met een cadeaubon van dreams of buetyquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:59 schreef farceman het volgende:
Hoe gaan ze Nadia overhalen dan?
Dat zou goed kunnen dat hij dat doet, maar dat is ook kansloos, tenzij die twee echt breken. En daar zie ik af en toe wel wat licht in die tunnel. Lieke is echt heel regelmatig spuugzat van Huub en vice versa.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap zal misschien als voorwaarde stellen dat Huub eerst Lieko laat gaan.
Huub is gek als ie dat doet. Alsof die andere stelletjes Jaap er in de finale niet uitgooien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap zal misschien als voorwaarde stellen dat Huub eerst Lieko laat gaan.
net gekeken waar ze t over hadden on de sportzaal? hehehe das dus een spel, dat zag nix dan wel weer goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen dat hij dat doet, maar dat is ook kansloos, tenzij die twee echt breken. En daar zie ik af en toe wel wat licht in die tunnel. Lieke is echt heel regelmatig spuugzat van Huub en vice versa.
Nope, gemist.......:( Ik weet alleen dat Jaap nooit Dennis zal laten gaan en Dennis ook Jaap niet. Die twee zijn emotieloos zakelijk naar elkaar toe. Dat breek je veel minder snel dan wanneer het om een intieme relatie gaat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:02 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
net gekeken waar ze t over hadden on de sportzaal? hehehe das dus een spel, dat zag nix dan wel weer goed![]()
Dat was toch de bedoeling?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:03 schreef Dreamboy het volgende:
Slecht iedee om Jaap er bij te betrekken als ze ruzie heeft met Huup om hem wat meer in te palmen.
Meschien dat hij dan gaat twijfelen van heej bij Huup en Lieke gaat het niet zo best.
whatever, ook die relatie was vanaf t begin opgezet door de feboquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, gemist.......:( Ik weet alleen dat Jaap nooit Dennis zal laten gaan en Dennis ook Jaap niet. Die twee zijn emotieloos zakelijk naar elkaar toe. Dat breek je veel minder snel dan wanneer het om een intieme relatie gaat.
Dat zal hij denk ik ook niet doen, maar je weet het nooit. Spel staat stil, hij is ongeduldig, onzeker over Lieke en neemt wel vaker een risicoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub is gek als ie dat doet. Alsof die andere stelletjes Jaap er in de finale niet uitgooien.
Dat is waar, Jaap zat vermoedelijk icm Huub te spelen, maar dan zonder Lieke.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:05 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
whatever, ook die relatie was vanaf t begin opgezet door de febo
jaap heeft al meerdere malen aangegeven niet gelukkig te zijn met die farce.
op t moment dat jaap verzekerd is van een andere dekking is het zwaai zwaai nixie
+ een splinternieuwe tangquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:00 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
met een cadeaubon van dreams of buety
quote:
Overstapt naar wat? En hoezo semi niet serieus? En waarom op mij gericht en niet gewoon op de inhoud?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:07 schreef mahe het volgende:
[..]
wordt tijd dat je overstapt met je semi niet serieuze opmerkingen
En jij vermoedt dat Lieke Huub dan zal laten vallen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:08 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke wil er een 3rde bij,zoals jaap
Ik zeg 3 is 1 teveel.
nee manquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:08 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke wil er een 3rde bij,zoals jaap
Ik zeg 3 is 1 teveel.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:00 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
met een cadeaubon van dreams of buety
Ze gaan ook vast niet van 7 spelers naar 6quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:10 schreef maril het volgende:
Ik denk dat er momentel niemand naar huis zal gaan, iedereen heeft zich tegoed ingedekt.
Ze mogen er van mij nog wel een stuk of drie bij gooien.Die stellen komen me de oren uit.Dennis en Nadia zijn zo nep.Amanda en Brian zijn saai samen en Huub is leuker zonder Lieke.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:10 schreef maril het volgende:
Ik denk dat er momentel niemand naar huis zal gaan, iedereen heeft zich tegoed ingedekt.
als zwart zwart is en rood gewoon rood ziet ieder normaal mens dat denk ik dan maar in mijn bescheiden eenvoud, behalve mensen die zich serieuzer vinden als die normale mensen en juist dit soort mensen maken het dat er mensen zijn die off topic (zo heet dat) gaan reageren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Overstapt naar wat? En hoezo semi niet serieus? En waarom op mij gericht en niet gewoon op de inhoud?
Ach, dus serieuze mensen brengen mensen van bescheiden eenvoud van het rechte pad af? Ik denk het nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:13 schreef mahe het volgende:
[..]
als zwart zwart is en rood gewoon rood ziet ieder normaal mens dat denk ik dan maar in mijn bescheiden eenvoud, behalve mensen die zich serieuzer vinden als die normale mensen en juist dit soort mensen maken het dat er mensen zijn die off topic (zo heet dat) gaan reageren.![]()
Grapjasquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:14 schreef Dreamboy het volgende:
Ik las pas op de 10 site dat er weer een paar mensen klaar staan.
Iemand die gewoon dwars door die kooi heen raust.. Iemand die gewoon 3 weken lang mensen gaan irriteren, brainfucken, fysiek uitputten, alles... Zodat mensen in de gaten hebben dat het een ingekakte zooi is/wasquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze mogen er van mij nog wel een stuk of drie bij gooien.Die stellen komen me de oren uit.Dennis en Nadia zijn zo nep.Amanda en Brian zijn saai samen en Huub is leuker zonder Lieke.
Het zal wel niet zijn om Dennis en Nadia te vervangen. De uitzendingen gaan bijna geheel over dat stel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:14 schreef Dreamboy het volgende:
Ik las pas op de 10 site dat er weer een paar mensen klaar staan.
Ah, dat is een lekkere die je daar naar mij toeschuift. Ook nog dat kots icoontje erachter. Daarnaast geef je eigenlijk nog steeds geen antwoord op de drie gestelde vragen, maar goed, wat valt er ook te verwachten die zo het zo persoonlijk en op de man speelt. Joh, lees lekker over mijn postings heen. Voor zover ik weet ben je niet verplicht om op mij te reageren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:13 schreef mahe het volgende:
[..]
als zwart zwart is en rood gewoon rood ziet ieder normaal mens dat denk ik dan maar in mijn bescheiden eenvoud, behalve mensen die zich serieuzer vinden als die normale mensen en juist dit soort mensen maken het dat er mensen zijn die off topic (zo heet dat) gaan reageren.![]()
Wat zou dat heerlijk zijn.Liefst een ouder iemand.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:15 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Iemand die gewoon dwars door die kooi heen raust.. Iemand die gewoon 3 weken lang mensen gaan irriteren, brainfucken, fysiek uitputten, alles... Zodat mensen in de gaten hebben dat het een ingekakte zooi is/was
Huub is soms zo dom.Hij weet geen eens hoe Amanda over hem denkt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
Huub gaat dit weer dom spelen, ben ik bang.
Een soort van slimmere Nicolaas, dat zou mij ook wel aanstaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat zou dat heerlijk zijn.Liefst een ouder iemand.
Idd, zou prachtig zijn.. Iemand die gewoon terror maakt naar alles en iedereen.. Geen gebitch over back-up, groepjes, stelletjes en weet ik veel wat voor een bullshit.. RAMMEN EN BREKENquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat zou dat heerlijk zijn.Liefst een ouder iemand.
Tja als ik van Westerloo hoorde tegen hun, moeten ze zich even rustig houden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:15 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Iemand die gewoon dwars door die kooi heen raust.. Iemand die gewoon 3 weken lang mensen gaan irriteren, brainfucken, fysiek uitputten, alles... Zodat mensen in de gaten hebben dat het een ingekakte zooi is/was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |