abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52435834
Welkom in het slowchat-topic van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in de topics in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_52435955
rap
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_52436015
Het is fijn om te lezen dat Boze_Appel mijn visie op zijn muzieksmaak, -kennis en -ontwikkeling weer heeft bevestigd.
pi_52436029
quote:
Why is my Intel CPU Overheating?

HardOCP got this send it: "We run a PC repair shop. The other day one of our customers brought his PC in and says it keeps rebooting and the CPU temperature is very high. He told us he has always built his own PCs and that he knows what he’s doing, yet he can’t figure out what is wrong."
http://www.hardocp.com/news.html?news=Mjc1MTksLCwsLCwx

pi_52436041
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
rap
Is geen muziek.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:32:32 #7
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_52436086
Rap
pi_52436158

in blijde verwachting
pi_52436254
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:29 schreef Elseetje het volgende:
Het is fijn om te lezen dat Boze_Appel mijn visie op zijn muzieksmaak, -kennis en -ontwikkeling weer heeft bevestigd.
"opposites attract"?
pi_52436276
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:35 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]

in blijde verwachting
Volwassenen die nog aan blasfemie doen....
pi_52436306
.
pi_52436391
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:38 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

"opposites attract"?
Niet zó opposite!
pi_52436409
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:39 schreef Apropos het volgende:

[..]

Volwassenen die nog aan blasfemie doen....
altijd nog beter dan volwassenen die "erin" geloven
pi_52436515
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:43 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Niet zó opposite!
sure
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:51:18 #15
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_52436600
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:30 schreef Apropos het volgende:

[..]

Is geen muziek.
In de betekenis: snel....
pi_52436986
Her Majesty's a pretty nice girl,
but she doesn't have a lot to say
Her Majesty's a pretty nice girl
but she changes from day to day

I want to tell her that I love her a lot
But I gotta get a bellyful of wine
Someday I'm going to make her mine, oh yeah,
someday I'm going to make her mine.

Oh yeah
pi_52437001
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
Vaak praten Nederlanders over berbers of riffijnen of zandnegers. Maar hoe ziet het rifgebied er eigenlijk uit?
In het Rif-gebergte liggen huizen toch buiten schootsafstand van elkaar
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:06:30 #18
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52437127
*** OM beticht verdachten hiv-zaak van zware mishandeling ***

De drie verdachten in de Groningse hiv-zaak, mannen van 34, 48 en 49 jaar, worden door het Openbaar Ministerie (OM) zware mishandeling met voorbedachten rade ten laste gelegd....
http://www.volkskrant.nl/(...)n_zware_mishandeling
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_52437286
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:02 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Her Majesty's a pretty nice girl,
but she doesn't have a lot to say
but she changes from day to day

I want to tell her that I love her a lot
But I gotta get a bellyful of wine
Someday I'm going to make her mine, oh yeah,
someday I'm going to make her mine.

Oh yeah
pi_52437331
Internet is weer eens brak
pi_52437365
I'm so tired, I haven't slept a wink
I'm so tired, my mind is on the blink
I wonder should I get up and fix myself a drink
No,no,no.

I'm so tired I don't know what to do
I'm so tired my mind is set on you
I wonder should I call you but I know what you'd do

You'd say I'm putting you on
But it's no joke, it's doing me harm
You know I can't sleep, I can't stop my brain
You know it's three weeks, I'm going insane
You know I'd give you everything I've got
for a little peace of mind

I'm so tired, I'm feeling so upset
Although I'm so tired I'll have another cigarette
And curse Sir Walter Raleigh
He was such a stupid get

pi_52437414
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Rap
pi_52437457
Je n'me regarde pas dans les vitrines
Quand il fait trente en dessous d'zéro

Y'a longtemps qu'on fait d'la politique
Vingt ans de guerre contre les moustiques

Je ne me sens pas intrépide
Quand il fait fret j'fais pas du ski
J'ai pas d'motel aux Laurentides
Le samedi c'est l'soir du hockey

Faut pas croire que j'suis une imbécile
Parce que j'chauffe pas une convertible
La gloire c'est pas mal inutile
Au prix de gaz c'est trop pénible

On est tous frères pis ça s'adonne
Qu'on a toujours eu du bon temps
Parce qu'on reste sur la terre des hommes
Même les femmes et les enfants

Croyez pas qu'on n'est pas chrétien
Le dimanche on promène son chien
pi_52437609
Nu 'k je nooit meer zie
Oude Maasweg, kwart voor drie
pi_52437678
Wat hoor ik nu? Betalen we met zijn allen het onderhoud van het bootje van Beatrix? Belachelijk! Die familie kan zich toch prima zelf bedruipen? Waarom moeten ze worden onderhouden worden middels belastinggelden?
pi_52437772
Het is vreselijk
pi_52437831
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:26 schreef Fastmatti het volgende:
Het is vreselijk
Ja, vind ik wel. Waarom moeten wij het onderhoud van die boot betalen?
pi_52437864
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:22 schreef floris.exe het volgende:
Wat hoor ik nu? Betalen we met zijn allen het onderhoud van het bootje van Beatrix? Belachelijk! Die familie kan zich toch prima zelf bedruipen? Waarom moeten ze worden onderhouden worden middels belastinggelden?
De meerderheid bepaalt Floris, de meerderheid bepaalt, en dat vond jij goed remember?
pi_52437866
quote:
Ga rustig slapen, er wordt aan gewerkt.
quote:
Vragen van het lid Brinkman (PVV) aan de minister van Defensie over het onderhoud van het privézeiljacht van Beatrix.
1.)
Heeft u kennis genomen van het artikel (*) “Defensie draait op voor onderhoud jacht Beatrix “?

2.)
Klopt het bericht dat het ministerie van Defensie al tientallen jaren het onderhoud van het privézeiljacht De Groene Draeck van koningin Beatrix betaald?

3.)
Zo ja, kunt u aangeven wat de precieze reden is dat het onderhoud van dit jacht op de begroting van Defensie moet rusten?

4.)
Bent u met mij van mening dat in deze tijd, waarin de begroting van Defensie reeds onder behoorlijke druk staat, het absoluut onwenselijk dat dit onderhoud door Defensie wordt betaald? Zo neen, waarom niet? Zo ja, wat gaat u hiertegen doen?
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_52437882
Solo voy con mi pena
Sola va mi condena
Correr es mi destino
Por no llevar papel
Perdido en el corazn
De la grande Babylon
Me dicen el clandestino
Yo soy el quiebra ley

Mano Negra clandestina
Peruano clandestino
Africano clandestino
Marijuana illegal
pi_52437921
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:20 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Nu 'k je nooit meer zie
Oude Maasweg, kwart voor drie
Nu zou ik dat tegenwoordig niet meer zingen voor een meisje. Of ze moet van bedenkelijk allooi zijn.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_52437953
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:28 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

De meerderheid bepaalt Floris, de meerderheid bepaalt, en dat vond jij goed remember?
Ik begin daar wel steeds meer op terug te komen, hoor Henri. Zoals je al eens hebt gezegd: als je er goed over nadenkt is het volstrekt immoreel. Ik geef niets om de Oranjes en ik word verplicht mee te betalen om die familie nog meer te spekken. Er zijn mensen die van de voedselbanken moeten leven en die mensen moeten wel meebetalen aan het onderhoud van zo'n schuit en doen ze dan niet, dan moeten ze de cel in.
pi_52438018
Het wordt tijd dat de Oranjes eens aan het werk gaan voor hun eigen geld in plaats van symbolische functies te bekleden en ondertussen riant teren op de zakken van hardwerkende burgers.
pi_52438026
Parasieten zijn het.
pi_52438046
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:31 schreef floris.exe het volgende:
Ik begin daar wel steeds meer op terug te komen, hoor Henri. Zoals je al eens hebt gezegd: als je er goed over nadenkt is het volstrekt immoreel. Ik geef niets om de Oranjes en ik word verplicht mee te betalen om die familie nog meer te spekken. Er zijn mensen die van de voedselbanken moeten leven en die mensen moeten wel meebetalen aan het onderhoud van zo'n schuit en doen ze dan niet, dan moeten ze de cel in.
Jij komt er wel Trek je conclusies verder door Floris, laat je niet weerhouden door de politiek correcte kliek die beweert dat je de zwakkeren tekort doet. Dat doe je niet, integendeel.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:36:20 #36
Stranger than fiction
pi_52438102
quote:
Het gebeurt in de werf van defensie. Dat is veilig. Ik denk dat men nooit de rekening heeft durven sturen.
pi_52438140
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:34 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Jij komt er wel Trek je conclusies verder door Floris, laat je niet weerhouden door de politiek correcte kliek die beweert dat je de zwakkeren tekort doet. Dat doe je niet, integendeel.
Het grappige is inderdaad, dat wanneer je er echt over nadenkt, het allemaal erg logisch is. Het is interessant om het liberatistische idee toe te passen op allerlei casussen en dan kom je er uiteindelijk toch achter, dat het alleen maar voordelen heeft.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:37:49 #38
Stranger than fiction
pi_52438147
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:28 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

blablabla.
pi_52438262
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:37 schreef floris.exe het volgende:
Het grappige is inderdaad, dat wanneer je er echt over nadenkt, het allemaal erg logisch is. Het is interessant om het liberatistische idee toe te passen op allerlei casussen en dan kom je er uiteindelijk toch achter, dat het alleen maar voordelen heeft.
Logica en rede. Meer vraag en bied ik niet. Trek zelf de conclusies. Ik ben blij dat je niet bang bent om na te denken. Het vergt lef, velen durven het niet.
pi_52438505
de Poolse regering doet net alsof het niet gevallen is:
quote:
Polen houden de grootste parade ooit

wo 15/08/07 - Polen heeft vandaag de overwinning op de Russen in 1920 herdacht. Dat ging gepaard met de grootste militaire parade ooit gehouden. President Lech Kaczynski reed mee in een open wagen.
Zo'n militaire parade hadden de Polen in geen jaren gezien.

Terwijl de tanks door de straten van Warschau rolden, scheerden hoog in de lucht straaljagers voorbij in de Poolse kleuren.

Met de parade herdenken de Polen hoe ze in 1920 na de Russische revolutie de opmars van het Rode Leger een halt toeriepen.

Maar het wapenvertoon was zeker ook bedoeld om met het oog op de komende parlementsverkiezingen de populariteit van de regerende conservatieven op te krikken.

Zowel president Lech Kaczynski als zijn tweelingbroer Jaroslaw, de poolse premier, zien voor hun land in de internationale arena een grotere rol weggelegd.

In de Europese Unie en daarbuiten is men minder te spreken over het groeiende Poolse nationalisme. Ook het toenemende anti-semitisme en de discriminatie van homo's baart zorgen.

Uitgerekend op de dag van de parade heeft buurland Wit-Rusland geweigerd twee vooraanstaande Poolse politici het land binnen te laten, omdat ze er de belangen van de Poolse minderheid wilden verdedigen.
http://www.vrtnieuws.net/(...)d/070815_polenparade
pi_52438514
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:40 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Logica en rede. Meer vraag en bied ik niet. Trek zelf de conclusies. Ik ben blij dat je niet bang bent om na te denken. Het vergt lef, velen durven het niet.
Het punt is, is dat het huidige model vertrouwd is. Een beetje het idee van: je weet wat je hebt en je weet niet wat je krijgt. Het enige wat mijn zorg is, is de zorg voor mensen die zorg nodig hebben. Mijn gevoel is altijd geweest dat de overheid de enige is, die dat kan realiseren, maar er zijn denk ik wel betere alternatieven. In ieder geval erger mij op andere terreinen mateloos aan de overheid: die bemoeizucht. Eerder deze avond was er ook een nieuwsitem over dat de boerenkaas waarschijnlijk verdwijnt omdat de boeren het plezier daarvan vergald wordt door allerlei overheidsingrijpen. Erg jammer.
pi_52438571
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:37 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Wat is die man in je usericon? Een libertariër?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_52438589
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:51 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat is die man in je usericon? Een libertariër?
John Rawls... mijn held. Zo snel sla ik nu ook weer niet om .
pi_52438680
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:52 schreef floris.exe het volgende:
John Rawls... mijn held. Zo snel sla ik nu ook weer niet om .
Het zij je vergeven, maar vraag jezelf vannacht voor je in slaap valt 'ns af welk contract je nou precies met de maatschappij getekend hebt, en of je eigenlijk geen betere oplossingen weet, zonder die mafiose roverheid.
pi_52438758
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:55 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Het zij je vergeven, maar vraag jezelf vannacht voor je in slaap valt 'ns af welk contract je nou precies met de maatschappij getekend hebt, en of je eigenlijk geen betere oplossingen weet, zonder die mafiose roverheid.
Het is vooral het morele betoog van Rawls dat mij erg aanspreekt. Het idee dat allerlei eigenschappen ongelijk en willekeurig over de mensen zijn verdeeld en dat om die reden mensen die in de ogen van de maatschappij in een bepaalde tijd minder bedeeld zijn daarvan niet de dupe mogen worden. Of je dat morele recht nu afdwingt middels de overheid of vanuit de mens zelf als gevolg van een bewustzijnsverhoging is nog niet zo relevant .
pi_52438988
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:58 schreef floris.exe het volgende:
Het is vooral het morele betoog van Rawls dat mij erg aanspreekt. Het idee dat allerlei eigenschappen ongelijk en willekeurig over de mensen zijn verdeeld en dat om die reden mensen die in de ogen van de maatschappij in een bepaalde tijd minder bedeeld zijn daarvan niet de dupe mogen worden. Of je dat morele recht nu afdwingt middels de overheid of vanuit de mens zelf als gevolg van een bewustzijnsverhoging is nog niet zo relevant .
Het is de enige relevante vraag die er bestaat Floris. Mag je jouw ideale maatschappij afdwingen? Mag je diefstal, fraude en geweld goed praten als je maar belooft het ten goede te laten komen van de zwakkeren? En wat als je daar vervolgens hopeloos in faalt?

Stof tot nadenken,ik ga slapen, morgen naar Lowlands, anarchy rulez ;-)

[ Bericht 0% gewijzigd door HenriOsewoudt op 17-08-2007 00:14:15 ]
pi_52439141
lowlands en anarchy? ahum
ga liever naar n illegaal feesje dan
hou je ook van punk dan? of meer metaal enzo?
pi_52439197
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:12 schreef sneakypete het volgende:
lowlands en anarchy? ahum
ga liever naar n illegaal feesje dan
hou je ook van punk dan? of meer metaal enzo?
Motörhead, need I say more?
pi_52439226
aha, ook al s geweest ? ik n keetrtje of 3
pi_52439264
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:16 schreef sneakypete het volgende:
aha, ook al s geweest ? ik n keetrtje of 3
een keertje of 10

shit ik word oud
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: