Maar daar hoef je je echt niet voor te schamenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:55 schreef female81 het volgende:
Nog eentje (verleden week herontdekt):
Drs P. - Dodenrit![]()
Nee, Drs P heerscht!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar daar hoef je je echt niet voor te schamen![]()
Ok, jij wint.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:47 schreef blue_funk het volgende:
Nog een. Deze is wel heel ernstig. Maar oh, wat was ik weg van die plaat en wat vond ik die man lekker (puberen in de jaren 90... zucht) Als ik hem nu hoor, vind ik het nog altijd niet slecht klinken (ook al is het nummer zooo enorm fout).
Vanilla Ice - Ice Ice Baby![]()
Geweldig nummer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:34 schreef blue_funk het volgende:
Barry Manilow - Mandy
Die waren supertof en gewoon humor.quote:En volgens anderen zou ik me moeten schamen voor Army of Lovers, maar... die waren gewoon tof, dus![]()
wat is er fout aan ub40quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind Shakira heel goed, vinden veel van mijn vrienden (allemaal eigenlijk) fout. Ik heb een album van de Pussycat Dolls, wat ik zelf ook behoorlijk fout maar eigenlijk wel grappig vind. Verder heb ik ook de Greatest Hits van Sugababes, luister ik af en toe naar Neophyte, naar Kane, naar Intwine, naar UB40. Dus ik ben eigenlijk best fout als ik het zo bekijk![]()
Natuurlijk luister ik ook goede muziek hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |