Haha, iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Haha hoor die gast schreeuwen
en Penders zelf na afloop: "Ik vond die overtreding van mij niet buitensporig, misschien geel."quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een kut commentaar..
"en dat voor Rob Penders!"
heeft die gast ooit naar NAC gekeken??
Rob Penders is altijd al een 'schopper' geweest.. bah bah bah
Dit programma wordt gewoon door dezelfde makers van De Wedstrijden gemaakt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:47 schreef Garudo het volgende:
RTL gaat gewoon door waar Tien mee gestopt is. De samenvattingen zijn helemaal hetzelfde. De volgorde is wel (een klein beetje) aangepast mede dankzij de lichtmasten van AZ. Intro is veranderd maar lijk nog wel een beetje op die van De Wedstrijden. Helaas is de reclame er ook weer bij. En meer dan 4 minuten.
Ik kan ermee leven
Had je anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:47 schreef Garudo het volgende:
RTL gaat gewoon door waar Tien mee gestopt is. De samenvattingen zijn helemaal hetzelfde. De volgorde is wel (een klein beetje) aangepast mede dankzij de lichtmasten van AZ. Intro is veranderd maar lijk nog wel een beetje op die van De Wedstrijden. Helaas is de reclame er ook weer bij. En meer dan 4 minuten.
Ik kan ermee leven
Me tooquote:Ik kan ermee leven
voorlopig nog niet. Mail naar RTL zou ik zeggenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:57 schreef HenrySpencer het volgende:
Klopt het dat RTL 's nachts niet de voetbaluitzending gaat herhalen?
Tien deed dat wel, en ook Studio Sport werd op het laatst 's nachts herhaald. Echt ideaal wanneer je om 7 uur andere dingen te doen hebt / had.
Zou het bijzonder zuur vinden als ze dat niet meer doen.
Vond je dat echt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:51 schreef koningdavid het volgende:
Goede vragen van Babs net.
Behoorlijk kut idd!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weer geen nachtelijke herhaling.
Dat blijft het beste bij de NOS, hoe laat je ook thuis komt, binnen een half uurtje heb je de samenvattingen altijd wel gezien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is ontzettend verwarrend met dat RTL7 en RTL4 en RTL5 en RTL8. Ik weet echt niet waar ik moet kijken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
De eerste zaterdag voor Tien waren er 1,1 miljoen kijkers, vorig jaar 985.000.
RTL scoort de eerste keer 895.000.
Kneus, als er een speler is waarbij dat reuze meevalt is dat pendersquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een kut commentaar..
"en dat voor Rob Penders!"
heeft die gast ooit naar NAC gekeken??
Rob Penders is altijd al een 'schopper' geweest.. bah bah bah
Tamelijk schijt inderdaad. Zeker als je terugkomt van een gewonnen uitwedstrijd is het tof om de beelden nog even terug te zien, maar om 2 uur 's nachts was het alleen nog maar 'hete dames wachten op jou' op RTL.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom vind jij (en met jou vele anderen) dit eigenlijk beter? Of stopte je eerst met kijken na de topwedstrijden? Anders maakt het toch geen verschil qua zit? Zo heb je een mooie opbouw voor de krakers van de avond. Bij de NOS ging het programma altijd als een nachtkaars uit met de climax gelijk aan het begin.quote:
Opvallend. In de meeste bejaardentehuizen staat de tv vastgeroest op RTL4.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
De eerste zaterdag voor Tien waren er 1,1 miljoen kijkers, vorig jaar 985.000.
RTL scoort de eerste keer 895.000.
Vastquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
RTL4 is een vrouwenzender, mannen moeten nog wennen aan het feit dat ze op knopje 4 moeten drukken.
Dat commentaar op de volgorde van wedstrijden snap ik ook niet zo. Ik neem aan dat de meesten toch wel alle wedstrijden willen zien. En als je eentje iets minder boeit kan je de afwas gaan doen ofzo. Dan besteed je de tijd ook nog eens nuttigquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:40 schreef Cruoninga het volgende:
Waarom vind jij (en met jou vele anderen) dit eigenlijk beter? Of stopte je eerst met kijken na de topwedstrijden? Anders maakt het toch geen verschil qua zit? Zo heb je een mooie opbouw voor de krakers van de avond. Bij de NOS ging het programma altijd als een nachtkaars uit met de climax gelijk aan het begin.
Ik heb net een mailtje aan RTL gestuurd met de vraag waarom zij dit niet doen en of ze dit toch zouden willen doen. Niet geschoten is altijd mis...quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:11 schreef Siemerink het volgende:
Vervelend dat er geen nachtelijke herhaling is...
Naar welk emailadres heb je de vraag gestuurd? Stuur ik er ook één namelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik heb net een mailtje aan RTL gestuurd met de vraag waarom zij dit niet doen en of ze dit toch zouden willen doen. Niet geschoten is altijd mis...
Hopelijk eerst even Utrecht - Feyenoordquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ah, eindelijk gevonden op welke zender het voetbal is dankzij dit topic. RTL 4, wel een beetje een wijvenzender
Lijkt me leuk als ze de wedstrijden in volgorde van belangrijkheid uitzenden, maar dat zal wel niet...
En met dat nichtenprogramma ervoor scoren ze ook geen pluspunten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:01 schreef Dos37 het volgende:
ze zijn te laat.
minpunten nou al. Als op je eerste werkdag te laat komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |