ik herken het, ik zei dan: wat kijk je nou weer raar, als je wilt neuken zeg dat dan gewoon.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Omhoog is een groot woord
Hoofd kantelen dan kijk je een beetje scheef en de jongen is meestal langer dus dan met grote ogen omhoog kijken.![]()
![]()
Gewoon lol gaan maken, niet gaan voor het scoren....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke dus niet wanhopig zijn... hoe doe je dat?
Bij welke afdeling stond ze ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:15 schreef Bresser het volgende:
er zijn zat boeken over lichaamstaal en als je die leest en gewoon om je heen kijkt om ze te herkennen dan kun je er wel handig gebruik van maken.
trouwens soms zie je vrouwen heel erg veel met hun benen wiebelen/trillen, ooit eens gehoord van een meisje dat ze dan opgewonden zijn.
zag het vandaag weer een meid doen in de bieb en toen kreeg ik meteen een leuke fantasie
Erodome, kun jij die arme jongen niet een cursus aanbieden? (kan ie de toneel lessen bij mij komen volgenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Gewoon lol gaan maken, niet gaan voor het scoren....
Wat vrouwen namelijk ook wel prettig vinden is het idee te hebben dat ze mens zijn ipv alleen neukvee...
Lekker kleppen, lachen met elkaar, beetje interresse tonen in elkaar, beetje flirten, maar vooral niet gelijk balen als het daarbij blijft, dat ruikt elke vrouw die op dat moment aanwezig is en alle neusjes zullen hooghartig de lucht in gaan zo van die maakt geen kans meer
Mannen zijn veelste veel bezig met technieken bedenken waarmee ze vrouwen in bed kunnen krijgen, laat het gewoon los, maak lol en zie gewoon waar het schip strand, geeft iig al een stuk minder teleurstelling, is de avond altijd geslaagd en je neukkansen nemen zienderogen toe.
Het is een balans, een vrouw wil zich sexy voelen, maar geen neukvee, wil serieus genomen worden en serieus "genomen" worden, wil een zelfverzekerde man, maar geen egoistische macho eikel, vind het leuk om iemand van zijn stuk te brengen met haar aanwezigheid, maar een onzekere klungel met zijn tong op zijn knieen wil ze ook weer niet.
Dat idee zeg maar(note, ieder exemplaar heeft haar eigen gebruikaanwijzing, verschillen kunnen onderling optreden).
ha ha leuk kut reclame, ik wist al meteen toen ik je bericht zag dat je die ging laten zien...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:31 schreef E.G.J. het volgende:
In de supermarkt he![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4752299248888910757&q=axe&total=21520&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
Als ze zo doen kun je er ongeveer wel van uit gaan
Misschien heeft ze last van vlooien he...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:31 schreef E.G.J. het volgende:
In de supermarkt he![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4752299248888910757&q=axe&total=21520&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
Als ze zo doen kun je er ongeveer wel van uit gaan
Nee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:15 schreef Bresser het volgende:
trouwens soms zie je vrouwen heel erg veel met hun benen wiebelen/trillen, ooit eens gehoord van een meisje dat ze dan opgewonden zijn.
dan ben je dus nét te laat, .....quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:15 schreef Bresser het volgende:
Met je slurf.. misschien is ze in mushtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ruik aan haar kruis.
You're Damn Rightquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:14 schreef ExtremePain het volgende:
[..]
dan ben je dus nét te laat, .....
jongen, ik heb medelijden met je.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:09 schreef Taproot het volgende:
Aan de kust bij zonsondergang zag ik zo eens twee meiden op het strand, beetje aan de grens waar de duinen beginnen. Ik keek naar hen en zij keken naar mijZe hadden zo n grote strandbal bij zich, en ze gingen er allebei op zitten en waren zo terwijl ze naar me keken op en neer aan het wippen op die bal, die zo n krakend geluid maakte onder hun natte billen... Echt fascinerend was het om te zien hoe dat rubber iedere keer zo op en neer veerde, zich dan weer herstelde en telkens weer uitzette terwijl ze er met hun konten op en neer op gingen...
Dat net toen mijn ouders erbij waren....![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:57 schreef Bresser het volgende:
[..]
jongen, ik heb medelijden met je.
er was eens een jongetje, ongeveer 13 a 14 jaar oud, die in een pittoresk dorpje in spanje op vakantie was.
op een dag liep hij een beetje door het dorpje te slenteren langs allerlei kraampjes.
op een gegeven moment kreeg dit erg verlegen jongetje, zo groen als het groenste blaadje, door dat er 2 meisjes achter hem aanliepen.
deze meisjes zullen ongeveer tussen de 17 en 20 zijn geweest en van duitse komaf.
op een gegeven moment keken ze me meerdere malen zeer "geheimzinnig" aan.
die blik die ik later zou gaan herkennen als geil ondeugend.
deze twee mooie dames, beidden mooi gebruind door de spaanse zo, een heerlijk mooi figuur waar benen en decolite zichtbaar was boven en onder een strak zomerjurkje.
die dames waren het die me ondeugend vroegen of ik samen met ze naar het strand ging, een groot breed strand bij nacht.
de dames waren duidelijk in voor een verzetje in het anders zo saaie vakantieplaatsje.
daar liep ik dan, zenuwachtig, geil en als een trotse pauw tussen de twee dames richting het strand waar ik ongetwijfeld iets zou meemaken dat ik later meerdere malen in de kroeg zou vertellen en aan mijn kinderen en kleinkinderen.
daar liep ik, ver weg in gedachten waar ik vooruit droomde over dat wat komen zou...
Bresser, bresser hoorde ik opeens van opzij.
ruw werd ik verstoord uit mijn fantasie als mijn moeder me keihard roept en de twee ondeugende dames, die me zouden gaan misbruiken, snel doorlopen.
bedankt moeder, bedankt....![]()
11 jaar na dato is het nog steeds pijnlijk en nog steeds fantaseer ik weleens over dat wat aan mijn neus voorbij is gegaan.
over 11 jaar zul jij ook denken: "wat als mijn ouders er niet bij waren geweest"
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar heb ik mij altijd over verbaasd... Er zijn echt vrouwen die extra geïnteresseerd in je raken als je laat weten een vriendin te hebben. Alsof je dan een keurmerk van de Vereniging van Huisvrouwen hebt ofzo.![]()
hoe stoerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |