Ja, maar goed, zo hoort het ook. Ik luister alleen maar goede bands en hoor alleen vaak op de radio dingen die ik vreselijk vind maar kennelijk toch heel populair zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ze bezitten allemaal "de kunst van het weglaten"
Jeetje, hier kan ik alleen maar instemmend ' ja ' op knikken. Toffe is ook dat elke plaat wel wat speciaals heeft. Bij Innuendo bijvoorbeeld het kicken Spaanse gitaartje, bij Don't stop me now het prachtige einde en Spread Your Wings rond 2 minuut 39 gaat Freddie van een hoge noot ineens naar laag op een hese toon, briljant!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben met Queen opgegroeidEn nu ik het jaren later weer terughoor, besef ik pas hoe geniaal die nummers (zeker voor popmuziek) in elkaar zitten! Het heeft net een vleugje extra
Queen
Wat een zanger, wat een stem, wat een gitaarwerk (niet moeilijk, wel een karakteristiek geluid), wat een nummeropbouw
Ze mogen ook wel eens stoppen met het Nina Simone liedje.. damn, die hoor je ook elke dag nog. En zo bijzonder is het liedje nou ook weer niet, imo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:53 schreef cosmick het volgende:
O, wanneer stoppen ze 's met The Fray.
Ik heb bijna alle albums van Queen, maar bedacht me - toen ik net in de auto Queen hoorde - dat ik die amper (lees: nooit) meer draaiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Perfecte muziek idd; toch heb ik helemaal niets van Queen (en ik heb aardig wat platen en cd's).
Ik zit net het fragment te luisteren, en dat is inderdaad wel een hele erg flater van die apotheek/arts. Hopen dat Sander er snel weer bovenop komt (en kom nu niet met opmerkingen daarop...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dus Sander gaat mogelijk een proces starten tegen de arts die hem een overdosis heeft gegeven. Denk dat hij wel een zaak heeft.. 4.0 is natuurlijk heel wat anders dan 0.4 gram(?).![]()
Mocht je het album Barcelona hebben waar Freddie samen zingt met Montserrat Caballé en je staat open voor opera/klassiek dan zou ik dat album maar eens checken. Guide Me Home, La Japonaise en de rest van de tracks zijn echt heel mooi. En ook hier heeft Freddie geen enkele moeite om van heel hoog naar laag te gaan, van gevoelige noten naar noten met power (rock & roll achtig) gezongen. Hij doet het gewoon, op haast kinderlijk gemak zou je zeggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb bijna alle albums van Queen, maar bedacht me - toen ik net in de auto Queen hoorde - dat ik die amper (lees: nooit) meer draai. Toch weer es doen
.
Ook hier kan ik alleen maar overtuigend "ja" op knikken:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jeetje, hier kan ik alleen maar instemmend ' ja ' op knikken. Toffe is ook dat elke plaat wel wat speciaals heeft. Bij Innuendo bijvoorbeeld het kicken Spaanse gitaartje, bij Don't stop me now het prachtige einde en Spread Your Wings rond 2 minuut 39 gaat Freddie van een hoge noot ineens naar laag op een hese toon, briljant!
A Night At The Opera bevat trouwens een boel tracks met het echte Queen geluid. Seaside Rendezvous is typisch Queen. Grappige geluidjes (erg vrolijk ook), humor en een pakkende melodielijn.
Ben ook met de muziek opgegroeid en de muziek gaat dus echt niet vervelen. I want it all heb ik echt gruwelijk vaak gehoord, maar blijft zo kicken!
Queen rocks !!
[..]
Ze mogen ook wel eens stoppen met het Nina Simone liedje.. damn, die hoor je ook elke dag nog. En zo bijzonder is het liedje nou ook weer niet, imo.
Ik mis hem nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit net het fragment te luisteren, en dat is inderdaad wel een hele erg flater van die apotheek/arts. Hopen dat Sander er snel weer bovenop komt (en kom nu niet met opmerkingen daarop...).
Nou, ik bedoelde juist dat ik de muziek van Queen vaak te overgeproduceerd vind klinken. Het is allemaal redelijk voorspelbaar; ik hoor die nummers nu al zo lang dat ik het wel een keer gehoord hebquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Jep, ik herken't...heeft deels ook te maken met interesse voor muziek natuurlijkDingen klinken al snel lekker, maar maken het nog niet zo tijdloos als bv. Queen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:09 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes
Ik heb ff geen 3fm aanstaan maar het PJ concert in nijmegen
Stemmen maar op Rabradio.nlquote:Vrijdagdip? Nee toch! Kies hier de plaat die je wilt hebben om 15.30 uur.
Basement Jaxx - Good luck
Daft Punk - One more time
Bomfunk MC's - Freestyler
Good luck dan maar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:15 schreef -Hans- het volgende:Editors
[..]
Stemmen maar op Rabradio.nl
Die hoor je al zo vaak vind ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Twijfel zwaar tussen Bomfunk MC's en Daft Punk.
edit: toch maar voor Daft Punk gegaan..
Ik erger me dood aan die nep-scratches die er inzittenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:27 schreef purplerose het volgende:
freestyler natuurlijk, tis geen keuze eigenlijk
Hij BLIJFT goed hč!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:34 schreef -Hans- het volgende:Woei !!! Ghosts - The World is Outside !
Mijn Ideequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut.
Geldt trouwens ook voor Stiltskin - Inside, die is ook erg prettig.![]()
Ik moet toch ook altijd weer terugdenken aan de good old 501's die ik toen hadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geldt trouwens ook voor Stiltskin - Inside, die is ook erg prettig.![]()
Goede broeken zijn dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:52 schreef cosmick het volgende:
Ik moet toch ook altijd weer terugdenken aan de good old 501's die ik toen had.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede broeken zijn dan.Ik wist trouwens niet, totdat Rob Stenders er over begon, dat het nummer bij een reclame (Levi's) hoort.
Retteketet naar beter Bed, Retteketet naar beter Bed! Dacht het niet na al het nieuws van vandaag.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:06 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Iemand heeft hier de radio zooooo zacht gezet. Ik volg het helaas maar half. Welk nieuws?![]()
Gelukkig is die volgende week op vakantie, kan de radio weer harder.
Volgende week dus weer de radio lekker hard op het werk.quote:107 Teletekst vr 17 aug
Matrassen terug om risico op gif
` Beddenproducent Beter Bed roept een
partij matrassen terug die mogelijk
giftige stoffen bevatten.Het gaat om
'Slowfoam 300'-matrassen die verkocht
zijn bij dochterbedrijf De Beddenreus.
De matrassen zijn afkomstig uit China.
Een lading van dezelfde producent is
na een steekproef door VROM in de
Rotterdamse haven tegengehouden.
Volgens het radioprogramma Argos zaten
er in de matrassen veel te veel giftige
stoffen om ongedierte te bestrijden.Dat
kan kanker veroorzaken.
Volgens Argos zijn er al elf containers met mogelijk
giftige matrassen op de Nederlandse
markt terechtgekomen.
http://www.youtube.com/watch?v=skWFyop_pxUquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede broeken zijn dan.Ik wist trouwens niet, totdat Rob Stenders er over begon, dat het nummer bij een reclame (Levi's) hoort.
hehequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=skWFyop_pxU.
Leuke reclame, maar had 'm inderdaad nog niet eerder gezien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef cosmick het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=skWFyop_pxU.
Hij is simpelweg kaduuk, sinds vannacht...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:28 schreef Feivel1 het volgende:
Waarom zie ik een mix tussen zwart en wit op die webcam? :S (Het welbekende lowlands-verhaaltje, maar kunnen ze hem niet gewoon richten?)
Idd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:30 schreef Sirolf het volgende:
Webcam op Lowlands: http://www.omroep.nl/live/nos_liveatlowlands.asx
Alleen jammer van de wel héél erg slechte kwaliteit (qua beeld en geluid).
Da's dan ook wat overdreven, maar minimaal de normale webcam-kwaliteit (die ook al niet super is, vooral qua geluidskwaliteit) zou toch nog wel kunnen zou je denken, niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Idd.
Van de Publieke Omroep mag je toch minstens gouden-randjes kwaliteit verwachten
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's dan ook wat overdreven, maar minimaal de normale webcam-kwaliteit (die ook al niet super is, vooral qua geluidskwaliteit) zou toch nog wel kunnen zou je denken, niet?
Haha, zag ik ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:52 schreef Sirolf het volgende:
Coen staat alvast naar buiten te kijken.
[afbeelding]
Mijn hemel wat een brakke kwaliteit.. imo niet echt de moeite waard om die stream te checken. Hoeveel cams staan daar nou, stuk of 3 / 4? Mits de cams uit de gang / studio richting het Lowlands terrein zijn verhuist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:52 schreef Sirolf het volgende:
Coen staat alvast naar buiten te kijken.
[afbeelding]
Stuk of 4/5 denk ik inderdaad. Hopelijk is de kwaliteit op NED3 wel een stuk beter, want dit is echt prut idd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn hemel wat een brakke kwaliteit.. imo niet echt de moeite waard om die stream te checken. Hoeveel cams staan daar nou, stuk of 3 / 4? Mits de cams uit de gang / studio richting het Lowlands zijn verhuist.
Als ik het mag geloven hebben ze alle op afstand bestuurbare cam's uit de studio gehaald (zijn er 4).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn hemel wat een brakke kwaliteit.. imo niet echt de moeite waard om die stream te checken. Hoeveel cams staan daar nou, stuk of 3 / 4? Mits de cams uit de gang / studio richting het Lowlands zijn verhuist.
Ook de bestuurbare cam op de gang is meegenomen (ik zag de laatste dagen een lege standaard). Dan komen we dus op 5 uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:02 schreef Dichterbijer het volgende:
Als ik het mag geloven hebben ze alle op afstand bestuurbare cam's uit de studio gehaald (zijn er 4).
Ik heb ze daar nog opgehangen in de studio.
Volgens mij zijn het er wel degelijk 4, namelijk:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:04 schreef Dichterbijer het volgende:
Kan me niet herrinderen dat er 4 remote's in de studio hingen. is ook alweer een half jaar geleden.
Wat kijkt ie raarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:04 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/17/thumb/img21.jpg]afbeelding][/url]
Vast wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:01 schreef Sirolf het volgende:
Stuk of 4/5 denk ik inderdaad. Hopelijk is de kwaliteit op NED3 wel een stuk beter, want dit is echt prut idd.
Volgens mij hebben ze dat aantal inderdaad al uitgebreid, maar ik weet niet precies hoeveel cams in de gang hangen. Twijfel tussen 2 a 3 stuks (waarvan 1 remote?).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:02 schreef Dichterbijer het volgende:
Als ik het mag geloven hebben ze alle op afstand bestuurbare cam's uit de studio gehaald (zijn er 4).
Ik heb ze daar nog opgehangen in de studio.
De set kan 6 camera's aan (toen der tijd) maar dat zullen ze al wel hebben uitgebreid
Dat dan weer wel ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:31 schreef -Hans- het volgende:
Was lichtelijk te verwachten dat Plain White T's - Hey There Delilah de nieuwe Megahit zou gaan worden. Mooi liedje, maar ben wel bang dat de plaat kapot zal worden gedraaid.
Het was na 2 keer al kapotgedraaid.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:31 schreef -Hans- het volgende:
Was lichtelijk te verwachten dat Plain White T's - Hey There Delilah de nieuwe Megahit zou gaan worden. Mooi liedje, maar ben wel bang dat de plaat kapot zal worden gedraaid.
Die slaapgevoelens krijg ik ook van deze plaat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het was na 2 keer al kapotgedraaid..
Ja idd. Echt helemaal niets bijzonders dat plaatje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd, maar Giel zal het nummer wel weer adopteren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef Cee het volgende:
Over verschrikkelijke platen gesproken: Dennis en dat irritante Bubblegum. Mag van mij kapotgeprikt worden dat liedje!![]()
Iddquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef Cee het volgende:
Over verschrikkelijke platen gesproken: Dennis en dat irritante Bubblegum. Mag van mij kapotgeprikt worden dat liedje!![]()
Ik prik háár wel kapotquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef Cee het volgende:
Hč gatverdammequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dennis lijkt me iets teveel op Kim Holland
quote:De uitzendingen op 3FM zijn (onder voorbehoud) als volgt:
Vrijdag
16:00-18:00 uur | Coen Swijnenberg & Sander de Heer
19:00-22:00 uur | Michiel Veenstra
22:00-01:00 uur | Paul Rabbering
01:00-04:00 uur | Freakn8 - Giel Beelen
04:00-07:00 uur | Freakn8 - Michiel Veenstra
Zaterdag
18:00-21:00 uur | Eric Corton
20:00-00:00 uur | Edwin Diergaarde
00:00-02:00 uur | Campingradio - Giel Beelen
02:00-04:00 uur | 3VOOR12 Whitenoise - Dave Clarke
Zondag
15:00-17:00 uur | Bart Arens
17:00-19:00 uur | Coen Swijnenberg
19:00-21:00 uur | Michiel Veenstra
21:00-23:00 uur | Eric Corton
23:00-01:00 uur | Lowlands Afterparty - Paul Rabbering
preciesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was net bij de AH (wat een chaos), was zo'n vrouwtje vergeten haar peen af te wegen...quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Was net bij de AH (wat een chaos), was zo'n vrouwtje vergeten haar peen af te wegen...
ik dacht nog....
ROFL !quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:56 schreef purplerose het volgende:
Geen idee maar het gaat al tijdje nie helemaal lekker, tijdens danceclassics hoor ik koe geluiden en alles wat ze allemaal in het 3fm arsenaal hebben voorbij komenVolgens mij hadden ze niet door dat we hun getest konden horen
De techneuten stonden ook lekker in de mic te bleren, test test poing poingquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ROFL !Je zou haast denken dat ze al bezig zijn met het voorbereiden van hetgeen wat in de Freaknacht voorbij gaat komen. Om 23:00 trouwens Paul Rabbering en geen gevaarlijke rap muziek !
![]()
Hej Rachid leest nog steeds het nieuws. Lange dag voor hem...![]()
Jos Brink overleden, kijk er niet gek van op want het ging niet goed met hem. RIP !![]()
Veenstra Veenstra! is inmiddels ook gespot in het 3FM hok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |