Jij en ik mis hem nog steeds, dat gezeur van mensen ik wil niet naast die staan en naast die, ik wil onder die en naast die pffff. Dat ding was gewoon Zuperrrrquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Vroeger had de SC ook zo'n mooie OP.
Wie had die ook alweer gemaakt?![]()
GVD zeg.. vroeger werd er nog wel eens gedag gezegd als je hier zei dat je wegging, of als je in de COS een briljante zwaaipost had gedaan, maar dat is ook helemaal overquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi moment om in de auto te stappen voor m'n Spa Blauw....
Toedeledokie all....![]()
Zelfs in de SC gaat het hard achteruitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
Zo, voorlopig m'n laatste COSpost, dus ik maak er lekker een infantiele smileypost van want dat is tegenwoordig kennelijk de manier om hier te posten![]()
Toedels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toppiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
knip
Dit begrijp ik echt niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD zeg.. vroeger werd er nog wel eens gedag gezegd als je hier zei dat je wegging, of als je in de COS een briljante zwaaipost had gedaan, maar dat is ook helemaal over
[..]
Zelfs in de SC gaat het hard achteruit
Hmmzz ik gaf in COS reaktiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD zeg.. vroeger werd er nog wel eens gedag gezegd als je hier zei dat je wegging, of als je in de COS een briljante zwaaipost had gedaan, maar dat is ook helemaal over
[..]
Ze gaat naar de kroeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit begrijp ik echt niet.
Maar toch: truste Leandra.![]()
Dág Leandraquote:quote:
Op vrijdag 17 augustus schreef Ian_Nick het volgende:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:14 schreef mspoez het volgende:
Waars Leandra?
Boven je.
Dagggg allerallerallerallerliefste Leandra, veel plezier met je spa blauw en tot snel weerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Geil!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:18 schreef mspoez het volgende:
[uote] quote:
Op vrijdag 17 augustus schreef Ian_Nick het volgende:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:14 schreef mspoez het volgende:
Waars Leandra?
Boven je. [quote]
Op me!
Zo, heb het verschil gezien...van COS.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik post nog maar kort meer in de SC, iedereen kan dat bevestigenEigenlijk pas sinds de COS voor mij niet meer eerste keuze is. Misschien is het wel mijn schuld dat de SC is veranderd in een QS (quick chat)?
![]()
Verder kan ik alleen nog maar opnieuw zeggen dat je inzet lovenswaardig is en volgens mij een onbegonnen taak. Wat betreft het OKO (ons kent ons) wil ik wel zeggen dat ik daar een hekel aan heb en dat het de sfeer nooit ergens ten goede komt - niet voor degenen die erbuiten staan.
Moet jij hun huiswerk maken dan ???quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Zo, heb het verschil gezien...van COS.
Het viel me ook op dat er users daar anders posten dan in een paar topics terug. Heel vreemd.
Maar begrijp dat jullie daar niet meer heen willen, alleen kan het natuurlijk wel gezellig zijn om daar echt over de DGK te kletsen. Ik vind het al een vorm van SC alleen hebben jullie de foto's niet.
Nou ja, ik zal in ieder geval tussen 1900 en 2200 door de week op gaan letten. Zaterdags heb ik een leven...Tja, het is niet anders.Zondag soms.....Ligt eraan of de kinderen huiswerk hebben
Hier gaat het in ieder geval prima...Even een boze reactie, maar het wordt wel weer meteen recht gebreid.
Houden zo![]()
Ja naar de COSquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Serieus, volgens mij is Disana ontvoerd!
Somsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Moet jij hun huiswerk maken dan ???![]()
Ik kan alleen maar voor mezelf spreken: ik ben niet van het zwaaien, en in de COS (de volgende dus) heb ik op je post geantwoord.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Wat ga je doen ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:25 schreef mspoez het volgende:
[..]
Vrijdag.
Dan zal ik dat maar s gaan doen
Dag allemaal!
hmzz gelukkig ben ik tijdelijk geen COShoer!!!! Ik ga er pas weer sereneus posten als ik ooit weer streams neemquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die vuile COShoeren stelen nu zelfs onze SC-leden!?![]()
Ja, maar ik heb hier ook internet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Serieus, volgens mij is Disana ontvoerd!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hier ook internet.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil een Gouden Fok! Kooi.
Met users van dit subforum.
En gratis streams.
Niet iedereen die in de COS post is een COShoer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
[..]
hmzz gelukkig ben ik tijdelijk geen COShoer!!!! Ik ga er pas weer sereneus posten als ik ooit weer streams neem
Heey! Die werkt natuurlijk ook niet echt verbroederend hèquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die vuile COShoeren stelen nu zelfs onze SC-leden!?![]()
Ja, ik mis het ook en doe zelfs af en toe nog wel een pogingquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Zo, heb het verschil gezien...van COS.
Het viel me ook op dat er users daar anders posten dan in een paar topics terug. Heel vreemd.
Maar begrijp dat jullie daar niet meer heen willen, alleen kan het natuurlijk wel gezellig zijn om daar echt over de DGK te kletsen. Ik vind het al een vorm van SC alleen hebben jullie de foto's niet.
Nou ja, ik zal in ieder geval tussen 1900 en 2200 door de week op gaan letten. Zaterdags heb ik een leven...Tja, het is niet anders.Zondag soms.....Ligt eraan of de kinderen huiswerk hebben
Hier gaat het in ieder geval prima...Even een boze reactie, maar het wordt wel weer meteen recht gebreid.
Houden zo![]()
hmz hoe kom je dan aan de kwalificatie COShoerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet iedereen die in de COS post is een COShoer.![]()
COShoer is een vrij vaak gebezigde term toch!?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Heey! Die werkt natuurlijk ook niet echt verbroederend hè![]()
ik sta met mn dikke kop niet in de op,quote:
Enne in de SC wordt toch niet gemod!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
COShoer is een vrij vaak gebezigde term toch!?
En in combinatie met de vermeende ontvoering van Insana leek het mij toch wel duidelijk dat de post sowieso met een flinke korrel zout kon worden genomen.![]()
299 van de 300 posts in 1 COS scoren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
[..]
hmz hoe kom je dan aan de kwalificatie COShoer![]()
Had je vroeger maar toffer moeten zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik sta met mn dikke kop niet in de op,
nu hoor ik er niet bij![]()
Dit roept een rel in me los , je kent me![]()
YESSS BITCHFIGHTquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
machtsgeile sc hoer !quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had je vroeger maar toffer moeten zijn![]()
Ik heb 'm recht van de Wiki getrokken en niet geaktualiseerd.
Neuh blijf gewoonquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, mijn postgemiddelde begint een beetje gevaarlijk te stijgen.
Misschien kan ik beter bier gaan drinken...
Kan ook hier!!! Ik heb ook ff een glas ingeschonken!!quote:
quote:
Oh, jee. Dan zouden we het samen moeten doen, want ik sta er ook niet in. Maar ik heb niet de energie op het moment... we kunnen natuurlijk ook stampvoeten en iets roepen als 'ik weiger om in deze SC te posten'quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
Waar is ikquote:
omdat ie spuug en spuug lelijk isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Het begint me ineens pijnlijk duidelijk te worden waarom die OP ook alweer afgeschaft is.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
omdat ie spuug en spuug lelijk is
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
omdat ie spuug en spuug lelijk is
Goed om te weten dat je veilig bent.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:46 schreef Disana het volgende:
Dit is een mannen SC!
Maar geen nood, ik ben er weer. Bevrijd uit een grot met woeste mannen met baarden en internet.
Ah, een bekende dus. Je valt lekker met je neus in de boter bij mij dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
Hoezo veilig. Ik zit in een noodgebouwtje van Dokters zonder Grenzen met kogelgaten in de muren, ik heb nog geen idee hoe ik hier weg moet komen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed om te weten dat je veilig bent.
Gebruik een teleport sphere!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo veilig. Ik zit in een noodgebouwtje van Dokters zonder Grenzen met kogelgaten in de muren, ik heb nog geen idee hoe ik hier weg moet komen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:46 schreef Disana het volgende:
Dit is een mannen SC!
Maar geen nood, ik ben er weer. Bevrijd uit een grot met woeste mannen met baarden en internet.
pak mn baard vast dan vliegen we wegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo veilig. Ik zit in een noodgebouwtje van Dokters zonder Grenzen met kogelgaten in de muren, ik heb nog geen idee hoe ik hier weg moet komen.
Inshallah habibi. Let's GO!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
pak mn baard vast dan vliegen we weg
Besaid?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja leuk, weet jij waar die uitkomen?
In de COSquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja leuk, weet jij waar die uitkomen?
quote:
Je staat er al een minuutje of wat in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
[afbeelding] dit nobele hoofd zo m daarintegen een stuk verbeteren![]()
Joh, dat schip is toch neergehaald, hoe denk je anders dat ik hier ben verzeild geraakt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou me ook gewoon up laten beamen![]()
ik meld me aan voor mod, wel met ban fuctie dan heb nog een appel te schillen met iemandquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:54 schreef paddy het volgende:
Ik ga weer naar een andere plek. Denk dat zo een andere mod met de zwee...euh scepter komt zwaaien in DGK. Tot de volgende ronde ..veel plezier en droom mooie dromen voor wie nog gaat slapen.![]()
Dank voor de inzet en alvast een vroeg welterustenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:54 schreef paddy het volgende:
Ik ga weer naar een andere plek. Denk dat zo een andere mod met de zwee...euh scepter komt zwaaien in DGK. Tot de volgende ronde ..veel plezier en droom mooie dromen voor wie nog gaat slapen.![]()
Watvoor weapons heb je equipped?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, dat schip is toch neergehaald, hoe denk je anders dat ik hier ben verzeild geraakt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je staat er al een minuutje of wat in.
Ik probeerde ook al zoiets.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik meld me aan voor mod, wel met ban fuctie dan heb nog een appel te schillen met iemand
In Spira natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
Ze hebben hier trouwens wel lekker eten, dat moet gezegd.
Vertel esquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik meld me aan voor mod, wel met ban fuctie dan heb nog een appel te schillen met iemand
Zie je? Dat moet ik dus even niet hebben, dan ben ik nog verder van huis. Ik wacht wel op een straaljager van Unfor.quote:
ach zo nu en dan rel ik wel eens op fokquote:
Magic Potion +3quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Watvoor weapons heb je equipped?![]()
Vervang je Dagger met een Battle Axe...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Magic Potion +3
Leather Armour +2
Shield +3
Dagger +5
Strength +2
Dexterity +4
Intelligence +22
Ooohhh. Dat heb ik nooit gespeeld. Ik ben van SimCity en Age of Empires, Civ, Colonization, en dat soort spelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In Spira natuurlijk.
http://en.wikipedia.org/wiki/Besaid#Geography
![]()
disana in acktiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Magic Potion +3
Leather Armour +2
Shield +3
Dagger +5
Strength +2
Dexterity +4
Intelligence +22
Toch niet met mij he!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Toch niet met mij he!!!
KUT hyves!!!![]()
Ik weet het niet Ian... ik heb het gevoel dat het hier allemaal niet werkt. Ik heb er wel net een scimitar bij en dat kennen ze hier weer wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vervang je Dagger met een Battle Axe...
De Francesca bijvoorbeeld.
En neem een shield die alle elemental magic blockt.
Bovendien mag je je strength ook wel gaan tweaken...
Kan je niet even ergens wat npc-fiends verslaan voor wat extra exp.?
lightning boltquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet Ian... ik heb het gevoel dat het hier allemaal niet werkt. Ik heb er wel net een scimitar bij en dat kennen ze hier weer wel.
Peeetquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:06 schreef petraa het volgende:
hmzzz ik post dingen en ze staan er niet!!!
word nog aan gewerktquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
pokeren zit er voor mij niet in..
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Peeet![]()
http://www.telegraaf.nl/d(...)_forum_zeikerds.html
Wat een mafkezenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
vergeet ik de link![]()
http://www.youtube.com/watch?v=8ufaBKdY60w
Ik had dat gisteren bij een update... verhaaltje, plaatjes erbij, invoeren... en hij was gewoon weg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat de alcohol teveel in me bloed zit!!! en dat ik gewoon vergeet in te voeren
![]()
Ik heb het laatste tijd wel vaker, dan wil ik een smiley toeveogen en dan is me hele post weg!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had dat gisteren bij een update... verhaaltje, plaatjes erbij, invoeren... en hij was gewoon weg.
Als ie 'leeg' is in het invoervenster kun je tenminste nog rechtsklik en 'ongedaan maken' proberen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het laatste tijd wel vaker, dan wil ik een smiley toeveogen en dan is me hele post weg!
proostquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:20 schreef Veulen het volgende:
Ik heb cola gevonden [afbeelding]
Het tankstation was nog open [afbeelding]
Hoi wjquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:21 schreef willem-jozef het volgende:
goedenavond allegaar
Ik heb er naar gesnakt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:21 schreef Pavement het volgende:
proost
het is al nacht doetje!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:21 schreef willem-jozef het volgende:
goedenavond allegaar
avondquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:21 schreef willem-jozef het volgende:
goedenavond allegaar
haha, ik poste om 11 uur, duurde effe voordat het geplaatst werd.quote:
Ja hoor en het duurt anderhalf uur voor je post er staat!!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik poste om 11 uur, duurde effe voordat het geplaatst werd.
alles goed, gisteren koppijn?
Als ze er morgen niet bij zitten zou ik ze even bellen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
GVD ik zou gisteren me tickets krijgen, ik ga dinsdag vliegen, nog niets gezien!!!!!! Ik haat dat!!!!
Ik krijg ze per email enne ik weet wel me terugvlucht al, met een failliete luchtvaartmaatschappij!!! Dus dat wordt lachenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ze er morgen niet bij zitten zou ik ze even bellen.
ach petraatje, maak je niet druk. anders kun je ze bij de balie op schiphol zeker wel krijgen. staat heus wel geregistreerd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja hoor en het duurt anderhalf uur voor je post er staat!!!!![]()
Ja weet ik wel, maar ik zou het wel fijn vinden om te weten hoe laat ik op schiphol moet zijn dan!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach petraatje, maak je niet druk. anders kun je ze bij de balie op schiphol zeker wel krijgen. staat heus wel geregistreerd.
haha, hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja hoor en het duurt anderhalf uur voor je post er staat!!!!![]()
tsss je zegt zelf ik heb dit om elf uur gepost!!!!quote:
Gewoon 's ochtends om 6 uur. En dan de hele dag duur shoppenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
Ja weet ik wel, maar ik zou het wel fijn vinden om te weten hoe laat ik op schiphol moet zijn dan!!!![]()
ehm met 3 kids!!! Dan is me opmaakgeld voor de vakantie daar al op, kan ik net zo geod naar huis gaan!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gewoon 's ochtends om 6 uur. En dan de hele dag duur shoppen![]()
hoi hidiho, zocht een liedjeop youtube van een paar negerts die in het refrein: 'hidihidiho that's the way the song goes' etc. zingen, maar kan het dus niet vinden. jammer hoor. alles goe?quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nog steeds niet aan het (strip)pokeren?![]()
ik ben zo aangenaam verrast dat je m'n posts leest, dat ik net een fles wijn heb ontkurkt. cheersquote:
en ik quote mehzelf ook nog...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
[..]
tsss je zegt zelf ik heb dit om elf uur gepost!!!!![]()
Hmzz volgens mij ben je al bezopen je quote je eigen postsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ben zo aangenaam verrast dat je m'n posts leest, dat ik net een fles wijn heb ontkurkt. cheers
Die dump je gewoon ergens. Pik je een half uur voor je vliegt gewoon weer op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:32 schreef petraa het volgende:
ehm met 3 kids!!! Dan is me opmaakgeld voor de vakantie daar al op, kan ik net zo geod naar huis gaan!![]()
![]()
ahhhh nee ik heet geen natasiaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die dump je gewoon ergens. Pik je een half uur voor je vliegt gewoon weer op.
nou stoppen, ik ben in een een kwetsbare buiquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmzz volgens mij ben je al bezopen je quote je eigen posts![]()
Hoe kwetsbaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou stoppen, ik ben in een een kwetsbare bui![]()
Geef um een stoelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:40 schreef Pavement het volgende:
burp
Skattiequote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:40 schreef petraa het volgende:
Ik ga slapen ik heb één glas teveel op!!!![]()
Glas moet je ook niet opeten...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:40 schreef petraa het volgende:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Veulen
Iedereen
Kut nu moet ik een OP maken.....
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Veulen
Iedereen
Kut nu moet ik een OP maken.....
Hoi Veulenstquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
Uniek, Soury
truste muts..fijne vakantie!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:40 schreef petraa het volgende:
hmm, gokje minnie the moocher of of zoiets in die richting heet dat nummer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi hidiho, zocht een liedjeop youtube van een paar negerts die in het refrein: 'hidihidiho that's the way the song goes' etc. zingen, maar kan het dus niet vinden. jammer hoor. alles goe?![]()
mocht je wilen!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik poste om 11 uur, duurde effe voordat het geplaatst werd.
alles goed, gisteren koppijn?
Wat zit je nou te boomknuffelen? Ik ben talitha toch niet.quote:
Hahaha ja das waar bewaar um ook wel voor haar ..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat zit je nou te boomknuffelen? Ik ben talitha toch niet.
![]()
Proostquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Stelletje drankhoofden!!
Ikke wel nu ff dus ik denk dat iedereen dat is
hee muizenwicht, was je d'r al, nie gezien....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ja das waar bewaar um ook wel voor haar ..![]()
Speciaal voor haarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:52 schreef Soury het volgende:
Hahaha ja das waar bewaar um ook wel voor haar ..![]()
Schandequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee muizenwicht, was je d'r al, nie gezien....
Proostquote:
Moet ik op zoek naar een anderquote:
Succesquote:
heeel diepquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:59 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0vgwk8tUT5k
Deze?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Proost![]()
Ben te lui om een dranksmiley te uploaden
Die jaquote:
klaaseh, thanx!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:00 schreef ppi het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jNO8jvHBFwc
Minnie the Moocher.
Oorspronkelijk van Cab Calloway geloof ik.
hidihidihidiho
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:02 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=59Bp6KMyrYs![]()
Ieeewww die is errugquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:02 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=59Bp6KMyrYs![]()
De link heb je nouquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Die ja
Hebbe, hebbe, hebben! [afbeelding]
ja, die is het! geinig. moet hidiho wel wakker zijn! ben je wakker?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:00 schreef ppi het volgende:
Minnie the Moocher.
hidihidihidiho
![]()
quote:
Ik dacht al zoietsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, jan klaase, ik bedoelde 'klassehh'!
sure, right!, my ass, your ass, tuurlijk, echt wel! etcetcetc.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:08 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fBXNPtgKyX0
die mag er wel vanachteruh bij amanda in rennenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]I know
*gaat mijn paard vangen*
[afbeelding]
My ass look better than yours..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sure, right!, my ass, your ass, tuurlijk, echt wel! etcetcetc.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:00 schreef ppi het volgende:
Minnie the Moocher.
hidihidihidiho
![]()
Hahahahahaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die mag er wel vanachteruh bij amanda in rennen
Lachen. Zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:09 schreef uniekhoorn het volgende:
I know
*gaat mijn paard vangen*
[afbeelding]
Over een maandquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat zullen we nog wel is zien![]()
![]()
![]()
![]()
????!
Uhhhmmm, als ik ja zeg geloof je me dan? Dan moet je me niet gelovenquote:
pm doet het niet, en dat bille filmpie dan ?quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
pm doet het niet, en dat bille filmpie dan ?
U is te eerlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Uhhhmmm, als ik ja zeg geloof je me dan? Dan moet je me niet geloven
Wacht is er een billen filmquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:26 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Het is vast al eerder gevraagd, maar is dit een smiley die zit te rukken terwijl ze jouw pagina open hebben
Waarmee danquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:26 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Het is vast al eerder gevraagd, maar is dit een smiley die zit te rukken terwijl ze jouw pagina open hebben
Als dat de bedoeling is dan moet 'ie iets sneller. :quote:
Je moet ergens je tijd mee doden tot 02.00u..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:26 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Oh okquote:
Nee man, dat is een afstandsbediening!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:26 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Truste stoeppiequote:
De tennisnegert!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
Je moet ergens je tijd mee doden tot 02.00u..![]()
Hihi je avaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens mij is de peugeot308 banner weer bezig, ik krijg een melding
*ben errug fan van peugeot btw*
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Als dat de bedoeling is dan moet 'ie iets sneller. :![]()
Ben in een mannenverslindmode.... dusquote:
Weltrustequote:
Duh mijne is al op MSN- date...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben in een mannenverslindmode.... dus
Wat kan jij eigenlijk?!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
een lekkere boerentrien die ken zingeh:
http://www.youtube.com/watch?v=ESYvadTa070
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
een lekkere boerentrien die ken zingeh:
http://www.youtube.com/watch?v=ESYvadTa070
Hahaha dat was grappigquote:
Ohjee uniek op vrijersvoeten. Sluit ramen en durenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben in een mannenverslindmode.... dus
truste!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Skatties weltrusten... sweet dreams
en traphekjes, hij ligt boven...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ohjee uniek op vrijersvoeten. Sluit ramen en duren![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ohjee uniek op vrijersvoeten. Sluit ramen en duren![]()
Trust horneyquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
en traphekjes, hij ligt boven...
Laters!
Rimmen dus..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ek-indoor kontbeffen te langedijk, 2e plaats in 2003
Welterusten éénhoornquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Skatties weltrusten... sweet dreams
Dat weet ze dan weer welquote:
Moest ff googelenquote:
ik ook, niks gevonden, klinkt onheilspellend. verklaar je nader lobascert, sexuologe en soa-deskundigequote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:47 schreef willem-jozef het volgende:
schuifeluh!
http://www.youtube.com/watch?v=miBHxNzlw6w
Ik heb wel wat gevonden hehehehehehehequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ook, niks gevonden, klinkt onheilspellend. verklaar je nader lobascert, sexuologe en soa-deskundige
Over een maand ben je wijzer...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ook, niks gevonden, klinkt onheilspellend. verklaar je nader lobascert, sexuologe en soa-deskundige
Grappig nummer, hoe kwam je daar zo op ?quote:
Ik ken er één die er geen genoeg van kan krijgen....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gevonden hehehehehehehe![]()
Alleen dat haarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ken er één die er geen genoeg van kan krijgen....
Wie ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ken er één die er geen genoeg van kan krijgen....
No wayquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wil j ezij e-mail-adres.. heb ik ff rust![]()
Alvast welterusten, Davidquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:00 schreef Lobasca het volgende:
Peukie toe, en ik ga pitten, moet Goliath nog verslaan..![]()
![]()
Weltrustequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:00 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Truste schatquote:
truste martha, klauwen boven de dekens, si!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:00 schreef Lobasca het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:08 schreef Soury het volgende:
Ik ben de weg kwijt ... Nou uh truste
Ik ben al mijn hele leven met muziek bezig en heb een redelijk geheugen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Grappig nummer, hoe kwam je daar zo op ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |