Klopt, ik ga d'r zo ophalen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:42 schreef Dreamboy het volgende:
Kim is er nog.
Uit betrouwbare bron kan ik je vermelden dat hij 't met z'n voeten doet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:43 schreef sander-3 het volgende:
ik hoop dat diegene die steeds dat streamlock gedoe initieert, zijn vingers breekt waarmee hij dat doet..![]()
hij is niet bang om z n vrouwelijke kant te tonenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:46 schreef AutumnTears het volgende:
waarom heeft Huib make up op?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:46 schreef AutumnTears het volgende:
waarom heeft Huub make up op?
Dennis niet laf?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het gaat niet over onzekerheid, het gaat over geduldig zijn. Dennis is ook zeker niet laf, dat hebben de eerste dagen wel bewezen. Hij is super voorzichtig, soms te voorzichtig en te afwachtend. Dat maakt hem voor de streamers saai, als speler voor een miljoen vind ik hem nog steeds niet slecht.
Goede backup van Jaap (en Nadia), heeft aardig goed in de gaten wat er in hoofden van de andere spelers speelt.
ik denk ook dat laf niet het juiste woord is voor dennis. eerder cluelessquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dennis niet laf?
Leg uit aub, heb geloof ik wat gemist
Kloptquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:49 schreef farscapevr6 het volgende:
leuke tacktische bespreking was dat boven tussen h en b
De eerste dagen vloog hij Huub volop aan, totdat hij 100.000 boete kreeg. Daarna werd hij erg voorzichtig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dennis niet laf?
Leg uit aub, heb geloof ik wat gemist
bedanktquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de grote live uitzending van afgelopen avond.
Ach toe zeg. Dennix heeft weinig keus want buiten nadia om heeft hij geen enkele back-up. De rest heeft geen belang bij hem en Jaap blijft een onzekere factor. Als dennix wil blijven in dat bordeel dan zal hij toch echt maatjes moeten blijven met die hysterische griet, en dat weet hij drommels goed. Heeft niets te maken met een karaktereigenschap maar meer met angst om er niet gelijk uitgestemd te worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, Dennis brengt niet al teveel tot nu toe. Toch mag ik graag naar hem kijken. Ik vind de wijze waarop hij met de hysterie van Nadia omgaat getuigen van een karaktereigenschap die er best mag wezen. Ik zit iedere keer te denken hoe ik dat met haar zou doen, Dennis wint het glansrijk van mij, dat is mij wel duidelijk.
En waarschijnlijk zou Nadia Dennis veel leuker vinden als hij eens met zijn vuist op tafel zou slaan, ipv dit laffe gekruip.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ach toe zeg. Dennix heeft weinig keus want buiten nadia om heeft hij geen enkele back-up. De rest heeft geen belang bij hem en Jaap blijft een onzekere factor. Als dennix wil blijven in dat bordeel dan zal hij toch echt maatjes moeten blijven met die hysterische griet, en dat weet hij drommels goed. Heeft niets te maken met een karaktereigenschap maar meer met angst om er niet gelijk uitgestemd te worden.
hehehequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:54 schreef T-lex het volgende:
Kan Lieke niet gewoon d'r snaveltje houden en de mannen even laten praten...![]()
Ach het enige wat die kneus continu riep was Pussy Pussy Pussyquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De eerste dagen vloog hij Huub volop aan, totdat hij 100.000 boete kreeg. Daarna werd hij erg voorzichtig.
Jaap gaat Dennis nooit naar huis sturen, reken daar maar niet op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ach toe zeg. Dennix heeft weinig keus want buiten nadia om heeft hij geen enkele back-up. De rest heeft geen belang bij hem en Jaap blijft een onzekere factor. Als dennix wil blijven in dat bordeel dan zal hij toch echt maatjes moeten blijven met die hysterische griet, en dat weet hij drommels goed. Heeft niets te maken met een karaktereigenschap maar meer met angst om er niet gelijk uitgestemd te worden.
Heeft geen zin want ze zag ook niet dat Lieke een mooiere buik heeft dan zijquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:50 schreef mootie het volgende:
Kan iemand Nadia even vertellen dat Kim 25 kg minder weegt dan zij?
De mannen zouden allemaal veel leuker zijn zonder die vrouwen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:54 schreef T-lex het volgende:
Kan Lieke niet gewoon d'r snaveltje houden en de mannen even laten praten...![]()
Kwaak....kwaak...kwaak.....pauze......kwaak....kwaak...kwaak...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach het enige wat die kneus continu riep was Pussy Pussy Pussy![]()
wel als t van de febo moetquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap gaat Dennis nooit naar huis sturen, reken daar maar niet op.
Je doet hem echt tekort....kijk de filmpjes maar eens terug. Sterker nog, hij was de eerste die Huub volledig gefrustreerd en jankend bij het zwembad kreeg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach het enige wat die kneus continu riep was Pussy Pussy Pussy![]()
Dat kan het inderdaad lastig worden, maar nog steeds denk ik dat Lieke ook naar huis moest. Ze zit er nog steeds.......Daarnaast is het nu RTLquote:
Jaap zal misschien als voorwaarde stellen dat Huub eerst Lieko laat gaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap gaat Dennis nooit naar huis sturen, reken daar maar niet op.
En Lieke past perfect in het RTL plaatje, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan het inderdaad lastig worden, maar nog steeds denk ik dat Lieke ook naar huis moest. Ze zit er nog steeds.......Daarnaast is het nu RTL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |