abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:20:58 #226
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52609426
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:15 schreef Shitonya het volgende:
Mja leugen is het ook, want liefde bestaat alleen in sprookjes
wat is er mis met sprookjes?

slechte ervaring achter de rug?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52609478
mijn leven zal dan wel een sprookje zijn want ik heb liefde (gehad, dat ligt er maar aan als je verkering bedoeld want die heb ik nu ff niet, of van familie en vrienden want die heb ik wel )

ik ga maar slapen geloof ik want hier word ik een tikje depri van dat mensen dat echt denken en zo
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:24:53 #228
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52609514
verkering

wat een schattig woord...leuk dat er mensen zijn die dat woord echt gebruiken...dat geeft weer hoop in de mensheid
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:32:33 #229
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52609670
Eerder tranen door die hele mensheid die daar nog in gelooft.

Zie genoeg relaties om mij heen tegen de muur spatten als rotte tomaten. De eerste goede relatie-liefde moet ik nog tegen komen.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:38:25 #230
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52609776
ik heb er toch wel een aantal gezien zo ondertussen...genoeg om er in te geloven in ieder geval

sowieso moet je een relatie niet beoordelen op grond van haar dieptepunt, denk ik...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:52:56 #231
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52610016
Jawel, want het dieptepunt maakt de leugen
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:58:22 #232
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52610091
dus omdat er een dieptepunt is, is elk hoogtepunt niet meer waar?

als je zo leeft, dan ben je al dood....
  donderdag 23 augustus 2007 @ 01:01:44 #233
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52610138
cynisme is een laffe manier van leven, uiteindelijk...als je ervan uitgaat teleurgesteld te worden, word je daar nooit in teleurgesteld...

ik ga slapen
  donderdag 23 augustus 2007 @ 01:04:17 #234
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52610176
Nee, ik zei enkel dat het dieptepunt de leugen maakt. Het hoogtepunt bestaat nog steeds, maar dan in het verleden, niet meer in de herinnering die je uiteindelijk hebt verkregen.

Slapen..mietje

Truste
pi_52613525
waarom heb je het toch telkens over leugen?
bedoeld je het dan bv zo: als iemand zegt dat ie van je houdt maar het na een jaar toch uit maakt omdat ie niet meer van je houdt dan heeft ie dus gelogen?

ik denk dat dat niet waar is hoor!
dingen veranderen maar dat wil niet zeggen dat ze niet waren! of snap ik je nu verkeerd?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:35:35 #236
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52613602
maar dat is alleen waar als je de hele relatie ziet door de lens van die leugen...en waarom zou je dat doen? Ik heb geen relatie gehad waarbij dat zo werkt...met alle plussen en minnen kan het eindtotaal best positief zijn, ook al is het voorbij...

mietje? ik vond het ook gezellig hoor

goedemorgen!
pi_52613630
goedemorgen
pi_52613935
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:32 schreef Shitonya het volgende:
Eerder tranen door die hele mensheid die daar nog in gelooft.

Zie genoeg relaties om mij heen tegen de muur spatten als rotte tomaten. De eerste goede relatie-liefde moet ik nog tegen komen.
Het is niet zo dat het verplicht is relaties aan te gaan, dus de oplossing lijkt me kinderlijk eenvoudig voor je. Of ben je stiekem meer op je plaats in het "de kunst van het loslaten van je ex"-topic?
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_52613956
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 01:04 schreef Shitonya het volgende:
Nee, ik zei enkel dat het dieptepunt de leugen maakt. Het hoogtepunt bestaat nog steeds, maar dan in het verleden, niet meer in de herinnering die je uiteindelijk hebt verkregen.

Slapen..mietje

Truste
Tja, het glas is half vol of half leeg.
Krijg het gevoel dat jij vooral boos op de wereld bent en ja dan werken relaties sowiezo niet echt. (als je daar op uit was)
Gevoelens zijn nu eenmaal mooi maar kunnen ook veel pijn doen... gelukkig vergeet je de slechte dingen altijd sneller dan de goede
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:55:43 #240
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52613986
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:37 schreef liefie_ het volgende:
goedemorgen

en, hoe bevalt het single-leven?
pi_52614011
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:55 schreef Abbadon het volgende:

[..]

en, hoe bevalt het single-leven?
mij eerlijk gezegd prima hoor

maar ik krijg t idee dat ik een beetje een naief rasoptimiste ben
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:59:13 #242
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52614059
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:56 schreef liefie_ het volgende:

mij eerlijk gezegd prima hoor

maar ik krijg t idee dat ik een beetje een naief rasoptimiste ben
ben je ook maar daar is niks mis mee hoor...

Ik ben nu optimistischer dan ik vroeger was, denk ik...het is een kwestie van jezelf open durven stellen, en daarbij het risico lopen dat het niet zo goed afloopt...dat hoort erbij, en is ook weer niet zo heel erg...
pi_52614118
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:59 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ben je ook maar daar is niks mis mee hoor...

Ik ben nu optimistischer dan ik vroeger was, denk ik...het is een kwestie van jezelf open durven stellen, en daarbij het risico lopen dat het niet zo goed afloopt...dat hoort erbij, en is ook weer niet zo heel erg...
idd!
maar doordat het niet altijd goed afloopt vormt je dat
en ik denk dat je misschien wel alleen "de ware liefde" kunt vinden als het ook een paar keer zeg maar mis is gegaan want dan weet je wat je wel en niet wil en wat belangrijk voor je is en zo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:02:55 #244
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_52614154
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:14 schreef Shitonya het volgende:

niet cynisch.. Twee mensen kunnen nóóit exact even veel om elkaar geven. Het is altijd uit evenwicht en op den duur breekt zoiets ook de relatie door te weinig gevoel of vreemdgaan
Ik geloof dat dit de kern is van de 'leugen' die Shitonya bedoelt.
Tuurlijk is het zo dat twee mensen nooit exact evenveel eenheden Liefdetm ( ) voor elkaar kunnen voelen, vandaar dat je het ook beter als een bandbreedte kunt zien die een min en max niveau van Liefde aangeeft. De mate van overlap in die bandbreedte zegt wat over de slagingskans van een relatie tussen twee mensen. Dergelijke bandbreedtes zul je ws ook hebben voor zoiets als humor, denk ik.

Mensen met een hele smalle bandbreedte hebben het moeilijker dan andere (thanQ Captain Obvious), maar ik denk ook dat je bandbreedte smaller wordt naarmate je meer meemaakt in de liefde. Die min en max in je bandbreedte is dus niet in steen gehouwen en kan dus in de tijd veranderen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:03:27 #245
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52614166
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:01 schreef liefie_ het volgende:

idd!
maar doordat het niet altijd goed afloopt vormt je dat
en ik denk dat je misschien wel alleen "de ware liefde" kunt vinden als het ook een paar keer zeg maar mis is gegaan want dan weet je wat je wel en niet wil en wat belangrijk voor je is en zo
dus zelfs het negatieve is in feite positief?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:05:18 #246
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52614208
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:02 schreef Garisson72 het volgende:

tja, leugen...da's sowieso maar net hoe je je opstelt in een relatie, en hoe je met elkaar communiceert...als je elkaar goed genoeg kent, weet je wel wat je aan elkaar hebt...en verschillen zijn niet erg, dat betekent alleen dat je som bereid moet zijn wat meer moeite te doen...
pi_52614263
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:02 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Tuurlijk is het zo dat twee mensen nooit exact evenveel eenheden Liefdetm ( ) voor elkaar kunnen voelen, vandaar dat je het ook beter als een bandbreedte kunt zien die een min en max niveau van Liefde aangeeft. De mate van overlap in die bandbreedte zegt wat over de slagingskans van een relatie tussen twee mensen. Dergelijke bandbreedtes zul je ws ook hebben voor zoiets als humor, denk ik.

Mensen met een hele smalle bandbreedte hebben het moeilijker dan andere (thanQ Captain Obvious), maar ik denk ook dat je bandbreedte smaller wordt naarmate je meer meemaakt in de liefde. Die min en max in je bandbreedte is dus niet in steen gehouwen en kan dus in de tijd veranderen.
ik denk ook (om maar even in je metafoor te blijven) dat je bandbreedte veranderd namate je meer leert om van jezelf te houden en van vrienden en familie en zo
als je van andere kunt houden en van jezelf moet het ook lukken bij een partner!
pi_52614276
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dus zelfs het negatieve is in feite positief?
ik zei het toch ik ben een rasoptimistje
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:10:34 #249
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_52614291
tja ach... 't feit dat het een leugen genoemd wordt zegt meer over de enorme hooggespannen verwachtingen die kennelijk bij de relatie bestaan, voorwaarden waaraan voldaan moet worden... kortom, door het zo te typeren kom je er gewoon niet.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:12:54 #250
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52614327
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:09 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ik denk ook (om maar even in je metafoor te blijven) dat je bandbreedte veranderd namate je meer leert om van jezelf te houden en van vrienden en familie en zo
als je van andere kunt houden en van jezelf moet het ook lukken bij een partner!
daarom ben ik er ook geen voorstander van om van de ene in de andere relatie te rollen...het kost tijd om jezelf te kennen...laat staan om van jezelf te houden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')