Gezamelijke interesses en op dezelfde lijn zitten.
Uiterlijk telt ook mee natuurlijk, maar ik kan onmogelijk een lange tijd omgaan met de mooiste vrouw ter aarde terwijl de interesses van geen kant met elkaar aansluiten.
Uiterlijk zegt niet alles, maar een vrouw die 120 kilo weegt en die je kunt gebruiken om je bier op te zetten zal ook niet zorgen voor een langdurige relatie.
De combinatie van overkomen en interesses dus ook. Blond of bruin boeit me niet, bruine, groene, grijze of blauwe ogen ook niet., zolang het maar mooie ogen zijn en dan zijn ogen in de meeste gevallen altijd mooi. Uitstraling met 12 kilo overgewicht ook niet. Maar laat het niet uit de hand lopen.
Leeftijd het liefst tussen de 25 en 35, ik moet opschieten want anders word ik te oud
![]()
Een vrouw die makkelijk in omgang is zoek ik dus ook, een vrouw die je neemt voor wat je bent en niet constant commentaar levert op wat je doet, een vrouw die je niet in de gaten houdt de hele tijd. Vooral makkelijk in omgang. Geen gezeik aan de kop. En dan de schoon-ouders nog, maar dat gaat een stapje verder.