But you better not bitch about it? of wat?quote:
Nou ja, vast moet ik nog gaan regelen, maar ze hebben beide geen vaste hulpquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:51 schreef Ynske het volgende:
[FOT SC #62] waar mensen genieten van de werkweek
Dattum, heb dus een extra hok gekocht, enneh zal zometeen eens kijken fo ik een foto kan maken
enneh Chanty, gefeli met je vaste adresje
Ik werk in principe voor het uitzendbureauquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En dat je nog meer geld krijg van ze
Een SC met de Rukste OP tot nu toe.. :w Demn wees crea-beatrix ofzo..quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iedereen wordt vrolijk na zo'n kleurenbom
Hier schijnt stiekem de zon nog steedsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:16 schreef Chanty het volgende:
[..]Moet ik alleen niet naar buiten kijken
hier is ie net weg maar verder wel de hele dag geschenenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hier schijnt stiekem de zon nog steeds
Ik weet niet waar de rest last van heeft, maar ik heb jullie zonlicht ingepikt volgens mij..
al opgelost door andere batterijenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:40 schreef LWaS het volgende:SB-600 binnen
Iemand trouwens idee waarom mijn ready lampje meteen uitgaat als ik de body aanzet?
Ligt dat aan mij?
Was je niet gister jarigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:54 schreef An24 het volgende:
![]()
avond luitjes..vanavond gaat verjaardag gewoon door, er wordt voor me gekookt![]()
Daarna eens kijken of ik een mooie kattenfoto voor de wedstrijd kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |