lui?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:16 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand wat negers met kip hebben?
Ik liep vandaag een KFC in Amsterdam binnen. En daar zaten gewoon alleen maar negers! Zelfs het personeel, op de bedrijfsleider na.
Maar wat hebben negers nou met kip? Door de bouw van hun kaak? Omdat ze zo'n grote neus hebben? Is dit de ware rede waarom negers groot geschapen zijn? Of is dit juist de rede dat negers zo vreselijk lui zijn?
je bent nog nooit een mac kfc of burger king binnen geweest?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Het personeel van zulk soort toko's is altijd buitenlands toch?
Ik ben dan ook maar naar de McDonalds gegaan. Daar hebben ze tenminste goed personeel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:29 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
lui?
GA KOKEN KFC WANNABE PAUPER NEGER
moest wel alleen al lachen om je ttkern van waarheid enzo
Ik kom voornamelijk big momma's tegen, ik zal ze wel aantrekken ofzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:30 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
je bent nog nooit een mac kfc of burger king binnen geweest?
leef je in een fries dorp?
check de benen van de voorste...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat zijn geen negers?
Gewoon zoeken op Thugs je weet !quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:33 schreef SadKingBilly het volgende:
Knoflook, wat een naar stel wannabe-negers. Waar heb je die in vredesnaam vandaan? (hoewel die hoer in het midden me wel bekend voorkomt)
HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:26 schreef TeenWolf het volgende:
Kentucky Fat Chicken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
marrokkanerts zeker.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben dan ook maar naar de McDonalds gegaan. Daar hebben ze tenminste goed personeel.
hoaxquote:
Voedsel halen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:40 schreef Steve-O het volgende:
Wat heb je daar dan te zoeken ?
lokale snackbar is niet genoeg voor je ?quote:
Als verdomme helemaal naar Amsterdam ga, dan ga ik niet bij de lokale snackbar eten. Dan wil ik kwaliteitsvoer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:42 schreef Steve-O het volgende:
[..]
lokale snackbar is niet genoeg voor je ?
En dan naar een vetpanketen gaanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als verdomme helemaal naar Amsterdam ga, dan ga ik niet bij de lokale snackbar eten. Dan wil ik kwaliteitsvoer.
McDonalds heeft best puik kwaliteitsvoer. En ik wou vandaag even de KFC uittesten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:47 schreef Steve-O het volgende:
[..]
En dan naar een vetpanketen gaanstomme toerist doe je huiswerk .
Nee, das een nieuwe schietbaan, vraag me ook af wat dat met dit topic te maken hebquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat zijn geen negers?
straatneger.comquote:
Zo is het! Als er een kip in de buurt is, dan is er ook een neger in de buurt!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:12 schreef Nawien het volgende:
Hehe ik heb me er ook al eens over verbaasd. Hoe het komt weet ik niet, maar negers en kip zie je nooit alleen![]()
+ watermeloen zekerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:08 schreef yosander het volgende:
dWc_RuffRyder hield toch ook zo van kip?![]()
Dat ook ja!quote:
Uiteraard gefotoshopped hequote:
Vermomd of niet vermomd, onvoorwaardelijk !quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:08 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Zo is het! Als er een kip in de buurt is, dan is er ook een neger in de buurt!![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:45 schreef GebakkenEi het volgende:
Mijn papa maakt veel lekkerdere kip.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:10 schreef goedlokje het volgende:
[[url=http://s3.amazonaws.com/fdsa/yomedia01_Zacgi9PPrekqweZQ7Eb3simonwebbe.jpg]afbeelding][/url]
deze man is echt heeeeeerlijk!! donkere mannen zijn de beste![]()
Deuce Bigalowquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:01 schreef Rouser het volgende:
KFC is echt geweldig. Maar zover ik weet houden negers van kip en wafels.
Straks ziet iemand nog onterecht een crimineel staanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:37 schreef Geqxon het volgende:
Dat er nog niemand in mijn fotoboek gekeken heeft zeg.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:37 schreef Geqxon het volgende:
Dat er nog niemand in mijn fotoboek gekeken heeft zeg.
jah zuidoost ook, maar daar zijn sowieso wel veel negers maar bij de KFC in centrum zijn er ook veel negers.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef ukga het volgende:
FAWAKA SALEM ELEIKUM
je was zeker bij die kfc in zuid oost bende daar naast du burger king dan
fawaka , rustiiiig , eetz gast eetz, chill...goedgoedquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:06 schreef Waris7 het volgende:
Ik ga altijd naar KFC, jewaids zelluf dope spang negers alles jeweet, je moet niet praten niks, niks, alles
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:16 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand wat negers met kip hebben?
Ik liep vandaag een KFC in Amsterdam binnen. En daar zaten gewoon alleen maar negers! Zelfs het personeel, op de bedrijfsleider na.
Maar wat hebben negers nou met kip? Door de bouw van hun kaak? Omdat ze zo'n grote neus hebben? Is dit de ware rede waarom negers groot geschapen zijn? Of is dit juist de rede dat negers zo vreselijk lui zijn?
wat een hufterquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hehede vriend van een vriendin van me gaat daar aaaaltijd heen, ook een negert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |