In Gent heb je erg mooie ja, maar verder vallen ze alleen maar mensen lastig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ik vind kerken cool......
![]()
![]()
Voor klachten over religie:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:51 schreef crossover het volgende:
Tilburgse 'herrieklok' luidt opnieuw
Vieze hoere kerk
mja....waar ik ook ben.zodra ik een kerk zie moet ik ff naar binnen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:54 schreef crossover het volgende:
[..]
In Gent heb je erg mooie ja, maar verder vallen ze alleen maar mensen lastig.
Jammer...quote:
Thanks, maar ik heb geen zin om er zo diep op in te gaanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor klachten over religie:
Religie II
Brrr moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja....waar ik ook ben.zodra ik een kerk zie moet ik ff naar binnen......maar eerlijk is eerlijk...kerken in FR zijn stukken mooier dan kerken in NL...
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:58 schreef covie het volgende:
Ik speelde altijd keyboard in een jeugdorkest van de kerk.
Alleen zette ik altijd het geluid uit omdat ik de nummers nooit kende want ik oefende nooit![]()
![]()
hierzo: Heb je een fotografische vraag, vraag het de expert, deel 3quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:56 schreef OA het volgende:
[..]
Jammer...-O-
Ik ook niet hoor.:P
Maar ik wil er eentje kopen, zodat ik niet nog een paar geheugenkaartjes hoef aan te schaffen... Mezelf kennende ga ik ongehoord veel foto's maken op vakantie....:7
Ik wilde dus weten of jij er ervaring mee hebt...;)
En ik heb geen zin om in FOT SC te posten...:r
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:58 schreef covie het volgende:
Ik speelde altijd keyboard in een jeugdorkest van de kerk.
Alleen zette ik altijd het geluid uit omdat ik de nummers nooit kende want ik oefende nooit![]()
![]()
Speciaal voor jou dan JJ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja....waar ik ook ben.zodra ik een kerk zie moet ik ff naar binnen......maar eerlijk is eerlijk...kerken in FR zijn stukken mooier dan kerken in NL...
![]()
wooooooow...wat prachtig....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:59 schreef OA het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan JJ...![]()
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07335/P3251215a.JPG]afbeelding][/url]
Kathedraal in.... Oostende, Belgique!![]()
Thanks...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
hierzo: Heb je een fotografische vraag, vraag het de expert, deel 3
dat is geen fot sc en kan je je vraag stellen.
ik ook niet BrandX...weet ook niet waarom ik zo gefasineerd ben door kerken....vind ze gewoon mooi....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:59 schreef BrandX het volgende:
*is gelukkig niet kerkelijk opgevoed.
een van de weinige goede beslissingen van mijn ouders
Gefotografeerd door OA ©quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wooooooow...wat prachtig....![]()
![]()
![]()
Mwoah mijn ouders hebben er ook niet echt moeite voor gedaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:59 schreef BrandX het volgende:
*is gelukkig niet kerkelijk opgevoed.
een van de weinige goede beslissingen van mijn ouders
Erik, soep jij dat 'ding' links boven eens weg....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:59 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding,link]
oh ik vind kerken prachtig, en als ik over een paar dagen in italie zit ga ik er ook zeker weer een paar bezoeken, maar ben gewoon blij dat ik niet kerkelijk ben opgevoed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ook niet BrandX...weet ook niet waarom ik zo gefasineerd ben door kerken....vind ze gewoon mooi....:')
wat is het.....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef OA het volgende:
[..]
Erik, soep jij dat 'ding' links boven eens weg....![]()
mooie foto hoor!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:59 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding,link]
effe PS installeren, brbquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef OA het volgende:
[..]
Erik, soep jij dat 'ding' links boven eens weg....![]()
Weet ik niet meer....quote:
same here..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh ik vind kerken prachtig, en als ik over een paar dagen in italie zit ga ik er ook zeker weer een paar bezoeken, maar ben gewoon blij dat ik niet kerkelijk ben opgevoed.
Heb jai PS daaro?quote:
ja,quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:04 schreef OA het volgende:
Heb jij trouwens PS thuis, werkend met key etc...?![]()
Binnenslepen gaat bij mij echt rete traag.....![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben naar het Radboud met mijn zoontje voor controle....tot later....![]()
![]()
![]()
en majo en uitjes?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:06 schreef OA het volgende:
Ah, mijn petatten zijn er!![]()
Mét pindasaus!![]()
brb
fijn weekendquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:18 schreef Frutsel het volgende:
Zal wel nie veel aanwezig zijn... nog half uurtje werken en dan eind van de middag naar Nijmegen...
Fijn weekend allemaal peepz... maak er wat van![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |