Ik was een poging aan het doen hetzelfde te verwoorden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:42 schreef Abbadon het volgende:
maar net zo goed zou ik het tegendeel van de stelling kunnen verdedigen; naarmate je langer op jezelf bent aangewezen, weet je beter wat je wel en niet wil in je leven, en daarmee met wie je wel een relatie zou willen hebben, en met wie niet...je 'standaarden' worden exacter, bij gebrek aan een beter woord...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:51 schreef OldJeller het volgende:
Single zijn staat niet per definitie gelijk aan geen liefde ontvangen en onbevredigd zijn.
iig niet voorzover we van dhr Flemming hebben mogen vernemen...quote:James Bond had ook nooit een relatie.. lag hij niet wakker van.

True!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:06 schreef QueenR het volgende:
Doordat je weet wat je zelf kan, jezelf goed kan vermaken alleen etc en dus niet bent aangewezen op een ander, zullen die standaarden juist hoger liggen.

ja dat klopt ook, iedereen heeft weleens een " moment van zwakheid "quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
True!![]()
Maargoed toch kan je dan weleens verlangen naar die arm om je heen en een goed gesprek. Dus voor mij persoonlijk blijft het nog even schipperen tussen genieten van mijn vrijheid en een verlangen naar intimiteit... Maar dat laatste niet koste wat kost...

Nou, kom eens met wat tegendraadsheid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:29 schreef QueenR het volgende:
(met al deze eensgezindheid is het wel lastig om on topic te blijven en niet weer in slowchat te vervallen)

Batman...Ollie B. Bommel...Calimero...Knutselsmurf...?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:25 schreef OldJeller het volgende:
Voor de sceptici; James Bond is heul niet fictief!
Ik kon zo even snel geen ander (bekend) voorbeeld bedenken. Het gaat om het idee, en dat komt wel over bij het noemen van die ouwe baas.

Rekel, de boodschap ontgaat je (weer).quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Batman...Ollie B. Bommel...Calimero...Knutselsmurf...?

Consensus is dat men veeleisender gaat worden naarmate singleheid langer duurt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, kom eens met wat tegendraadsheid.![]()

Mijn standaarden? Pfff... ben er eigenlijk niet echt bewust mee bezig, maar het grootste compliment wat iemand mij kan geven, is zijn vertrouwen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:00 schreef oddman het volgende:
Wat een geklets.
Stelling:
Hoe langer je single bent, hoe lager je standaarden worden.
Hoe zit het met jullie standaarden?

blijf jezelf dat maar wijsmaken...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Rekel, de boodschap ontgaat je (weer).

Jullie vrouwen doen er weer veel te emotioneel over. Je moet goed over deze zaken nadenken, hoor! En bij voorkeur er zo lang over doorredeneren dat je, al het er echt op aan komt, verstijft, gaat zweten en rillen als er daadwerkelijk een Levend Aantrekkelijk Specimen Van Het Andere Geslacht langs komt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Mijn standaarden? Pfff... ben er eigenlijk niet echt bewust mee bezig, maar het grootste compliment wat iemand mij kan geven, is zijn vertrouwen.
Maar kies je voor iemand die vanaf het eerste moment lekker vind bouw je daar langzaam een band mee op, of kies je voor degene met wie je een hele goeie klik hebt, maar seksueel twijfels hebt of kies je voor degene die het allebei heeft maar een wispelturig contact hebt? Ik heb geen idee. Verstandelijk kan ik het allemaal in ieder geval niet beredeneren. Dus standaarden? Ik houd het maar bij vertrouwen schenken. Dat is waar ik zeker van ben.

je bent je ervan bewust dat dat geen antwoord is op de vraag?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:00 schreef MNR het volgende:
Mijn standaarden? Pfff... ben er eigenlijk niet echt bewust mee bezig, maar het grootste compliment wat iemand mij kan geven, is zijn vertrouwen.
Maar kies je voor iemand die vanaf het eerste moment lekker vindt en bouw je daar langzaam een band mee op, of kies je voor degene met wie je een hele goeie klik hebt, maar seksueel twijfels hebt of kies je voor degene die het allebei heeft maar een wispelturig contact hebt? Ik heb geen idee. Verstandelijk kan ik het allemaal in ieder geval niet beredeneren. Dus standaarden? Ik houd het maar bij vertrouwen schenken. Dat is waar ik zeker van ben.

Zou niet direct willen generaliseren, maar ik heb idd van die momenten dat ik afstand moet nemen van alles om iets helder en objectief te kunnen bekijken. Dat is nu dus niet het gevalquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:08 schreef oddman het volgende:
Jullie vrouwen doen er weer veel te emotioneel over.
Voor een klein deel is t dat welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:11 schreef Abbadon het volgende:
je bent je ervan bewust dat dat geen antwoord is op de vraag?
Heb geen idee of dat is wat ik wil zeggen.quote:of, om het even voor mezelf te vertalen; je gelooft niet zo in het hele idee van standaarden die al dan niet veranderen...het gaat om het gevoel dat je bij iemand, en bij een situatie, hebt, en dat is niet iets waar regels voor gelden...
zoiets?![]()

Even een korte analyse van het mannelijke nadenken in deze: "Wil ik hiermee naar bed? Ja of Nee? Zo ja, zakje legen en klaar met denken"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:08 schreef oddman het volgende:
[..]
Jullie vrouwen doen er weer veel te emotioneel over. Je moet goed over deze zaken nadenken, hoor!

ok...misschienquote:
MNR, je bent uniekquote:Heb geen idee of dat is wat ik wil zeggen.

Er zit verder geen functionele boodschap in je posts, behalve dat je fan bent van de vrouwlijke users alhier.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
blijf jezelf dat maar wijsmaken...

ehmm..nee...waar vrouwen vooral langer overdoen is het rationaliseren achteraf, en alle twijfels netjes een plaatsje gevenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:23 schreef ChantalC het volgende:
Nee wij vrouwen doen er wel wat langer over...![]()

Is dat zo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:26 schreef Abbadon het volgende:
ehmm..nee...waar vrouwen vooral langer overdoen is het rationaliseren achteraf, en alle twijfels netjes een plaatsje geven

denk je dat echt? grappig...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:24 schreef OldJeller het volgende:
Er zit verder geen functionele boodschap in je posts, behalve dat je fan bent van de vrouwlijke users alhier.

nee, natuurlijk is dat niet zo...het is een generalisatie, in reactie op een andere generalisatie....quote:

O, wilde je graag dat ik in dezelfde stijl van 'humor' reageerde, zoals de nietszeggende replies van jou op mijn posts?quote:

neuh, niet speciaal...doe wat je wil...en ach, laten we zeggen dat een post de reactie krijgt die ze verdientquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:36 schreef OldJeller het volgende:
O, wilde je graag dat ik in dezelfde stijl van 'humor' reageerde, zoals de nietszeggende replies van jou op mijn posts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |