abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52559015
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:30 schreef Corona1972 het volgende:
En anders zeg je tegen een meid,kom we gaan brommers kieken op den diek :d

f serieus,scoren is gelijk te zien.Een vrouw wil niet gescoord worden,ze wil veroverd worden door een man.wees lief,attent,praat niet teveel over jezelf,werk,whatever,maar wees geinteresseerd in haar.

Beste tip heeft hier gestaan,kijk op het viva forum hoe meiden/vrouwen in elkaar zitten.

Wat mij is opgevallen trouwens is dat vrouwen bijna hetzelfde denken als mannen tegenwoordig,de inhaalslag die ze maakten is nu wel zo'n beetje voorbij,ze denken en doen bijna hetzelfde als mannen,alleen zijn ze vele malen subtieler.

vb,een man zegt : neuken??een vrouw draait er omheen maar wil het eigelijk ook en zegt het net f iets minder banaal.

Aan de andere kant,er zijn natuurlijk ook vrouwen die willen scoren,we moeten natuurlijk niet alle mannen en vrouwen over dezelfde kam scheren.

@ts,je merkt vanzelf wel of een vrouw interesse heeft in jou.
hij is 23 en maagd
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_52560242
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:30 schreef Corona1972 het volgende:

vb,een man zegt : neuken??een vrouw draait er omheen maar wil het eigelijk ook en zegt het net f iets minder banaal.
Waarom doen ze zo moeilijk ?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52560716
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:45 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Waarom doen ze zo moeilijk ?
Heeft veel met de mening van de omgeving te maken, kan je aanraden even het topic seksverleden van de vriendin te lezen oa
Mannen zijn gewoon dom bezig, ze balen ervan als vrouwen te moeilijk doen, maar als een vrouw dan niet moeilijk doet dan is het een nare slet die belachelijk gemaakt wordt, kortom, mannen hebben de selectie van moeilijk doende vrouwen zelf in de hand gewerkt

Maar heeft ook te maken met aanbod, een gemiddelde vrouw heeft gewoon keuze zat, heeft de luxe hier en daar wat eisen te stellen en meer te willen als een opblaaspop zijn.
Waar het voor een man een droom is om eens goed gebruikt te worden kan het een vrouw als ze maar dom genoeg doet zowat iedere dag gebeuren.

Het is ook gewoon heel snel saai, serieus, weer een man die je wil komen versieren met neoverlichting op zijn hoofd met daarop neuken, neuken!
Het is overduidelijk en ontzettend niet boeiend...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_52572126
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar heeft ook te maken met aanbod, een gemiddelde vrouw heeft gewoon keuze zat, heeft de luxe hier en daar wat eisen te stellen en meer te willen als een opblaaspop zijn.
Waar het voor een man een droom is om eens goed gebruikt te worden kan het een vrouw als ze maar dom genoeg doet zowat iedere dag gebeuren.

Het is ook gewoon heel snel saai, serieus, weer een man die je wil komen versieren met neoverlichting op zijn hoofd met daarop neuken, neuken!
Het is overduidelijk en ontzettend niet boeiend...
Helemaal mee eens. Neuken is leuk: maar tis in een wip gebeurd :d. En mannen die overduidelijk uit zijn op een potje neuken, die komen van een koude kermis thuis. Doe je best en maak eens een praatje, en heb het dan niet alleen over je computer en je auto, vrouwen hebben echt meer dan de bekende 2 hersencellen.

Een man scoren is niet zo moeilijk, maar het blijft toch leuker als de spanning een beetje wordt opgevoerd en je ermee kunt lachen. Moet ook nog leuk daarna blijven.

[ Bericht 23% gewijzigd door Katja71 op 21-08-2007 21:21:43 ]
Live your life to the max
pi_52572168
Dus ze willen niet meer neuken omdat ze het al te vaak doen... verwende kut wijven
pi_52572424
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:15 schreef MouzurX het volgende:
Dus ze willen niet meer neuken omdat ze het al te vaak doen... verwende kut wijven
Het is nooit genoeg, aanbod genoeg
pi_52574233
is katja71 (m) of (v) ?
pi_52574350
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:13 schreef TubewayDigital het volgende:
is katja71 (m) of (v) ?
Nou doe eens een gokje!! Ben je wel eens een vent tegengekomen die die naam heeft????
pi_52574387
zo dan,das nog s adrem,lollllll
pi_52574449
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:16 schreef Katja71 het volgende:

[..]

Nou doe eens een gokje!! Ben je wel eens een vent tegengekomen die die naam heeft????
snel je profiel wijzigen he
pi_52574725
hahahahhahahahaha, ja maar wees ns eerlijk, heeft er zich wel eens een vent aan je voorgesteld die die naam had?
pi_52574849
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:25 schreef Katja71 het volgende:
hahahahhahahahaha, ja maar wees ns eerlijk, heeft er zich wel eens een vent aan je voorgesteld die die naam had?
nee maar omdat in jou profiel stond (m) de vraag.

jammer, ik had een leuke grap bedacht en zelfs al gepost
pi_52574893
lolllll, jammer, ik was net effe sneller.
pi_52574906
maar geeft niet, ik heb al een nieuwe leuke grap bedacht
pi_52574938
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:29 schreef Katja71 het volgende:
lolllll, jammer, ik was net effe sneller.
nee, je was zo wicked om jezelf man te noemen
pi_52578735
Ik ben ook wel eens benieuwd naar het omgekeerde verhaal. Zelf heb ik totaal niets met tijdens uitgaan een vrouw echt met bedoelingen te benaderen. Slechts de bedoeling om een leuk praatje te maken, een gezellige avond te hebben, en er misschien een contact aan over te houden. Ik heb toch nog wel een soort van zelfrespect en wil niet zomaar de eerste de beste, dat gaat allemaal niet in één avond. Hoe denken vrouwen daarover? Dat mannen een duidelijke keus nemen in wat ze willen, juist voor wat rustiger aan kiezen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:25:28 #167
97111 ukga
Siewosie baas
pi_52596880
als ze tegen je been op rijden
(voor de maagd) niet met de auto
  woensdag 22 augustus 2007 @ 19:41:30 #168
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52598873
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
Als ze lachen hoofd beetje draaien en met grote ogen naar je omhoog kijken.
Als ze een glimlach geven hun schouders wat optrekken en hun ogen luiks knijpen en je zo aankijken.
dat snap ik nie, maar voor de rest klinkt et een beetje bekend

of met de wenkbrouwen fronsen, das ook zoiets
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_52606955
maar ero, leg ons eens uit, als wij eem leuk meisje zien. Mogen we dan kijken of betekent dat meteen dat we wanhopig zijn ?
pi_52610515
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:36 schreef BladiN87 het volgende:
Hoe denken vrouwen daarover? Dat mannen een duidelijke keus nemen in wat ze willen, juist voor wat rustiger aan kiezen.
Een man mag best vasthoudend zijn, als ie maar niet uit wanhoop vasthoudend is maar omdat ik zo waanzinnig once in a lifetime helemaal fantastisch leuk ben. Niet als ie gewoon iets in me wil steken en me verder een gaar wijf vind, of nog 4 andere projectjes heeft lopen. En hij moet zn eigenwaarde behouden. Dus niet als ik even een dag geen aandacht geef omdat ik het druk heb zo'n zielig puppysmoel dr tegenaan.
pi_52611145
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 00:15 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hoi Beste Mede-Fokkers,

Deze kansloze 23 jarige mannelijke maagd vroeg zich af hoe je als man zijnde aan een vrouw kan zien dat ze graag geneukt wilt worden zin heeft in sex.

Ik heb het over vrij 'standaard' gelegenheden zoals een supermarkt, winkel, kroeg of discotheek waarbij men vrouwen kan tegenkomen. Aangezien ik al meer dan 10 jaar aan mn pik trek zonder een echte gleuf gehad te hebben musturbeer maar nooit echt sex heb gehad, vroeg ik mij of er bepaalde 'lichamelijke signalen' zijn dat de vrouw graag sexueel gemeenschap wilt hebben met iemand van het mannelijk geslacht.

Bij deze zou ik graag serieuze reacties willen ontvangen van Fokkers die al ervaring hiermee hebben. Dus hoe kan je bij een vrouw bepalen dat ze geil is en met je wilt neuken sex met je wilt? Ik hoop dat dit topic enigzins serieus genomen wordt. Ik ga nu slapen en lezen morgen wel de reacties.

Bij voorbaat dank!

Groeten, THS
OT: omfg noob roflcopter
Gewoon lief praten en ja heel belangrijk touchen in non sexual places! Gewoon een paar headshots op rij, soms lukt het soms niet. Illidan down je ook niet elke keer.
pi_52612903
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:00 schreef TubewayDigital het volgende:
maar ero, leg ons eens uit, als wij eem leuk meisje zien. Mogen we dan kijken of betekent dat meteen dat we wanhopig zijn ?
Je denkt na over een strategie, over hoe je het beste kan doen om te kunnen scoren, FOUT....

Doe nou gewoon lol maken, het zijn maar meisjes, die bijten (meestal) niet
Maak je nu gewoon niet zo druk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_52615501
bijten = (N)
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_52615961
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Je denkt na over een strategie, over hoe je het beste kan doen om te kunnen scoren, FOUT....

Maak je nu gewoon niet zo druk.
he, ik ben HamsterSlayer niet

Ik ben niet bezig met strategien maar als ik een leuk meisje zie mag ik dan kijken of moet ik dan strak voor me uit blijven kijken
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:07:58 #175
21138 Danaq
Vrij en Openminded
pi_52638946
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:52 schreef erodome het volgende:
En als ze bijten is 't juist ok!!!
pi_52639524
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
bijten = (N)
eikelbijten =
gewoon zachtjes bijten mag toch?
pi_52646660
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 01:27 schreef Dipkip het volgende:

maar omdat ik zo waanzinnig once in a lifetime helemaal fantastisch leuk ben.
Dat is niemand, ook jij niet.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:13:22 #178
188611 KoekenbakkerBillie
Go ahead, Make my day
pi_52647680
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 00:20 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Kijk! Dat is juist het grote PROBLEEM! Vrouwen zeggen zulke dingen NOOIT!!! Vandaar mijn wijze vragen die ik hier stel
Das vreemd, hoor t dagelijks....
pi_52648200
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:13 schreef KoekenbakkerBillie het volgende:

[..]

Das vreemd, hoor t dagelijks....
Jij gaat dagelijks om met oude vrouwen met katten?
A little bit hateful
pi_52648398
Signalen? constant bezig met hun haren, in een staart uit de staart. Als ze met je praten , een typische houding vooral hoe ze staan, 1 been vaak iets geknikt ( was een eyeopener haha) .
Aanraken als je iets leuks of liefs zegt ( jongen toch) en dan is er nog de blik.. was erook beetje blind voor maar heb een boek gelezen over lichaamstaal, erg leuk..
Niets menselijks is mij vreemd.
pi_52649213
als ze te hard lachen om een slechte grap...
pi_52650189
Heupen naar voren was toch een signaal dat een meisje je wel oke vind?
Ik ben zelf wel direct wat dat betreft als ik een jongen wat vindt en ik ben geil gewoon zeggen: "Ga je mee naar strand?" ga er niet omheen draaien
pi_52650202
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:03 schreef iamthezenmaster het volgende:
als ze te hard lachen om een slechte grap...
Jaa.. duidelijk signaal van geilheid
pi_52650588
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:37 schreef Johnjohn het volgende:
Signalen? constant bezig met hun haren, in een staart uit de staart.
Doet ze dan niet gewoon haar haar goed ?
pi_52650749
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:57 schreef MouzurX het volgende:
Doet ze dan niet gewoon haar haar goed ?
Ja dat zou ik ook denken inderdaad
Daarom moeten vrouwen gewoon wat directer worden! Klaar
Tijd om de rollen om te keren emancipatie! Vrouwen achter de mannen aan!
pi_52650827
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Ja dat zou ik ook denken inderdaad
Daarom moeten vrouwen gewoon wat directer worden! Klaar
Tijd om de rollen om te keren emancipatie! Vrouwen achter de mannen aan!
Tis allemaal veel te vaag de enige manier om erachter komen is om het gewoon direct te vragen lijkt het...
pi_52650890
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:06 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Tis allemaal veel te vaag de enige manier om erachter komen is om het gewoon direct te vragen lijkt het...
Jaa.. en gelijk grote kans op een enorme afgang
pi_52651071
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

neuken op de gang .
pi_52651444
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Dat en het feit dat je dan zeker weet dat ze je niet leuk vind
pi_52652020
ik vraag me af; als vrouwen geen intersse hebben in oppervlakkige seks dingen omdat ze de straat maar op hoeven om iemand aan te wijzen... wat doen ze dan op dit forum?!
pi_52652130
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:46 schreef ugghh het volgende:
ik vraag me af; als vrouwen geen intersse hebben in oppervlakkige seks dingen omdat ze de straat maar op hoeven om iemand aan te wijzen... wat doen ze dan op dit forum?!
Je bedoelt waarom zijn ze niet aan het neuken zijn? omdat ze verwend zijn en teveel seks saai gaan vinden?
pi_52652194
lol.. nee dat bedoel ik niet. Waarom ze hier over seks lullen als ze die oppervlakkigheid toch alleen maar saai vinden.. dat bedoel ik.
pi_52652252
Ik snap je niet.... gebruik is wat minder moeilijke woorden ( oppervlakkig ..) tis slecht met me gesteld sinds ik weer naar school moet..
pi_52652319
lol.. KANSLOOS
pi_52652426
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:56 schreef ugghh het volgende:
lol.. KANSLOOS
Hoezo vinden ze dat saai dan waar lees jij dat ?
pi_52652526
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:52 schreef ugghh het volgende:
lol.. nee dat bedoel ik niet. Waarom ze hier over seks lullen als ze die oppervlakkigheid toch alleen maar saai vinden.. dat bedoel ik.
Watvoor oppervlakkigheid?
Hoezo saai?
pi_52652631
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Watvoor oppervlakkigheid?
Hoezo saai?
ik ben dus niet de enige die het neit helemaal kan volgen:P
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:07:46 #198
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_52652708
Ik weet er 1, heb alleen geen zin om heel het topic na te lezen, dus zeg ik het gewoon toch, zonder te weten of het al gezegd is.
Als ze aan de bar of een tafeltje zit en ze maakt omhoog-omlaag bewegingen met haar hand om haar glas.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_52652745
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:52 schreef ugghh het volgende:
Je bedoelt dat de vrouwen op dit topic (/forum) hypocriet zijn omdat ze zich ergeren aan oppervlakkigheid maar er toch zelf naar op zoek gaan?
Indien ja; zeer slechte conclusie
pi_52652761
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik weet er 1, heb alleen geen zin om heel het topic na te lezen, dus zeg ik het gewoon toch, zonder te weten of het al gezegd is.
Als ze aan de bar of een tafeltje zit en ze maakt omhoog-omlaag bewegingen met haar hand om haar glas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')