Ik denk dat het een fase is. Pubertijd enzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:39 schreef Allure_ het volgende:
Echt waar, waar gaat het toch heen met de Neerlandse taal? Zijn we daar niet meer trots op? Over een korte tijd zal de nederlandse taal gewoon uitsterven. En als breezerend Nederland dan uiteindelijk een soort van 'carriere' heeft opgebouwd worden er zakelijke gesprekken gevoerd als 'jeweettoch, deze contractje sluiten we zo af, kapot lauw, dit is de shit mang"
.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
een meisje die je leuk vind mammie noemen vind ik redelijk dubieus![]()
Ja hij had ook gewoon "HANS!" of "FRED!" kunnen roepen, niet ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:43 schreef ruud.nl het volgende:
Je hebt weinig recht van spreken, afgaande op je openingspost.![]()
Komt dat niet al uit de rock and roll, of ver daarvoor? It's allright mamma enzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
Is het eindelijk geen slet,hoer,teef of bitch meer en dan is het nog niet goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
Sma's, smatje ! Dergelijke opmerkingen zoals die kunnen wel door de beugel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Is het eindelijk geen slet,hoer,teef of bitch meer en dan is het nog niet goed
slet, teef, bitch, hoer...zal mij allemaal een zorg zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Is het eindelijk geen slet,hoer,teef of bitch meer en dan is het nog niet goed
dwcquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:46 schreef tonks het volgende:
Die reacties ook.
eaay ppff deze shit Kan ik ni Downloaden Op limewire .
deze poekoeeeeww isz OMG chilaa (h)
Leer eens spellen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik denk dat het een fase is. Pubertijd enzo.
Daar gaat dit topic niet over lieve Borkydude.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef Borkydude het volgende:
Tevens wil ik een doodsverwensing richten aan Sala-Edin.
Welke FOK!ker was dit?quote:Wat een bijlmerzwerverzooi
Muziek voor toekomstig professioneel werkelozen
wie zijn wij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:53 schreef netnord het volgende:
Wij zijn het product van de maatschappij welke jullie gemaakt hebben
"De jeugd" wellicht? Daar zeiken die oudjes toch over, hoe slecht de jeugd wel niet is.quote:
Taal is altijd in ontwikkeling. Of beweer jij te spreken/schrijven als iemand uit 1900?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:00 schreef zarGon het volgende:
Taalverloedering. Tantoe spang, je weet..
ja, maar je hebt ontwikkelingen die door iedereen worden opgenomen, en dit soort baggerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef netnord het volgende:
[..]
Taal is altijd in ontwikkeling. Of beweer jij te spreken/schrijven als iemand uit 1900?
Dan zijn dit slechte ontwikkelingenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef netnord het volgende:
[..]
Taal is altijd in ontwikkeling. Of beweer jij te spreken/schrijven als iemand uit 1900?
Dan gaat de ontwikkeling de verkeerde kant op...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef netnord het volgende:
[..]
ik hoor mijn kinderen (17,14 en 10) anders echt niet zo praten hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:58 schreef netnord het volgende:
[..]
"De jeugd" wellicht? Daar zeiken die oudjes toch over, hoe slecht de jeugd wel niet is.
Of ben jij niet het product van de generatie voor jou?
Iquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:59 schreef MouzurX het volgende:
O dacht dat die een allochtonen bash topic was ... maar het is tegen de jeugd ..
De jeugd van tegenwoordig ! allemaal kutkinders.
Drie jaar na de hype jezelf nog steeds verdedigenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik kijk TMF, ik ben geen gothic.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Drie jaar na de hype jezelf nog steeds verdedigen![]()
Welke hype?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Drie jaar na de hype jezelf nog steeds verdedigen![]()
De insteek is meer dat jij er dan voor kan zorgen dat zij mammie wordt; er wordt waarschijnlijk niet gerelateerd aan de (eigen) moeder.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
hopelijk sterft de hele nederlandse rapbewegingquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Het zal wel de puberteit zijn van de Nederlandse rapbeweging. Hopelijk worden we binnenkort volwassen.
Vergeet: "Nostalgie bitches" niet !quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:46 schreef tonks het volgende:
Die reacties ook.
eaay ppff deze shit Kan ik ni Downloaden Op limewire .
deze poekoeeeeww isz OMG chilaa (h)
Hoe voelt het nou, om dat eindelijk ook eens te kunnen zeggen ipv alleen te horen?quote:
Probeer het uit zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef ballieking het volgende:
hoe voelt zon piemel in je aars nou=
Moet je aan je vader vragen, die weet er alles van. Je moeder trouwens ook, maar das meer omdat ik haar had overgehaald.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef ballieking het volgende:
hoe voelt zon piemel in je aars nou=
Jij moet mensen overhalen om seks met je te hebben?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
Moet je aan je vader vragen, die weet er alles van. Je moeder trouwens ook, maar das meer omdat ik haar had overgehaald.
Nee debiel, tot anale seks hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:46 schreef tonks het volgende:
[..]
Jij moet mensen overhalen om seks met je te hebben?
Als ze thuis zijn niet neequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik hoor mijn kinderen (17,14 en 10) anders echt niet zo praten hoor
en dan zijn het echt geen kakkertjes....
Omdat jij geen goalgetter bent. Snap je het nu eindelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:49 schreef tonks het volgende:
Waarom geef ik inkoppertjes weg
We did NOT need that imagequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:51 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee debiel, tot anale seks he![]()
Zijn moeder zei: Nee, iek kan niet, ish haram.
Toen zei ik: Zeik niet zo, er is niks harams, aan een dikke lul in je reet
Ze was inmiddels al zo nat dat het haar niet meer uitmaakte in welk gaatje hij ging. Zo gaan die dingen in mijn leven vriend. Jammer genoeg zal jij nooit zo een ervaring hebben![]()
OK zit wat in...maar dan nog niet van die nepnegertaalquote:
Hoop het voor jequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OK zit wat in...maar dan nog niet van die nepnegertaal
ik wordt al wel gestoord van hun MSN taalgebruik...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:45 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Hoop het voor je. tegenwoordig kan je nergens meer zeker van zijn...
Chillquote:
with their beany little eyesquote:
Hoezo? Ze noemen elkaar toch ook allemaal 'moddafokka' dus zo gek is dat toch niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
ja idd kanker hoeren kutzooi is ook echt normaal nederlandsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef amvrosios het volgende:
JEEEEZUUUUUUUUS !!!!!!!!!!!!!!!!!
Kanker hoeren kut zooi ! Waar is die goede ouwe tijd van normaal nederlands ?
Waarom vervuil je Fok! hiermee dan? Nou Nou Nou?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:39 schreef Allure_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8SPeCxFNWbA
Godverdomme, wat is dit nou weer voor taal verloedering?!Ik zag dit nummer gisteren toevallig voorbij flitsen op de immer populaire zender TMF. Maar mijn god, ik moest de tv toch even wat harder zetten om zeker te weten dat ik het goed verstond. "Mammie je bent kapot erg" What de fuck
. Ik als totally noob begreep niet eens waar ze het over hadden dus ik bel snel mijn homies uit de ghetto op om te vragen naar een goede uitleg. Het bleek dus iets te betekenen als "Meisje, ik vind je uiterst interessant/vermakelijk/smakelijk.
Echt waar, waar gaat het toch heen met de Neerlandse taal? Zijn we daar niet meer trots op? Over een korte tijd zal de nederlandse taal gewoon uitsterven. En als breezerend Nederland dan uiteindelijk een soort van 'carriere' heeft opgebouwd worden er zakelijke gesprekken gevoerd als 'jeweettoch, deze contractje sluiten we zo af, kapot lauw, dit is de shit mang"
.
Het wordt tijd dat er weer degelijk nederlands wordt gepraat en dat er niet meer van deze grafzooi op tv wordt uitgezonden.
TMF.
Kapot erg.
Dergelijke video's als "jeweet zelluf".
Kusjes![]()
.
Ik trap de fietse deur 't buulzand hen op 'n zandpad tussen Slien en Erm.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef amvrosios het volgende:
JEEEEZUUUUUUUUS !!!!!!!!!!!!!!!!!
Kanker hoeren kut zooi ! Waar is die goede ouwe tijd van normaal nederlands ?
quote:Op donderdag 6 september 2007 16:24 schreef Linkmiegel het volgende:
Ewa Allure,
Ik kwam deze tantoe spange topic tegen en ik dacht deze chimaid heeft een punt! Ik vind die taal van de stritta niet zo peace. Sterker nog ik vind dit onmin kakka! Als ik chill met mijn matties op een fissa dan hoor ik van die dottie boelers zeggen: laten we een jonko smoken, ik heb nog wierie bij me jeweettogh? Dan denk ik WTF kills, als jullie zo praten vind ik jullie echt niet lauw! dalijk ga ik helemaal loessoe en pak ik mn kniffie! meestal weten mn matties mij dan te chillen en brengen me naar mn osso! Ik zweer je, mn matties zijn onmin kouloe, ik zou ze dan ook nooit blemmen!
Mijn punt: straattaal is zeker niet tranga! No spang, alles komt goed zolang de skotoe de stritta's bewaakt.
Peace
Weinig kans.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:39 schreef Allure_ het volgende:
EEn als breezerend Nederland dan uiteindelijk een soort van 'carriere' heeft opgebouwd worden er zakelijke gesprekken gevoerd als 'jeweettoch, deze contractje sluiten we zo af, kapot lauw, dit is de shit mang".
Onmin lauwe tori bratha. Die bakra's hebben te veel taki hiero.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:24 schreef Linkmiegel het volgende:
Ewa Allure,
Ik kwam deze tantoe spange topic tegen en ik dacht deze chimaid heeft een punt! Ik vind die taal van de stritta niet zo peace. Sterker nog ik vind dit onmin kakka! Als ik chill met mijn matties op een fissa dan hoor ik van die dottie boelers zeggen: laten we een jonko smoken, ik heb nog wierie bij me jeweettogh? Dan denk ik WTF kills, als jullie zo praten vind ik jullie echt niet lauw! dalijk ga ik helemaal loessoe en pak ik mn kniffie! meestal weten mn matties mij dan te chillen en brengen me naar mn osso! Ik zweer je, mn matties zijn onmin kouloe, ik zou ze dan ook nooit blemmen!
Mijn punt: straattaal is zeker niet tranga! No spang, alles komt goed zolang de skotoe de stritta's bewaakt.
Peace
wat denk je van die anti's dan? die taki's zijn onmin weck van hun!quote:Op donderdag 6 september 2007 16:42 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Onmin lauwe tori bratha. Die bakra's hebben te veel taki hiero.
Ik ben weer loesoe, peace out.
Orly?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:42 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Maare ff serieus: je verhaal slaat nergens op![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 16:24 schreef Linkmiegel het volgende:
Ewa Allure,
Peace
Het gaat idd de verkeerde kant op met het nederlands.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:39 schreef Allure_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8SPeCxFNWbA
" What de fuck. Ik als totally noob
Hoi Allure,quote:Op donderdag 6 september 2007 17:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik versta er niks van, kan iemand de tekst even in ABN overtiepen?
zo klinkt het een stuk minder stoerquote:Op donderdag 6 september 2007 18:26 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Hoi Allure,
Ik kwam dit vet gave topic tegen en ik dacht die chick heeft een punt. Ik vind die taal van de straat niet zo relaxt. Sterker nog het zuigt gewoon! Als ik met mijn vrienden chill op een feestje dan hoor ik van die neppe homo's zeggen: laten we een jointje roken, ik heb nog wiet bij me weet je wel? Dan denk ik wtf gasten, als jullie zo praten vind ik dat echt niet relaxt. Straks word ik helemaal gek en pak ik mijn mes. Meestal brengen mijn vrienden mij dan tot rust en brengen ze naar mijn huis. Ik zweer je, mijn vrienden zijn onwijs gaaf, ik zou ze dan ook nooit verraden. Mijn punt: straattaal is zeker niet cool. Maak je niet druk, alles komt goed zolang de politie de straten bewaakt.
Vrede.
Staat een stuk minder stoer ineens zo iddquote:Op donderdag 6 september 2007 18:28 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
zo klinkt het een stuk minder stoerwel een goede vertaling btw
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
Chillen = relaxen, het naar je zin hebben. En ik zweer je klopt idd, eigenlijk gewoon ik het vertel het je.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:00 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk de text uit de OP, ik snap van dat andere ook nog niks trouwens, wat de neuk is chillen bijvoorbeeld? En van "ik zweer je" Moet dat niet gewoon "ik bezweer het je" zijn?
op zo'n post moet je ook niet reagerenquote:Op donderdag 6 september 2007 19:09 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Chillen = relaxen, het naar je zin hebben. En ik zweer je klopt idd, eigenlijk gewoon ik het vertel het je.
Boeiend, als hij daar een stijve van krijgt: be my guestquote:Op donderdag 6 september 2007 19:14 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
op zo'n post moet je ook niet reageren
baajguardian zit nu te gniffelen achter zn pc
HIJ ZEI 'STIJVE' LOLLEREINZZZ@!!!@!11!11quote:Op donderdag 6 september 2007 19:15 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Boeiend, als hij daar een stijve van krijgt: be my guest. Heb atm toch niks te doen
![]()
*gniffelt*quote:Op donderdag 6 september 2007 19:14 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
op zo'n post moet je ook niet reageren
baajguardian zit nu te gniffelen achter zn pc
Mijn god, waar moet je wonen om dit soort spul te kunnen verstaan, laat staan zelf schrijven?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:24 schreef Linkmiegel het volgende:
Ewa Allure,
Peace
Mag je wel internetten vanuit de jeugdgevangenis?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:17 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Ahahaha wtf echt kapot erg die liedje echt kk gevaarlijk ...
jullie haten alleen maar die pappies maken wel doekoe en jullie niks kk kaas
Pleeg jij nou maar gewoon eens een keer lekker écht zelfmoord.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mag je wel internetten vanuit de jeugdgevangenis?
pappi wat doe je nou tant2 stoer, nigga wil je beef?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:17 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Ahahaha wtf echt kapot erg die liedje echt kk gevaarlijk ...
jullie haten alleen maar die pappies maken wel doekoe en jullie niks kk kaas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |