http://www.hardocp.com/news.html?news=Mjc1MTksLCwsLCwxquote:Why is my Intel CPU Overheating?
HardOCP got this send it: "We run a PC repair shop. The other day one of our customers brought his PC in and says it keeps rebooting and the CPU temperature is very high. He told us he has always built his own PCs and that he knows what he’s doing, yet he can’t figure out what is wrong."
Is geen muziek.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
rap
"opposites attract"?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:29 schreef Elseetje het volgende:
Het is fijn om te lezen dat Boze_Appel mijn visie op zijn muzieksmaak, -kennis en -ontwikkeling weer heeft bevestigd.
Volwassenen die nog aan blasfemie doen....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
in blijde verwachting![]()
altijd nog beter dan volwassenen die "erin" gelovenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Volwassenen die nog aan blasfemie doen....
In de betekenis: snel....quote:
In het Rif-gebergte liggen huizen toch buiten schootsafstand van elkaarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
Vaak praten Nederlanders over berbers of riffijnen of zandnegers. Maar hoe ziet het rifgebied er eigenlijk uit?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:02 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Her Majesty's a pretty nice girl,
but she doesn't have a lot to say
Her Majesty's a pretty nice girl
but she changes from day to day
I want to tell her that I love her a lot
But I gotta get a bellyful of wine
Her Majesty's a pretty nice girl
Someday I'm going to make her mine, oh yeah,
someday I'm going to make her mine.
Oh yeah
Ja, vind ik wel. Waarom moeten wij het onderhoud van die boot betalen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:26 schreef Fastmatti het volgende:
Het is vreselijk
De meerderheid bepaalt Floris, de meerderheid bepaalt, en dat vond jij goed remember?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:22 schreef floris.exe het volgende:
Wat hoor ik nu? Betalen we met zijn allen het onderhoud van het bootje van Beatrix? Belachelijk! Die familie kan zich toch prima zelf bedruipen? Waarom moeten ze worden onderhouden worden middels belastinggelden?
Ga rustig slapen, er wordt aan gewerkt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:22 schreef floris.exe het volgende:
Wat hoor ik nu? Betalen we met zijn allen het onderhoud van het bootje van Beatrix? Belachelijk! Die familie kan zich toch prima zelf bedruipen? Waarom moeten ze worden onderhouden worden middels belastinggelden?
quote:Vragen van het lid Brinkman (PVV) aan de minister van Defensie over het onderhoud van het privézeiljacht van Beatrix.
1.)
Heeft u kennis genomen van het artikel (*) “Defensie draait op voor onderhoud jacht Beatrix “?
2.)
Klopt het bericht dat het ministerie van Defensie al tientallen jaren het onderhoud van het privézeiljacht De Groene Draeck van koningin Beatrix betaald?
3.)
Zo ja, kunt u aangeven wat de precieze reden is dat het onderhoud van dit jacht op de begroting van Defensie moet rusten?
4.)
Bent u met mij van mening dat in deze tijd, waarin de begroting van Defensie reeds onder behoorlijke druk staat, het absoluut onwenselijk dat dit onderhoud door Defensie wordt betaald? Zo neen, waarom niet? Zo ja, wat gaat u hiertegen doen?
Nu zou ik dat tegenwoordig niet meer zingen voor een meisje. Of ze moet van bedenkelijk allooi zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:20 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Nu 'k je nooit meer zie
Oude Maasweg, kwart voor drie
Ik begin daar wel steeds meer op terug te komen, hoor Henri. Zoals je al eens hebt gezegd: als je er goed over nadenkt is het volstrekt immoreel. Ik geef niets om de Oranjes en ik word verplicht mee te betalen om die familie nog meer te spekken. Er zijn mensen die van de voedselbanken moeten leven en die mensen moeten wel meebetalen aan het onderhoud van zo'n schuit en doen ze dan niet, dan moeten ze de cel in.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:28 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
De meerderheid bepaalt Floris, de meerderheid bepaalt, en dat vond jij goed remember?
Jij komt er welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:31 schreef floris.exe het volgende:
Ik begin daar wel steeds meer op terug te komen, hoor Henri. Zoals je al eens hebt gezegd: als je er goed over nadenkt is het volstrekt immoreel. Ik geef niets om de Oranjes en ik word verplicht mee te betalen om die familie nog meer te spekken. Er zijn mensen die van de voedselbanken moeten leven en die mensen moeten wel meebetalen aan het onderhoud van zo'n schuit en doen ze dan niet, dan moeten ze de cel in.
Het gebeurt in de werf van defensie. Dat is veilig. Ik denk dat men nooit de rekening heeft durven sturen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:22 schreef floris.exe het volgende:
Het grappige is inderdaad, dat wanneer je er echt over nadenkt, het allemaal erg logisch is. Het is interessant om het liberatistische idee toe te passen op allerlei casussen en dan kom je er uiteindelijk toch achter, dat het alleen maar voordelen heeft.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:34 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Jij komt er welTrek je conclusies verder door Floris, laat je niet weerhouden door de politiek correcte kliek die beweert dat je de zwakkeren tekort doet. Dat doe je niet, integendeel.
blablabla.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:28 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
De meerderheid bepaalt Floris, de meerderheid bepaalt, en dat vond jij goed remember?
Logica en rede. Meer vraag en bied ik niet. Trek zelf de conclusies. Ik ben blij dat je niet bang bent om na te denken. Het vergt lef, velen durven het niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:37 schreef floris.exe het volgende:
Het grappige is inderdaad, dat wanneer je er echt over nadenkt, het allemaal erg logisch is. Het is interessant om het liberatistische idee toe te passen op allerlei casussen en dan kom je er uiteindelijk toch achter, dat het alleen maar voordelen heeft.
http://www.vrtnieuws.net/(...)d/070815_polenparadequote:Polen houden de grootste parade ooit
wo 15/08/07 - Polen heeft vandaag de overwinning op de Russen in 1920 herdacht. Dat ging gepaard met de grootste militaire parade ooit gehouden. President Lech Kaczynski reed mee in een open wagen.
Zo'n militaire parade hadden de Polen in geen jaren gezien.
Terwijl de tanks door de straten van Warschau rolden, scheerden hoog in de lucht straaljagers voorbij in de Poolse kleuren.
Met de parade herdenken de Polen hoe ze in 1920 na de Russische revolutie de opmars van het Rode Leger een halt toeriepen.
Maar het wapenvertoon was zeker ook bedoeld om met het oog op de komende parlementsverkiezingen de populariteit van de regerende conservatieven op te krikken.
Zowel president Lech Kaczynski als zijn tweelingbroer Jaroslaw, de poolse premier, zien voor hun land in de internationale arena een grotere rol weggelegd.
In de Europese Unie en daarbuiten is men minder te spreken over het groeiende Poolse nationalisme. Ook het toenemende anti-semitisme en de discriminatie van homo's baart zorgen.
Uitgerekend op de dag van de parade heeft buurland Wit-Rusland geweigerd twee vooraanstaande Poolse politici het land binnen te laten, omdat ze er de belangen van de Poolse minderheid wilden verdedigen.
Het punt is, is dat het huidige model vertrouwd is. Een beetje het idee van: je weet wat je hebt en je weet niet wat je krijgt. Het enige wat mijn zorg is, is de zorg voor mensen die zorg nodig hebben. Mijn gevoel is altijd geweest dat de overheid de enige is, die dat kan realiseren, maar er zijn denk ik wel betere alternatieven. In ieder geval erger mij op andere terreinen mateloos aan de overheid: die bemoeizucht. Eerder deze avond was er ook een nieuwsitem over dat de boerenkaas waarschijnlijk verdwijnt omdat de boeren het plezier daarvan vergald wordt door allerlei overheidsingrijpen. Erg jammer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:40 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Logica en rede. Meer vraag en bied ik niet. Trek zelf de conclusies. Ik ben blij dat je niet bang bent om na te denken. Het vergt lef, velen durven het niet.
Wat is die man in je usericon? Een libertariër?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:37 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Het grappige is inderdaad, dat wanneer je er echt over nadenkt, het allemaal erg logisch is. Het is interessant om het liberatistische idee toe te passen op allerlei casussen en dan kom je er uiteindelijk toch achter, dat het alleen maar voordelen heeft.
John Rawls... mijn held. Zo snel sla ik nu ook weer niet omquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is die man in je usericon? Een libertariër?
Het zij je vergeven, maar vraag jezelf vannacht voor je in slaap valt 'ns af welk contract je nou precies met de maatschappij getekend hebt, en of je eigenlijk geen betere oplossingen weet, zonder die mafiose roverheid.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:52 schreef floris.exe het volgende:
John Rawls... mijn held. Zo snel sla ik nu ook weer niet om.
Het is vooral het morele betoog van Rawls dat mij erg aanspreekt. Het idee dat allerlei eigenschappen ongelijk en willekeurig over de mensen zijn verdeeld en dat om die reden mensen die in de ogen van de maatschappij in een bepaalde tijd minder bedeeld zijn daarvan niet de dupe mogen worden. Of je dat morele recht nu afdwingt middels de overheid of vanuit de mens zelf als gevolg van een bewustzijnsverhoging is nog niet zo relevantquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:55 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Het zij je vergeven, maar vraag jezelf vannacht voor je in slaap valt 'ns af welk contract je nou precies met de maatschappij getekend hebt, en of je eigenlijk geen betere oplossingen weet, zonder die mafiose roverheid.
Het is de enige relevante vraag die er bestaat Floris. Mag je jouw ideale maatschappij afdwingen? Mag je diefstal, fraude en geweld goed praten als je maar belooft het ten goede te laten komen van de zwakkeren? En wat als je daar vervolgens hopeloos in faalt?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:58 schreef floris.exe het volgende:
Het is vooral het morele betoog van Rawls dat mij erg aanspreekt. Het idee dat allerlei eigenschappen ongelijk en willekeurig over de mensen zijn verdeeld en dat om die reden mensen die in de ogen van de maatschappij in een bepaalde tijd minder bedeeld zijn daarvan niet de dupe mogen worden. Of je dat morele recht nu afdwingt middels de overheid of vanuit de mens zelf als gevolg van een bewustzijnsverhoging is nog niet zo relevant.
Motörhead, need I say more?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:12 schreef sneakypete het volgende:
lowlands en anarchy? ahum
ga liever naar n illegaal feesje dan![]()
![]()
hou je ook van punk dan? of meer metaal enzo?
een keertje of 10quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:16 schreef sneakypete het volgende:
aha, ook al s geweest ?ik n keetrtje of 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |