Oh, jee. Dan zouden we het samen moeten doen, want ik sta er ook niet in. Maar ik heb niet de energie op het moment... we kunnen natuurlijk ook stampvoeten en iets roepen als 'ik weiger om in deze SC te posten'quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik sta met mn dikke kop niet in de op,
nu hoor ik er niet bij![]()
Dit roept een rel in me los , je kent me![]()
Waar is ikquote:
omdat ie spuug en spuug lelijk isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Het begint me ineens pijnlijk duidelijk te worden waarom die OP ook alweer afgeschaft is.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
omdat ie spuug en spuug lelijk is
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
omdat ie spuug en spuug lelijk is
Goed om te weten dat je veilig bent.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:46 schreef Disana het volgende:
Dit is een mannen SC!
Maar geen nood, ik ben er weer. Bevrijd uit een grot met woeste mannen met baarden en internet.
Ah, een bekende dus. Je valt lekker met je neus in de boter bij mij dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik sta met mn dikke kop niet in de op,
nu hoor ik er niet bij![]()
Dit roept een rel in me los , je kent me![]()
Hoezo veilig. Ik zit in een noodgebouwtje van Dokters zonder Grenzen met kogelgaten in de muren, ik heb nog geen idee hoe ik hier weg moet komen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed om te weten dat je veilig bent.
Gebruik een teleport sphere!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo veilig. Ik zit in een noodgebouwtje van Dokters zonder Grenzen met kogelgaten in de muren, ik heb nog geen idee hoe ik hier weg moet komen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:46 schreef Disana het volgende:
Dit is een mannen SC!
Maar geen nood, ik ben er weer. Bevrijd uit een grot met woeste mannen met baarden en internet.
pak mn baard vast dan vliegen we wegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo veilig. Ik zit in een noodgebouwtje van Dokters zonder Grenzen met kogelgaten in de muren, ik heb nog geen idee hoe ik hier weg moet komen.
Inshallah habibi. Let's GO!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
pak mn baard vast dan vliegen we weg
Besaid?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja leuk, weet jij waar die uitkomen?
In de COSquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja leuk, weet jij waar die uitkomen?
quote:
Je staat er al een minuutje of wat in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
[afbeelding] dit nobele hoofd zo m daarintegen een stuk verbeteren![]()
Joh, dat schip is toch neergehaald, hoe denk je anders dat ik hier ben verzeild geraakt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou me ook gewoon up laten beamen![]()
ik meld me aan voor mod, wel met ban fuctie dan heb nog een appel te schillen met iemandquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:54 schreef paddy het volgende:
Ik ga weer naar een andere plek. Denk dat zo een andere mod met de zwee...euh scepter komt zwaaien in DGK. Tot de volgende ronde ..veel plezier en droom mooie dromen voor wie nog gaat slapen.![]()
Dank voor de inzet en alvast een vroeg welterustenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:54 schreef paddy het volgende:
Ik ga weer naar een andere plek. Denk dat zo een andere mod met de zwee...euh scepter komt zwaaien in DGK. Tot de volgende ronde ..veel plezier en droom mooie dromen voor wie nog gaat slapen.![]()
Watvoor weapons heb je equipped?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, dat schip is toch neergehaald, hoe denk je anders dat ik hier ben verzeild geraakt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je staat er al een minuutje of wat in.
Ik probeerde ook al zoiets.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik meld me aan voor mod, wel met ban fuctie dan heb nog een appel te schillen met iemand
In Spira natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
Ze hebben hier trouwens wel lekker eten, dat moet gezegd.
Vertel esquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik meld me aan voor mod, wel met ban fuctie dan heb nog een appel te schillen met iemand
Zie je? Dat moet ik dus even niet hebben, dan ben ik nog verder van huis. Ik wacht wel op een straaljager van Unfor.quote:
ach zo nu en dan rel ik wel eens op fokquote:
Magic Potion +3quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Watvoor weapons heb je equipped?![]()
Vervang je Dagger met een Battle Axe...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Magic Potion +3
Leather Armour +2
Shield +3
Dagger +5
Strength +2
Dexterity +4
Intelligence +22
Ooohhh. Dat heb ik nooit gespeeld. Ik ben van SimCity en Age of Empires, Civ, Colonization, en dat soort spelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In Spira natuurlijk.
http://en.wikipedia.org/wiki/Besaid#Geography
![]()
disana in acktiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Magic Potion +3
Leather Armour +2
Shield +3
Dagger +5
Strength +2
Dexterity +4
Intelligence +22
Toch niet met mij he!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Toch niet met mij he!!!
KUT hyves!!!![]()
Ik weet het niet Ian... ik heb het gevoel dat het hier allemaal niet werkt. Ik heb er wel net een scimitar bij en dat kennen ze hier weer wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vervang je Dagger met een Battle Axe...
De Francesca bijvoorbeeld.
En neem een shield die alle elemental magic blockt.
Bovendien mag je je strength ook wel gaan tweaken...
Kan je niet even ergens wat npc-fiends verslaan voor wat extra exp.?
lightning boltquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet Ian... ik heb het gevoel dat het hier allemaal niet werkt. Ik heb er wel net een scimitar bij en dat kennen ze hier weer wel.
Peeetquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:06 schreef petraa het volgende:
hmzzz ik post dingen en ze staan er niet!!!
word nog aan gewerktquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
pokeren zit er voor mij niet in..
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Peeet![]()
http://www.telegraaf.nl/d(...)_forum_zeikerds.html
Wat een mafkezenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
vergeet ik de link![]()
http://www.youtube.com/watch?v=8ufaBKdY60w
Ik had dat gisteren bij een update... verhaaltje, plaatjes erbij, invoeren... en hij was gewoon weg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat de alcohol teveel in me bloed zit!!! en dat ik gewoon vergeet in te voeren
![]()
Ik heb het laatste tijd wel vaker, dan wil ik een smiley toeveogen en dan is me hele post weg!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had dat gisteren bij een update... verhaaltje, plaatjes erbij, invoeren... en hij was gewoon weg.
Als ie 'leeg' is in het invoervenster kun je tenminste nog rechtsklik en 'ongedaan maken' proberen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het laatste tijd wel vaker, dan wil ik een smiley toeveogen en dan is me hele post weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |