Ariërsquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik als Ariër heb uiteraard blauwe ogen.
Je mag van mij best op ongeschoren naar knoflook stinkende Zuid-Europese slijmballen vallen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ariërs
Oh nee, dat mocht niet meer hè?
Extremen zijn je niet vreemd hè?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je mag van mij best op ongeschoren naar knoflook stinkende Zuid-Europese slijmballen vallen.
Dank je!quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Extremen zijn je niet vreemd hè?
Ik hou het bij mijn heerlijke Nederlandse exemplaar met lichtbruin haar en diepbruine ogen.
Toch ook ariers?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je mag van mij best op ongeschoren naar knoflook stinkende Zuid-Europese slijmballen vallen.
Bruine ogen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:45 schreef Elseetje het volgende:
Ik hou het bij mijn heerlijke Nederlandse exemplaar met lichtbruin haar en diepbruine ogen.
Ik had je eerder op dit ingeschatquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Extremen zijn je niet vreemd hè?
Ja, maar dat jij een heel raar beeld van mij hebt is al langer bekend.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:26 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik had je eerder op dit ingeschat
[afbeelding]
Dus het beeld van een extreem linkse vegetarische hippie die op negers valt klopt niet helemaalquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:32 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, maar dat jij een heel raar beeld van mij hebt is al langer bekend.
Niet echt nee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dus het beeld van een extreem linkse vegetarische hippie die op negers valt klopt niet helemaal![]()
Waarom draagt hij een helm?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:26 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik had je eerder op dit ingeschat
[afbeelding]
Perziers daaentegen vallen wel onder de ariërs. Waar vallen arabieren dan trouwens onder?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:36 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vaak wordt de grens bij Arabieren gelegd.
Semieten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Perziers daaentegen vallen wel onder de ariërs. Waar vallen arabieren dan trouwens onder?
Nee, het is slechts een benaming voor een etnische groep van blanken. Je moet eens ophouden met je zelfhaat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:42 schreef Monidique het volgende:
En Ariërs, in dit gebruik, is ook maar een verzonnen fenomeen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:46 schreef Stabilizator het volgende:
[..]
Nee, het is slechts een benaming voor een etnische groep van blanken. Je moet eens ophouden met je zelfhaat.
.
Volgens mij zijn er maar drie rassen. Aangezien het overduidelijk geen negers of aziaten zijn lijkt het me dat ze blank zijn.quote:
Ze hebben culturele lijnen getrokken voor het Arische ras, en proberen zich te beroepen op genetica om het te bevestigen. Als je naar de daadwerkelijke mensenrassen zou kijken zouden de lijnen anders liggen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:48 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar drie rassen. Aangezien het overduidelijk geen negers of aziaten zijn lijkt het me dat ze blank zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |