Cascadaquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:24 schreef Doodkapje het volgende:
Kelly Clarkson - Behind these hazel eyes
Hilary Duff - Why not?
Cascada - Everytime we touch
dat is dan ook echt het kutste nummer van zequote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:00 schreef harrypiel het volgende:
"there's a rat in the kitchen what am I gonna do..." is eigenlijk best wel fout.
Dat klopt, en wel omdat het verschrikkelijk gemakzuchtig gemaakte, volstrekt ongeïnspireerde muziek is.quote:
OMG, die werd helemaal aanbeden door onze godsdienst leraar, wat ,t nummer dus extra *schaamvol* maakte.quote:
Ik luisterde het sowieso al nooit, maar ik ben het nog minder gaan luisteren nadat mijn kamergenoot op de Rome-reis van school tussen 2 uur en 5 uur 's nachts non-stop de cd K-Rose afspeelde... Ik heb die cd dus ongeveer 5keer gehoord. Nou, behoorlijk irritant.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:49 schreef Poekel het volgende:
Ik genoot altijd van radio K-Rose in GTA San Andreas. Country muziek.
"All my exes live in Texas..."
Vre-se-lijk. Achteraf.
Nee vind ik niet. Tuurlijk is Jackson wel een beetje een boomknuffelaar maar ik stoor me er niet aan bij dat nummer. Het verdoezeld en ik zou van hem niet anders verwachten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:10 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Volkslied voor boomknuffelaars.![]()
Alles wat je opnoemt is ook ooit commerciele troep geweest en ja, schaam je...schaaaaam je...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:17 schreef Maartel het volgende:
Als tegenwicht is er dan ook wel een schapje No Doubt, Garbage, Anouk, Hooverphonic, James Morrison, Pipettes e.d. maar ook dit is in de ogen van veel muziekliefhebbers commerciele troep geloof ik![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:28 schreef female81 het volgende:
@ Maartel
Ik zou zelf al na een uur helemaal zenuwziek worden van het overgrote deel van jouw lijstje. En het is nou niet dat ik zelf zo verschrikkelijk underground en/of elitair ingesteld ben. Maar goed, als jij er maar lol in hebt...
ik draai het wel minder regelmatig (er komt genoeg nieuws uit wat ik ook weer leuk vind, maar over het algemeen ook 'top40-vriendelijk' is) maar kan niet zeggen dat ik het minder leuk vind als ik het voorbij hoor komen.. zoals hierboven al gezegd, ik heb in het bovenste lijstje wel de 'ergste' namen eruit gepikt... over het algemeen luister ik vandaag de dag al meer naar dingen als Goldfrapp, Garbage, Fatboy Slim en Robbie Williams dan de echte bubblegum-pop, maar ik ben me er van bewust dat dit in ogen van velen net zo'n commerciele troep isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alles wat je opnoemt is ook ooit commerciele troep geweest en ja, schaam je...schaaaaam je...
Aan de andere kant, draai je die muziek nog echt regelmatig? Ik heb ook nog Spice Girl cd's maar die draai ik nooit meer.![]()
K3quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:17 schreef Maartel het volgende:
![]()
In de ogen van de gemiddelde MUZ-er moet ik me (op een paar uitzonderingen na) schamen voor m'n hele cd-collectie, denk ik..
Ik ben nogal een liefhebber van (90's) popbandjes als Steps (elke cd in 3voud aanwezig), Solid Harmonie, Spice Girls, Girls Aloud e.d. en daarnaast ook nog de nodige dosis Britney-achtige zangeresjes..
Om er even een wall of shame van te maken: mijn collectie bevat o.a.
ABBA
Ace Of Base
Alcazar
A*Teens
Christina Aguilera
Aqua
Atomic Kitten
B*Witched
Backstreet Boys
Marco Borsato
Boyzone
Mariah Carey
Kelly Clarkson
Close II You
Deuce
K3
K-otic
... nouja, you get the point..
Als tegenwicht is er dan ook wel een schapje No Doubt, Garbage, Anouk, Hooverphonic, James Morrison, Pipettes e.d. maar ook dit is in de ogen van veel muziekliefhebbers commerciele troep geloof ik![]()
quote:
Fugeesquote:Ace of base en Aqua (), zijn dan weer wel ok, vooral Ace of base.
Mijn schaammuziek, Neneh Cherry (gigolo.. ! lekker meezingnr), The Fugees, etc etc.. Maar die vind ik dan ook echt goed. Beter kunnen ze zowat niet meer maken. Zo commercieel als de neten, maar ready or not, here I come.. en dan die tune erbij, ja hoor.
Jaja !quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:23 schreef Maartel het volgende:
die valt overigens niet bepaald onder cd's waar ik ooit naar luister..
The Fugees, vooral die ene dus, zeer lekker nummer !quote:Fugees![]()
Heb de Greatest Hits en The Score, maar die 2 zijn praktisch hetzelfde album..
(artiesten die na 1 album een Greatest Hits uitbrengen)
Clouseauquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:34 schreef Janena het volgende:
Clouseau; Anne
Guilty!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:37 schreef starla het volgende:
Take That - Back for good
Vanessa Carlton - A thousand miles
Anouk - Michelle
Krezip - Won't cry
Stacie Orrico - Stuck
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
Jermaine Jackson & Pia Zadora - When the rain begins to fall.
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:20 schreef cosmick het volgende:
"baby don't go" van Close II You.
quote:
Spice ballads zijn gewoonquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:12 schreef HostiMeister het volgende:
Spice Girls - Viva Forever
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:15 schreef SnowCockroach het volgende:
Oja, Britney.![]()
Born to make you happy.![]()
![]()
![]()
![]()
Ook allemaal leuk!quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:07 schreef female81 het volgende:
Alcazar - Crying at the discotheque / Sexual guarantee (inclusief de videoclips)
Dr Alban - Sing halleluja
Mel & Kim - Get fresh / Respectable
Pet Shop Boys - Paninaro '95
REM - Shiny Happy People
Weinig verkeerds aan.. je loopt wat achter als je er nu nog dagelijks naar luistert, maar verderquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:12 schreef the_disheaver het volgende:
2unlimited...
Die is gewoon mooi!!!quote:
Ik kan de hele cd meezingen en word er eens in de X maanden nog erg vrolijk vanquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:36 schreef blue_funk het volgende:
* blue_funk voegt toe:
Linda, Roos & Jessica - Ademnood (jullie willen niet weten hoe hard ik meegegild heb met dit nummer en ik ken de tekst nog steeds uit mijn hoofd)
Ik ben serieus gelijk weer een verliefd jochie van 9 als ik dat nummer hoor!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:55 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind ook een aantal nummers van Kinderen Voor Kinderen leuk.
Vuur & Vlam
K3 luister ik serieus nóóit naar, maar als er een clip op tv voorbij komt laat ik 'm vaak wel even staan, kan er altijd wel om lachen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:33 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Jaja !
En the Backstreet Boys zeker ook en Abba..
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:17 schreef Maartel het volgende:
ABBA
Ace Of Base
Alcazar
A*Teens
Christina Aguilera
Aqua
Atomic Kitten
B*Witched
Backstreet Boys
Marco Borsato
Boyzone
Mariah Carey
Kelly Clarkson
Close II You
Deuce
K3
K-otic
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:42 schreef Maartel het volgende:
...
Ik ben serieus gelijk weer een verliefd jochie van 9 als ik dat nummer hoor!!
Maar de oudere (Wereld van de Ster, Make-up) waren ook leuk!
Kortom, op alle nederlandstalige Jan Smit/Bauer/Weber-meuk na sluit ik me bij alle in dit topic genoemde nummers aan![]()
Nogmaals, jaja..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:46 schreef Maartel het volgende:
K3 luister ik serieus nóóit naar, maar als er een clip op tv voorbij komt laat ik 'm vaak wel even staan, kan er altijd wel om lachen...
Backstreet Boys heb ik alleen een Greatest Hits van, die ik alleen al leuk vind omdat de nummers zo'n beetje m'n hele middelbare school-periode bestrijken.
En ABBA is gewoon goed![]()
Ach, het was maar een selectietje van namen die me te binnen schoten waarvan ik weet dat veel mensen het 'fout' vinden.. zoals je in een eerder bericht al kan lezen vind ik ABBA verre van slecht..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:56 schreef blue_funk het volgende:
[..]
ABBA hoort hier absoluut niet thuis! ABBA was tof! Christina Aguilera is wel de beste zangeres in het hele teen pop gebeuren (Britney kon voor geen meter zingen). Atomic Kitten was ok (Sugababes waren leuker
). Marco Borsato is ok voor een Nederlands product. K3 is tof. Zo.
Voor de rest van de lijst mag je je wel schamen
Heb ik ook bij de versie van Hero. Wanneer Guus het zingt doet het me vreemd genoeg niets. Tja...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:55 schreef ScottTracy het volgende:
Mijn ultieme guilty pleasure is trouwens Toen ik je Zag van Hero. Ik weet dat 't niet goed is gezongen, maar elke keer als ik het hoor word ik toch weer gegrepen door de emotie. Ja, ik ben een watje, ik weet het.
Kamerling zelf zegt achteraf dat er één probleem was: hij had nogal wat problemen met de zang.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:55 schreef ScottTracy het volgende:
Mijn ultieme guilty pleasure is trouwens Toen ik je Zag van Hero. Ik weet dat 't niet goed is gezongen, maar elke keer als ik het hoor word ik toch weer gegrepen door de emotie. Ja, ik ben een watje, ik weet het.
ik dacht, toen ik zag dat Guus hem op zijn best of had staan, 'wat is dat nou voor een laffe cover', maar las pas deze week dat Guus het nummer heeft geschrevenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:59 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Heb ik ook bij de versie van Hero. Wanneer Guus het zingt doet het me vreemd genoeg niets. Tja...
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:00 schreef sweetgirly het volgende:
Jermaine Jackson & Pia Zadora - and when the rain begins to fall is dan wel weer overigens echt één van mijn lievelingsnr's, was het al en nog steeds. Ubermeister..mooi![]()
![]()
![]()
Hehe, ik heb echt amper wat met jaren 80 muziek (waarvan 50% sowieso standaard fout is), maar stiekem vind ik m ook wel leukquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:57 schreef sweetgirly het volgende:
Ik heb nog een fouter dan fouter nummertje, Rick Astley - never gonna give you up![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU
Het clipje is ook behoorlijk fout![]()
!!
hij is al noemt ook, heb er nog wel meer, I'll be back![]()
Nee, dát meen je niet, he..wat een contrast, dat kan toch nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:02 schreef Maartel het volgende:
Beetje jammer dat ik deze week las dat de schrijver van die hit ook verantwoordelijk was voor "Ik zing dit lied voor jou alleen" van Jantje Smit![]()
Liedje is eigenlijk ook wel leuk !quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:43 schreef GebakkenEi het volgende:
Hehe, ik heb echt amper wat met jaren 80 muziek (waarvan 50% sowieso standaard fout is), maar stiekem vind ik m ook wel leuk
Ik heb het even nagezocht... de compositie van beide nummers is van "Jack White", maar Jantjes nummer is van oorsprong een duits nummer.. misschien is het origineel minder foutquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:31 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nee, dát meen je niet, he..wat een contrast, dat kan toch niet![]()
And when the rain begins to fall vs Jantje Smit. Wat een verschil.
kan toch echt niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |