En met dat nichtenprogramma ervoor scoren ze ook geen pluspunten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:01 schreef Dos37 het volgende:
ze zijn te laat.
minpunten nou al. Als op je eerste werkdag te laat komen
Talpa begon tenminste op tijd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:03 schreef pberends het volgende:
Beetje over tijd, vuile teringflikkers.
Dat is dus de verkeerde rangordequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hopelijk eerst even Utrecht - Feyenoord.
Kudos voor Talpa.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Talpa begon tenminste op tijd.![]()
Ik schijt op die moderne teringtunes.quote:
Mischien omdat de rotterdamse succesfans hun tv weer aan durven zetten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Maar begint Feyenoord nu altijd ergens in het midden omdat ze vorig jaar 9e zijn geeindigt?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:07 schreef pberends het volgende:
Feyenoord lijkt me de belangrijkste wedstrijd tegen subtopper FC Utrecht. Daarna Ajakkes en daarna PSV.
Nu al een minpunt voor RTL4quote:
Ik mag aannemen dat RTL die vieze smeerpijp van een Jan Joost van Gangelen eruit geflikkerd heeft?quote:
Die gast vindt voetbal gewoon saai. Nooit een toontje spanning in zijn stem. Saaie oetlul is het.quote:
Neem aan dat ze de ranglijst van dat moment nemen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Maar begint Feyenoord nu altijd ergens in het midden omdat ze vorig jaar 9e zijn geeindigt?
Het is dan ook psv.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Die gast vindt voetbal gewoon saai. Nooit een toontje spanning in zijn stem. Saaie oetlul is het.
Dat zou ook kunnenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Neem aan dat ze de ranglijst van dat moment nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |