Niks maar hij vroeg om de vorige SCquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heeft die er nou weer mee te maken??
Ik heb een softspot voor mensen die dingen aardig vragen:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef paddy het volgende:
Jullie gaan hier wel heel snel. Zal die SC van gisteren even lezen. En zou toch graag in een paar punten willen weten wat er nu zo erg is. Zijn er scheldpartijen daar? Worden jullie uitgescholden daar? Niet dat ik er veel aan kan doen, maar elkaar uitschelden om te zorgen dt iemand op een bepaalde plek niet meer komt? Daar kan ik natuurlijk wel wat aan doen
Oh ja, ik heb ook geen banrechten hoor
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Niks maar hij vroeg om de vorige SC![]()
Hij = Zij.. enne... volgens mij ging het om de SC waarin het gesprekje over de COS plaatsvond...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Niks maar hij vroeg om de vorige SC![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Zit die arme Paddy nou 6 pagina's complete onzin bij te lezen!?![]()
OH sorry hij/zij, maar hij vroeg echt om het linkje van de vorige SC en ik ben heul niet eigenwijsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij = Zij.. enne... volgens mij ging het om de SC waarin het gesprekje over de COS plaatsvond...
Toen KZ dus eindelijk haar mond eens lostrok en BQ even aansprak op haar postgedrag.
Alle KZ posts zijn weg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb een softspot voor mensen die dingen aardig vragen:
Lees bv deze cos eens [COS # 1212] Nachtelijke geintjes...
En vergelijk hem eens met [COS #2264] Er valt nix te beleven, helemaal nix...
Veel leesplezier.
Hij is mod hij kan toch edits lezen? Of zijn ze echt echt weg?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Alle KZ posts zijn weg.
En ik ben van mening dat de COSsen van vóór de #1000 beter zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |