De insteek is meer dat jij er dan voor kan zorgen dat zij mammie wordt; er wordt waarschijnlijk niet gerelateerd aan de (eigen) moeder.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
een meisje die je leuk vind mammie noemen vind ik redelijk dubieus![]()
hopelijk sterft de hele nederlandse rapbewegingquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Het zal wel de puberteit zijn van de Nederlandse rapbeweging. Hopelijk worden we binnenkort volwassen.
Vergeet: "Nostalgie bitches" niet !quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:46 schreef tonks het volgende:
Die reacties ook.
eaay ppff deze shit Kan ik ni Downloaden Op limewire .
deze poekoeeeeww isz OMG chilaa (h)
Hoe voelt het nou, om dat eindelijk ook eens te kunnen zeggen ipv alleen te horen?quote:
Probeer het uit zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef ballieking het volgende:
hoe voelt zon piemel in je aars nou=
Moet je aan je vader vragen, die weet er alles van. Je moeder trouwens ook, maar das meer omdat ik haar had overgehaald.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef ballieking het volgende:
hoe voelt zon piemel in je aars nou=
Jij moet mensen overhalen om seks met je te hebben?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
Moet je aan je vader vragen, die weet er alles van. Je moeder trouwens ook, maar das meer omdat ik haar had overgehaald.
Nee debiel, tot anale seks hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:46 schreef tonks het volgende:
[..]
Jij moet mensen overhalen om seks met je te hebben?
Als ze thuis zijn niet neequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik hoor mijn kinderen (17,14 en 10) anders echt niet zo praten hoor
en dan zijn het echt geen kakkertjes....
Omdat jij geen goalgetter bent. Snap je het nu eindelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:49 schreef tonks het volgende:
Waarom geef ik inkoppertjes weg
We did NOT need that imagequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:51 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee debiel, tot anale seks he![]()
Zijn moeder zei: Nee, iek kan niet, ish haram.
Toen zei ik: Zeik niet zo, er is niks harams, aan een dikke lul in je reet
Ze was inmiddels al zo nat dat het haar niet meer uitmaakte in welk gaatje hij ging. Zo gaan die dingen in mijn leven vriend. Jammer genoeg zal jij nooit zo een ervaring hebben![]()
OK zit wat in...maar dan nog niet van die nepnegertaalquote:
Hoop het voor jequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OK zit wat in...maar dan nog niet van die nepnegertaal
ik wordt al wel gestoord van hun MSN taalgebruik...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:45 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Hoop het voor je. tegenwoordig kan je nergens meer zeker van zijn...
Chillquote:
with their beany little eyesquote:
Hoezo? Ze noemen elkaar toch ook allemaal 'moddafokka' dus zo gek is dat toch niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
een meisje die je leuk vind mammie noemen vind ik redelijk dubieus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |