitten ermeequote:Op zondag 19 augustus 2007 16:53 schreef Ymke het volgende:
[..]
Misschien wat later op de dag gaan , als de zon wat lager staat?
Met bewerken kan ik wel op veel foto's het donkere rechttrekkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat is niet zo. je weerkaatst het licht, waardoor het toch al wat afzwakt. tuurlijk lang in t felle licht kijken is niet tof.
is het misschien nog een optie om je belichting in je camera iets te laten overbelichten? of tijdens je bewerking?
Echt welquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
GoeieavondAlkmaar was tof
Lekkere muziek
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah, is iedereen weer maffen als ik terug ben?
Een festivalletje met een optreden van A Balladeer en daarna een optreden van Stevie Ann. Beiden errug tofquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:21 schreef prupke het volgende:
Wat was er te doen in alkmaar??
dan ga jij foto's maken ... dan ga ik wel weer 6 dagen werkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zie dat iedereen weer allemaal leuke dingetjes gedaan heeft, ik heb alleen een leuke dag op het werk gehad..
Volgende week dan maar weer fotootjes schieten..
Jaaaquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zie dat iedereen weer allemaal leuke dingetjes gedaan heeft, ik heb alleen een leuke dag op het werk gehad..
Volgende week dan maar weer fotootjes schieten..
En je bent nog haske wakker zo te zien..Iets teveel koffie gehad?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jaaa
Heb een modelshoot gedaan, een wedstrijdshoot en een shoot met mezelf![]()
nee hoor alleen sapquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En je bent nog haske wakker zo te zien..Iets teveel koffie gehad?![]()
![]()
Ik heb wel foto's van donkere lucht gemaaktquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zag op m'n werk ook een mooi plaatje, had alleen geen camera bij. Zo'n helder blauwe lucht links met een laagstaande zon en van rechts kwamen er hele donkere dreigende wolkenbrei aanzetten, beladen met onweer, naar buiten starend zat ik dan een klantje te helpen.. automatisme is wel makkelijk soms..
En nog een nat T-shirt gekregen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's van donkere lucht gemaakt![]()
Nee, maar dat zou ook niet boeiend zijn geweest, was zwartquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En nog een nat T-shirt gekregen?![]()
Je kan alles boeiend maken, als je maar creatief bent..quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee, maar dat zou ook niet boeiend zijn geweest, was zwart
Maar gremen had wel een wit overhemd aan...
Helaas, t bleef droog
Oh was zeker creatief vandaagquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan alles boeiend maken, als je maar creatief bent..
Ik ook, genoeg achter de computer gezeten voor vandaag..quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh was zeker creatief vandaagmaar niet met een wet t shirt
En nu ga ik maffen![]()
![]()
Hehehehehehe.... wat hij zegt dusquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:27 schreef didotcicero het volgende:
Mogguh... Beetje verrot van het weekend, maar mensen Wat Een Weekend![]()
![]()
Ik ben ook klein en liefquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:51 schreef freud het volgende:
Hahaha, was meer omdat ik er eentje cheapo kon kopen via werk, en ik nog iets klein en liefs zocht voor het hardlopen.
Ja, ik mocht ook uitslapen vandaag...quote:
Ik ook maar heb de wekker gewoon op 9 uur gezetquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, ik mocht ook uitslapen vandaag...
OK, maar mag ik jou dan ook gebruiken tijdens het opbouwen van mijn conditie?quote:
Maar nog niet klein en lief genoeg om in m'n zak te steken..quote:
Mijn mentale beeldvorming is echt ziekquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:12 schreef freud het volgende:
[..]
lopen met een chanty op mijn hoofd is leuk, maar niet praktisch denk ik...
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:12 schreef freud het volgende:
[..]
OK, maar mag ik jou dan ook gebruiken tijdens het opbouwen van mijn conditie?
lopen met een chanty op mijn hoofd is leuk, maar niet praktisch denk ik...
Ik wil niet eens in jouw zakquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar nog niet klein en lief genoeg om in m'n zak te steken..![]()
mogguhquote:
De zak van sinterklaas of de kerstman dan?quote:
nah te oudquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De zak van sinterklaas of de kerstman dan?
Ach, oud, oud das allemaal relatief. Volgens mij spelen ze net zo graag met speelgoedautootjesquote:
Maar ik niet met henquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, oud, oud das allemaal relatief. Volgens mij spelen ze net zo graag met speelgoedautootjesen kleine kindjes
![]()
![]()
ja ik ga mijn "bureau" hier even opruimen. Even al het schoolwerk van het afgelopen jaar wat bewaard moet worden in een klapper donderen zodat ik over twee weken weer een nieuwe stapel kan opbouwenquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het regent en de zon schijnt, echt schoonmaakweer...
Zal zo maar eens beginnen met de keuken en m'n eigen was
Goed idee, zit met hetzelfde, heel m'n bureau en koffietafel, is een boeken/schriften/blaadjes bende geworden dat ik er geeneens koffie meer op kan zetten..quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja ik ga mijn "bureau" hier even opruimen. Even al het schoolwerk van het afgelopen jaar wat bewaard moet worden in een klapper donderen zodat ik over twee weken weer een nieuwe stapel kan opbouwen
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Goed idee, zit met hetzelfde, heel m'n bureau en koffietafel, is een boeken/schriften/blaadjes bende geworden dat ik er geeneens koffie meer op kan zetten..
Wat een werk ontwijkend gedrag weerquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch maar eerst even brunchen, ik heb m'n ontbijt overgeslagen... op een lege maag iets doen is nooit iets goed en je moet alles met liefde willen doen..
En je weet, liefde gaat......![]()
Kreng, kreng!?!!?! Ben je bitch niet!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wat een werk ontwijkend gedrag weerGewoon bammetje in de hand en werken kreng
Ik zit hier papieren door te spitten, sorteren, weggooien en in mapjes doen en ben al op de 1/4equote:Op maandag 20 augustus 2007 12:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Over werkontwijkend gedrag gesproken, Ik heb m'n was ondertussen al in de wasmachine gedaan, wat heb jij ondertussen gedaan, Chanty?
Doe je dat ook met 1 vinger op de F5 knop en de andere hand om de papieren rotzooi op te ruimen onder een liedje van de Pointer Sisters..quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zit hier papieren door te spitten, sorteren, weggooien en in mapjes doen en ben al op de 1/4e
mijn "bureau" is tenminste nog zo netjes dat er een laptop op kan staan
Af en toe dwaalt mijn hand af naar het toetsenbord ja ipv de papieren stapelquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Doe je dat ook met 1 vinger op de F5 knop en de andere hand om de papieren rotzooi op te ruimen onder een liedje van de Pointer Sisters..![]()
Ah, tof ik doe het nu met een paar Tour of Duty Albums, jaren '60 en '70 muziek...quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Af en toe dwaalt mijn hand af naar het toetsenbord ja ipv de papieren stapelNee geen pointer sisters
Meer een mengelmoest van Phil Collins, blof, cranberries, marco borsato, sting, heel veel ouwe meuk
en wat filmmuziek van de film Chrash
Crash, geniale film! Lekker humor, en superscene in chinaownquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Af en toe dwaalt mijn hand af naar het toetsenbord ja ipv de papieren stapelNee geen pointer sisters
Meer een mengelmoest van Phil Collins, blof, cranberries, marco borsato, sting, heel veel ouwe meuk
en wat filmmuziek van de film Chrash
Ik had hetzelfde nummer in m'n kopquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:41 schreef Chanty het volgende:
Ik heb stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je het leuk vond, ik heb stiekem met je gedanst, stiekem met je gedanstOok herinneringen aan ja
Ahum, jij bedoeld een andere film: Crankquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:41 schreef freud het volgende:
[..]
Crash, geniale film! Lekker humor, en superscene in chinaown.
Crash is idd goede film maar idd wat depri. Maar die muziek vond ik nog tien keer zo geweldigquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:41 schreef freud het volgende:
[..]
Crash, geniale film! Lekker humor, en superscene in chinaown.
Heb jij dezelfde herinnering als ik?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde nummer in m'n kop, chemie, chemie!!!
![]()
Ik weet niet, het zal toch niet?quote:
hoop t niet voor jequote:Op maandag 20 augustus 2007 13:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet niet, het zal toch niet?![]()
Oh jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ahum, jij bedoeld een andere film: Crank
In Crash komt geen "Chinatown-actie" in voor
Dat is echt een depri-film van jewelste..![]()
Idd, vermakelijke film jaquote:
Zeker welquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:41 schreef Ynske het volgende:
HALLLOOOOW
niemand die t goed van me vind dat ik ben gaan rennen?
Jawel heel goed dat je bent gaan rennenquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:41 schreef Ynske het volgende:
HALLLOOOOW
weet je dat gedoe voor een nieuw schooljaar begint vond ik altijd heerlijk
*schuift steen opzijquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:41 schreef Ynske het volgende:
HALLLOOOOW
weet je dat gedoe voor een nieuw schooljaar begint vond ik altijd heerlijk
met Evi is het erg leukquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jawel heel goed dat je bent gaan rennenMoet ik eigenlijk ook weer doen maar dat wordt later deze week
quote:Dit gedoe heeft weinig te maken met het nieuwe schooljaar, da's gewoon slordigheid van mij en mijn vriendKomend jaar ga ik proberen elk vak meteen in een mapje te doen, jullie zijn getuigen van deze uitspraak
ik word dr ook moe van. maar voel me nu al weer een beetje meer energiekquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*schuift steen opzij
Huh wat?? Rennen?? Ik word altijd zo moe van rennen.![]()
*Schuift steen terug
Als ik anderen zie rennen word ik al moequote:Op maandag 20 augustus 2007 14:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*schuift steen opzij
Huh wat?? Rennen?? Ik word altijd zo moe van rennen.![]()
*Schuift steen terug
Omdat het elk jaar de mist in gaatquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
met Evi is het erg leuk
[..]waarom gaat dat de mist in ben ik bang
Evi van Vlaanderen Vakantielandquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Omdat het elk jaar de mist in gaat![]()
Wie is Evi?
dan zie je nietsquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:25 schreef ..zapper het volgende:
Ik zie liever dat ze achter mij aanrent.
Ik weet niet hoor, maar een mes in je rug voelt niet prettig hoor ZapManquote:
Nee dat zegt ge verkeerd, het ies AMAAAAAAII!!!!quote:
Je verpest mijn fantasiequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar een mes in je rug voelt niet prettig hoor ZapManHet prikt ietsjes
![]()
das niet waarquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee dat zegt ge verkeerd, het ies AMAAAAAAII!!!!![]()
aah ik val afquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:11 schreef Chanty het volgende:
Potentieel Interessant Neukbaar Object
onzin, er is altijd wel iemand op de wereld die je een PINO vindtquote:
Nee we gaan het over schoonmaken hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo, wasjes gedaan, keuken helemaal blinkend schoon, Afzuigkaproosters schoonmaken en de Oven wat een kutkarwei was dat
En gaan we het weer over PINO's hebben?
Nog net even een 2e was gedaan net (veel was ja) en nog even m'n kamer stofzuigen. Denk dat ik morgen maar de zooi op m'n kamer ga opruimen, ik heb nu geen zin meer..quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee we gaan het over schoonmaken hebben
Keuken blinkt hier ook weer, maar die was niet zo heel vies. De eetkamertafel lijkt weer op een eetkamertafel. Heb wat papierbergen weggewerkt en in de behorende mappen gedouwd. Wat foto's in een mapje gedaan ipv ze in de vlop te laten zitten zoals usualEn stof nu nog een plankje af en vanavond een wasmachine aanzetten
zou ik morgen stofzuigen. Anders gooi je morgen alle stoffige troep op je schone vloerquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nog net even een 2e was gedaan net (veel was ja) en nog even m'n kamer stofzuigen. Denk dat ik morgen maar de zooi op m'n kamer ga opruimen, ik heb nu geen zin meer..
Oja, goed punt.. wat zou ik toch zonder je moeten...quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
zou ik morgen stofzuigen. Anders gooi je morgen alle stoffige troep op je schone vloer![]()
vieze spullen op een schone vloer gooienquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oja, goed punt.. wat zou ik toch zonder je moeten...
Ik ben toch wel wat meer waard dacht ik zo..quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
vieze spullen op een schone vloer gooien
Wat wilde je dan horen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben toch wel wat meer waard dacht ik zo..
Het begint vast niet met een "A" of een "i" of "M"...quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef Xilantof het volgende:
Zow! Net lekker wezen hardlopen!
En heb vandaag e.e.a. aan vrij geregeld!
Ook eind van deze week om iets tofs in ontvangst te mogen nemen
Een slonsmens?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iets anders dan een "slonsaap" lijkend persoon..
Nope, die iMac kan me ook helemaal niet boeien...quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het begint vast niet met een "A" of een "i" of "M"...![]()
Ow, je bedoeld dat ding in het toetsenbord?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nope, die iMac kan me ook helemaal niet boeien...
't Gaat mij op die USB-hub die ik erbij besteld heb
Nee niet eens...quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ow, je bedoeld dat ding in het toetsenbord?
Menu knopjes werken soms niet goed, dus soms kan je gewoon niet naar je foto's toe!quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:07 schreef Ynske het volgende:
wat voor problemen had je dan?
Verschuilen achter het internet, wanneer kom je het hier eens vertellen..quote:
Ik durf je best te vertellen dat je een slonsmens bent hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Verschuilen achter het internet, wanneer kom je het hier eens vertellen..
Morgen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik durf je best te vertellen dat je een slonsmens bent hoorWanneer kun je
Oke, daar had ik idd effe geen rekening mee gehouden..quote:
werkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oke, daar had ik idd effe geen rekening mee gehouden..![]()
Donderdag?
Jij bent ook populairquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet vrijdag en in het weekend weer werken...
En introweek komende 2 weken...quote:
Wat moet jij op de intro als weet ik hoeveel jaarste student?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En introweek komende 2 weken...en en en volgende week nog een vloeruitje met collega's..
Fotootjes maken natuurlijk en wat hulp bieden aan de studievereniging wat anders?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wat moet jij op de intro als weet ik hoeveel jaarste student?
En waarom zijn alle bedrijfsuitjes volgende week
Ach je bent tenminste van de straat zoquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Fotootjes maken natuurlijk en wat hulp bieden aan de studieverening wat anders?
Nee, ook niet alleen naar wulpse eerste jaars kijken..
Pfffft, wat denk je wel niet van me.. als ik niet druk in de rondte was, was ik een dronken, hasjrokende en heroïne spuitende psychopaat...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ach je bent tenminste van de straat zo
We zijn telepatisch verbondenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Pfffft, wat denk je wel niet van me.. als ik niet druk in de rondte was, was ik een dronken, hasjrokende en heroïne spuitende psychopaat...
Toch maar binnenkort echt rechtzetten hoor, je hebt echt totaal de verkeerde indruk van me...
Dis de 2e van mij!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:43 schreef ..zapper het volgende:
Cliffhangers posten is de bom in 2007.
heet en nat is beterquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hier een wirwarboel van regen naar zon en weer terug en nu is het koud maar wel droog..
Open deur, ik kon t niet latenquote:
studeren??quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:41 schreef Chanty het volgende:
Oh ja: doeggggIk ga wat beters met mijn leven doen
We waren je al voor.. [Centraal] Canon-topic - Deel 5quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:53 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ik weet niet of het hier al is gemeld maar de nieuwe specs van de canon 40d zijn bekent.
Linkje
pssst, janneke is erg nieuwsgierig naar haar foto'squote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:58 schreef HMaster-II het volgende:
Ligt de rest van FOT nog op zijn/haar nest ofzo?![]()
Gruwelijk hoe rustig het hier is..
terug pssst, ben al bezig met setje bakken voor haarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:21 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
pssst, janneke is erg nieuwsgierig naar haar foto's
zeuren over fluisteren in gezelschap is zóóóóóóóó 1980quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:55 schreef freud het volgende:
Subscript fluisteren in gezelschap van anderen is![]()
* freud Heeft nog gelest in het florijnen tijdperkh toen men nog vraagen had over koetsen van rechts, geen drempels maar kuilen en een file van 5km voorpaginanieuws was...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:48 schreef kvdv het volgende:
@!&^*!@^&!@#&(
aaargh... weer 30 euro weggegooid... theorie A is niet relaxt
Jah en dat je "Groot-Rijbewijs" kon halen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:32 schreef freud het volgende:
[..]
* freud Heeft nog gelest in het florijnen tijdperkh toen men nog vraagen had over koetsen van rechts, geen drempels maar kuilen en een file van 5km voorpaginanieuws was...
Ja, en men dacht dat bij meer dan 50km/u je dood zou gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jah en dat je "Groot-Rijbewijs" kon halen.Mocht je met een vrachtkoets van meer dan 3 meter op pad.
![]()
Daar had je vroegah zes rijlessen voorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:48 schreef kvdv het volgende:
@!&^*!@^&!@#&(
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:48 schreef kvdv het volgende:
@!&^*!@^&!@#&(
Nee, toen was het 55 gulden ;')quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
dertig euro. mense kinders zoveel heb ik gelukkig niet hoeven betalen toendertijd
nee ook dat nietquote:
7... 1 teveel dus :Squote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:36 schreef Xilantof het volgende:
Hoeveel fout had je kvdv?
Wat me opvalt is dat de vragen opeens een stuk minder eenduidiger zijn... dus bijv een situatie:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:45 schreef Ynske het volgende:
dsa idd erg balen
zit er veel verschil in de vragen?
Met alle respect, je bent terecht gezakt. Het echte verkeer heeft namelijk ook steeds van die niet-eenduidige situaties. En dan moet je toch doen wat het beste is voor jouw veiligheid en die van je medeweggebruikers.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:55 schreef kvdv het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat de vragen opeens een stuk minder eenduidiger zijn... dus bijv een situatie:
Gelijkwaardig kruispunt, auto die links voorsorteerd. Vraag: "Mag u hier rechts de auto inhalen?"
Antwoord: Ja, je mag hem rechts voorbij als daar ruimte voor is (hij ging immers linksaf)... maar bij een gelijkwaardig kruispunt is rechts inhalen niet slim omdat je verkeer van rechts ook nog 's voorrang moet verlenen etc.
Hoop van dat soort "er-zijn-toch-meerdere-antwoorden-mogelijk?" vragen vind ik. Daardoor ga je erg twijfelen telkens.
Als jij rechtsafslaat en hij linksaf en er komt een auto van rechts, dan moet hij daar op wachten en jij niet, reden te meer om hem gewoon rechts in te halen als daar voldoende ruimte voor is. Voorsorteren is daar een ander woord voor volgens mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:55 schreef kvdv het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat de vragen opeens een stuk minder eenduidiger zijn... dus bijv een situatie:
Gelijkwaardig kruispunt, auto die links voorsorteerd. Vraag: "Mag u hier rechts de auto inhalen?"
Antwoord: Ja, je mag hem rechts voorbij als daar ruimte voor is (hij ging immers linksaf)... maar bij een gelijkwaardig kruispunt is rechts inhalen niet slim omdat je verkeer van rechts ook nog 's voorrang moet verlenen etc.
Hoop van dat soort "er-zijn-toch-meerdere-antwoorden-mogelijk?" vragen vind ik. Daardoor ga je erg twijfelen telkens.
Netjes gedaan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:31 schreef freud het volgende:
Hey yoni, heb de graffiti schoon gekregen. Mijn hoge hakken fetish
[afbeelding]
Is dat niet flits?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:46 schreef Yoni het volgende:
[..]
Netjes gedaan!![]()
zou wel de bovenste voet nog even een klein zonnebank kuurtje geven. Die's wel erg witjes
Den Haag en Scheveningen ken ik goed... Maar wat is het doel qua foto's? Grote groep ofzo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:36 schreef Ynske het volgende:
Is er hier overigens iemand zo bekend in den haag of scheveningen die een leuke plek weet waar je foto's van kids kunt maken ook als t weer iets minder word vrijdag?
Cool! Is ook echt sterk afhankelijk van een goeie lichtman/vrouw.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:33 schreef Ynske het volgende:
ik ga waarschijnlijk als t nog lukt binnenkort een cursus theaterfotografie doen
Ja, even kijken of ik die wat terug kan schroeven... Moet ook Van haar ene voet nog wat rimpeltjes weghalen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:46 schreef Yoni het volgende:
[..]
Netjes gedaan!![]()
zou wel de bovenste voet nog even een klein zonnebank kuurtje geven. Die's wel erg witjes
Haha, trust me, was geen sok. Is mijn flits zoals Noxxa al aangaf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:05 schreef prupke het volgende:
Idd freud het lijkt zo net ofdat ze aan de ene voet een sok heeft!
* prupke d'r toetsiebord vol gegooit heeft metdrankm mdusik haper wat
2 mamma's 3 kinderen waarvan 1 baby van 7 wekenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 06:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Den Haag en Scheveningen ken ik goed... Maar wat is het doel qua foto's? Grote groep ofzo?
als het goed weer is graag buiten, anders moeten we wel naar binnenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:35 schreef ..zapper het volgende:
Bedoel je dan een overdekte plek buiten of een leuke plek ergens binnen? Anders is het aquarium wellicht leuk, dat ligt midden op de boulevard.
Duinrelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:36 schreef Ynske het volgende:
Is er hier overigens iemand zo bekend in den haag of scheveningen die een leuke plek weet waar je foto's van kids kunt maken ook als t weer iets minder word vrijdag?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrggggggggggggggggghhhhhhhhquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:19 schreef ..zapper het volgende:
BOE!
Ach ja, who needs goed weer... m'n 50mm F1.8 is net binnenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
A'dam: stralend met een paar schaapies
![]()
kopje koffie in de zon drinkt
Ik denk pure empathie, met telepathie had je nu met rode oortjes gezeten...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:56 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik heb toch zomaar opeens het gevoel dat er iemand niet heel erg blij is.
Telepathie?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:38 schreef freud het volgende:
[huishoudelijke mededeling]
KUTKUTTERDEKUTSEKUT
[/huishoudelijke mededeling]
Ik zag je post vanmiddag al, maar ik denk dat ik um nu door hebquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:38 schreef freud het volgende:
[huishoudelijke mededeling]
KUTKUTTERDEKUTSEKUT
[/huishoudelijke mededeling]
een aantal fokkers doen aan partyfotografie en een aantal dingen gaan niet meer doorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:47 schreef Ynske het volgende:
volgens mij snap ik er helemaal niet van
Jawel hoor..binnenkort meer infoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:06 schreef limpix het volgende:
geen feestjes meer?
ik heb nog bier....in mijn oude toetsenbord..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:10 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ook een... (waar is een emo met bier?)
ik ga dan maar voor de exportquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:17 schreef RubberDuckey het volgende:
Haha, kom je een nieuwe halen dan?
Export, Veltins of Grolsch?
Dan heb je het laatste blik export te pakkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:26 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ga dan maar voor de exporten grolschhhh...yuk!!
fotomarathon lijkt mij ookwel leuk om te doen ..maar is te ver weg helaas
Oeh! Fotostudiomarathon! Elk uur een studiofoto maken in het thema, zonder het gebruik van een lichtmeter om je nisterllingen te checkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:33 schreef prupke het volgende:
ik ga gewoon eens een keer kijken of het hier in de buurt een keer te regelen is
Achter het behang... Ik probeerde uit te slapenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 06:50 schreef didotcicero het volgende:
Waar heeft HM2 dat @#$%^&* lichtknopje verstopt?
Ik was veel te vroeg wakker zo op mijn vrije dagquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Achter het behang... Ik probeerde uit te slapen![]()
![]()
Tot 07:25 uur![]()
Mja, maar uitslapen is zonde van je dagquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik was veel te vroeg wakker zo op mijn vrije dag!
klote ritme waar je inkomt als je altijd zo vroeg op moet
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:47 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, maar uitslapen is zonde van je dag. Zie het als bonus dat je nu uit kan slapen EN nog ochtend over hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |