Wat een machtig partijsymbool,quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:54 schreef Monidique het volgende:
Hm...
Niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat een machtig partijsymbool,.
Jij ben toch gelovig?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:47 schreef Mutant01 het volgende:
NS is een Jodencriticus. Dat vind ik een mooi woord.
Apropos, dit is StefanP, StefanP, dit is Apropos.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:51 schreef Apropos het volgende:
Sidekick stelt ''StefanP'' voor.
Geen spat veranderd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Apropos, dit is StefanP, StefanP, dit is Apropos.
Dat "bijna" weet je pas zeker als je geen acceptgiro ontvangt van het immer vrolijke incassobureau van justitie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:20 schreef Fastmatti het volgende:
Voor de tweede keer deze week bijna gepakt voor een te hoge snelheid![]()
De eerste heb ik zeker op tijd geremdquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat "bijna" weet je pas zeker als je geen acceptgiro ontvangt van het immer vrolijke incassobureau van justitie.
Sterf tot die tijd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:45 schreef Fastmatti het volgende:
Ik verveel me trouwens. Er is helemaal niemand thuis en ik heb pas om half elf een afspraak![]()
Ik ben Voorspelbaarheidsman. Voorspelbaarheidsman awaaayyyy!quote:
Ik ben Erkenningsman. Ik erken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben Voorspelbaarheidsman. Voorspelbaarheidsman awaaayyyy!
Neequote:Op zondag 19 augustus 2007 09:49 schreef Napalm het volgende:
is er een fatsoenlijke manier om je eigen post terug te zoeken als je er een paar duizend hebt en je TT en tijdstip niet meer weet?
Interesse.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is de reden voor deze vraag?
quote:The God of the Old Testament is arguably the most unpleasant
character in all fiction: jealous and proud of it; a petty, unjust,
unforgiving control-freak; a vindictive, bloodthirsty ethnic cleanser;
a misogynistic, homophobic, racist, infanticidal, genocidal, filicidal,
pestilential, megalomaniacal, sadomasochistic, capriciously
malevolent bully.
Ik heb zijn zilveren boekje "The God Delusion" hardcover, maar het audiobook is veel genialerquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:52 schreef Godslasteraar het volgende:
yesss![]()
ben er toch maar in begonnen, zij het in een pdf download. Hakt er lekker in![]()
die had ik gedownload, maar die mp3's zijn niet volledig. Net een nieuwe versie gedownload, hopelijk deugt die wel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb zijn zilveren boekje "The God Delusion" hardcover, maar het audiobook is veel genialer
Mm, Europa, bakermat van de menselijke beschaving.quote:The Great Leap Forward.
Archaeology suggests that something very special began to happen to our
species around 40,000 years ago. Anatomically, our ancestors who lived before
this watershed date were the same as those who came later. Humans sampled
earlier than the watershed would be no more different from us than they were
from their own contemporaries in other parts of the world, or indeed than
we are from our contemporaries. That's if you look at their anatomy. If you
look at their culture, there is a huge difference. Of course there are also huge
differences between the cultures of different peoples across the world today,
and probably then too. But this wasn't true if we go back much more than
40,000 years. Something happened then — many archaeologists regard it as
sudden enough to be called an 'event'. I like Jared Diamond's name for it, the
Great Leap Forward.
Earlier than the Great Leap Forward, man-made artefacts had hardly changed
for a million years. The ones that survive for us are almost entirely stone tools
and weapons, quite crudely shaped. Doubtless wood (or, in Asia, bamboo) was a
more frequently worked material, but wooden relics don't easily survive. As far
as we can tell, there were no paintings, no carvings, no figurines, no grave
goods, no ornamentation. After the Leap, all these things suddenly appear in the
archaeological record, together with musical instruments such as bone flutes,
and it wasn't long before stunning creations like the Lascaux Cave murals were
created by Cro-Magnon people. A disinterested observer taking the long view
from another planet might see our modern culture, with its computers, supersonic
planes and space exploration, as an afterthought to the Great Leap Forward.
On the very long geological timescale, all our modern achievements, from
the Sistine Chapel to Special Relativity, from the Goldberg Variations to the Goldbach
Conjecture, could be seen as almost contemporaneous with the Venus of
Willendorf and the Lascaux Caves, all part of the same cultural revolution, all
part of the blooming cultural upsurge that succeeded the long Lower Palaeolithic
stagnation.
CDA 38 zetels en Wilders 19 zetels....quote:GroenLinks en PVV winnen aan populariteit
(Novum) - GroenLinks is in de peilingen ten koste van de PvdA geklommen naar 10 zetels. De PvdA staat nu op 23 zetels, zo blijkt uit een peiling van Maurice de Hond. De PVV van Geert Wilders, met 9 zetels in de Tweede Kamer, klimt verder naar 19 zetels.
Met afstand de grootste partij is het CDA met 38 zetels. Op plaats twee staat nog nipt de PvdA, op de voet gevolgd door de SP (22) en de VVD (21). De ChristenUnie zou als er nu verkiezingen zouden worden gehouden uitkomen op 7 zetels; D66 op 5; de Partij voor de Dieren op 3 en de SGP op 2.
wat zit er eigenlijk wel in dat koppie ?quote:
Yes, op naar een groener Nederland belastingstelsel.quote:
quote:Vastgoed schakelt junks in
Vastgoedhandelaren betalen junks en daklozen om bij een gewild pand te hangen, zodat de waarde daarvan omlaag gaat.
Op deze manier kunnen de handelaren het pand goedkoper kopen. Dat blijkt uit het onderzoek 'Malafide praktijken in de vastgoedsector' dat eerder dit jaar in opdracht verscheen van het Wetenschappelijk Onderzoek- en Documentatiecentrum (ministerie van justitie). Het niet bekend hoe vaak dit middel wordt ingezet, zegt Henk Ferwerda van het onderzoeksbureau Beke dat het onderzoek verrichte. ‘Dit is één methode die naar voren komt en zeker niet degene die het meest voorkomt, maar het is wel een opvallend verschijnsel. In Utrecht en Amsterdam wordt de woningmarkt verziekt door illegale onderhuur en louche woonbemiddelaars die hun huurders soms met geweld bedreigen. In Rotterdam en Den Haag zijn het de traditionele huisjesmelkers en illegale vreemdelingen die voor verkrotting en overlast zorgen, aldus het onderzoek. De Vereniging Eigen Huis reageert geschokt op het onderzoek en wil dat Justitie maatregelen neemt.
bron
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_peiling.html?p=1,2quote:[...]De voorkeur voor regeringscombinaties loopt volgens De Hond zo uiteen, dat er geen enkele combinatie duidelijk uitspringt.
Wel is duidelijk dat de PvdA-kiezer liever een linkser kabinet wil: 37 procent wil liever een combinatie met de SP in plaats van de ChristenUnie, 27 procent gaat voor GroenLinks.
Van de mensen die CDA hebben gestemd is 43 procent blij met de huidige coalitie, maar 29 procent ziet ook wel iets in een regering van het CDA met de Partij voor de Vrijheid, ChristenUnie en de VVD.
VVD kiezers willen vooral een combinatie met de Partij voor de Vrijheid (38 procent), een kwart van de liberale achterban prefereert een coalitie van VVD, CDA en PvdA.
Zeer schokkend. Bij zo´n horror kabinet duik ik de schuilkelder in.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_peiling.html?p=1,2
Ernstig dat zoveel CDA en VVD kiezers wel wat zien in een coalitie met de PVV.![]()
Meer Fascisme en kinderverkrachtingen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wacht maar tot EchtGaaf´s partij meedoet![]()
een kabinet niks, een kabinet zonder ziel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:26 schreef Gabry het volgende:
1) CDA + PvdA + VVD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |