Ik denk dat het een fase is. Pubertijd enzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:39 schreef Allure_ het volgende:
Echt waar, waar gaat het toch heen met de Neerlandse taal? Zijn we daar niet meer trots op? Over een korte tijd zal de nederlandse taal gewoon uitsterven. En als breezerend Nederland dan uiteindelijk een soort van 'carriere' heeft opgebouwd worden er zakelijke gesprekken gevoerd als 'jeweettoch, deze contractje sluiten we zo af, kapot lauw, dit is de shit mang"
.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
een meisje die je leuk vind mammie noemen vind ik redelijk dubieus![]()
Ja hij had ook gewoon "HANS!" of "FRED!" kunnen roepen, niet ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:43 schreef ruud.nl het volgende:
Je hebt weinig recht van spreken, afgaande op je openingspost.![]()
Komt dat niet al uit de rock and roll, of ver daarvoor? It's allright mamma enzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
Is het eindelijk geen slet,hoer,teef of bitch meer en dan is het nog niet goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
Sma's, smatje ! Dergelijke opmerkingen zoals die kunnen wel door de beugel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Is het eindelijk geen slet,hoer,teef of bitch meer en dan is het nog niet goed
slet, teef, bitch, hoer...zal mij allemaal een zorg zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Is het eindelijk geen slet,hoer,teef of bitch meer en dan is het nog niet goed
dwcquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:46 schreef tonks het volgende:
Die reacties ook.
eaay ppff deze shit Kan ik ni Downloaden Op limewire .
deze poekoeeeeww isz OMG chilaa (h)
Leer eens spellen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik denk dat het een fase is. Pubertijd enzo.
Daar gaat dit topic niet over lieve Borkydude.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef Borkydude het volgende:
Tevens wil ik een doodsverwensing richten aan Sala-Edin.
Welke FOK!ker was dit?quote:Wat een bijlmerzwerverzooi
Muziek voor toekomstig professioneel werkelozen
wie zijn wij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:53 schreef netnord het volgende:
Wij zijn het product van de maatschappij welke jullie gemaakt hebben
"De jeugd" wellicht? Daar zeiken die oudjes toch over, hoe slecht de jeugd wel niet is.quote:
Taal is altijd in ontwikkeling. Of beweer jij te spreken/schrijven als iemand uit 1900?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:00 schreef zarGon het volgende:
Taalverloedering. Tantoe spang, je weet..
ja, maar je hebt ontwikkelingen die door iedereen worden opgenomen, en dit soort baggerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef netnord het volgende:
[..]
Taal is altijd in ontwikkeling. Of beweer jij te spreken/schrijven als iemand uit 1900?
Dan zijn dit slechte ontwikkelingenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef netnord het volgende:
[..]
Taal is altijd in ontwikkeling. Of beweer jij te spreken/schrijven als iemand uit 1900?
Dan gaat de ontwikkeling de verkeerde kant op...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef netnord het volgende:
[..]
ik hoor mijn kinderen (17,14 en 10) anders echt niet zo praten hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:58 schreef netnord het volgende:
[..]
"De jeugd" wellicht? Daar zeiken die oudjes toch over, hoe slecht de jeugd wel niet is.
Of ben jij niet het product van de generatie voor jou?
Iquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:59 schreef MouzurX het volgende:
O dacht dat die een allochtonen bash topic was ... maar het is tegen de jeugd ..
De jeugd van tegenwoordig ! allemaal kutkinders.
Drie jaar na de hype jezelf nog steeds verdedigenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik kijk TMF, ik ben geen gothic.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Drie jaar na de hype jezelf nog steeds verdedigen![]()
Welke hype?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Drie jaar na de hype jezelf nog steeds verdedigen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |