Ben geen loserquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:08 schreef Vliegvrager het volgende:
...alleen de losers in dit topic zitten.
Net als in de vorige btw
Mijn Elle is ziekquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Ben geen losermijn modellen voor dit weekend zijn ziek
![]()
Awwww! Ik heb morgen mijn 3e shoot van deze weekquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Ben geen losermijn modellen voor dit weekend zijn ziek
![]()
ik weet het ipadres krijg idd de webinterface maar daar kan ik niet inkomen door een popup die vraagt om inloggegevens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:04 schreef Yoni het volgende:
Kun je uberhaupt op het modem komen Ynske? Weet je wel het IP?
(meestal 192.168.1.1)
iig intikken in IE, dan kom je in de webinterface. Meestal kun je daar gewoon direct de wireless settings zien. Indien er een password op zit wat je niet weet, resetten naar factory defaults. Dan moet je dus wel opnieuw beginnen met alles instellen, maar kun je iig een nieuwe WEP-key verzinnen.
Veel plezier alvast beidenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:12 schreef freud het volgende:
[..]
Awwww! Ik heb morgen mijn 3e shoot van deze week. Nieuwe flitsertje testen
.
ikke ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:46 schreef prupke het volgende:
Ik had voor de verandering een keer vrij op zaterdag
Er zijn nu heel veel mensen ziek of onderwegen... ik denk dat het weer er mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ikke ook
heb bijna de hele dag in bed rondgebracht
voel me al een paar dagen heel raar
heel even naar buiten geweest voor de boodschappen.
zit gewoon niet goed in mijn vel, en probeer daarmee met mezelf door een deur te komen. iets wat niet luktquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:50 schreef prupke het volgende:
[..]
Er zijn nu heel veel mensen ziek of onderwegen... ik denk dat het weer er mee te maken heeft.
Maar wel mooi balen als je vrij bent dat je dan ziek bent...
beterschap en hopen dat je je morgen iets beter voelt![]()
wat ze willenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:49 schreef freud het volgende:
misschien moet er een imam opstaan die oppert om allah voortaan maar god te noemen. Wordt toch dezelfde mee bedoeld.
Mooi! Ik had besloten maar eens een avond zonder fotografie te doenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:06 schreef Xilantof het volgende:
net terug uit Delft! Genoten van steengoede jazz muziek en gave foto's gemaakt!
Mag uiteraard ook wel eens.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:12 schreef freud het volgende:
[..]
Mooi! Ik had besloten maar eens een avond zonder fotografie te doen.
keigoeie Jazz dusquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:06 schreef Xilantof het volgende:
Klinkt goed...hier in dordt is er maar weinig van dat spul op het momentquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mag uiteraard ook wel eens.
Maar hemeltje, wat heb ik genoten zeg
lolquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Klinkt goed...hier in dordt is er maar weinig van dat spul op het moment![]()
ben benieuwd naar de plaatjes.
Zelf weer een poging met de katten gewaagd...krengen zijn druk vanavond, al zou je het aan de foto's niet lkunnen zien!
Ik stouw ze eerst helemaal vol en bewaar het lekkerste voor op de plek van de fotoquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:55 schreef prupke het volgende:
[..]
lol
jij kan ze tenminste nog op de plaat krijgen
hier dus niet... en als ze wel stil zitten kijken ze me echt aan van : kom je nu al weer met die kutcamera aanzettten?!!!
tyft op!!
Was erg tof!quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Klinkt goed...hier in dordt is er maar weinig van dat spul op het moment![]()
ben benieuwd naar de plaatjes.
Zelf weer een poging met de katten gewaagd...krengen zijn druk vanavond, al zou je het aan de foto's niet lkunnen zien!
Zie wedstrijdtopicquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Was erg tof!![]()
Had jij denk ik ook wel kunnen waarderen allemaal
plaatjes volgen uiteraard...
van jouw kattenfoto's ook?
Ik ben net terug uit Den Haag...niet zo cool als New Cool Collective, maar het waren wel drie lekkere optredentjes daaroquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:06 schreef Xilantof het volgende:
tip : koop een laserlampjequote:Op zondag 19 augustus 2007 00:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik stouw ze eerst helemaal vol en bewaar het lekkerste voor op de plek van de foto![]()
Waarschuwing: ik kan maar eens in de zoveel tijd foto's maken, anders worden ze te vet![]()
Nee, is wel erg hoog ingezet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:20 schreef Ynske het volgende:
misschien dat iemand hier er interesse in heeft
[TK] Canon EOS 20D met lens en tas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |