quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:42 schreef covie het volgende:
[..]
Kan je goed duits?
ok:
Ralf,
Ik heb het probleem verholpen.
Zouden jullie de volgende keer de rdp-sessie af willen sluiten via start --> afsluiten --> afmelden.
Dan zal dit probleem in de toekomst niet meer voorkomen.
Alvast bedankt!
Groeten, covie
Past in ieder geval veel bagage inquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lelijk is ie he
Toch nog een tijdje in rondgereden
dat is een ding wat zeker is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:45 schreef covie het volgende:
[..]
Past in ieder geval veel bagage in![]()
Was een serieuze vraag dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vraag het me echt af.
Ik snap wel dat het zwart is als er geen licht op schijnt, maar wat maakt nou dat ie blauw is overdag?
Dacht dat jij dat wel wist
ja, ik lul niet alleen maar poep.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Was een serieuze vraag dus![]()
Heeft te maken met de inval van het licht dacht ik, iets met kleuren en de atmosfeer.. effe zoeken voor je...
*vindt*
http://www.museumkennis.nl/nnm.dossiers/museumkennis/i001111.html
tofquote:Het blauwe licht heeft echter meer problemen om daar de atmosfeer heen te komen. Door de gasmoleculen wordt het alle kanten opgestuurd. Dat verschijnsel noemen we verstrooiing. Doordat dat blauwe licht ons uiteindelijk van alle kanten ons bereikt, zien wij de hele hemel als blauw.
Radolf,quote:Ralf,
Ik heb het probleem verholpen.
Zouden jullie de volgende keer de rdp-sessie af willen sluiten via start --> afsluiten --> afmelden.
Dan zal dit probleem in de toekomst niet meer voorkomen.
Alvast bedankt!
Groeten, covie
En om precies dezelfde reden is bij zons op- en ondergang de hemel rood.quote:
Ralf,quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Radolf,
Das problem kan ausradiert werden (aber nicht wie im 1938 bis 1945)
Nächsten mal die rdp-session absliessen, durch im pc nach Start zu gehen, dan absliessen und abmelden und ausradieren!
Im zukunft wird das problem nie wieder kommen, naja schön vielleicht, aber dan haben wir noch ein weitere lösung
Vielen dank (für die Blüme) , ich lieb dich auch
Kuscheln,
Covie
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Radolf,
Nächsten mal die rdp-session absliessen, durch im pc nach Start zu gehen, dan absliessen und abmelden und ausradieren!
Im zukunft wird das problem nie wieder kommen, naja schön vielleicht, aber dan haben wir noch ein weitere lösung
Kuscheln,
Covie
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En om precies dezelfde reden is bij zons op- en ondergang de hemel rood.
[..]
Radolf,
Kuscheln,
Covie
Babelfish vertaling zeker....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ralf,
ich habe dem Problem abgeholfen.
Wenn Ihnen das folgende Mal rdp-sessie beendet via Start schließen wollen, zu schließen zu entschuldigen. Dann wird dieses Problem in Zukunft nicht mehr verhindern.
Dankt bereits!
Die Grüße covie
[..]
Radolf,
Kuscheln,
Covie
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:52 schreef covie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als ik dat stuur [afbeelding] dan mag ik vandaag al weg hier![]()
quote:
Vriendquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik mis het woord Endlösung nog
![]()
Die komen altijd met zulke kromme vertalingen op de proppen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee joh..
Hoe kom je daar nou bij?
doe hetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:56 schreef covie het volgende:
ik heb gewoon tranen, ik zie al helemaal voro me wat er gaat gebeuren als ik het stuur![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:56 schreef OA het volgende:
[..]
Die komen altijd met zulke kromme vertalingen op de proppen...![]()
Aangezien NL ==> DU niet mogelijk is, heb je het ws eerst naar Engels laten vertalen.... [afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee joh..
Hoe kom je daar nou bij?
eerst van NL - FR en daarna FR- DU
Heb je pm gezien?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:56 schreef covie het volgende:
ik heb gewoon tranen, ik zie al helemaal voro me wat er gaat gebeuren als ik het stuur![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mensen die dus verstrooid raken worden dus blauw
quote:
wow thnx!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:59 schreef covie het volgende:
[..]
wow thnx!!!!!!!
het ergste is nog start--> afsluiten hoeft niet vertaald te worden want ze werken op een nl server![]()
![]()
Maar bedankt iig.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:56 schreef covie het volgende:
Gern geschehen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:59 schreef covie het volgende:
[..]
wow thnx!!!!!!!
het ergste is nog start--> afsluiten hoeft niet vertaald te worden want ze werken op een nl server![]()
![]()
Maar bedankt iig.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mensen die dus verstrooid raken worden dus blauw
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:01 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
hahaha nou begrijp ik waarom jij blauw bent idd
Maakt niet uit, je kan ook huilen van blijdschap. Als ik nu mijn baas een hak had willen zetten dat had ik dat mailtje gestuurd hahahaha.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wilde je niet aan het huilen maken
Nou laat mij ook een keer een pm krijgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij moet het weer via pm doen ja![]()
whehequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:02 schreef covie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je kan ook huilen van blijdschap. Als ik nu mijn baas een hak had willen zetten dat had ik dat mailtje gestuurd hahahaha.
Maar ik heb niks tegen hem, dus tsjah.
O, ik zal het ook wel even hier spammen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij moet het weer via pm doen ja![]()
quote:Hallo Ralf,
ich habe das Problem gelöst.
Nächtste mal bitte die rdp-Session schliessen durch: start -> sluiten -> afmelden
Das Problem wird nicht mehr passieren im Zukunft.
Danke im Voraus.
Mit freundlichem Gruss (geen komma)
Covie
Immer!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
/goed.topic
niet gauw je post editten hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:03 schreef covie het volgende:
[..]
Nou laat mij ook een keer een pm krijgen![]()
Ik krijg wel vaker een pm (vadaag toevallig 2)
Maar ze zijn bijna altijd van JeRa![]()
Busted!quote:
Pheno moet z'n bek houdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:11 schreef covie het volgende:
[..]
Busted!
Maar anders gaat pheno zeggen dat ik een spammert ben, dat het makkelijk in 1 bericht kan.![]()
en Covie laat doodleuk dat "geen komma" staan en stuurt hem dan weg...quote:
Hou eens op enge frutsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en Covie laat doodleuk dat "geen komma" staan en stuurt hem dan weg...
knip
klik
Hoe kom je er elke keer opquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en Covie laat doodleuk dat "geen komma" staan en stuurt hem dan weg...
Ralf belt op: Covie, was meinst du mit geen komma?
klik
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik betaal helemaal niks idd
Ook de huistelefoon wordt betaald door de baas
www.kodak.com.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Lekker dan! moet ook zo'n baas zoeken
.
ik had het idee dat het 14:00 was ofzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:25 schreef covie het volgende:
[..]
wow het is alweer bijna vrijdag middag!
Ik heb het idee dat het half 10 is ofzo.![]()
Ik heb geen bekquote:
Kodak is je baas?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
www.kodak.com.
of valt dat onder spam?
Nee, m'n pa's baas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kodak is je baas?!.
En volgens mij is het gewoon keiharde spam..
Vogelbekdier misschienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is een snavel niet vergelijkbaar met een bek dan?
faine vekansie frits!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga richting het vliegveld!
Kreta
See y'all in two weeks!
Have funquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kreta
See y'all in two weeks!
Latuhrquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kreta
See y'all in two weeks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |