En je bent 12.. Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:06 schreef Teunebeun het volgende:
Hoi alle FOKkers,
Nu zit het zo ik was online op msn, voegt hij me toe.
Gaat ie mij uitschelden via msndat is al fucking laf maar okeej. Hij scheld mij uit en vraagt dan of ie mij anaal mag nemen
Zei ik zo van 'Ga maar een andere homo zoeken vieze homo. Wordt hij boos niet normaal meer dus ga ik hem negeren. Als ie mij nu verot scheld dan sla ik het op en geef het even af aan de coordinator want ik wil geen gezeik. Ik ben nu bezig met examen jaar dus wil ik liever rust
![]()
hebben ze een afspraak gemaakt bij dat anne frank plantsoen in eindhoven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:07 schreef GGMM het volgende:
leuk zeg, en toen?
Ja zeker ik fittnes en heb behoorlijk wat kracht achter de armen Hij is dik dus ik kan hem wel aan denk ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:07 schreef bersenka het volgende:
kun je hem fysiek aan?
hihi, TS is homo!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:06 schreef Teunebeun het volgende:
... Zei ik zo van 'Ga maar een andere homo zoeken vieze homo. ...
Hoe zo nu pawn ik hem en heb ik geen gezeik aan mijn kop liever dat dan een jaartje over doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:09 schreef Edie86 het volgende:
Omg, wat ben jij een dikke homo![]()
Naar de coördinator...
vraag of ze wil neuken, daar komt sowieso een reactie opquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:10 schreef Florian_ het volgende:
dit is ook irritant, zo'n meisje gaat elke dag tegen me praten op msn, en dan zegt ze alleen dit:
zij: "hoi"
ik: "oioi"
zij: "hoe gaat ie?"
ik: "euuh ja goed, jij"
zij: "ja ook"
en dan is het weer stil
Hoezo een jaartje over? Tering, veeg hem een klap in z'n gezicht en het is afgelopen... Alhoewel je dikke kans hebt dat het allemaal gewoon een 'grapje' is... Stiekem ben je bang voor hem hé?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:10 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hoe zo nu pawn ik hem en heb ik geen gezeik aan mijn kop liever dat dan een jaartje over doen![]()
Welke noob doet dat voor de grapquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:12 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Hoezo een jaartje over? Tering, veeg hem een klap in z'n gezicht en het is afgelopen... Alhoewel je dikke kans hebt dat het allemaal gewoon een 'grapje' is... Stiekem ben je bang voor hem hé?![]()
![]()
je klasgenoot...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:14 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Welke noob doet dat voor de grap![]()
Oftewel ze wil met je neuken.....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:10 schreef Florian_ het volgende:
dit is ook irritant, zo'n meisje gaat elke dag tegen me praten op msn, en dan zegt ze alleen dit:
en dan is het weer stil
Negeren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:10 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hoe zo nu pawn ik hem en heb ik geen gezeik aan mijn kop liever dat dan een jaartje over doen![]()
Ja dat zeggen ze altijd maar nu ga ik eens slaan dat weet de hele school dat je met mij geen ruzie hoef te makenquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:20 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze altijd maar nu ga ik eens slaan dat weet de hele school dat je met mij geen ruzie hoef te maken
Hij mag dan wel 16 wezen maar als hij mij slaat dan komt een hele groep mij helpenquote:
lolleromfgquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:21 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hij mag dan wel 16 wezen maar als hij mij slaat dan komt een hele groep mij helpenook al wil ik dat niet
Ik heb bijna 2 klasse achter mij staan zeker 30 mensen dus als ie wat wilt dan moet ie uit kijkequote:
wanneer ben jij eigenlijk jarigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik heb bijna 2 klasse achter mij staan zeker 30 mensen dus als ie wat wilt dan moet ie uit kijke
16 kan je tellen of hoe zit het?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:21 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hij mag dan wel 16 wezen maar als hij mij slaat dan komt een hele groep mij helpenook al wil ik dat niet
De school is nog niet eens bezig en als de school begint ga ik direct naar hem toe dan sla ik hem vol in z'n ballenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef appelsjap het volgende:
ga weg pussy![]()
![]()
dat je niet eens iets trug durft te doen![]()
Ik niet en hij ook nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
16 kan je tellen of hoe zit het?
Laat me raden getinte huidskleur?
uhh volgens mij heeft tie gelijk dan hoor.... beetje met je hand aan iemand anders zijn ballen zittenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:32 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
De school is nog niet eens bezig en als de school begint ga ik direct naar hem toe dan sla ik hem vol in z'n ballen
Okeej maar het is effectiever om in zijn ballen te slaan maar okeej ik sla wel eerst op zijn hoofdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
uhh volgens mij heeft tie gelijk dan hoor.... beetje emt je hand aan iemand anders zijn ballen zitten
Gewoon vol in het gezicht![]()
Dat ga ik ook doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef RainofDeath het volgende:
Tik hem gewoon in elkaar.
Probleem : solved.
klap tegen het hoofd = bewusteloosquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:35 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Okeej maar het is effectiever om in zijn ballen te slaan maar okeej ik sla wel eerst op zijn hoofd
volgens mij ben je dan nog geen 16...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:21 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:37 schreef Olep het volgende:
[..]
volgens mij ben je dan nog geen 16...
Ja gaat lastig, slaan op MSNquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:37 schreef zarGon het volgende:
Zo, jullie snoeren elkaar verbaal de mond, hm?
pssst vmbo-t en hij is 15 ofzo dus daar hebben ze leeftijd van datums aflezen nog niet gehadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:37 schreef Olep het volgende:
[..]
volgens mij ben je dan nog geen 16...
Zachte tik op z'n slaap werkt, vraag Gerd maar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja gaat lastig, slaan op MSN![]()
Maar wacht maar over een week dan is ie van mij
Ik weet ik type nu veel verkeerd omdat ik boos ben en ik heb bier gezopen nu goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef zarGon het volgende:
TS, waarom zit jij eigenlijk op school?
Okeej thanx voor de tips dit is mijn eerste fight dus kan wel wat tips gebruikenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zachte tik op z'n slaap werkt, vraag Gerd maar.
Kastnicht ? Ik ben geen homoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:43 schreef karr-1 het volgende:
TS is een duidelijk geval van een kastnicht. Komt vanzelf goed, over een paar jaar kun je zijn wie je wilt zijn.
Neeeeequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:42 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik weet ik type nu veel verkeerd omdat ik boos ben en ik heb bier gezopen nu goed![]()
Nee, het ging er mij meer om dat je op school een beetje zindelijkheid wordt bijgebracht, zodat jij rationeel kan handelen. Soms wordt dat niet meegegeven uit huis.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:42 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik weet ik type nu veel verkeerd omdat ik boos ben en ik heb bier gezopen nu goed![]()
Heej ik kan nog werk krijgen zoals straatveger nu goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef afdak het volgende:
Jammer dat je op fok geen vmbo kampers met bontkragen kan blokkeren.
Ja wat had je anders verwacht? veel praatjes "ik ga hem slaan ik ga hem slaan" en hij zegt dat hij zo een groep van 60 man achter zich heeft.....quote:
Lees eens het topic door, ik heb nog altijd 30 man achter mij staanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja wat had je anders verwacht? veel praatjes "ik ga hem slaan ik ga hem slaan" en hij zegt dat hij zo een groep van 60 man achter zich heeft.....
![]()
Ik zou je ook uitschelden als ik je op msn hadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:45 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Heej ik kan nog werk krijgen zoals straatveger nu goed![]()
Téring hey, tegenwoordig durven ze hun eigen werck niet eens zelf op te knappen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:46 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Lees eens het topic door, ik heb nog altijd 30 man achter mij staan![]()
Iedereen heeft zijn groepquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zou je ook uitschelden als ik je op msn had
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:20 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze altijd maar nu ga ik eens slaan dat weet de hele school dat je met mij geen ruzie hoef te maken
Ja foutje moest 300 man zijn, want zij halen hun familie er ook bij ( 10 man per persoon dus) die allemaal niks te doen hebben, want ze hebben geen werk en rijden in gejatte autos of van onze belastingcenten gekochte kut autos met keiharde kut muziek op naar jou toe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:46 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Lees eens het topic door, ik heb nog altijd 30 man achter mij staan![]()
Dat zei ik ook toen ik 16 was en moet je eens kijken wat er van mij geworden is. Volbloed homo en proud of it.quote:
Als je mij in het normale leven kend , dan hoeft er zo'n systeem niet te komen. Ik ben een van de beste leerling van de schoolquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef Canisfire het volgende:
Waarom kan er geen systeem komen waar bij al het grut onder de 18 niet buiten pub kan posten ?
Een betere uitspraak bestaat er niet. Al zijn de rest van zijn foto's niet veel beter.quote:
Op het VMBO ben je al de beste als je weet dat 1 en 1 bij elkaar 2 is, dus dat zegt niets natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Als je mij in het normale leven kend , dan hoeft er zo'n systeem niet te komen. Ik ben een van de beste leerling van de school![]()
Ga eens uit het topic. De school waar ik op zit is christelijk en heeft ook havo en vwoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja foutje moest 300 man zijn, want zij halen hun familie er ook bij ( 10 man per persoon dus) die allemaal niks te doen hebben, want ze hebben geen werk en rijden in gejatte autos of van onze belastingcenten gekochte kut autos met keiharde kut muziek op naar jou toe.
<-- hoezo vooroordelen ?![]()
Jezus op wat voor school zit jij wel nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Als je mij in het normale leven kend , dan hoeft er zo'n systeem niet te komen. Ik ben een van de beste leerling van de school![]()
"Fucking laf, maar okeej"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:06 schreef Teunebeun het volgende:
Hoi alle FOKkers,
Gaat ie mij uitschelden via msndat is al fucking laf maar okeej. Hij scheld mij uit en vraagt dan of ie mij anaal mag nemen
Zei ik zo van 'Ga maar een andere homo zoeken vieze homo. Wordt hij boos niet normaal meer dus ga ik hem negeren. Als ie mij nu verot scheld dan sla ik het op en geef het even af aan de coordinator want ik wil geen gezeik. Ik ben nu bezig met examen jaar dus wil ik liever rust
![]()
Vmbo-t daar moet je ook slim voor zijn he ...:Pquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
De rest is. Net als dat er een aantal is ipv 'Er zijn een aantal..'.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een betere uitspraak bestaat er niet. Al zijn de rest van zijn foto's niet veel beter.
Jezus jullie bashen het hele vmbo-T. Een ding wij weten net zo veel als de gemiddelde HAVO leerling. Alleen leren zij snellerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Op het VMBO ben je al de beste als je weet dat 1 en 1 bij elkaar 2 is, dus dat zegt niets natuurlijk.
En dat zegt wat over jou?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
En je eindigt een stukkie lager.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Jezus jullie bashen het hele vmbo-T. Een ding wij weten net zo veel als de gemiddelde HAVO leerling. Alleen leren zij sneller![]()
Knappe jongen als je dan met vmbo-t de beste van de school bentquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ga eens uit het topic. De school waar ik op zit is christelijk en heeft ook havo en vwo![]()
Ik ben dyslectischquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jezus op wat voor school zit jij wel niet
Nogmaals, wat voor betekenis heeft dat? Heb ik ook op gezeten, werkelijk waar geen verschil met andere scholen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ga eens uit het topic. De school waar ik op zit is christelijk en heeft ook havo en vwo![]()
Merci, mijn brein draait nog in vakantie modus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef Skv het volgende:
[..]
De rest is. Net als dat er een aantal is ipv 'Er zijn een aantal..'.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Jezus jullie bashen het hele vmbo-T. Een ding wij weten net zo veel als de gemiddelde HAVO leerling. Alleen leren zij sneller![]()
net als 99% van de nederlandse bevolking als ik iedereen mag geloven ... is gewoon onzin.quote:
Zit je hier op school ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Oké, ik ga nu even duidelijk zijn. De leerlingen waar ik mee om ga zijn van de VMBO-T en HAVO afdeling. Zij vinden mij heel erg aardig. Ik zeg bijna nooit iets maar als iemand mij het leven zuur maakt dan zeg ik wel wat, wel in zo'n vriendelijke taal dat de gene mij begrijpt. Ik heb nooit iemand geslagen wilde ik ook nooit doen maar dit is de druppel op de gloeiende glasplaat!quote:
Ah, het toppunt van oligofrenie is bereikt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
![]()
Omg![]()
vmbo-b = lomp
vmbo-t = iemand die hersens heeft maar ze niet gebruikt
havo = iemand die slim is en vwo kan maar lui is ( ik dus)
vwo = iemand die heel slim is en lui of iemand die slim is en iets uitvoert.
Op havo leer je echt veel meer dan op vmbo-t... 10000 keer meer dan op vmbo-b
Die examens daarvan zijn echt een lachertje![]()
Gloeiende glasplaatquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Oké, ik ga nu even duidelijk zijn. De leerlingen waar ik mee om ga zijn van de VMBO-T en HAVO afdeling. Zij vinden mij heel erg aardig. Ik zeg bijna nooit iets maar als iemand mij het leven zuur maakt dan zeg ik wel wat, wel in zo'n vriendelijke taal dat de gene mij begrijpt. Ik heb nooit iemand geslagen wilde ik ook nooit doen maar dit is de druppel op de gloeiende glasplaat!
Nee, ik zit op het Lyceum Schondelnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zit je hier op school ?
[afbeelding]
dus het loopt met een sisser afquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
dit is de druppel op de gloeiende glasplaat!
gloeiende glasplaat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Oké, ik ga nu even duidelijk zijn. De leerlingen waar ik mee om ga zijn van de VMBO-T en HAVO afdeling. Zij vinden mij heel erg aardig. Ik zeg bijna nooit iets maar als iemand mij het leven zuur maakt dan zeg ik wel wat, wel in zo'n vriendelijke taal dat de gene mij begrijpt. Ik heb nooit iemand geslagen wilde ik ook nooit doen maar dit is de druppel op de gloeiende glasplaat!
Oeps, ik raakte in de war forgive me, het is nattuurlijk een druppel op de gloeiende gasplaatquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:00 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dus het loopt met een sisser af![]()
naja hij praat wel "normaal" nederlands beter dan de hele tijd dat respect en je weet en al die onzin gelul.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:21 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik was ook even boos, mag het?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
naja hij praat wel "normaal" nederlands beter dan de hele tijd dat respect en je weet en al die onzin gelul.
JIj kleine Ché!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
De kruisboog mag ik alleen op wedstrijden halenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef Buitendam het volgende:
Hé maar Teun, je bent toch in het bezit van een kruisboog...?
Zowieso je gaat toch niet naar de coördinator ... dan ben je een nsb'erquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef BartK. het volgende:
Omg, voor zoeits ga je toch niet naar de coördinator?
Dan geef je hem na de wedstrijd toch niet terug, Einstein.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:08 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
De kruisboog mag ik alleen op wedstrijden halen![]()
Ja!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zowieso je gaat toch niet naar de coördinator ... dan ben je een nsb'er![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:08 schreef zarGon het volgende:
In welke klas zit de keyboardheld en jij?
Dan krijg ik een boete van 500 euroquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan geef je hem na de wedstrijd toch niet terug, Einstein.
Dat steel je dan toch van die dikke, als ie een pijl in zijn rug heeft!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:10 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dan krijg ik een boete van 500 euro![]()
Nee maar nu wel,r want ik laat mij niet als een zielige hersenloze uitscheldenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:10 schreef BartK. het volgende:
Gast, maak wind jij je altijd zo op om zo'n klein ding?
4T3 en 4T3 nu goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, nu nog de goede letter en nummercombinatie...
Geboortedatum: 16-06-1992quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:06 schreef Teunebeun het volgende:
Hoi alle FOKkers,
![]()
Nee, want ik hoef geen geldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat steel je dan toch van die dikke, als ie een pijl in zijn rug heeft!
Ik ben eens bedreigt met mijn leven omdat een VRIEND van mij, dus ik zelf niet eens haar visgraatje noemde. Daar moest ik om lachen en tada, gewoon laten lullen die lui, ze doen toch niks.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:11 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee maar nu wel,r want ik laat mij niet als een zielige hersenloze uitschelden![]()
Ik weet niet eens waar die gast woont en de school begint pas over een weekquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:12 schreef McKillem het volgende:
[..]
Geboortedatum: 16-06-1992
Met die geboorte datum een topic op fok openen en denken dat je serieus wordt genomen.
MSN.
Mensen op een afstand uitschelden.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:06 schreef Teunebeun het volgende:
Ik ben nu bezig met examen jaar dus wil ik liever rust![]()
quote:Opleiding: VMBO-T daarna hoop ik ict en horeca
Over.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:14 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar die gast woont en de school begint pas achter een week![]()
Dat hoop ik ook hij is mijn idoolquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:13 schreef Canisfire het volgende:
Ik gok dat Teun de nieuwe Maikuuuuul gaat worden.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:13 schreef Canisfire het volgende:
...dat is om die boete te betalen.quote:
Nergens een lekkerwijf te vindenquote:
Gast kijk in het midden in dat rode vest, dat moet hem zijn!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:16 schreef Flashwin het volgende:
in ieder geval de bovenste rij, daar staan de grootste josti's
Dan kom ik in de gevangenisquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
...dat is om die boete te betalen.
Kijk: Bij de eerstvolgende wedstrijd jat je die kruisboog. 's Maandags ga je naar school en pompt die dikke vol...hout.
Daarna jat je zijn geld, om de boete te kunnen betalen.
Je hebt respect afgedwongen bij je matties én de boete is betaald. Kun jij in alle rust je examens gaan doen om cafébaas te worden![]()
Oh, d'r is eentje genomen vorig jaar toen je in 4T2 zat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:16 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Haha, wij hebben nog geen groepsfoto
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:18 schreef BartK. het volgende:
[..]
Gast kijk in het midden in dat rode vest, dat moet hem zijn!
Je bent bij deze de grootste nep vmbo-er aller tijden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:18 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dan kom ik in de gevangenisen dat wil ik niet
Haha 't wordt steeds grappigerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, d'r is eentje genomen vorig jaar toen je in 4T2 zat?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:13 schreef Canisfire het volgende:
Heey het is geen carnaval topic en ik respecteer het niet om zo maar foto's bij andere mensen van de site te halenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:21 schreef index.html het volgende:
[afbeelding]
Pak je toverstaf, verander hem in een kikker.
Koop deze kikker voor een kwartje, gooi hem op de grond...
... laat maar ...![]()
"Er is so schön er is so töll jah dass ist anton aus tirol lalala "quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent bij deze de grootste nep vmbo-er aller tijden.
En scheer je nu maar naar de coördinator, Anton.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:22 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Heey het is geen carnaval topic en ik respecteer het niet om zo maar foto's bij andere mensen van de site te halen![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:22 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Heey het is geen carnaval topic en ik respecteer het niet om zo maar foto's bij andere mensen van de site te halen![]()
Neequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:21 schreef Teunebeun het volgende:
Kan de TT verandert worden in 'Het speltopic raad in welke klas Teunebeun zit'![]()
Ik bedoelde min of meer die nederlandsche man in der jaren 40.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"Er is so schön er is so töll jah dass ist anton aus tirol lalala "
Dus de foto's in jou FoBo zijn echt van jezelf?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:22 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Respect man respectquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:22 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dat is al wat beterquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:21 schreef index.html het volgende:
http://members.home.nl/dragonzz/images/Fotoho5.jpg
(url van foto gemaakt, TS werd er verdrietig van...)
Pak je toverstaf, verander hem in een kikker.
Koop deze kikker voor een kwartje, gooi hem op de grond...
... laat maar ...![]()
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:24 schreef BartK. het volgende:
[..]
Dus de foto's in jou FoBo zijn echt van jezelf?![]()
Waarom heb je een bontkraag? het heeft de laatste 5 jaar nauwelijks gesneeuwd in nederland...quote:
Nee, ik koop meer kleren van Jack & Jonesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:31 schreef Canisfire het volgende:
Heb je ook al een g-star truitje ?
Ik vind het mooiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom heb je een bontkraag? het heeft de laatste 5 jaar nauwelijks gesneeuwd in nederland...![]()
En wat vind je van Brechtje ?quote:
Oké, ik heb der zelf een kruis bij want ik geloof in godquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:27 schreef Canisfire het volgende:
Check die ketting spang !
[afbeelding]
Das vragen naar de bekende weg hequote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
![]()
Omg![]()
vmbo-b = lomp
vmbo-t = iemand die hersens heeft maar ze niet gebruikt
havo = iemand die slim is en vwo kan maar lui is ( ik dus)
vwo = iemand die heel slim is en lui of iemand die slim is en iets uitvoert.
Op havo leer je echt veel meer dan op vmbo-t... 10000 keer meer dan op vmbo-b
Die examens daarvan zijn echt een lachertje![]()
Nee, iek vind jou Nederlands veel beter, ies echt teken van intelligensie..! Ies havo niveau. Primagoet!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
naja hij praat wel "normaal" nederlands beter dan de hele tijd dat respect en je weet en al die onzin gelul.
Geil wijf die erop geilt als jongens zoals jij pssst naar haar roepenquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
[..]
Nee, iek vind jou Nederlands veel beter, ies echt teken van intelligensie..! Ies havo niveau. Primagoet!
Ik zoek mijn eigen meisjes wel uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geil wijf die erop geilt als jongens zoals jij pssst naar haar roepengaat het maar gauw doen
![]()
Ben benieuwt of hij echt onder het gros van pub jongetjes valtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Das vragen naar de bekende weg he![]()
Die meisjes bij het damesondergoed uit de Wehkamp tellen niet...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:37 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik zoek mijn eigen meisjes wel uit![]()
Ik wil graag cafébeheerder wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:38 schreef zarGon het volgende:
Zeg TS, wat wil jij later worden?
Dat bericht in de 2de quote was gewoon serieus hoor....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
[..]
Nee, iek vind jou Nederlands veel beter, ies echt teken van intelligensie..! Ies havo niveau. Primagoet!
Is dat niet een beetje te hoog gegrepen voor jou?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:39 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik wil graag cafébeheerder worden![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:38 schreef Artbij het volgende:
Ik weet niet of iemand in dit topic al iets gepost heeft over het Nederlands van TS, maar ik vind het onder het niveau, als deze persoon ergens eindexamen in kan doen is het slecht gesteld met het Nederlandse onderwijs.....
De vader van zange bob kan het ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te hoog gegrepen voor jou?
Ja, ik vind het eigenlijk jammerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor de rest klopt die zin zowel grammaticaal als spellingstechnisch?
Wat vind je jammer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:47 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja, ik vind het eigenlijk jammer![]()
Wij zitten niet echt op dezelfde golflengte, hm?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:47 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja, ik vind het eigenlijk jammer![]()
Het is beter dan helemaal niks. Ik word entertainerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:54 schreef Canisfire het volgende:
Teun zorgt wel voor wat Vrijdag avond vermaak dat dan weer wel.
Ik zit nu al 20 minuten aan de beademingsapparatuur.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:55 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Het is beter dan helemaal niks. Ik word entertainer![]()
Ik zie wel toekomst voor je als de nieuwe Nawijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:55 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Het is beter dan helemaal niks. Ik word entertainer![]()
Probeer het zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:06 schreef Teunebeun het volgende:
Hij schold mij uit en hij vroeg of hij mij anaal mag nemen. Dat lijkt de beste manier volgens veel mensen
Ach ik laat jullie wel babbelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:58 schreef Crack_david het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat die gozer TS niet meteen op zn bek heeft gerost
Proberen mijn nederlands te verbeterenquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:01 schreef Artbij het volgende:
[..]
Proberen mijn nederlands te verbeteren![]()
![]()
pssst, zal ik je eens wat vertellen? dit is een internetforum. Zo nauw nemen we het dan ook niet met het gebruik van de nederlandse taal, en tikvauten zijn dan ook snel gemaakt. Niks om je zorgen over te maken tenzij je graag de verveelde spellingnazi-leraar-wannabee uit wilt hangen. Dat triple-checken en door anderen laten nakijken bewaren de meeste mensen hier voor het schrijven van officiele stukken als sollicitatiebrieven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:38 schreef Artbij het volgende:
Ik weet niet of iemand in dit topic al iets gepost heeft over het nederlands van TS, maar ik vind het onder alle niveau, als deze persoon ergens eindexamen in kan doen is het slecht gesteld met het nederlandse onderwijs.....
Geloof me je zit op fok! heeft geen zinquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:05 schreef harrypiel het volgende:
[..]
pssst, zal ik je eens wat vertellen? dit is een internetforum. Zo nauw nemen we het dan ook niet met het geruik van de nederlandse taal, en tikvauten zijn dan ook snel gemaakt. Niks om je zorgen over te maken tenzij je graag de verveelde spellingnazi-leraar-wannabee uit wilt hangen. Dat triple-checken en door anderen laten nakijken bewaren de meeste mensen hier voor het schrijven van officiele stukken als sollicitatiebrieven.
Jij vind je eigen ik stoer. Veel succes met hard werkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:04 schreef Artbij het volgende:
ik vind het lief dat je de moeite neemt....
Hoe moet de zin dan gemaakt worden, leer ik wat bijquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:05 schreef voskat het volgende:
[..]
Je deed het fout, op de 2 hoofdletters na.
Je haalt "het" weg bij "het niveau".quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:07 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hoe moet de zin dan gemaakt worden, leer ik wat bij![]()
ik erger me dan ook niet aan een tikfout hier en daar, en mensen die daar een heel drama van maken door op basis daarvan je intellectuele capaciteiten in twijfel te trekken krijgen ook heel weinig aandacht. Maar af en toe is handig om even wat realiteitszin tegen dat soort mannetjes te verkondigen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Geloof me je zit op fok! heeft geen zin![]()
quote:
Waarschijnlijk omdat hij nog leerplichtig is..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef zarGon het volgende:
TS, waarom zit jij eigenlijk op school?
Kijk je ook naar Peter André en Jordan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:15 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Eerst zit jij mij om zeep te helpen en dan begin je aardig te doen. Rot toch op zo'n meiden hoef ik niet
![]()
Sorry, ik had jouw profiel nog niet bekekenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kijk je ook naar Peter André en Jordan?
Ik gebruik soms breezah taal als ik heel erg boos benquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:12 schreef harrypiel het volgende:
[..]
ik erger me dan ook niet aan een tikfout hier en daar, en mensen die daar een heel drama van maken door op basis daarvan je intellectuele capaciteiten in twijfel te trekken krijgen ook heel weinig aandacht. Maar af en toe is handig om even wat realiteitszin tegen dat soort mannetjes te verkondigen.
BrEeZaH- en Mattiespeak daarintegen staat garant voor een flinke sneer van mijn kant.
Nee, wat boeit dat nou?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef Canisfire het volgende:
Maar de hamvraag is kijk je nu ?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef Teunebeun het volgende:
Ik ga slapen. Dag lieve en onaardige fokkertjes!
Met je bontkraagquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:06 schreef Teunebeun het volgende:
Hoi alle Fokkers!
Nu zit het zo ik was online op MSN, voegt hij mij toe.
Ging hij mij uitschelden via MSN. Dat is al fucking laf maar oké. Hij schold mij uit en hij vroeg of hij mij anaal mag nemen
Ik zei daarop ‘Ga maar een andere homo zoeken vieze homo’. Wordt hij boos niet meer normaal. Oké, ik ga hem negeren, dacht ik. Dat lijkt de beste manier volgens veel mensen
Maar als de school begint en hij mij verrot scheld dan sla ik het op en geef het even af aan de coördinator want ik wil geen gezeik. Ik ben nu bezig met het examen jaar dus wil ik liever rust
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:09 schreef Maikuuul het volgende:
Sla hem kk kapot met je gouden ring !!!
Dat zal em lerenen koop een koningsketting gek ! zoeen dunne stylz = niet uberpwnage !
Dat ga ik nu ook doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 08:07 schreef danny91184 het volgende:
Je kan em toch ook gewoon een keer flink op z'n bek slaan??
Dat doe ik wel volgend jaar dan heb ik veel geldquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:09 schreef Maikuuul het volgende:
Sla hem kk kapot met je gouden ring !!!
Dat zal em lerenen koop een koningsketting gek ! zoeen dunne stylz = niet uberpwnage !
Omg lees eens het topic door!quote:
Ik zou me schamen als ik jou was.quote:
als je rust wilt, moet je even met een hamer op je kop slaan; we hebben toch weinig hoop over je kansen m.b.t. je examens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:06 schreef Teunebeun het volgende:
Hoi alle Fokkers!
Nu zit het zo ik was online op MSN, voegt hij mij toe.
Ging hij mij uitschelden via MSN. Dat is al fucking laf maar oké. Hij schold mij uit en hij vroeg of hij mij anaal mag nemen
Ik zei daarop ‘Ga maar een andere homo zoeken vieze homo’. Wordt hij boos niet meer normaal. Oké, ik ga hem negeren, dacht ik. Dat lijkt de beste manier volgens veel mensen
Maar als de school begint en hij mij verrot scheld dan sla ik het op en geef het even af aan de coördinator want ik wil geen gezeik. Ik ben nu bezig met het examen jaar dus wil ik liever rust
Of ze wacht tot je zegt, ik wil neuken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:10 schreef Florian_ het volgende:
en dan is het weer stil
Staat in je OP. ''Zoek maar een andere homo.''quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:39 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik ben geen nichtIk ben hetero
![]()
wat is het probleem, geef die breezer een btg kaartje en je mag haar palenquote:
Naja als je het goed doet is het gesprek snel afgelopenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:52 schreef henkway het volgende:
[..]
Of ze wacht tot je zegt, ik wil neuken.
Dan kan zij zeggen met wie.
Dan zeg jij, met jouw.
zegt zij weer, wanneer?
Nou en zo hou je het gesprek gaande
vastgelegd voor z'n nageslacht, ohnee wacht even.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:54 schreef BartK. het volgende:
[..]
Staat in je OP. ''Zoek maar een andere homo.''
ik ga er vanuit dat jij een syfilis- en gonorrhoe-veteraan bent.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:52 schreef henkway het volgende:
[..]
Of ze wacht tot je zegt, ik wil neuken.
Dan kan zij zeggen met wie.
Dan zeg jij, met jouw.
zegt zij weer, wanneer?
Nou en zo hou je het gesprek gaande
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:57 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
vastgelegd voor z'n nageslacht, ohnee wacht even.
Ik blijf heteroquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:48 schreef McGilles het volgende:
Het liefst hoopt Teun dat een lieve homo dit topic leest zodat ze een blind date kunnen hebben, alleen jammer dat je nog niet uit de kast bent gekomen...
je kán Nederlands niet eens laten vallen,,Niet meer naar school geweest na de basisschool begrijp ik?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
je hebt nederlands al vrij snel laten vallen begrijp ik?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:12 schreef Teunebeun het volgende:
Sluit dit topic maar niet ik heb zin in FOKkers die mij de hele tijd als homo benaderen
Stoute Fok!kers...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:12 schreef Teunebeun het volgende:
Sluit dit topic maar ik heb geen zin meer in FOKkers die mij de hele tijd als homo benaderen
Just kidding right en ik ben de pausquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:30 schreef JunkStyle_MusicAddict het volgende:
Komop,,Je kan je ook aanstellen hoor TS, dude They're kiddin' Maar ik snap dus nu al waar dat probleem vandaan komt je bent gewoon een zeikerd..!
Dus het is wél waar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:33 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Just kidding right en ik ben de paus![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:29 schreef McGilles het volgende:
Homo's hebben in het algemeen een iets minder gevoel voor de nederlandse taal, dus je hebt een goed excuus waarom je niet zo'n 'ster' bent in de spelling ervan!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:34 schreef index.html het volgende:
[..]
Dus het is wél waar?![]()
[afbeelding]
Geactiveerd 28-11-2006quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:34 schreef index.html het volgende:
[..]
Dus het is wél waar?![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:36 schreef McGilles het volgende:
Teun gaat vanavond in de plaatselijke disco weer op mannen vrouwenjacht!![]()
't Brunke !quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:36 schreef McGilles het volgende:
Teun gaat vanavond in de plaatselijke disco weer op mannenjacht!![]()
+1 scherp !quote:
Kan me goed voorstellen dat je goed kan opschieten met vrouwen, hebben homo's meestal en die vrouwen zijn gewoon opzoek naar een gezellige 'huishomo' waarmee ze gezellig vrouwendingen kunnen bespreken!quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je goed kan opschieten met vrouwen, hebben homo's meestal en die vrouwen zijn gewoon opzoek naar een gezellige 'huishomo' waarmee ze gezellig vrouwendingen kunnen bespreken!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je goed kan opschieten met vrouwen, hebben homo's meestal en die vrouwen zijn gewoon opzoek naar een gezellige 'huishomo' waarmee ze gezellig vrouwendingen kunnen bespreken!
Hij heet Glenn en hij komt uit Linnequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoe heet die gast Teun. Dan ram ik hem in elkaar. Ben ook van roermond. Jeweetz
Nee, je topic was een 'kijk-ik-ben-stiekem-homo-topic' en ik help je gewoon een handje, maar je moet natuurlijk zelf ook wel meewerken, anders lukt het niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:52 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Echt rot eens op gast, je verpest mijn hele topic
![]()
Daar ben je 'op' ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:52 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hij heet Glenn en hij komt uit Linne![]()
Dit topic is serieus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nee, je topic was een 'kijk-ik-ben-stiekem-homo-topic' en ik help je gewoon een handje, maar je moet natuurlijk zelf ook wel meewerken, anders lukt het niet.
Dat noemen ze biseksueelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:54 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dit topic is serieus.
Ik kan je wel kusjes geven als je dat wilt maar ik ben een hetero
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:54 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dit topic is serieus.
Ik kan je wel kusjes geven als je dat wilt maar dat durf ik alleen als je vanavond bij mij thuis komt
je beukt hem waar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:55 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, want ik beuk hem volgende week in elkaar![]()
Nu heb ik je gekwetst net goed kneusquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
![]()
Ho eens even, hiervan ben ik niet gediend! Zie je wel, een homo in schaapskleren!
Wat vanaf 1.000 posts mag je meeposten in het geheime homo-topic van Fok!?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:56 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Boeit mij niet want jullie vinden het grappig en het krikt mijn posts op
Die bestaat nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:57 schreef index.html het volgende:
[..]
Wat vanaf 1.000 posts mag je meeposten in het geheime homo-topic van Fok!?![]()
Ja, ik ben diep gekwetst, ik kan nu wel wat kusjes gebruiken, wanneer kom je nou?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:56 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nu heb ik je gekwetst net goed kneus![]()
Van kusjes geven komen homos niet hoor...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja, ik ben diep gekwetst, ik kan nu wel wat kusjes gebruiken, wanneer kom je nou?
Ik kom niet ik ben hetero ik houd niet van mannenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja, ik ben diep gekwetst, ik kan nu wel wat kusjes gebruiken, wanneer kom je nou?
Waarom wil je McGilles een kusje geven dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:59 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik kom niet ik ben hetero ik houd niet van mannen
In deel 2? Moet jij hem maken hèquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:00 schreef Teunebeun het volgende:
Jullie gaan maar fijn verder met baggeren ik zie jullie straks wel
Meerdere kusjes zelfsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:00 schreef index.html het volgende:
[..]
Waarom wil je McGilles een kusje geven dan?![]()
Dat wil ik niet! Straks ga je me aaien over mijn edele delen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:00 schreef Teunebeun het volgende:
Jullie gaan maar fijn verder met baggeren ik zie jullie straks wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |