Is ook goed opzich hoor, maar mijn oortjes vinden het blijkbaar niet zo fijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:09 schreef Marc63 het volgende:
Dit is volgens mij vrij normaal. Hoewel ik Coldplay wel heel goed vind, moet ik eerlijk toegeven dat Chris Martin niet tot de meest begiftigde zangers ter wereld. Maar zn stemgeluid is wel kenmerkend voor de band.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Ik snap ook niet dat Giel ipv Gerard genomineerd is voor de Marconi. Maar dat ligt denk ik een beetje aan Arbeidsvitaminen. Hoewel Gerard er wel een dampende Punica-oase van weet te maken, komt hij in Ekstra Weekend en (misschien nog wel meer) Ekdom in de Nacht het meest tot zijn recht.
Erger mij ook erg vaak aan zijn show... veel te veel gelul en te weinig muziek. Ik vind 5 platen in het uur en de rest gelul echt zwaar storend (ik switch dan ook vaak tussen een regionale omroep en 3FM). Sommige dingen, zoals het nieuws, hoort imo gewoon op een vast tijdstip te zijn, maar bij Giel kan het gewoon rustig 5 tot 10 minuten later. Vervelend als je op het nieuws wacht.. misschien ook maar even radio 1 programmeren op mijn radio.quote:Giel vind ik vaak maar een beetje aanklooien. Vanochtend ook weer. Om 8.45 was de Giel-mobiel en vervolgens had hij nóg 2 telefoongesprekken op de planning staan vóór 9 uur. Dan weet iedereen wel dat Jurgen van de Berg pas laat in zn nieuwshokje hoeft te zijn.
Ekstra Weekend is natuurlijk één grote rotzooi (check het draaiboek in confettivorm maar eens) en daarom denk ik niet dat Gerard en Michiel daar ooit een Marconi nominatie voor zullen krijgen. Maar er wordt wel veel muziek gedraaid en de humor ligt mij een stuk beter dan bij Giel. Bij Ekstra Weekend staat vooral de humor centraal. Bij Giel staat vooral Giel centraal.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:19 schreef -Hans- het volgende:
Zal inderdaad wel te maken hebben met het type programma. Aan de andere kant mag ik aannemen dat het optreden van Gerard tijdens Ekdom in de Nacht en het Ek-stra weekend niet onopgemerkt is gebleven bij de mensen die over de prijs gaan. Schijnbaar wel![]()
Ik heb geen idee wat de criteria zijn om in aanmerking te komen voor zo'n prijs, maar als dat het vermaken is van de luisteraas dan kunnen ze toch niet om het Ek-stra weekend heen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:26 schreef Marc63 het volgende:
Ekstra Weekend is natuurlijk één grote rotzooi (check het draaiboek in confettivorm maar eens) en daarom denk ik niet dat Gerard en Michiel daar ooit een Marconi nominatie voor zullen krijgen. Maar er wordt wel veel muziek gedraaid en de humor ligt mij een stuk beter dan bij Giel. Bij Ekstra Weekend staat vooral de humor centraal. Bij Giel staat vooral Giel centraal.
quote:3FM-dj Sander Lantinga zit op dokteradvies thuis nadat hij aan de dood is ontsnapt, zo meldt Shownieuws. Tijdens de opnames van het televisieprogramma 'Try Before You Die' heeft Lantinga een verkeerd pilletje genomen en dit had hem fataal kunnen woorden.
quote:
Damn, 't wil maar niet lukkenquote:Voor de mensen die het gemist hebben: Sander Lantinga ziek na opnames televisieprogramma
[..]
Dus na het vallen uit een golfkarretje @ Pinkpop komt hij hier ook aardig goed weg.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Ik ga meteen door naar bed. Enigszins op tijd pitten (voor mijn doen dan
).
Scheelde trouwens erg weinig als ik het artikel zo lees.quote:Damn, 't wil maar niet lukken.
Simian mobile disco ga je ook checken?! It's The Beat is echt een coole plaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:33 schreef Toad het volgende:
Lastig.
Vrijdag en zaterdag heb ik nu wel een beetje rond.
Wat ik ongeveer wil gaan zien:
Vrijdag: Alamo Race Track / Just Jack / Kate Nash (als er geen lange rij staat voor de Juliet) / Editors / Calvin Harris / Justice (Live) / Badeendje scoren / Damien Rice of Mika (ligt een beetje aan mijn festivalpartner) / The Killers
Zaterdag: Marike Jager / Melomanics / .... / Moke / Reverend and the Makers / Uffie & DJ Feadz / ... / Interpol / Kaiser Chiefs
De puntjes zijn nog open plekken, misschien dan gewoon 'ns wat eten
Zondag: Renske de Greef / Arcade Fire / Tool / Simian Mobile Disco
Maar de rest weet ik dus niet nog helemaal. Jullie goede tips?
http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php
New Young Pony Club klinkt ook geinig, anders, nieuwig. Maar die zie ik wel op London Calling. Dus ik kan ook naar Funeral for a Friend. Klinkt ook geinig. Lastig...
En een beetje muziekliefhebber checkt ook NIN ipv Pigeon Detectives he?Moeilijk.
![]()
Idd een leuke plaat!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Simian mobile disco ga je ook checken?! It's The Beat is echt een coole plaat.( http://www.youtube.com/watch?v=HZPXgQSPm8A ) Stukje vanaf 2:10 is wel zeer vet !
Hee bink!quote:
Aandachttrekkerijquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:54 schreef -Hans- het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben: Sander Lantinga ziek na opnames televisieprogramma
[..]
Dus na het vallen uit een golfkarretje @ Pinkpop komt hij hier ook aardig goed weg.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:33 schreef D.Rose het volgende:
Als ik de straat oversteek en niemand rijdt mij overhoop ben ik ook aan de dood ontsnapt
Krezip is tofquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:45 schreef cosmick het volgende:
Hoor ik nou weer Krezip bij Giel? Goddamn, er zijn nog meeer bands in Nederland hoor.
Dat zekerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, en Jacqueline is een lekker ding.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:06 schreef DaMook het volgende:
In tegenstelling tot vroeger trouwens.
Zo zie je maar dat lelijke meisjes ook knap kunnen worden![]()
![]()
.
Jacqueline is iig lekker.
Aha jij was dus sarcastisch ofzoietsquote:
Slechte foto? Ze is gewoon niet zo knap haha!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ze is wel heel goed opgedroogd moet ik zeggen...Maar je hebt wel een slechte foto uitgekozen cosmick
Ze is gewoon superlekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Slechte foto? Ze is gewoon niet zo knap haha!
Ook uit m'n persoonlijke top 10 (wellicht zelfs top 5quote:
Ik prefereer het origineelquote:Stevie Nicks.
Mwah, dat bij mij niet; daarvoor hoor ik 'm te vaak. Ik vind het wel zo'n plaat die je heel je leven op de radio hoort.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook uit m'n persoonlijke top 10 (wellicht zelfs top 5).
[..]
Uiteraard; toch heeft Deep Dish wel respect opgebracht voor het origineel.quote:Ik prefereer het origineel.
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Uiteraard; toch heeft Deep Dish wel respect opgebracht voor het origineel.
Nicks het wel opnieuw ingezongen toch?
Mooi hè, vooral met die surfplank op het dak.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:01 schreef SilentChaos het volgende:
Kijk dat is op vakantie gaanMooi man
Thanks
In NY zelf zie je idd alleen maar SUV's en taxis, maar een keer over de Brooklyn Bridge gelukkig welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:27 schreef SilentChaos het volgende:
Toch zie je in NY redelijk weinig oude amerikanenWel wat meer idd in buurten zoals Brooklyn
Jup, Bart Arens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:23 schreef Remzz het volgende:
Is dit Bart trouwens?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
Ok de U2 vrije dag gaat ook niet meer door
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
Cool! In Amerika heb je grote kans zoiets te winnenI see big bucks $ $ $
Die foto in je fotoboek met die Amerikanen zo in een cirkel. Cool.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
Het is een 56-er Ford...type weet ik niet moet ik eerlijk bekennen
Toen ik in Arizona, Nevada en California was zag je beduidend meer oldtimers! Nou hebben ze daar ook wel wat meer ruimte dan in NY natuurlijk en het klimaat is wat beter
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zag laatst nog wel een Mercury bij mijn ouders in de straat.. even kijken of ik de foto nog heb.
Dit is een sloperij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
Amerikanen in een cirkeltje? Dat was een autosloperijMaar goed, ze hebben nu wel door wat die dingen waard zijn dus voor zover mogelijk worden ze opgeknapt of verkocht in onderdelen
Tegen de NASA?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, Bart Arens.
Morguh trouwens
Dus Sander gaat mogelijk een proces starten tegen de arts die hem een overdosis heeft gegeven. Denk dat hij wel een zaak heeft.. 4.0 is natuurlijk heel wat anders dan 0.4 gram(?).![]()
Hij schijnt het pilletje te hebben gekregen van een arts die hier in Nederland werkzaam is, daar had Giel het over. Tegen NASA is geen zaak joh, dat win je alleen als je echt met een sloot geld komt aanzetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:05 schreef IedeK. het volgende:
Tegen de NASA?![]()
Dan kan ie flink cashen als het op zijn Amerikaans gaat.
Dit staat op de Frontpage en Nu.nl:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij schijnt het pilletje te hebben gekregen van een arts die hier in Nederland werkzaam is, daar had Giel het over. Tegen NASA is geen zaak joh, dat win je alleen als je echt met een sloot geld komt aanzetten.![]()
Radiohead - Creep![]()
Dan weet ik nog niet wie die pil nou heeft gegeven.quote:Lantinga bracht het bezoek omdat hij weleens wilde meemaken hoe het voelt om gewichtloos te zijn. Om niet misselijk te worden van het zweven, raadde NASA hem aan een pil te slikken. Door de pil te slikken is hij juist nog veel beroerder geworden. Naar alle waarschijnlijkheid had de pil niet de juiste samenstelling.
Jep, of een verzamelaar van oud ijzerquote:
Hij heeft het recept voor de pil van NASA gekregen en Sander is met het recept naar een apotheek gegaan in Nederland.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:11 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Dit staat op de Frontpage en Nu.nl:
[..]
Dan weet ik nog niet wie die pil nou heeft gegeven.![]()
Die dokter dacht zeker dat het voor Spuiten en Slikken was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij heeft het recept voor de pil van NASA gekregen en Sander is met het recept naar een apotheek gegaan in Nederland.
Heftig verhaal trouwens.
damn, hij heeft 4.0 gekregen en 5.5 en hoger is hartstikke dodelijk (5.0 is verlammend).
Lijkt het wel opquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:39 schreef IedeK. het volgende:
Die dokter dacht zeker dat het voor Spuiten en Slikken was.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:41 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAaAAAAAAAAAAAAAA QUEEN !!!!!!!!!
It's a kind of Magic![]()
wat een band, wat een zanger!
Hoop toch ook dat het geen Megahit wordt (dacht daar in eerste instantie wel anders over) want dan draai je de plaat misschien kapot.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:46 schreef cosmick het volgende:
Als *dit* maar geen megahit wordt zeg.
Ik vind het typisch weer zo'n saai dertien-in-dozijn singer-songwriters-plaatje. Maar die zijn mateloos populair op 3 FM natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop toch ook dat het geen Megahit wordt (dacht daar in eerste instantie wel anders over) want dan draai je de plaat misschien kapot. Ik vind het een erg mooi liedje, maar hoef het niet meerdere keren te horen op een dag.
Ik ben met Queen opgegroeidquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]Check this out.
![]()
SilentChaos over Queen:![]()
Perfecte muziek idd; toch heb ik helemaal niets van Queen (en ik heb aardig wat platen en cd's).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |