But you better not bitch about it? of wat?quote:
Nou ja, vast moet ik nog gaan regelen, maar ze hebben beide geen vaste hulpquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:51 schreef Ynske het volgende:
[FOT SC #62] waar mensen genieten van de werkweek
Dattum, heb dus een extra hok gekocht, enneh zal zometeen eens kijken fo ik een foto kan maken
enneh Chanty, gefeli met je vaste adresje
Ik werk in principe voor het uitzendbureauquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En dat je nog meer geld krijg van ze
Een SC met de Rukste OP tot nu toe.. :w Demn wees crea-beatrix ofzo..quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iedereen wordt vrolijk na zo'n kleurenbom
Hier schijnt stiekem de zon nog steedsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:16 schreef Chanty het volgende:
[..]Moet ik alleen niet naar buiten kijken
hier is ie net weg maar verder wel de hele dag geschenenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hier schijnt stiekem de zon nog steeds
Ik weet niet waar de rest last van heeft, maar ik heb jullie zonlicht ingepikt volgens mij..
al opgelost door andere batterijenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:40 schreef LWaS het volgende:SB-600 binnen
Iemand trouwens idee waarom mijn ready lampje meteen uitgaat als ik de body aanzet?
Ligt dat aan mij?
Was je niet gister jarigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:54 schreef An24 het volgende:
![]()
avond luitjes..vanavond gaat verjaardag gewoon door, er wordt voor me gekookt![]()
Daarna eens kijken of ik een mooie kattenfoto voor de wedstrijd kan maken
Bloeden is weer gestopt, was geen vincentje...quote:
Mijn hond weigerde eerst ook gefotografeerd te worden jaquote:
En zie daar:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:49 schreef NoXxa het volgende:
Jeuj vnv dienst!hoor net al ambu, brandweer en plicie voorbij komen dus zal wel druk worden
.
Bout dat mijn camera geen timelapse ondersteunt. Misschien een nieuwe compact camera kopenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mijn hond weigerde eerst ook gefotografeerd te worden ja
Ben nu bezig met maken timelapse van donkerworden (:
Geen bloed gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:47 schreef freud het volgende:
[..]
Bloeden is weer gestopt, was geen vincentje...
*slikt opmerking zorgvuldig inquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Geen bloed gezienvolgende keer beter je best doen
ben je tenminste geen pleuriseind voor niets gereisdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
GoedeavondVanavond eindelijk eens een concertje op fietsafstand, mag ik maar drie nummertjes fotograferen EN is de band ook nog eens drie keer niets
Kloptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
ben je tenminste geen pleuriseind voor niets gereisd
* PdeHoog pakt maar een perenijsje en gaat toekijken....quote:
Waarom zou je maar 3 nummers mogen fotograferen? Willen ze niet bekeken worden ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptMaar ik heb toch weer 167 foto's
Alleen voor zo'n band lekker op gang is, kost het gewoon drie of vier nummers. Dus je hebt nooit echt de mooie fotogenieke momenten
![]()
Omdat de manager dat heeft afgedwongenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:04 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Waarom zou je maar 3 nummers mogen fotograferen? Willen ze niet bekeken worden ofzo?
Die kutband heeft ook nog een manager?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat de manager dat heeft afgedwongen![]()
Alleen de eerste drie nummers helaasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:09 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Die kutband heeft ook nog een manager?
Kon je zelf nog kiezen welke nummers dan? Want dan zou ik de laatste 3 nemen, of als je zo snel mogelijk weer naar huis wilt natuurlijk de eerste 3
quote:
Iddquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:06 schreef Chanty het volgende:
[..]psssst... niet hier, anders kunnen er wat mensen niet slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |