Ik zeg problem solved..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja joh, dat is het probleem ook niet. En het is ook geen PC 'voor haar', het wordt onze gezamenlijke PC. Plek voor 2 PC's hebben we namelijk niet, en ik wil graag een wat krachtigere Mac dan mijn MB. Desnoods maak ik het ding dual-boot ofzo.
Daarom.quote:
Die zat volgens mij echt te F5-en op de store.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, Nietz had em toch ook in 1 dag. Al vraag ik me af hoe ie dat geflikt heeft..
MacBook alike toch? Had jij de wireless of bedrade versie?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Had ik al verteld dat het nieuwe toetsenbord echt een genot is om mee te werken?
Ik zou ook de bedrade willen want een numpad kan toch wel fijn zijn enzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bedraad, maar het lijkt gewoon alsof je op je bureau aan het typen bent. Je polsen staan totaal niet krom, dus gewoon vrijwel horizontaal aan de tafel en tiptoetsen a-like zoals de Macbook..
En je krijgt niet van die vieze zut in je je toetsenbord en vergeling van je toetsenbord heb je niet met dat aluminium..
F5quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die zat volgens mij echt te F5-en op de store.
quote:
welk topic?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:48 schreef Jarno het volgende:
Stuur ET eens op dat topic af, Swets..
Dit topic.quote:
Ik wilde het nog net niet zeggen..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:53 schreef Jarno het volgende:
Ja, en d'r geen G5 aanpraten he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |