Ik blijf heteroquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:48 schreef McGilles het volgende:
Het liefst hoopt Teun dat een lieve homo dit topic leest zodat ze een blind date kunnen hebben, alleen jammer dat je nog niet uit de kast bent gekomen...
je kán Nederlands niet eens laten vallen,,Niet meer naar school geweest na de basisschool begrijp ik?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
je hebt nederlands al vrij snel laten vallen begrijp ik?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:12 schreef Teunebeun het volgende:
Sluit dit topic maar niet ik heb zin in FOKkers die mij de hele tijd als homo benaderen
Stoute Fok!kers...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:12 schreef Teunebeun het volgende:
Sluit dit topic maar ik heb geen zin meer in FOKkers die mij de hele tijd als homo benaderen
Just kidding right en ik ben de pausquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:30 schreef JunkStyle_MusicAddict het volgende:
Komop,,Je kan je ook aanstellen hoor TS, dude They're kiddin' Maar ik snap dus nu al waar dat probleem vandaan komt je bent gewoon een zeikerd..!
Dus het is wél waar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:33 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Just kidding right en ik ben de paus![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:29 schreef McGilles het volgende:
Homo's hebben in het algemeen een iets minder gevoel voor de nederlandse taal, dus je hebt een goed excuus waarom je niet zo'n 'ster' bent in de spelling ervan!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:34 schreef index.html het volgende:
[..]
Dus het is wél waar?![]()
[afbeelding]
Geactiveerd 28-11-2006quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:34 schreef index.html het volgende:
[..]
Dus het is wél waar?![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:36 schreef McGilles het volgende:
Teun gaat vanavond in de plaatselijke disco weer op mannen vrouwenjacht!![]()
't Brunke !quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:36 schreef McGilles het volgende:
Teun gaat vanavond in de plaatselijke disco weer op mannenjacht!![]()
+1 scherp !quote:
Kan me goed voorstellen dat je goed kan opschieten met vrouwen, hebben homo's meestal en die vrouwen zijn gewoon opzoek naar een gezellige 'huishomo' waarmee ze gezellig vrouwendingen kunnen bespreken!quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je goed kan opschieten met vrouwen, hebben homo's meestal en die vrouwen zijn gewoon opzoek naar een gezellige 'huishomo' waarmee ze gezellig vrouwendingen kunnen bespreken!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je goed kan opschieten met vrouwen, hebben homo's meestal en die vrouwen zijn gewoon opzoek naar een gezellige 'huishomo' waarmee ze gezellig vrouwendingen kunnen bespreken!
Hij heet Glenn en hij komt uit Linnequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoe heet die gast Teun. Dan ram ik hem in elkaar. Ben ook van roermond. Jeweetz
Nee, je topic was een 'kijk-ik-ben-stiekem-homo-topic' en ik help je gewoon een handje, maar je moet natuurlijk zelf ook wel meewerken, anders lukt het niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:52 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Echt rot eens op gast, je verpest mijn hele topic
![]()
Daar ben je 'op' ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:52 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hij heet Glenn en hij komt uit Linne![]()
Dit topic is serieus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nee, je topic was een 'kijk-ik-ben-stiekem-homo-topic' en ik help je gewoon een handje, maar je moet natuurlijk zelf ook wel meewerken, anders lukt het niet.
Dat noemen ze biseksueelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:54 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dit topic is serieus.
Ik kan je wel kusjes geven als je dat wilt maar ik ben een hetero
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:54 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dit topic is serieus.
Ik kan je wel kusjes geven als je dat wilt maar dat durf ik alleen als je vanavond bij mij thuis komt
je beukt hem waar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:55 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, want ik beuk hem volgende week in elkaar![]()
Nu heb ik je gekwetst net goed kneusquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
![]()
Ho eens even, hiervan ben ik niet gediend! Zie je wel, een homo in schaapskleren!
Wat vanaf 1.000 posts mag je meeposten in het geheime homo-topic van Fok!?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:56 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Boeit mij niet want jullie vinden het grappig en het krikt mijn posts op
Die bestaat nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:57 schreef index.html het volgende:
[..]
Wat vanaf 1.000 posts mag je meeposten in het geheime homo-topic van Fok!?![]()
Ja, ik ben diep gekwetst, ik kan nu wel wat kusjes gebruiken, wanneer kom je nou?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:56 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nu heb ik je gekwetst net goed kneus![]()
Van kusjes geven komen homos niet hoor...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja, ik ben diep gekwetst, ik kan nu wel wat kusjes gebruiken, wanneer kom je nou?
Ik kom niet ik ben hetero ik houd niet van mannenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja, ik ben diep gekwetst, ik kan nu wel wat kusjes gebruiken, wanneer kom je nou?
Waarom wil je McGilles een kusje geven dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:59 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik kom niet ik ben hetero ik houd niet van mannen
In deel 2? Moet jij hem maken hèquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:00 schreef Teunebeun het volgende:
Jullie gaan maar fijn verder met baggeren ik zie jullie straks wel
Meerdere kusjes zelfsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:00 schreef index.html het volgende:
[..]
Waarom wil je McGilles een kusje geven dan?![]()
Dat wil ik niet! Straks ga je me aaien over mijn edele delen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:00 schreef Teunebeun het volgende:
Jullie gaan maar fijn verder met baggeren ik zie jullie straks wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |