abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:10:53 #101
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_52435496
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:09 schreef Marc63 het volgende:
Dit is volgens mij vrij normaal. Hoewel ik Coldplay wel heel goed vind, moet ik eerlijk toegeven dat Chris Martin niet tot de meest begiftigde zangers ter wereld. Maar zn stemgeluid is wel kenmerkend voor de band.
Is ook goed opzich hoor, maar mijn oortjes vinden het blijkbaar niet zo fijn Ben dus ook geen fan.
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_52435580
Ik vraag me af of Eric in zn koffer een opname heeft van U2 dat, terwijl Coldplay op de tribune zit uit te blazen van het voorprogramma, Yellow speelt.

Wat was het e-mailadres? Gewoon eric@3fm.nl?

Edit: heb het al. Eric@bnn.nl
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:16:55 #103
52349 purplerose
pi_52435652
*neuriet* Pinky and the brain, pinky and the brain. One is a genius the other is insane...
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:19:53 #104
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52435722
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:55 schreef Marc63 het volgende:

Ik snap ook niet dat Giel ipv Gerard genomineerd is voor de Marconi. Maar dat ligt denk ik een beetje aan Arbeidsvitaminen. Hoewel Gerard er wel een dampende Punica-oase van weet te maken, komt hij in Ekstra Weekend en (misschien nog wel meer) Ekdom in de Nacht het meest tot zijn recht.

Zal inderdaad wel te maken hebben met het type programma. Aan de andere kant mag ik aannemen dat het optreden van Gerard tijdens Ekdom in de Nacht en het Ek-stra weekend niet onopgemerkt is gebleven bij de mensen die over de prijs gaan. Schijnbaar wel
quote:
Giel vind ik vaak maar een beetje aanklooien. Vanochtend ook weer. Om 8.45 was de Giel-mobiel en vervolgens had hij nóg 2 telefoongesprekken op de planning staan vóór 9 uur. Dan weet iedereen wel dat Jurgen van de Berg pas laat in zn nieuwshokje hoeft te zijn.
Erger mij ook erg vaak aan zijn show... veel te veel gelul en te weinig muziek. Ik vind 5 platen in het uur en de rest gelul echt zwaar storend (ik switch dan ook vaak tussen een regionale omroep en 3FM). Sommige dingen, zoals het nieuws, hoort imo gewoon op een vast tijdstip te zijn, maar bij Giel kan het gewoon rustig 5 tot 10 minuten later. Vervelend als je op het nieuws wacht.. misschien ook maar even radio 1 programmeren op mijn radio.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:23:56 #105
52349 purplerose
pi_52435843
Ben niet zo een groot fan van Elvis maar dit klinkt gewoon lekker
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:25:28 #106
52349 purplerose
pi_52435886
Dat boeit me dan weer niet echt, als ik het nieuws ooit maar een keer hoor dan maakt mij het niet uit wanneer maarja als het op verkeersnieuws zit te wachten weer wel natuurlijk
pi_52435897
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:19 schreef -Hans- het volgende:
Zal inderdaad wel te maken hebben met het type programma. Aan de andere kant mag ik aannemen dat het optreden van Gerard tijdens Ekdom in de Nacht en het Ek-stra weekend niet onopgemerkt is gebleven bij de mensen die over de prijs gaan. Schijnbaar wel
Ekstra Weekend is natuurlijk één grote rotzooi (check het draaiboek in confettivorm maar eens) en daarom denk ik niet dat Gerard en Michiel daar ooit een Marconi nominatie voor zullen krijgen. Maar er wordt wel veel muziek gedraaid en de humor ligt mij een stuk beter dan bij Giel. Bij Ekstra Weekend staat vooral de humor centraal. Bij Giel staat vooral Giel centraal.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 augustus 2007 @ 22:27:16 #109
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52435937
Guis straks ? of een invaller
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:29:53 #110
52349 purplerose
pi_52436026
Guis voor zover ik weet
pi_52436106
Lastig.

Vrijdag en zaterdag heb ik nu wel een beetje rond.

Wat ik ongeveer wil gaan zien:

Vrijdag: Alamo Race Track / Just Jack / Kate Nash (als er geen lange rij staat voor de Juliet) / Editors / Calvin Harris / Justice (Live) / Badeendje scoren / Damien Rice of Mika (ligt een beetje aan mijn festivalpartner ) / The Killers

Zaterdag: Marike Jager / Melomanics / .... / Moke / Reverend and the Makers / Uffie & DJ Feadz / ... / Interpol / Kaiser Chiefs

De puntjes zijn nog open plekken, misschien dan gewoon 'ns wat eten

Zondag: Renske de Greef / Arcade Fire / Tool / Simian Mobile Disco

Maar de rest weet ik dus niet nog helemaal. Jullie goede tips?

http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php

New Young Pony Club klinkt ook geinig, anders, nieuwig. Maar die zie ik wel op London Calling. Dus ik kan ook naar Funeral for a Friend. Klinkt ook geinig. Lastig...

En een beetje muziekliefhebber checkt ook NIN ipv Pigeon Detectives he? Moeilijk.
pi_52436122
Wat ik trouwens vandaag heel slecht vond aan Arbeidsvitaminen, was de gast. De hele week was "de gast" in het teken van Lowlands, maar vandaag moest ineens Frits Sissing (niet voor het eerst trouwens) ondervraagd worden over zn nieuwe avro-programma.

Maar ja... tis dat Gerard bij de avro zit. Verder mag die hele omroep wat mij betreft in een donker vergeten hoekje zendtijd gestopt worden.
pi_52436398
Ik heb wel eens gehoord dat Games in Concert wel leuk moet zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je daarvoor wel een beetje een gamer moet zijn. Tis iig wat om te doen als Melomanics klaar zijn.

Hoewel de acts dat wel zijn, is het programma niet ideaal. Soms zijn er 2 of 3 leuke acts tegelijk en een andere keer wordt het zoeken naar een bezigheid. En toch jammer dat ik die keuzes niet hoef te maken.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:46:27 #114
52349 purplerose
pi_52436471
faithless
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:50:24 #115
52349 purplerose
pi_52436585
keane
pi_52436602
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:50 schreef purplerose het volgende:
keane
Dit nummer iig wel.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:54:01 #117
52349 purplerose
pi_52436693
ik vind het allemaal gejengel
Ben wel benieuwd naar die kids bij Dennis
pi_52436735
Is dit niet de vader van Joe Summer? Stem lijkt erg veel op die van zijn zoon.

donderdag 16 augustus 2007 @ 22:59:34 #120
52349 purplerose
pi_52436897
Nou je het zegt marc tot later
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:39:46 #121
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52438217
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:26 schreef Marc63 het volgende:

Ekstra Weekend is natuurlijk één grote rotzooi (check het draaiboek in confettivorm maar eens) en daarom denk ik niet dat Gerard en Michiel daar ooit een Marconi nominatie voor zullen krijgen. Maar er wordt wel veel muziek gedraaid en de humor ligt mij een stuk beter dan bij Giel. Bij Ekstra Weekend staat vooral de humor centraal. Bij Giel staat vooral Giel centraal.
Ik heb geen idee wat de criteria zijn om in aanmerking te komen voor zo'n prijs, maar als dat het vermaken is van de luisteraas dan kunnen ze toch niet om het Ek-stra weekend heen.

Ben het voor de rest met je eens.

Overpowered - roisin murphy
pi_52438287
Thnx Marc voor je tip!

Rustig hierzo.

* Toad schudt iedereen maar 'ns wakker.
pi_52438553
.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:54:01 #124
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52438636
Roel

Heavyweight champion of the world

Voor de mensen die het gemist hebben: Sander Lantinga ziek na opnames televisieprogramma
quote:
3FM-dj Sander Lantinga zit op dokteradvies thuis nadat hij aan de dood is ontsnapt, zo meldt Shownieuws. Tijdens de opnames van het televisieprogramma 'Try Before You Die' heeft Lantinga een verkeerd pilletje genomen en dit had hem fataal kunnen woorden.

Dus na het vallen uit een golfkarretje @ Pinkpop komt hij hier ook aardig goed weg.
pi_52438675
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:54 schreef -Hans- het volgende:
Roel
.

Ik ga meteen door naar bed . Enigszins op tijd pitten (voor mijn doen dan ).
quote:
Voor de mensen die het gemist hebben: Sander Lantinga ziek na opnames televisieprogramma
[..]

Dus na het vallen uit een golfkarretje @ Pinkpop komt hij hier ook aardig goed weg.
Damn, 't wil maar niet lukken .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')