Is ook goed opzich hoor, maar mijn oortjes vinden het blijkbaar niet zo fijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:09 schreef Marc63 het volgende:
Dit is volgens mij vrij normaal. Hoewel ik Coldplay wel heel goed vind, moet ik eerlijk toegeven dat Chris Martin niet tot de meest begiftigde zangers ter wereld. Maar zn stemgeluid is wel kenmerkend voor de band.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Ik snap ook niet dat Giel ipv Gerard genomineerd is voor de Marconi. Maar dat ligt denk ik een beetje aan Arbeidsvitaminen. Hoewel Gerard er wel een dampende Punica-oase van weet te maken, komt hij in Ekstra Weekend en (misschien nog wel meer) Ekdom in de Nacht het meest tot zijn recht.
Erger mij ook erg vaak aan zijn show... veel te veel gelul en te weinig muziek. Ik vind 5 platen in het uur en de rest gelul echt zwaar storend (ik switch dan ook vaak tussen een regionale omroep en 3FM). Sommige dingen, zoals het nieuws, hoort imo gewoon op een vast tijdstip te zijn, maar bij Giel kan het gewoon rustig 5 tot 10 minuten later. Vervelend als je op het nieuws wacht.. misschien ook maar even radio 1 programmeren op mijn radio.quote:Giel vind ik vaak maar een beetje aanklooien. Vanochtend ook weer. Om 8.45 was de Giel-mobiel en vervolgens had hij nóg 2 telefoongesprekken op de planning staan vóór 9 uur. Dan weet iedereen wel dat Jurgen van de Berg pas laat in zn nieuwshokje hoeft te zijn.
Ekstra Weekend is natuurlijk één grote rotzooi (check het draaiboek in confettivorm maar eens) en daarom denk ik niet dat Gerard en Michiel daar ooit een Marconi nominatie voor zullen krijgen. Maar er wordt wel veel muziek gedraaid en de humor ligt mij een stuk beter dan bij Giel. Bij Ekstra Weekend staat vooral de humor centraal. Bij Giel staat vooral Giel centraal.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:19 schreef -Hans- het volgende:
Zal inderdaad wel te maken hebben met het type programma. Aan de andere kant mag ik aannemen dat het optreden van Gerard tijdens Ekdom in de Nacht en het Ek-stra weekend niet onopgemerkt is gebleven bij de mensen die over de prijs gaan. Schijnbaar wel![]()
Ik heb geen idee wat de criteria zijn om in aanmerking te komen voor zo'n prijs, maar als dat het vermaken is van de luisteraas dan kunnen ze toch niet om het Ek-stra weekend heen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:26 schreef Marc63 het volgende:
Ekstra Weekend is natuurlijk één grote rotzooi (check het draaiboek in confettivorm maar eens) en daarom denk ik niet dat Gerard en Michiel daar ooit een Marconi nominatie voor zullen krijgen. Maar er wordt wel veel muziek gedraaid en de humor ligt mij een stuk beter dan bij Giel. Bij Ekstra Weekend staat vooral de humor centraal. Bij Giel staat vooral Giel centraal.
quote:3FM-dj Sander Lantinga zit op dokteradvies thuis nadat hij aan de dood is ontsnapt, zo meldt Shownieuws. Tijdens de opnames van het televisieprogramma 'Try Before You Die' heeft Lantinga een verkeerd pilletje genomen en dit had hem fataal kunnen woorden.
quote:
Damn, 't wil maar niet lukkenquote:Voor de mensen die het gemist hebben: Sander Lantinga ziek na opnames televisieprogramma
[..]
Dus na het vallen uit een golfkarretje @ Pinkpop komt hij hier ook aardig goed weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |