Toch niet met mij he!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik meld me aan voor mod, wel met ban fuctie dan heb nog een appel te schillen met iemand
nee hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Toch niet met mij he!!!
KUT hyves!!!![]()
Ik weet het niet Ian... ik heb het gevoel dat het hier allemaal niet werkt. Ik heb er wel net een scimitar bij en dat kennen ze hier weer wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vervang je Dagger met een Battle Axe...
De Francesca bijvoorbeeld.
En neem een shield die alle elemental magic blockt.
Bovendien mag je je strength ook wel gaan tweaken...
Kan je niet even ergens wat npc-fiends verslaan voor wat extra exp.?
lightning boltquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet Ian... ik heb het gevoel dat het hier allemaal niet werkt. Ik heb er wel net een scimitar bij en dat kennen ze hier weer wel.
Peeetquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:06 schreef petraa het volgende:
hmzzz ik post dingen en ze staan er niet!!!
word nog aan gewerktquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
pokeren zit er voor mij niet in..
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Peeet![]()
http://www.telegraaf.nl/d(...)_forum_zeikerds.html
Wat een mafkezenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
vergeet ik de link![]()
http://www.youtube.com/watch?v=8ufaBKdY60w
Ik had dat gisteren bij een update... verhaaltje, plaatjes erbij, invoeren... en hij was gewoon weg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat de alcohol teveel in me bloed zit!!! en dat ik gewoon vergeet in te voeren
![]()
Ik heb het laatste tijd wel vaker, dan wil ik een smiley toeveogen en dan is me hele post weg!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had dat gisteren bij een update... verhaaltje, plaatjes erbij, invoeren... en hij was gewoon weg.
Als ie 'leeg' is in het invoervenster kun je tenminste nog rechtsklik en 'ongedaan maken' proberen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het laatste tijd wel vaker, dan wil ik een smiley toeveogen en dan is me hele post weg!
proostquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:20 schreef Veulen het volgende:
Ik heb cola gevonden [afbeelding]
Het tankstation was nog open [afbeelding]
Hoi wjquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:21 schreef willem-jozef het volgende:
goedenavond allegaar
Ik heb er naar gesnakt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:21 schreef Pavement het volgende:
proost
het is al nacht doetje!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:21 schreef willem-jozef het volgende:
goedenavond allegaar
avondquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:21 schreef willem-jozef het volgende:
goedenavond allegaar
haha, ik poste om 11 uur, duurde effe voordat het geplaatst werd.quote:
Ja hoor en het duurt anderhalf uur voor je post er staat!!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik poste om 11 uur, duurde effe voordat het geplaatst werd.
alles goed, gisteren koppijn?
Als ze er morgen niet bij zitten zou ik ze even bellen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
GVD ik zou gisteren me tickets krijgen, ik ga dinsdag vliegen, nog niets gezien!!!!!! Ik haat dat!!!!
Ik krijg ze per email enne ik weet wel me terugvlucht al, met een failliete luchtvaartmaatschappij!!! Dus dat wordt lachenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ze er morgen niet bij zitten zou ik ze even bellen.
ach petraatje, maak je niet druk. anders kun je ze bij de balie op schiphol zeker wel krijgen. staat heus wel geregistreerd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja hoor en het duurt anderhalf uur voor je post er staat!!!!![]()
Ja weet ik wel, maar ik zou het wel fijn vinden om te weten hoe laat ik op schiphol moet zijn dan!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach petraatje, maak je niet druk. anders kun je ze bij de balie op schiphol zeker wel krijgen. staat heus wel geregistreerd.
haha, hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja hoor en het duurt anderhalf uur voor je post er staat!!!!![]()
tsss je zegt zelf ik heb dit om elf uur gepost!!!!quote:
Gewoon 's ochtends om 6 uur. En dan de hele dag duur shoppenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
Ja weet ik wel, maar ik zou het wel fijn vinden om te weten hoe laat ik op schiphol moet zijn dan!!!![]()
ehm met 3 kids!!! Dan is me opmaakgeld voor de vakantie daar al op, kan ik net zo geod naar huis gaan!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gewoon 's ochtends om 6 uur. En dan de hele dag duur shoppen![]()
hoi hidiho, zocht een liedjeop youtube van een paar negerts die in het refrein: 'hidihidiho that's the way the song goes' etc. zingen, maar kan het dus niet vinden. jammer hoor. alles goe?quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nog steeds niet aan het (strip)pokeren?![]()
ik ben zo aangenaam verrast dat je m'n posts leest, dat ik net een fles wijn heb ontkurkt. cheersquote:
en ik quote mehzelf ook nog...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
[..]
tsss je zegt zelf ik heb dit om elf uur gepost!!!!![]()
Hmzz volgens mij ben je al bezopen je quote je eigen postsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ben zo aangenaam verrast dat je m'n posts leest, dat ik net een fles wijn heb ontkurkt. cheers
Die dump je gewoon ergens. Pik je een half uur voor je vliegt gewoon weer op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:32 schreef petraa het volgende:
ehm met 3 kids!!! Dan is me opmaakgeld voor de vakantie daar al op, kan ik net zo geod naar huis gaan!![]()
![]()
ahhhh nee ik heet geen natasiaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die dump je gewoon ergens. Pik je een half uur voor je vliegt gewoon weer op.
nou stoppen, ik ben in een een kwetsbare buiquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmzz volgens mij ben je al bezopen je quote je eigen posts![]()
Hoe kwetsbaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou stoppen, ik ben in een een kwetsbare bui![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |