quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Ik ga meteen door naar bed. Enigszins op tijd pitten (voor mijn doen dan
).
Scheelde trouwens erg weinig als ik het artikel zo lees.quote:Damn, 't wil maar niet lukken.
Simian mobile disco ga je ook checken?! It's The Beat is echt een coole plaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:33 schreef Toad het volgende:
Lastig.
Vrijdag en zaterdag heb ik nu wel een beetje rond.
Wat ik ongeveer wil gaan zien:
Vrijdag: Alamo Race Track / Just Jack / Kate Nash (als er geen lange rij staat voor de Juliet) / Editors / Calvin Harris / Justice (Live) / Badeendje scoren / Damien Rice of Mika (ligt een beetje aan mijn festivalpartner) / The Killers
Zaterdag: Marike Jager / Melomanics / .... / Moke / Reverend and the Makers / Uffie & DJ Feadz / ... / Interpol / Kaiser Chiefs
De puntjes zijn nog open plekken, misschien dan gewoon 'ns wat eten
Zondag: Renske de Greef / Arcade Fire / Tool / Simian Mobile Disco
Maar de rest weet ik dus niet nog helemaal. Jullie goede tips?
http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php
New Young Pony Club klinkt ook geinig, anders, nieuwig. Maar die zie ik wel op London Calling. Dus ik kan ook naar Funeral for a Friend. Klinkt ook geinig. Lastig...
En een beetje muziekliefhebber checkt ook NIN ipv Pigeon Detectives he?Moeilijk.
![]()
Idd een leuke plaat!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Simian mobile disco ga je ook checken?! It's The Beat is echt een coole plaat.( http://www.youtube.com/watch?v=HZPXgQSPm8A ) Stukje vanaf 2:10 is wel zeer vet !
Hee bink!quote:
Aandachttrekkerijquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:54 schreef -Hans- het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben: Sander Lantinga ziek na opnames televisieprogramma
[..]
Dus na het vallen uit een golfkarretje @ Pinkpop komt hij hier ook aardig goed weg.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:33 schreef D.Rose het volgende:
Als ik de straat oversteek en niemand rijdt mij overhoop ben ik ook aan de dood ontsnapt
Krezip is tofquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:45 schreef cosmick het volgende:
Hoor ik nou weer Krezip bij Giel? Goddamn, er zijn nog meeer bands in Nederland hoor.
Dat zekerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, en Jacqueline is een lekker ding.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:06 schreef DaMook het volgende:
In tegenstelling tot vroeger trouwens.
Zo zie je maar dat lelijke meisjes ook knap kunnen worden![]()
![]()
.
Jacqueline is iig lekker.
Aha jij was dus sarcastisch ofzoietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |