abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52540534
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:16 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Volgens mij zit dat principe er trouwens echt achter. Zo van, blijkbaar voldoet hij nu, zal hij bij mij ook wel voldoen
platvoers gezegd wel.
het is gewoon zo dat een niet vrijgezelle man vaak de voorkeur geniet omdat hij dus pluspunten heeft omdat iemand er al mee heeft.
een vrijgezel heeft altijd het etiket van: "er zal wel iets aan hem mankeren"
daarnaast is het gras altijd groener bij de buren en is het verleiden van een bezette man/vrouw een extra kick.

wat mij vooral opvalt is dat je niet meer die wildneukdrang hebt waardoor je dus gemakkelijker met vrouwen omgaat. soort gay approach...
pi_52541133
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:16 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Volgens mij zit dat principe er trouwens echt achter. Zo van, blijkbaar voldoet hij nu, zal hij bij mij ook wel voldoen
De bezette man heeft meestal niet zo de drang om te scoren, dat wil zeggen als hij kenbaar maakt niet vrij te zijn, dat is wat scheelt, die mannen hebben veel meer zelfverzekerdheid(zijn niet onzeker over dat scoren voornamelijk), gaan normaal met iemand om, maken de hele avond lol en belanden daarna bij iemand in bed.

Dat is echt wat er scheelt, gewoon op een open manier lol hebben met elkaar, geen scoordrang, echt dat ruiken vrouwen en vinden ze minder...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_52541579
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:36 schreef erodome het volgende:

[..]

De bezette man heeft meestal niet zo de drang om te scoren, dat wil zeggen als hij kenbaar maakt niet vrij te zijn, dat is wat scheelt, die mannen hebben veel meer zelfverzekerdheid(zijn niet onzeker over dat scoren voornamelijk), gaan normaal met iemand om, maken de hele avond lol en belanden daarna bij iemand in bed.

Dat is echt wat er scheelt, gewoon op een open manier lol hebben met elkaar, geen scoordrang, echt dat ruiken vrouwen en vinden ze minder...
Moraal van het verhaal. Zorg dat je er (qua leeftijd) vroeg bij bent en je zit in een opwaartse spiraal.
pi_52542368
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:49 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Moraal van het verhaal. Zorg dat je er (qua leeftijd) vroeg bij bent en je zit in een opwaartse spiraal.
Niet perse, maar kom je halverwege de 20 dan kan je maagd zijn je wel dwars zitten, of je moet gewoon je bek erover houden en toch nog leren gewoon op een open manier lol te hebben met vrouwen, dan maak je gewoon weer kans.

Dat maagd zijn heeft er amper wat mee te maken, het is niet dat je je voorstelt zo van hallo, ik ben die en die en ik ben maagd, dat komt dus pas veel later ter sprake, als je zover komt met een meisje dan vindt ze je al interressant.

Het sleutelwoord is niet ontmaagd zijn, ervaring hebben, het sleutelwoord(den eigenlijk) is lol maken, gewoon lol maken, vrij zijn in de omgang, geen nare scoordrang hebben, geen nare frustie zijn die zo snel mogelijk in een broekje wil kruipen.

Geef eens 2 maanden lang geen donder om of je wel of niet neukt, geef alleen om een leuke avond/dag/whatever hebben, met wie maakt geen donder uit, lelijk wijf maar hartstikke tof, gewoon lol mee maken, valt andere vrouwen ook op, dat je gewoon zin hebt in lol maken en dat het verder niet zo boeit, is gunstig, serieus....

Denk vooral niet na over strategieen, zie het niet als een methode, ga gewoon lol hebben!!!!!!!!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_52542676
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet perse, maar kom je halverwege de 20 dan kan je maagd zijn je wel dwars zitten, of je moet gewoon je bek erover houden en toch nog leren gewoon op een open manier lol te hebben met vrouwen, dan maak je gewoon weer kans.

Dat maagd zijn heeft er amper wat mee te maken, het is niet dat je je voorstelt zo van hallo, ik ben die en die en ik ben maagd, dat komt dus pas veel later ter sprake, als je zover komt met een meisje dan vindt ze je al interressant.

Het sleutelwoord is niet ontmaagd zijn, ervaring hebben, het sleutelwoord(den eigenlijk) is lol maken, gewoon lol maken, vrij zijn in de omgang, geen nare scoordrang hebben, geen nare frustie zijn die zo snel mogelijk in een broekje wil kruipen.

Geef eens 2 maanden lang geen donder om of je wel of niet neukt, geef alleen om een leuke avond/dag/whatever hebben, met wie maakt geen donder uit, lelijk wijf maar hartstikke tof, gewoon lol mee maken, valt andere vrouwen ook op, dat je gewoon zin hebt in lol maken en dat het verder niet zo boeit, is gunstig, serieus....

Denk vooral niet na over strategieen, zie het niet als een methode, ga gewoon lol hebben!!!!!!!!!!!
Ja maar als je er niet op uit gaat om te neuken(totaal niet aan denkt) ( komt ff krom over) dan mis je toch ook eventuele "doelwitten":P ? ( heel krom komt dit over maar weet het ff niet anders te zeggen)
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52542899
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:18 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ja maar als je er niet op uit gaat om te neuken(totaal niet aan denkt) ( komt ff krom over) dan mis je toch ook eventuele "doelwitten":P ? ( heel krom komt dit over maar weet het ff niet anders te zeggen)
Nope, juist niet, dat is de grap....

Als je denkt aan dingen als doelwitten dan is het niet zo gek om te denken dat meisjes zich daar toch wat minder prettig bij voelen.....

Hou op met aan scoren denken, je doet het nu ook nogsteeds, het is fout en verkleint je kansen zienderogen, maak lol, wees zelfverzekerd en je komt wel aan het neuken toe vanzelf, is het niet vandaag dan wel morgen en heb je vandaag ook nog een leuke dag gehad, echt, geloof me nu maar, al dat geblaat van mannen over hoe je beter kan scoren, gelul, het zijn dan ook de mannen die alleen zitten zonder vrouwtjes in de buurt die dat bespreken, dat alleen zou al een lichtje moeten laten branden....
pi_52543102
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:18 schreef MouzurX het volgende:

[..]

absoluut niet...

op vakantie ging mijn broertje kennismaken met het mooiste meisje van het strand (het lef heeft hij zeker).
daarna een week ermee opgetrokken waarbij mijn broertje en een vriendje dus probeerden te scoren.
ik zat er vaak een beetje bij, soms gewoon in gedachten afwezig en soms hele goede gesprekken, veel lol en supereerlijk.
ik toonde daarnaast dus ook interesse in wie ze was en zag dus niet alleen dat ze een ontzettend mooie meid was.

Na een erg gezellige avond had ik zin om snachts te gaan zwemmen, dus ik stel dat voor.
zij en nog een meisje gingen mee en ik merkte gewoon dat ze mij wou, ook in de dagen erna.
helaas voor haar heb ik zelf in nederland ook een wonderschone vriendin.

maar mijn ego kreeg wel een boost, het meisje waarop iedereen geilde zag mij wel zitten (ik ben zelf niet eens zo knap, kun je nagaan)

edit: ik kan niet dansen, maar desondanks was ik wel veel op de dansvloer te vinden en deed nog maffer dan het al was. als je jezelf niet serieus neemt qua dansen als je het niet kunt maar wel vrolijk en lol maakt dan weten vrouwen dat ook wel te waarderen.
pi_52543618
Oke gewoon niet proberen een vrouw te versieren = neuken * noted*
  maandag 20 augustus 2007 @ 23:05:00 #134
37248 BertV
Klei indiaan
pi_52544315
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:45 schreef MouzurX het volgende:
Oke gewoon niet proberen een vrouw te versieren = neuken * noted*
...maar als je daar de hele tijd aan denkt dan is er niks veranderd...

Testosteron-verlagers nemen... drop schijnt te werken.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_52544411
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Jij bent zeker van de vrije relaties?
quote:
Je moet wel een beetje scoordrang hebben hoor, anders gebeurt er niks
pi_52545131
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je moet wel een beetje je best doen dat het meisje het ook leuk heeft. Als jij ongegeneerd scheten gaat laten en vrouwen die je vragen of je een vuurtje hebt adviseert een aansteker te kopen schiet het niet zo op nee.

Wat erodome denk ik bedoelt is dat je je moet richten op een leuke avond / leuk contact met vrouwen in het algemeen, zonder daarbij de afweging te maken of ze je toestaan hem er in te hangen.

Dus aardig zijn tegen meisjes ook al hebben ze een vriend; je weet nooit wat ze over je zeggen tegen hun vriendinnen en wat daar weer uit voortkomt. Leuk omgaan met medestudentes zonder enige hint naar versieren. Lekker jezelf zijn en meisjes waarderen die dat ook doen. Niet bij alles seks er bij betrekken.

En als jij dan een keer niet op staat te letten in de rij voor muntjes of de koffie automaat, versieren wij jullie. Op zo'n manier dat jullie denken dat je het spontaan ineens zelf deed. Let maar op
pi_52545268
1. plaats een foto in deze topic en laat weten dat je wilt neuken
2. hoop op reacties ala de meisjes van besser zijn post.
3. krijg reacties en spreek wat af.
4. ???
5. profit.

"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_52547156
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:27 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Je moet wel een beetje je best doen dat het meisje het ook leuk heeft. Als jij ongegeneerd scheten gaat laten en vrouwen die je vragen of je een vuurtje hebt adviseert een aansteker te kopen schiet het niet zo op nee.
Dat laatste kan dan weer erg leuk zijn, mits goed gebracht
quote:
Wat erodome denk ik bedoelt is dat je je moet richten op een leuke avond / leuk contact met vrouwen in het algemeen, zonder daarbij de afweging te maken of ze je toestaan hem er in te hangen.

Dus aardig zijn tegen meisjes ook al hebben ze een vriend; je weet nooit wat ze over je zeggen tegen hun vriendinnen en wat daar weer uit voortkomt. Leuk omgaan met medestudentes zonder enige hint naar versieren. Lekker jezelf zijn en meisjes waarderen die dat ook doen. Niet bij alles seks er bij betrekken.
Nee?
quote:
En als jij dan een keer niet op staat te letten in de rij voor muntjes of de koffie automaat, versieren wij jullie. Op zo'n manier dat jullie denken dat je het spontaan ineens zelf deed. Let maar op
Ja he, alsof ik zo goedkoop ben, ik ben geen stuk vlees
pi_52547236
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nee?
Gemiddeld gesproken niet nee. Ik kan nauwelijks drie zinnen vormen zonder over seks te lullen, maar iets zegt me dat ik niet helemaal je type ben. Dus, nee
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ja he, alsof ik zo goedkoop ben, ik ben geen stuk vlees
Swellus. En een maagdelijk stuk vlees, ook nog.
pi_52547492
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Gemiddeld gesproken niet nee. Ik kan nauwelijks drie zinnen vormen zonder over seks te lullen, maar iets zegt me dat ik niet helemaal je type ben.
Motiveer dat eens, ben benieuwd
quote:
Dus, nee
[..]

Swellus. En een maagdelijk stuk vlees, ook nog.
hoe weet jij nou dat ik mezelf bewaar voor het huwelijk
pi_52547606
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:49 schreef Diederik_Duck het volgende:
Motiveer dat eens, ben benieuwd
gaat niet zo goed samen met

of had je liever een paint
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:49 schreef Diederik_Duck het volgende:
hoe weet jij nou dat ik mezelf bewaar voor het huwelijk
We hebben een gezamenlijke gevederde vriend
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:56:21 #142
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52547661
BHFH?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_52547687
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:53 schreef Dipkip het volgende:

[..]

gaat niet zo goed samen met
quote:
of had je liever een paint
Ja, ik ben natuurlijk wel een beetje arty he
quote:
[..]

We hebben een gezamenlijke gevederde vriend
Fuif?
pi_52547692
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Nope, juist niet, dat is de grap....

Als je denkt aan dingen als doelwitten dan is het niet zo gek om te denken dat meisjes zich daar toch wat minder prettig bij voelen.....

Hou op met aan scoren denken, je doet het nu ook nogsteeds, het is fout en verkleint je kansen zienderogen, maak lol, wees zelfverzekerd en je komt wel aan het neuken toe vanzelf, is het niet vandaag dan wel morgen en heb je vandaag ook nog een leuke dag gehad, echt, geloof me nu maar, al dat geblaat van mannen over hoe je beter kan scoren, gelul, het zijn dan ook de mannen die alleen zitten zonder vrouwtjes in de buurt die dat bespreken, dat alleen zou al een lichtje moeten laten branden....
Gaat mij niet slecht af anders bij de mannen terwijl ik die in jouw ogen onjuiste methode hanteer maar vrouw->man mag wel dus?
pi_52553781
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:07 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Jij bent zeker van de vrije relaties?
Ja, dat betekend dat ik van het vertrouwen ben en bezette mannen geen kans maken behalve dan als hun meisje het ok vindt(en dat wil ik niet van de man zelf horen, maar van haar, bij voorkeur doet ze gewoon lekker mee).
quote:
Geen scoordrang, ondeugend zijn, helemaal perfect, scoordrang, fout.
pi_52553874
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, dat betekend dat ik van het vertrouwen ben en bezette mannen geen kans maken behalve dan als hun meisje het ok vindt(en dat wil ik niet van de man zelf horen, maar van haar, bij voorkeur doet ze gewoon lekker mee).
[..]

Geen scoordrang, ondeugend zijn, helemaal perfect, scoordrang, fout.
Ik denk dat we allebei hetzelfde bedoelen hoor, je moet als man wel willen happen, dat is wat ik i.c. onder scoordrang versta.
pi_52554160
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Gaat mij niet slecht af anders bij de mannen terwijl ik die in jouw ogen onjuiste methode hanteer maar vrouw->man mag wel dus?
Andersom gelden totaal andere regels idd

Bij mannen kan je het vaak binnen 10 minuten regelen om seks te hebben en dan doe je rustig aan
Lekker direct zijn, lekker duidelijk zijn, dat wordt vaak wel gewaardeerd.

Niet altijd, dat is ook weer waar, niet elke man is uiteindelijk een goedkope slet, er is een enkeling die alleen maar een gewone slet is
pi_52557804
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:15 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik denk dat we allebei hetzelfde bedoelen hoor, je moet als man wel willen happen, dat is wat ik i.c. onder scoordrang versta.
Dat bedoelde ik dus ... je kan wel de hele tijd lol hebben maar je moet toch ook wel "opletten" want "jij ik wc neuken"zullen vrouwen niet zeggen

Trouwens is dit een tip voor one night stands of relaties? of beide ?
pi_52557885
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Andersom gelden totaal andere regels idd

Bij mannen kan je het vaak binnen 10 minuten regelen om seks te hebben en dan doe je rustig aan
Lekker direct zijn, lekker duidelijk zijn, dat wordt vaak wel gewaardeerd.

Niet altijd, dat is ook weer waar, niet elke man is uiteindelijk een goedkope slet, er is een enkeling die alleen maar een gewone slet is
En nog schaarser zijn mannen die niet elke vrouw neuken die zich voor hun voeten werpt.
pi_52557921
En anders zeg je tegen een meid,kom we gaan brommers kieken op den diek :d

f serieus,scoren is gelijk te zien.Een vrouw wil niet gescoord worden,ze wil veroverd worden door een man.wees lief,attent,praat niet teveel over jezelf,werk,whatever,maar wees geinteresseerd in haar.

Beste tip heeft hier gestaan,kijk op het viva forum hoe meiden/vrouwen in elkaar zitten.

Wat mij is opgevallen trouwens is dat vrouwen bijna hetzelfde denken als mannen tegenwoordig,de inhaalslag die ze maakten is nu wel zo'n beetje voorbij,ze denken en doen bijna hetzelfde als mannen,alleen zijn ze vele malen subtieler.

vb,een man zegt : neuken??een vrouw draait er omheen maar wil het eigelijk ook en zegt het net f iets minder banaal.

Aan de andere kant,er zijn natuurlijk ook vrouwen die willen scoren,we moeten natuurlijk niet alle mannen en vrouwen over dezelfde kam scheren.

@ts,je merkt vanzelf wel of een vrouw interesse heeft in jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')