Cascadaquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:24 schreef Doodkapje het volgende:
Kelly Clarkson - Behind these hazel eyes
Hilary Duff - Why not?
Cascada - Everytime we touch
dat is dan ook echt het kutste nummer van zequote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:00 schreef harrypiel het volgende:
"there's a rat in the kitchen what am I gonna do..." is eigenlijk best wel fout.
Dat klopt, en wel omdat het verschrikkelijk gemakzuchtig gemaakte, volstrekt ongeďnspireerde muziek is.quote:
OMG, die werd helemaal aanbeden door onze godsdienst leraar, wat ,t nummer dus extra *schaamvol* maakte.quote:
Ik luisterde het sowieso al nooit, maar ik ben het nog minder gaan luisteren nadat mijn kamergenoot op de Rome-reis van school tussen 2 uur en 5 uur 's nachts non-stop de cd K-Rose afspeelde... Ik heb die cd dus ongeveer 5keer gehoord. Nou, behoorlijk irritant.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:49 schreef Poekel het volgende:
Ik genoot altijd van radio K-Rose in GTA San Andreas. Country muziek.
"All my exes live in Texas..."
Vre-se-lijk. Achteraf.
Nee vind ik niet. Tuurlijk is Jackson wel een beetje een boomknuffelaar maar ik stoor me er niet aan bij dat nummer. Het verdoezeld en ik zou van hem niet anders verwachten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:10 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Volkslied voor boomknuffelaars.![]()
Alles wat je opnoemt is ook ooit commerciele troep geweest en ja, schaam je...schaaaaam je...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:17 schreef Maartel het volgende:
Als tegenwicht is er dan ook wel een schapje No Doubt, Garbage, Anouk, Hooverphonic, James Morrison, Pipettes e.d. maar ook dit is in de ogen van veel muziekliefhebbers commerciele troep geloof ik![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:28 schreef female81 het volgende:
@ Maartel
Ik zou zelf al na een uur helemaal zenuwziek worden van het overgrote deel van jouw lijstje. En het is nou niet dat ik zelf zo verschrikkelijk underground en/of elitair ingesteld ben. Maar goed, als jij er maar lol in hebt...
ik draai het wel minder regelmatig (er komt genoeg nieuws uit wat ik ook weer leuk vind, maar over het algemeen ook 'top40-vriendelijk' is) maar kan niet zeggen dat ik het minder leuk vind als ik het voorbij hoor komen.. zoals hierboven al gezegd, ik heb in het bovenste lijstje wel de 'ergste' namen eruit gepikt... over het algemeen luister ik vandaag de dag al meer naar dingen als Goldfrapp, Garbage, Fatboy Slim en Robbie Williams dan de echte bubblegum-pop, maar ik ben me er van bewust dat dit in ogen van velen net zo'n commerciele troep isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alles wat je opnoemt is ook ooit commerciele troep geweest en ja, schaam je...schaaaaam je...
Aan de andere kant, draai je die muziek nog echt regelmatig? Ik heb ook nog Spice Girl cd's maar die draai ik nooit meer.![]()
K3quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:17 schreef Maartel het volgende:
![]()
In de ogen van de gemiddelde MUZ-er moet ik me (op een paar uitzonderingen na) schamen voor m'n hele cd-collectie, denk ik..
Ik ben nogal een liefhebber van (90's) popbandjes als Steps (elke cd in 3voud aanwezig), Solid Harmonie, Spice Girls, Girls Aloud e.d. en daarnaast ook nog de nodige dosis Britney-achtige zangeresjes..
Om er even een wall of shame van te maken: mijn collectie bevat o.a.
ABBA
Ace Of Base
Alcazar
A*Teens
Christina Aguilera
Aqua
Atomic Kitten
B*Witched
Backstreet Boys
Marco Borsato
Boyzone
Mariah Carey
Kelly Clarkson
Close II You
Deuce
K3
K-otic
... nouja, you get the point..
Als tegenwicht is er dan ook wel een schapje No Doubt, Garbage, Anouk, Hooverphonic, James Morrison, Pipettes e.d. maar ook dit is in de ogen van veel muziekliefhebbers commerciele troep geloof ik![]()
quote:
Fugeesquote:Ace of base en Aqua (), zijn dan weer wel ok, vooral Ace of base.
Mijn schaammuziek, Neneh Cherry (gigolo.. ! lekker meezingnr), The Fugees, etc etc.. Maar die vind ik dan ook echt goed. Beter kunnen ze zowat niet meer maken. Zo commercieel als de neten, maar ready or not, here I come.. en dan die tune erbij, ja hoor.
Jaja !quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:23 schreef Maartel het volgende:
die valt overigens niet bepaald onder cd's waar ik ooit naar luister..
The Fugees, vooral die ene dus, zeer lekker nummer !quote:Fugees![]()
Heb de Greatest Hits en The Score, maar die 2 zijn praktisch hetzelfde album..
(artiesten die na 1 album een Greatest Hits uitbrengen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |