Klopt, ik ga d'r zo ophalen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:42 schreef Dreamboy het volgende:
Kim is er nog.
Uit betrouwbare bron kan ik je vermelden dat hij 't met z'n voeten doet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:43 schreef sander-3 het volgende:
ik hoop dat diegene die steeds dat streamlock gedoe initieert, zijn vingers breekt waarmee hij dat doet..![]()
hij is niet bang om z n vrouwelijke kant te tonenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:46 schreef AutumnTears het volgende:
waarom heeft Huib make up op?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:46 schreef AutumnTears het volgende:
waarom heeft Huub make up op?
Dennis niet laf?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het gaat niet over onzekerheid, het gaat over geduldig zijn. Dennis is ook zeker niet laf, dat hebben de eerste dagen wel bewezen. Hij is super voorzichtig, soms te voorzichtig en te afwachtend. Dat maakt hem voor de streamers saai, als speler voor een miljoen vind ik hem nog steeds niet slecht.
Goede backup van Jaap (en Nadia), heeft aardig goed in de gaten wat er in hoofden van de andere spelers speelt.
ik denk ook dat laf niet het juiste woord is voor dennis. eerder cluelessquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dennis niet laf?
Leg uit aub, heb geloof ik wat gemist
Kloptquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:49 schreef farscapevr6 het volgende:
leuke tacktische bespreking was dat boven tussen h en b
De eerste dagen vloog hij Huub volop aan, totdat hij 100.000 boete kreeg. Daarna werd hij erg voorzichtig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dennis niet laf?
Leg uit aub, heb geloof ik wat gemist
bedanktquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de grote live uitzending van afgelopen avond.
Ach toe zeg. Dennix heeft weinig keus want buiten nadia om heeft hij geen enkele back-up. De rest heeft geen belang bij hem en Jaap blijft een onzekere factor. Als dennix wil blijven in dat bordeel dan zal hij toch echt maatjes moeten blijven met die hysterische griet, en dat weet hij drommels goed. Heeft niets te maken met een karaktereigenschap maar meer met angst om er niet gelijk uitgestemd te worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, Dennis brengt niet al teveel tot nu toe. Toch mag ik graag naar hem kijken. Ik vind de wijze waarop hij met de hysterie van Nadia omgaat getuigen van een karaktereigenschap die er best mag wezen. Ik zit iedere keer te denken hoe ik dat met haar zou doen, Dennis wint het glansrijk van mij, dat is mij wel duidelijk.
En waarschijnlijk zou Nadia Dennis veel leuker vinden als hij eens met zijn vuist op tafel zou slaan, ipv dit laffe gekruip.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ach toe zeg. Dennix heeft weinig keus want buiten nadia om heeft hij geen enkele back-up. De rest heeft geen belang bij hem en Jaap blijft een onzekere factor. Als dennix wil blijven in dat bordeel dan zal hij toch echt maatjes moeten blijven met die hysterische griet, en dat weet hij drommels goed. Heeft niets te maken met een karaktereigenschap maar meer met angst om er niet gelijk uitgestemd te worden.
hehehequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:54 schreef T-lex het volgende:
Kan Lieke niet gewoon d'r snaveltje houden en de mannen even laten praten...![]()
Ach het enige wat die kneus continu riep was Pussy Pussy Pussyquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De eerste dagen vloog hij Huub volop aan, totdat hij 100.000 boete kreeg. Daarna werd hij erg voorzichtig.
Jaap gaat Dennis nooit naar huis sturen, reken daar maar niet op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ach toe zeg. Dennix heeft weinig keus want buiten nadia om heeft hij geen enkele back-up. De rest heeft geen belang bij hem en Jaap blijft een onzekere factor. Als dennix wil blijven in dat bordeel dan zal hij toch echt maatjes moeten blijven met die hysterische griet, en dat weet hij drommels goed. Heeft niets te maken met een karaktereigenschap maar meer met angst om er niet gelijk uitgestemd te worden.
Heeft geen zin want ze zag ook niet dat Lieke een mooiere buik heeft dan zijquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:50 schreef mootie het volgende:
Kan iemand Nadia even vertellen dat Kim 25 kg minder weegt dan zij?
De mannen zouden allemaal veel leuker zijn zonder die vrouwen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:54 schreef T-lex het volgende:
Kan Lieke niet gewoon d'r snaveltje houden en de mannen even laten praten...![]()
Kwaak....kwaak...kwaak.....pauze......kwaak....kwaak...kwaak...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach het enige wat die kneus continu riep was Pussy Pussy Pussy![]()
wel als t van de febo moetquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap gaat Dennis nooit naar huis sturen, reken daar maar niet op.
Je doet hem echt tekort....kijk de filmpjes maar eens terug. Sterker nog, hij was de eerste die Huub volledig gefrustreerd en jankend bij het zwembad kreeg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach het enige wat die kneus continu riep was Pussy Pussy Pussy![]()
Dat kan het inderdaad lastig worden, maar nog steeds denk ik dat Lieke ook naar huis moest. Ze zit er nog steeds.......Daarnaast is het nu RTLquote:
Jaap zal misschien als voorwaarde stellen dat Huub eerst Lieko laat gaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap gaat Dennis nooit naar huis sturen, reken daar maar niet op.
En Lieke past perfect in het RTL plaatje, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan het inderdaad lastig worden, maar nog steeds denk ik dat Lieke ook naar huis moest. Ze zit er nog steeds.......Daarnaast is het nu RTL
met een cadeaubon van dreams of buetyquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:59 schreef farceman het volgende:
Hoe gaan ze Nadia overhalen dan?
Dat zou goed kunnen dat hij dat doet, maar dat is ook kansloos, tenzij die twee echt breken. En daar zie ik af en toe wel wat licht in die tunnel. Lieke is echt heel regelmatig spuugzat van Huub en vice versa.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap zal misschien als voorwaarde stellen dat Huub eerst Lieko laat gaan.
Huub is gek als ie dat doet. Alsof die andere stelletjes Jaap er in de finale niet uitgooien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap zal misschien als voorwaarde stellen dat Huub eerst Lieko laat gaan.
net gekeken waar ze t over hadden on de sportzaal? hehehe das dus een spel, dat zag nix dan wel weer goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen dat hij dat doet, maar dat is ook kansloos, tenzij die twee echt breken. En daar zie ik af en toe wel wat licht in die tunnel. Lieke is echt heel regelmatig spuugzat van Huub en vice versa.
Nope, gemist.......:( Ik weet alleen dat Jaap nooit Dennis zal laten gaan en Dennis ook Jaap niet. Die twee zijn emotieloos zakelijk naar elkaar toe. Dat breek je veel minder snel dan wanneer het om een intieme relatie gaat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:02 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
net gekeken waar ze t over hadden on de sportzaal? hehehe das dus een spel, dat zag nix dan wel weer goed![]()
Dat was toch de bedoeling?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:03 schreef Dreamboy het volgende:
Slecht iedee om Jaap er bij te betrekken als ze ruzie heeft met Huup om hem wat meer in te palmen.
Meschien dat hij dan gaat twijfelen van heej bij Huup en Lieke gaat het niet zo best.
whatever, ook die relatie was vanaf t begin opgezet door de feboquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, gemist.......:( Ik weet alleen dat Jaap nooit Dennis zal laten gaan en Dennis ook Jaap niet. Die twee zijn emotieloos zakelijk naar elkaar toe. Dat breek je veel minder snel dan wanneer het om een intieme relatie gaat.
Dat zal hij denk ik ook niet doen, maar je weet het nooit. Spel staat stil, hij is ongeduldig, onzeker over Lieke en neemt wel vaker een risicoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub is gek als ie dat doet. Alsof die andere stelletjes Jaap er in de finale niet uitgooien.
Dat is waar, Jaap zat vermoedelijk icm Huub te spelen, maar dan zonder Lieke.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:05 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
whatever, ook die relatie was vanaf t begin opgezet door de febo
jaap heeft al meerdere malen aangegeven niet gelukkig te zijn met die farce.
op t moment dat jaap verzekerd is van een andere dekking is het zwaai zwaai nixie
+ een splinternieuwe tangquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:00 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
met een cadeaubon van dreams of buety
quote:
Overstapt naar wat? En hoezo semi niet serieus? En waarom op mij gericht en niet gewoon op de inhoud?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:07 schreef mahe het volgende:
[..]
wordt tijd dat je overstapt met je semi niet serieuze opmerkingen
En jij vermoedt dat Lieke Huub dan zal laten vallen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:08 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke wil er een 3rde bij,zoals jaap
Ik zeg 3 is 1 teveel.
nee manquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:08 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke wil er een 3rde bij,zoals jaap
Ik zeg 3 is 1 teveel.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:00 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
met een cadeaubon van dreams of buety
Ze gaan ook vast niet van 7 spelers naar 6quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:10 schreef maril het volgende:
Ik denk dat er momentel niemand naar huis zal gaan, iedereen heeft zich tegoed ingedekt.
Ze mogen er van mij nog wel een stuk of drie bij gooien.Die stellen komen me de oren uit.Dennis en Nadia zijn zo nep.Amanda en Brian zijn saai samen en Huub is leuker zonder Lieke.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:10 schreef maril het volgende:
Ik denk dat er momentel niemand naar huis zal gaan, iedereen heeft zich tegoed ingedekt.
als zwart zwart is en rood gewoon rood ziet ieder normaal mens dat denk ik dan maar in mijn bescheiden eenvoud, behalve mensen die zich serieuzer vinden als die normale mensen en juist dit soort mensen maken het dat er mensen zijn die off topic (zo heet dat) gaan reageren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Overstapt naar wat? En hoezo semi niet serieus? En waarom op mij gericht en niet gewoon op de inhoud?
Ach, dus serieuze mensen brengen mensen van bescheiden eenvoud van het rechte pad af? Ik denk het nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:13 schreef mahe het volgende:
[..]
als zwart zwart is en rood gewoon rood ziet ieder normaal mens dat denk ik dan maar in mijn bescheiden eenvoud, behalve mensen die zich serieuzer vinden als die normale mensen en juist dit soort mensen maken het dat er mensen zijn die off topic (zo heet dat) gaan reageren.![]()
Grapjasquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:14 schreef Dreamboy het volgende:
Ik las pas op de 10 site dat er weer een paar mensen klaar staan.
Iemand die gewoon dwars door die kooi heen raust.. Iemand die gewoon 3 weken lang mensen gaan irriteren, brainfucken, fysiek uitputten, alles... Zodat mensen in de gaten hebben dat het een ingekakte zooi is/wasquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze mogen er van mij nog wel een stuk of drie bij gooien.Die stellen komen me de oren uit.Dennis en Nadia zijn zo nep.Amanda en Brian zijn saai samen en Huub is leuker zonder Lieke.
Het zal wel niet zijn om Dennis en Nadia te vervangen. De uitzendingen gaan bijna geheel over dat stel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:14 schreef Dreamboy het volgende:
Ik las pas op de 10 site dat er weer een paar mensen klaar staan.
Ah, dat is een lekkere die je daar naar mij toeschuift. Ook nog dat kots icoontje erachter. Daarnaast geef je eigenlijk nog steeds geen antwoord op de drie gestelde vragen, maar goed, wat valt er ook te verwachten die zo het zo persoonlijk en op de man speelt. Joh, lees lekker over mijn postings heen. Voor zover ik weet ben je niet verplicht om op mij te reageren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:13 schreef mahe het volgende:
[..]
als zwart zwart is en rood gewoon rood ziet ieder normaal mens dat denk ik dan maar in mijn bescheiden eenvoud, behalve mensen die zich serieuzer vinden als die normale mensen en juist dit soort mensen maken het dat er mensen zijn die off topic (zo heet dat) gaan reageren.![]()
Wat zou dat heerlijk zijn.Liefst een ouder iemand.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:15 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Iemand die gewoon dwars door die kooi heen raust.. Iemand die gewoon 3 weken lang mensen gaan irriteren, brainfucken, fysiek uitputten, alles... Zodat mensen in de gaten hebben dat het een ingekakte zooi is/was
Huub is soms zo dom.Hij weet geen eens hoe Amanda over hem denkt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
Huub gaat dit weer dom spelen, ben ik bang.
Een soort van slimmere Nicolaas, dat zou mij ook wel aanstaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat zou dat heerlijk zijn.Liefst een ouder iemand.
Idd, zou prachtig zijn.. Iemand die gewoon terror maakt naar alles en iedereen.. Geen gebitch over back-up, groepjes, stelletjes en weet ik veel wat voor een bullshit.. RAMMEN EN BREKENquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat zou dat heerlijk zijn.Liefst een ouder iemand.
Tja als ik van Westerloo hoorde tegen hun, moeten ze zich even rustig houden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:15 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Iemand die gewoon dwars door die kooi heen raust.. Iemand die gewoon 3 weken lang mensen gaan irriteren, brainfucken, fysiek uitputten, alles... Zodat mensen in de gaten hebben dat het een ingekakte zooi is/was
En vooral ook een actievere Nicolaas, maar wel met dezelfde 'fuck-de-kooi-en-de-regels' houdingquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een soort van slimmere Nicolaas, dat zou mij ook wel aanstaan.
Nicolaas was slim genoeg maar hij was alcoholist dat maakte hem zwakquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke komt niet sympathiek over, maar dàt, steeds er tussendoor lullen...........quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:15 schreef rooie3 het volgende:
Lieke houd je kop nu eens een keer.Word er zo moe van als Huub eens met iemand anders praat,zit ze er ook bij.
Maar welk slim iemand wil daar nog in.Het hele programma gaat alleen nog maar saaier worden omdat je allemaal laffe honden overhoud die geen spel en show willen spelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij was alcoholist... Prachtigquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nicolaas was slim genoeg maar hij was alcoholist dat maakte hem zwak
"Terror" op Dennis zal absoluut een averechts effect opleveren. Zo krijgt hij z'n televisiemomentjes. Zo kan Dennis vast ook wel op support van anderen (van Nadia zeker) rekenen waardoor hun band alleen maar versterkt wordt. Maakt Huub het echt erg bond met z'n terror, kan Dennis op support van nog meer anderen rekenen. Dit wordt weer niet erg sophisticated als ik dit zo hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub is soms zo dom.Hij weet geen eens hoe Amanda over hem denkt.
Klopt.. Naar mijn mening heeft de redactie met het niet navolgen van hun eigen regels er voor gezorgd dat mensen met gezond verstand er niet meer aan willen deelnemen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar welk slim iemand wil daar nog in.Het hele programma gaat alleen nog maar saaier worden omdat je allemaal laffe honden overhoud die geen spel en show willen spelen.
Ja dat denk ik ook. Nadia houdt van een harde aanpak om vervolgens het gekwetste vogeltje uit te hangen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zou Nadia Dennis veel leuker vinden als hij eens met zijn vuist op tafel zou slaan, ipv dit laffe gekruip.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:23 schreef Meganog het volgende:
Het gaat over de ketting rond de nek van Nicky (hond van Amanda).
Het verhaal wordt steeds spectaculairder. De hond was nu zelfs paars aangelopen.
Nee, natuurlijk niet. Hij is speltechnisch gewoon de allerslimste. Wat hem op kan breken is zijn gebrek aan EQ en zijn einzelganger zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:26 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap stemt Dennis er niet uit.
En wie ben jij om hier voorwaarden te gaan stellen? Het gaat hier over de streams, niet over users.quote:
Jaap geeft net aan dat hij niet gaat spelen tot zijn hele plan in kannen en kruiken isquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Hij is speltechnisch gewoon de allerslimste. Wat hem op kan breken is zijn gebrek aan EQ en zijn einzelganger zijn.
En toch... Jaap denkt CONSTANT aan het programma.. CONSTANT aan kijkcijfers en andere bullshit... Maar waarom ziet hij nu niet in hoe fucking saai de kutkooi is, hoe fucking oninteressant hij is voor de kijkers ATM..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Hij is speltechnisch gewoon de allerslimste. Wat hem op kan breken is zijn gebrek aan EQ en zijn einzelganger zijn.
Hoop geleuter over coaches en mensen die hem kunnen helpen om zijn plannen te verwezenlijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap geeft net aan dat hij niet gaat spelen tot zijn hele plan in kannen en kruiken is![]()
Daar zeg je wat. Een paar mensen willen wel wat actie in de tent veroorzaken maar dat mag niet. En dan houd je letterlijk een handvol mensen over die niets durven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar welk slim iemand wil daar nog in.Het hele programma gaat alleen nog maar saaier worden omdat je allemaal laffe honden overhoud die geen spel en show willen spelen.
Jij anticipeert gewoon op geurtelevisie en geurstreamsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft nu dus echt 2 dagen dezelfde string aan, al is het stringetje wel lekker geweekt in de jacuzzi gisteren.
waar maak ik me eigenlijk druk om![]()
jij hoeft hem toch niet aanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft nu dus echt 2 dagen dezelfde string aan, al is het stringetje wel lekker geweekt in de jacuzzi gisteren.
terecht valt het je op. Amanda is een heel vies mokkeltjequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Ja, jij hoeft er niet aan te ruiken, tenslotte....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Die is mooi vergeleken bij de schouders van nadia, om maar eens wat op te noemen.quote:
Je vult van alles in, je teksten zijn ver bezijden de werkelijkheid, vind je het erg als ik je in de "negeer modus" zet?quote:
Jaap is maar met 1 ding bezig en dat is zijn dekking.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:32 schreef SiRojK het volgende:
[..]
En toch... Jaap denkt CONSTANT aan het programma.. CONSTANT aan kijkcijfers en andere bullshit... Maar waarom ziet hij nu niet in hoe fucking saai de kutkooi is, hoe fucking oninteressant hij is voor de kijkers ATM..
Allebei een maatje tè.............quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:37 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Die is mooi vergeleken bij de schouders van nadia, om maar eens wat op te noemen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |