quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Als ze aan de bar of een tafeltje zit en ze maakt omhoog-omlaag bewegingen met haar hand om haar glas.
Ja, dat kan ook!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]Ja of ze valt gelijk op dr knieen voor je
als ze mooi is mag dat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja of ze valt gelijk op dr knieen voor je
Gooi er eerst eens 50 euro tegenaan om wat ervaring op te doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:15 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hoi Beste Mede-Fokkers,
Deze kansloze 23 jarige mannelijke maagd vroeg zich af hoe je als man zijnde aan een vrouw kan zien dat ze graag geneukt wilt worden.
Ik heb het over vrij 'standaard' gelegenheden zoals een supermarkt, winkel, kroeg of discotheek waarbij men vrouwen kan tegenkomen. Aangezien ik al meer dan 10 jaar aan mn pik trek zonder een echte gleuf gehad te hebben, vroeg ik mij of er bepaalde 'lichamelijke signalen' zijn dat de vrouw graag sexueel gemeenschap wilt hebben met iemand van het mannelijk geslacht.
Bij deze zou ik graag serieuze reacties willen ontvangen van Fokkers die al ervaring hiermee hebben. Dus hoe kan je bij een vrouw bepalen dat ze geil is en met je wilt neuken? Ik hoop dat dit topic enigzins serieus genomen wordt. Ik ga nu slapen en lezen morgen wel de reacties.
Bij voorbaat dank!
Groeten, THS
dudequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
als ze maar een gat heeft toch?![]()
Omdat vrouwen ook houden van zeer diepgaand....euhhhh praten natuurlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:52 schreef ugghh het volgende:
lol.. nee dat bedoel ik niet. Waarom ze hier over seks lullen als ze die oppervlakkigheid toch alleen maar saai vinden.. dat bedoel ik.
Het zoveelste gebaar dat il langs zie komen die ik gewoon achteloos doe.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik weet er 1, heb alleen geen zin om heel het topic na te lezen, dus zeg ik het gewoon toch, zonder te weten of het al gezegd is.
Als ze aan de bar of een tafeltje zit en ze maakt omhoog-omlaag bewegingen met haar hand om haar glas.
Kun je dan niet beter gelijk naar de hoeren voor dat geld?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:33 schreef Athmozz het volgende:
Ga naar gelijk welk studentenuitgaansgelegenheid op donderdagavond met 1à2 vrienden, en koop een flesje champagne (of fakechampagne, dat zien ze toch niet en kost maar 25¤ / fles). Als er een verhoogje aanwezig is, bij voorkeur op het verhoogje dansen (zorg wel dat het op iets trekt) & na een kwartiertje bied je wat daar op dat podiumpje rond de paal staat te hangen & er breezerig uit ziet aan om iets te drinken. Haal nog een flesje fakechampagne & ga ergens waar het rustiger is zitten & doe de babbel, en drink zelf niet te veel. Drink van elke fles 1 glaasje, en laat de andere fles opzuipen door die dat meisje / paar meisjes die meegekomen zijn.
Lukt, en voor 50¤ (of mss 75¤) heb je bijna altijd plezier. Lukt het niet, dan probeer je gewoon de week erop opnieuw...
Ik moet geen hoer, het is gewoon leuk om er die type'tjes uit te pikken die voor 50¤ (niet cash) al plat gaan... Voor cash doe ik t niet, dan hebben ze er nog iets aan. Als je ze enkel drankjes betaalt hebben ze er niets aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:21 schreef De_Hakkkelaar het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter gelijk naar de hoeren voor dat geld?
Ik doe dat ook, meestal omdat ik me verveel idd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Het zoveelste gebaar dat il langs zie komen die ik gewoon achteloos doe.
Als ik dit doe vind ik het hoogswaarschijnlijk vooral een erg saaie tent
Inderdaad de beste methodequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ruik aan haar kruis.
dat eindigt vrijwel nooit in sex denk ik zoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel wanneer je als het ware zomaar iemand op straat tegenkomt (en misschien daarna een gezellig praatje maakt)
Ik kwam zo iemand op strand tegenquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef Angst het volgende:
dat eindigt vrijwel nooit in sex denk ik zo
een vriendin krijgen is denk ik makkelijker dan iemand die je op straat tegen komt neuken (voor een man dan)
dat is al bijna een relatiequote:Op maandag 27 augustus 2007 16:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik kwam zo iemand op strand tegeneindigde wel in seks
(welliswaar pas een week later
maar toch)
Het is waar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nope. Wij haten wanhopige mannen en zien dat áltijd.
en wat doe jij dan precies als je de tent vindt zuigen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Het zoveelste gebaar dat il langs zie komen die ik gewoon achteloos doe.
Als ik dit doe vind ik het hoogswaarschijnlijk vooral een erg saaie tent
denk jij nou! 50 euro voor een HOER uitgeven?!?!?!?!?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:16 schreef henkway het volgende:
[..]
Gooi er eerst eens 50 euro tegenaan om wat ervaring op te doen.
Neequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |